Hei!
Kärsin siitepölyallergiasta (koivu, leppä) ja olen harkinnut siedätyshoitoa.
Te jotka olette olleet siedätyshoidossa lehtipuu-allergiaan, niin mihin aikaan hoito on yleensä aloitettu? tiedän vain sen että loppusyksystä voi aloittaa.
Olisi hyvä kuulla kokemuksianne milloin (mikä kuukausi) ja miten hoito alkoi!!
Siedätyshoidon
4
605
Vastaukset
- nopeasti apu kevätallergiaan
Hei,
Kiinalaisella akupunktiolla tasapainotetaan ja vahvistetaan immuniteetti nopeasti 1-3 hoitokerralla niin, ettet reagoi enää siitepölyyn tai eläinpölyyn nuhalla, silmien kirvelyllä, keuhkoputkien supistelulla.
Teen mm. tämäntyyppisiä hoitokäsittelyä viikottain ja kevättä kohden enenevässä määrin. Tulokset ovat hyviä.
Lisäinfoa: www.naturaid.net- niisku
Yritin päästä siedätyshoitoon leppä/koivu allergian takia, mutta tutkimuksissa ilmeni se, että veressäni ei löydy vasta-aineita eli allergiani ei olekaan IgE-välitteinen. Kuitenkin keväisin oireet ovat selvät (ja melkoisen voimakkaat) ja allergiatesti antaa selvän positiivisen tuloksen lepän ja koivun osalta. Kysymys kuuluu, voidaanko myös tämän tyyppistä allergiaa hoitaa akupunktiolla?
- -Evita-
niisku kirjoitti:
Yritin päästä siedätyshoitoon leppä/koivu allergian takia, mutta tutkimuksissa ilmeni se, että veressäni ei löydy vasta-aineita eli allergiani ei olekaan IgE-välitteinen. Kuitenkin keväisin oireet ovat selvät (ja melkoisen voimakkaat) ja allergiatesti antaa selvän positiivisen tuloksen lepän ja koivun osalta. Kysymys kuuluu, voidaanko myös tämän tyyppistä allergiaa hoitaa akupunktiolla?
Mulla sama juttu, että ei voida tehdä siedätystä, koska mulla ei IgeE- vasta-ainetta vaan IgG.
En ole nyt varma, mutta en ymmärrä, miksi akupunktiosta ei olisi apua.. Allerginen olet kuitenkin.
- allerginen...
Minä olen vaikka millekä siitepölylle allerginen niin testien kuin kokemusten perusteella. Elo on ollut niiskutusta pitkin kesää, kunnes lääkäri määräsi Flixonase nenäsumutetta käyttööni. Siihen loppui niiskutus. Kolme vuotta olen suihkaissut sitä aamulla molenpiin sieraimiin, enkä ole tavallisiakaan nuhia sen jälkeen sairastanut, enkä varsinkaan allergisia. Voit uskoa, että on ihanaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2383609- 623298
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I892797Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk412605Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve962294Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro311986Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä911971Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva411854Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.1031775Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691103