Maailman paras maa, Kuuba

Ylöjärvi Alajärvi

Kertokaas kommunistit miksi Fidel ei salli vapaita vaaleja Kuubassa vaikka teidän mukaan Kuuban kansa on onnellinen kommunismissa eikä vaihtaisi sitä pois???

13

768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cubalibre
      • Kalle

        Eiköhän se totuus Kuubastakin paljastu kunhan castrosta aika jättää ja maahan saadaan monipuoluejärjestelmä. Näin kävi Romaniassa kommunistien menetettyä vallan ja voin kertoa, että se kuva mikä maailmalle levisi romanialaisten arkipäivästä ei vastannut lainkaan sitä kuvaa, minkä kommunistit antaivat maan asioista.

        Ja Kalle pelkää Kuuban kanssa käyvän samoin - siitä on jo olemassa todistusaineistoa - mutta eihän kommunistit usko vaikka näkisivät sillä heidän aivosolunsa eivät enään ole vastaanottavaisia totuudelle kommunimin todellisuudesta. Aivan samoin kuin natsit eivät usko hitlerin hirmutöihin vaikka todisteita on paljon niin samoin eivät kommunistit usko aatteensa pahuuteen vaikka todisteet ovat moninaiset.

        /Kalle, joka kauhulla odottaa kuvia castron kulissien takaa - muutamia on jo tullut ja ne eivät ole castroa mairittelevia


      • Cesku
        Kalle kirjoitti:

        Eiköhän se totuus Kuubastakin paljastu kunhan castrosta aika jättää ja maahan saadaan monipuoluejärjestelmä. Näin kävi Romaniassa kommunistien menetettyä vallan ja voin kertoa, että se kuva mikä maailmalle levisi romanialaisten arkipäivästä ei vastannut lainkaan sitä kuvaa, minkä kommunistit antaivat maan asioista.

        Ja Kalle pelkää Kuuban kanssa käyvän samoin - siitä on jo olemassa todistusaineistoa - mutta eihän kommunistit usko vaikka näkisivät sillä heidän aivosolunsa eivät enään ole vastaanottavaisia totuudelle kommunimin todellisuudesta. Aivan samoin kuin natsit eivät usko hitlerin hirmutöihin vaikka todisteita on paljon niin samoin eivät kommunistit usko aatteensa pahuuteen vaikka todisteet ovat moninaiset.

        /Kalle, joka kauhulla odottaa kuvia castron kulissien takaa - muutamia on jo tullut ja ne eivät ole castroa mairittelevia

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=114&conference=4000000000000028&posting=22000000011331355#22000000011331355


      • Kalle kirjoitti:

        Eiköhän se totuus Kuubastakin paljastu kunhan castrosta aika jättää ja maahan saadaan monipuoluejärjestelmä. Näin kävi Romaniassa kommunistien menetettyä vallan ja voin kertoa, että se kuva mikä maailmalle levisi romanialaisten arkipäivästä ei vastannut lainkaan sitä kuvaa, minkä kommunistit antaivat maan asioista.

        Ja Kalle pelkää Kuuban kanssa käyvän samoin - siitä on jo olemassa todistusaineistoa - mutta eihän kommunistit usko vaikka näkisivät sillä heidän aivosolunsa eivät enään ole vastaanottavaisia totuudelle kommunimin todellisuudesta. Aivan samoin kuin natsit eivät usko hitlerin hirmutöihin vaikka todisteita on paljon niin samoin eivät kommunistit usko aatteensa pahuuteen vaikka todisteet ovat moninaiset.

        /Kalle, joka kauhulla odottaa kuvia castron kulissien takaa - muutamia on jo tullut ja ne eivät ole castroa mairittelevia

        kunnes toisin todistetaan! /Kalle, joka sitä sun tätä.., perehdy "kommunismiin" K.Marx´in mukaan, ja palaa sitten palstalle viisaampana esittämään näitä näsäviisaita kommenttejasi! Sinulle on nähtävästi ajanvite olla täällä, kuin todellinen keskustelu!


      • Kalle
        vom kirjoitti:

        kunnes toisin todistetaan! /Kalle, joka sitä sun tätä.., perehdy "kommunismiin" K.Marx´in mukaan, ja palaa sitten palstalle viisaampana esittämään näitä näsäviisaita kommenttejasi! Sinulle on nähtävästi ajanvite olla täällä, kuin todellinen keskustelu!

        Kalle paskat välittää jonkun marxin hörinöistä 150 vuotta sitten. Kallelle kommunismi on sitä miksi kommunistit ovat sen tehneet ja mitä he ovat saaneet aikaan valtaan päästyään.

        /Kalle, joka antaa kommunistien tekojen puhua heidän puolestaan


      • Kalle kirjoitti:

        Kalle paskat välittää jonkun marxin hörinöistä 150 vuotta sitten. Kallelle kommunismi on sitä miksi kommunistit ovat sen tehneet ja mitä he ovat saaneet aikaan valtaan päästyään.

        /Kalle, joka antaa kommunistien tekojen puhua heidän puolestaan

        rottingilla", "vaikka syvän märkänis" !!


    • Toivo Aapanen

      Mitä järkeä niitä on pitää jos kaikki on hyvin. Kuvitelkaa jos kommunismi hajoaa Kuubassa niin kaikki eivät olisi siellä niin hyvin.

      • ajattelet

        Eli vapaat vaalit Kuubassa lopettaisivat Castron hirmuvallan.


      • kuvittelematon

        JOs kommunismi Kuubassa hajoaa, niin seurauksena on yhden viimeisen kommunistisen linnakkeen häviäminen eikä mitään muuta. Ja näin käy 100%:lla varmuudella.
        Miksihän uintiretket suuntautuvat vain poispäin saarelta Miamiin päin ei toiseen suuntaa.
        Castrohan hankkii öljynsäkin orjatyöllä Venezuelasta toiselta hullulta.


    • Myyrä-Jaakko

      Olin Kuubassa 1996. Varadero vielä menetteli, mutta Havannan reissu oli jo aika masentava. En ole koskaan nähnyt nälkää lomareissuillni, mutta Hvannassa se iski jatkuvasti. Ruokaa oli nimittäin niin vähän tarjolla että vaikka omasikin kuubalaisten himoitsemia (totisesti himoitsemia) dollareita, ei niistäkään oikein ollut apua, kun annokset olivat niin pieniä. Mcdonaldsistaklin sai vain sormenpäänkokoisia kanahampurilaisia jne.

      Todellinen työläisen paratiisi.

      Hah hah!

      • Makoileva stallari

        Ihmiset ei vain ymmärrä omaa parastaan ja ruikuttaa, häppeisivät! :D


    • CheGuevara

      Selitti Kuuban vaalisysteemin tampereella ja täytyy sanoa, että se ainakin kuulosti paremmalta ja demokraattisemmalta kuin meidän rahalla höystetyt ns vapaat vaalit.

      • Fidelin

        Tyttäristä asuu pakolaisena Espanjassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe