Katselin sopivia Pietarin yliopiston kursseja ja ne kiinnostaisi. Onko kellään kokemuksia kielikursseista Venäjällä? Opetuksen taso? Majoitus?
Kielikurssit Venäjällä?
2
593
Vastaukset
- Kenties
olet katsellut Pietarin yliopiston kursseja Suomi-Venäjä-seuran esitteestä. Olin muutama vuosi sitten tällaisella kurssilla ja opetus oli erinomaista. Muidenkin kuin minun mielestä. Koulumaisempaa kuin meillä, mutta tasokasta, koska opettajat ovat varsin kokeneita. Opiskelija-asuntola saattaa suomalaisen mittapuun mukaan olla ankea torakoineen. Vaarana on myös, että opiskelijat puhuvat asuntolassa keskenään suomea. Kieliharjoittelun kannalta perhemajoitus on parempi. Majoittajat ovat usein itse entisiä vieraiden kielten opettajia.
- kesäksi pietariin
Itsellä takana keväällä käyty Venäjän alkeet ja nyt olisi haluja jatkaa vaan missä!!!
Venäjän kursseja järjestetään lähes yksomaan Helsingissä ja Itä-Suomessa..., nyt tähtäimessä olisi sitten Pietari. Joko yhden tai kahden viikon kurssi, kaksi viikkoa voi olla pitkä jos "koulu" osoittautuu pettymykseksi. Onko täällä muita miettimässä Pietariin kielikurssille lähtöä? Itse olen menossa heinäkuussa.
Miltä kanavalta löytäisi "kotiryssän", jonkun joka voisi opettaa minulle venäjää ja vastavuoroisesti voisin opettaa suomea takaisin...tandem-henkisesti...jollei tällaista nettisivua ole missä venäläiset maahanmuuttajat voisi kohdata niin jonkun kannattaisi se perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.4783595Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422968Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872886SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1502774- 1652123
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012085Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä141944- 1021854
Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501569Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361530