Kielikurssit Venäjällä?

Kokemuksia?

Katselin sopivia Pietarin yliopiston kursseja ja ne kiinnostaisi. Onko kellään kokemuksia kielikursseista Venäjällä? Opetuksen taso? Majoitus?

2

429

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kenties

      olet katsellut Pietarin yliopiston kursseja Suomi-Venäjä-seuran esitteestä. Olin muutama vuosi sitten tällaisella kurssilla ja opetus oli erinomaista. Muidenkin kuin minun mielestä. Koulumaisempaa kuin meillä, mutta tasokasta, koska opettajat ovat varsin kokeneita. Opiskelija-asuntola saattaa suomalaisen mittapuun mukaan olla ankea torakoineen. Vaarana on myös, että opiskelijat puhuvat asuntolassa keskenään suomea. Kieliharjoittelun kannalta perhemajoitus on parempi. Majoittajat ovat usein itse entisiä vieraiden kielten opettajia.

    • kesäksi pietariin

      Itsellä takana keväällä käyty Venäjän alkeet ja nyt olisi haluja jatkaa vaan missä!!!

      Venäjän kursseja järjestetään lähes yksomaan Helsingissä ja Itä-Suomessa..., nyt tähtäimessä olisi sitten Pietari. Joko yhden tai kahden viikon kurssi, kaksi viikkoa voi olla pitkä jos "koulu" osoittautuu pettymykseksi. Onko täällä muita miettimässä Pietariin kielikurssille lähtöä? Itse olen menossa heinäkuussa.

      Miltä kanavalta löytäisi "kotiryssän", jonkun joka voisi opettaa minulle venäjää ja vastavuoroisesti voisin opettaa suomea takaisin...tandem-henkisesti...jollei tällaista nettisivua ole missä venäläiset maahanmuuttajat voisi kohdata niin jonkun kannattaisi se perustaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe