Neitsytmies, kuin lottovoitto!

Skorppanainen 33 v.

Arvostan, rakastan ja kunnioitan suuresti nykyistä miesystävääni, joka on horoskoopiltaan neitsyt. Oltuani aviossa vuosia oikukkaan, ailahtelevan ja omasta mielestään täydellisen rapumiehen kanssa, voinen vain todeta, että ainakin minä hyvin tyypillisena skorpparina olen löytänyt todellisen helmen, suurimman aarteen päällä maan tästä neitsytmiehestä. Jokaisella meistä on omat pienet vikamme, elämä kasvattaa eikä siihen höpöskooppiin kannata liiaksi tuijottaa.. eikä uskoakaan.

20

6282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rapurouva

      Olet ehdottoman oikeassa, että neitsytmies on kuin lottovoitto!

      Itse olin naimisissa omasta mielestään täydellisen ja aina oikeassa olevan skorpionimiehen kanssa. Olin niin yksinäinen parisuhteessa, että olin tukehtua siihen. Neitsytmiehen kanssa läheisyysongelmaa ei ole, tykkää yhtä paljon läheisyydestä kuin minäkin.

      Heh, ja käytännöllisesti ilmaisten: jos haluat kotipalvelun, ota rapu. Jos haluat tilitoimiston, ota neitsyt. :DDD Meillä on molemmat.

    • oikeessa

      oot. mäki skorpparinainen ja ihanan neitsyt miehen kans. se saa mut liekkeihin !

      • vittu kuonoja!

        joo niin minäkin luulin voitin lotto-voiton siis neitsyt miehen,2 vuoden yhdessä asumisen jälkeen sain todeta, että mies on SUURI EGOISTI ajattelee vain omaa napaa ja itseään! kysyppä jotakin rahan suhteen niin kylläpä tyyppi osaa alkaa vittuilla kun sen mielestä sen ei tarvitse ***OSALLISTUA*** MIHINKääN! esim.vuokrat sähköt,katsoo jo kieroon jos kysyt'hei voisitko sä maksaa tänään ruoat? kun mä maksan jo koko KUUKAUDEN IHAN KAIKKI!
        ja kaiken päälle kuitenkin aina PERSE AUKI ja vaatii, että sä lainaat sille rahaa!
        Muutenkin ihan perseestä koko tyyppi!
        Tuli ero tuon vuoksi kun mies ei osallistunut mihinkään,NUUKIA PASKOJA! tunnen vielä kaksi tommosta neitsyt miestä ja naiset kertoo ihan samaa! byak ei ikinä enää neitsyt miestä!


      • vähä aikaa

        muuttuu ääni kellossa aivan varmasti


      • muuten
        vittu kuonoja! kirjoitti:

        joo niin minäkin luulin voitin lotto-voiton siis neitsyt miehen,2 vuoden yhdessä asumisen jälkeen sain todeta, että mies on SUURI EGOISTI ajattelee vain omaa napaa ja itseään! kysyppä jotakin rahan suhteen niin kylläpä tyyppi osaa alkaa vittuilla kun sen mielestä sen ei tarvitse ***OSALLISTUA*** MIHINKääN! esim.vuokrat sähköt,katsoo jo kieroon jos kysyt'hei voisitko sä maksaa tänään ruoat? kun mä maksan jo koko KUUKAUDEN IHAN KAIKKI!
        ja kaiken päälle kuitenkin aina PERSE AUKI ja vaatii, että sä lainaat sille rahaa!
        Muutenkin ihan perseestä koko tyyppi!
        Tuli ero tuon vuoksi kun mies ei osallistunut mihinkään,NUUKIA PASKOJA! tunnen vielä kaksi tommosta neitsyt miestä ja naiset kertoo ihan samaa! byak ei ikinä enää neitsyt miestä!

        mieki olen törmänny tähän ilmiöön että ei osalistu "rahotukseen"!! ihan niinkö hälle kaikki olis ilmasta! mie maksan ruuat (kyllä tämä yksilö sentään oman osansa vuokrasta ja sähköstä maksaa) ja hän pellaa sitte loput rahansa... sitte ko sille sannoo että sie maksat nyt puolet näistä ruuista nii sittenki se jotenki kelputtelee että maksaa kumminki vähemän ko mie.


      • muuttuu
        vähä aikaa kirjoitti:

        muuttuu ääni kellossa aivan varmasti

        sellasta en oo ennen tavannutkaa enkä kenenkään kans nii pitkää viihtyny.. ja sellane mies sängyssä et siinä olis jo yks syy pysyy sen kans aina ! tosiaan lottovoitto !


