Onkohan ihan normaalia, että välillä valkovuotoa "hulahtaa" melko runsaasti ja väri on muuttunut kellertävän vihreäksi? Rv 38 2 ja ajoittain supistelee napakasti!
valkovuodon väri
6
2027
Vastaukset
- paha?
kannattaa soittaa äippäpolille ja kysässä ku voi olla lapsivettä ja vihree lapsivesi ei tiedä hyvää
mulla on valkovuoto runsasta mutta ollut ihan valkosta - minde
Musta tuntuu kans et tota valkovuotoo on välillä todella runsaasti; ja myös toisinaan vihertävää. Mulla oli samanlaista vuotoa 26 viikon tienoilla; silloin kysymys oli jonkinlaisesta emätintulehduksesta, johon sain lääkekuurin ja se loppu siihen. Kuulemma myös hiivatulehdus saattaa värjätä vuodon vihertäväksi, joten tällä kertaa luulen että omalla kohdalla on kysymys siitä, kun kutiaakin samoin kuin hiivatulehduksessa. Täällä viikkoja 38 0. Jos soittelet synnärille niin kerropa mitä sanoivat?
- minde
...niin joillakin kyllä voi kai tuota lapsivettäkin lorahdella pikkuhiljaa, mutta sen pitäisi kai olla aika jatkuvaa.. ja vihertävä väri siinä viittaa lapsen ulostaneen lapsiveteen, joka ei tee hyvää hänen keuhkoilleen.
- aloittaja
Soitin neuvolaan, jossa epäilivät jotain emätintulehdusta. Mitään oireita mulla ei ole, joten sanoivat että voin vain seurailla tilannetta. Oon menossa torstaina neuvolaan ja sit tsekataan tilanne. Ei tarvi kuulemma huolestua! Vuoto mulla on ajoittaista, sitä ei tule koko ajan ja se on myös hajutonta!
Mukavia vointeja :)
- pöksyt
valkovuoto on kellertävää, sitä tulee paljon ja haisee makealle/kuselle..ja se haisee tosissaa omaan nenään todella herkästi..ei tarvii mennä haistelee..
- nimetön
... ja gynellä tutkimuksessa ei kuitenkaan kuulemma tulehdusta. Ulkosynnyttimissä on kuulemamma aina sen verran bakteereja että muuttuu pöksyissä.Myöskään neuvolalääkäri ei ollut huolissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302295
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292188Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121559Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131464Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001131
- 171067
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18828Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks122798