No niin, tässä tiukka kysymys arvon palstalaisille eli miten M5:en launch control systeemi aktivoidaan/toimii?!?! Päästelin viikonloppuna uudella ämmäläiselllä, mutta en tiennyt miten "lähetys järjestelmää" käytetään. Ensi viikonloppuna jatketaan taas "ajo harjoituksia", joten olisin tiedosta todella kiitollinen!
Launch control?!
11
9353
Vastaukset
- e39M5
Uutta M5:sta en ikävä kyllä ole vielä päässyt ajamaan, joten faktasta ei hajuakaan. Mutta esim Audilla launch-control toimii DSG-vaihteistolla seuraavasti.
1. Jarru pohjaan
2. Sport-asento vaihteistosta päälle
3. Kaasu pohjaan(jarru siis edelleen pohjassa) ei sudi vaan DSG "ymmärtää" että haluat launchin
4. Kun valot vaihtuu, niin jalka jarrulta pois (ja kaasu siis pohjassa koko ajan)
Tosin 4-veto Audia ei saa "sutimaan" jarru pohjassa kun M5 luultavasti (ja onneksi!) pyörittää samassa tilanteessa takapyöriä.- Sepe
.............
- tuc
...nimittäin auton KÄYTTÖOHJEKIRJA!
Jos on kyseessä Saksantuonti ja scheissemaan kieli ei luonnistu, niin kannattaa käydä hakemassa Bemariliikkeestä ihan uusi Suomenkielinen käyttöohjekirja.
Jos on varaa uuteen M5:een, ei se kirja kovin pahasti kustannuksissa tunnu :) - BMW Treasure
1. Switch off DSC
2. Put the car into S6 mode
3. Push the SMG selector forward and hold it there
4. Floor the gas pedal
5. When you release the SMG selector, the car will launch - PS2
vai mille konsolille on M5 koodattu???
- M5..
Kiitos kaikille asiallisesti vastanneille!
Olen tilannut autoon ohjekirjan, mutta sen toimitusaika on muutaman viikon - en millään jaksaisi odottaa, vaan haluan mahdollisimman nopeasti päästä kokeilemaan miten 507 hummaa työntää autoa paikoiltaan "optimaalisesti"! :)
Hyvää kevättä kaikille BMW -kuskeille!- 654
Ton uuden M5 kun tekisivät vielä nelivetona ja riisuisi pari-kolmesataakiloa painoa pois.. ja miksei vielä turbot kehiin :)
- CayenneTS
Onneksi mulla on noin 15kW enemmän poweria kuin sulla. Minulla auton myyjä esitteli kaikki mahdolliset toiminnot ja nuoli vielä melkein minun kiiltonahkakengät puhtaiksi. Ensi kerralla osta M5:n oikeesti siis aikuistenoikeesti äläkä tyydy mielikuvitusostoihin. Ei käy nääs niin paljon nupinpäälle kun aamulla herää kellonsoittoon ja täytyy lähteä kouluun ja M5:n ei odotakkaan pihalla.
- körryytät
CayenneTS kirjoitti:
Onneksi mulla on noin 15kW enemmän poweria kuin sulla. Minulla auton myyjä esitteli kaikki mahdolliset toiminnot ja nuoli vielä melkein minun kiiltonahkakengät puhtaiksi. Ensi kerralla osta M5:n oikeesti siis aikuistenoikeesti äläkä tyydy mielikuvitusostoihin. Ei käy nääs niin paljon nupinpäälle kun aamulla herää kellonsoittoon ja täytyy lähteä kouluun ja M5:n ei odotakkaan pihalla.
taidat ajella ladalla kumiterä saappailla joita korkeintaan vasikka nuollut
- M5...
Sovitaan, että tämä keskustelu on päättynyt. Sain jo hakemani vastauksen, kiitos siitä. Nyt on enää turha kirjoitella mitään katkeria kommentteja, jos itsellä ei riitä pelimerkit uuden ämmäläisen hankintaan. Toivon sydämestäni, että myös tällä palstalla pyörivillä pikkupojilla on joku päivä mahdollisuus - jos ei omistaa - niin ainakin ajaa legendaarista M-sarjan autoa, sen verran veret seisauttava kokemus on kyseessä!!!
- BMW Power
M5... kirjoitti:
Sovitaan, että tämä keskustelu on päättynyt. Sain jo hakemani vastauksen, kiitos siitä. Nyt on enää turha kirjoitella mitään katkeria kommentteja, jos itsellä ei riitä pelimerkit uuden ämmäläisen hankintaan. Toivon sydämestäni, että myös tällä palstalla pyörivillä pikkupojilla on joku päivä mahdollisuus - jos ei omistaa - niin ainakin ajaa legendaarista M-sarjan autoa, sen verran veret seisauttava kokemus on kyseessä!!!
Onneksi olkoon vaan uudelle hienolle autolle.
Sinun kannattaisi tutustua www.e60.net sivustoon ja siellä erityisesti M5 keskusteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232