Katselin sopivia Pietarin yliopiston kursseja ja ne kiinnostaisi. Onko kellään kokemuksia kielikursseista Venäjällä? Opetuksen taso? Majoitus?
Vastaukset 2
- Kenties
olet katsellut Pietarin yliopiston kursseja Suomi-Venäjä-seuran esitteestä. Olin muutama vuosi sitten tällaisella kurssilla ja opetus oli erinomaista. Muidenkin kuin minun mielestä. Koulumaisempaa kuin meillä, mutta tasokasta, koska opettajat ovat varsin kokeneita. Opiskelija-asuntola saattaa suomalaisen mittapuun mukaan olla ankea torakoineen. Vaarana on myös, että opiskelijat puhuvat asuntolassa keskenään suomea. Kieliharjoittelun kannalta perhemajoitus on parempi. Majoittajat ovat usein itse entisiä vieraiden kielten opettajia.
- kesäksi pietariin
Itsellä takana keväällä käyty Venäjän alkeet ja nyt olisi haluja jatkaa vaan missä!!!
Venäjän kursseja järjestetään lähes yksomaan Helsingissä ja Itä-Suomessa..., nyt tähtäimessä olisi sitten Pietari. Joko yhden tai kahden viikon kurssi, kaksi viikkoa voi olla pitkä jos "koulu" osoittautuu pettymykseksi. Onko täällä muita miettimässä Pietariin kielikurssille lähtöä? Itse olen menossa heinäkuussa.
Miltä kanavalta löytäisi "kotiryssän", jonkun joka voisi opettaa minulle venäjää ja vastavuoroisesti voisin opettaa suomea takaisin...tandem-henkisesti...jollei tällaista nettisivua ole missä venäläiset maahanmuuttajat voisi kohdata niin jonkun kannattaisi se perustaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811291
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191079En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621033- 65888
- 62783
- 60770
- 65696
- 69682
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39648Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19527
- 29525
- 33520
- 43518
- 72486
- 40477