    • = TOISIN

      ODOTAHAN JONKIN AIKAA!!

      • tietäjän.

        Niin se on että jos neitsyitä kehuu, he muuttuvat täysin mahdottomiksi. Oma ego pönkittyy ja katsotaan oikeudeksi alkaa arvostella toisen pienimpiäkin ominaisuuksia. Neitsyitä ei missään nimessä pidä kehuskella vaan on näytettävä niille ettei mielipiteet -ei niiden -eikä mun- merkkaa mitään.


      • Codetsu
        tietäjän. kirjoitti:

        Niin se on että jos neitsyitä kehuu, he muuttuvat täysin mahdottomiksi. Oma ego pönkittyy ja katsotaan oikeudeksi alkaa arvostella toisen pienimpiäkin ominaisuuksia. Neitsyitä ei missään nimessä pidä kehuskella vaan on näytettävä niille ettei mielipiteet -ei niiden -eikä mun- merkkaa mitään.

        miten musta alkaa tuntumaan että
        meitä pitäisi jotenkin pitää jonain
        koti elukkana jota pitää kouluttaa
        ja opettaa tekemään kaiken maailman temppuja

        sen verran voin sanoa että neitsyt ei tuollaiseen
        taivu joten turha edes yrittää
        neitsyttä ei saa tekemään mitään väkisin

        sitä paitsi minä en edes siedä sitä että minua kehutaan
        neitsyilläkin on oikeus omiin mielipiteisiinsä
        ja jos niitä ei saa ilmaista vapaasti
        on ystävä/rakas hyvin pian entinen
        se on oma henkilökohtainen voi voi jos
        ei suostu arvostelua sulattamaan


      • Tietäjän.
        Codetsu kirjoitti:

        miten musta alkaa tuntumaan että
        meitä pitäisi jotenkin pitää jonain
        koti elukkana jota pitää kouluttaa
        ja opettaa tekemään kaiken maailman temppuja

        sen verran voin sanoa että neitsyt ei tuollaiseen
        taivu joten turha edes yrittää
        neitsyttä ei saa tekemään mitään väkisin

        sitä paitsi minä en edes siedä sitä että minua kehutaan
        neitsyilläkin on oikeus omiin mielipiteisiinsä
        ja jos niitä ei saa ilmaista vapaasti
        on ystävä/rakas hyvin pian entinen
        se on oma henkilökohtainen voi voi jos
        ei suostu arvostelua sulattamaan

        Tavallaan olet oikeassa että neitsyitä pitää kouluttaa. Muuten he eivät kykene PARISUHTEESEEN. Parisuhteen vuoksi neitsyet tarvitsevat ojennusta ja hiomista. Muualla maailmassa he saavat sanoa omat mielipiteensä ja olla niin itsekkäitä ja/tai uhrautuvia kuin ikinä mutta parisuhde on ei maata. Niissä eivät neitsyet hevillä onnistu ja tosiaan tarvitsevat hieman lempeää koulutusta. Huomaa paino sanassa lempeä. Oikeat keinot ja konstit niin neitsyestäkin sukeutuu kunnon siippa suhteeseen.


      • niih seh on
        Tietäjän. kirjoitti:

        Tavallaan olet oikeassa että neitsyitä pitää kouluttaa. Muuten he eivät kykene PARISUHTEESEEN. Parisuhteen vuoksi neitsyet tarvitsevat ojennusta ja hiomista. Muualla maailmassa he saavat sanoa omat mielipiteensä ja olla niin itsekkäitä ja/tai uhrautuvia kuin ikinä mutta parisuhde on ei maata. Niissä eivät neitsyet hevillä onnistu ja tosiaan tarvitsevat hieman lempeää koulutusta. Huomaa paino sanassa lempeä. Oikeat keinot ja konstit niin neitsyestäkin sukeutuu kunnon siippa suhteeseen.

        Joo ei niistä ole parisuhteeseen,ne haluaa vaan pelleillä toisten tunteilla,ponkittaa egoaan,juoksevat pakoon tai tekevät naiselle katoamistemppuja jos nainen sanoo että välittää tästä neitsyt-skitsosta joka ei ollenkaan tiedä miten suhteessa pitää käyttäytyä saatikka miten kohdella naisia..neitsyt-mies tuijottaa vain omaa napaa ja jotta se itse voi hyvin,eikä välitä mitä paskaa voi aiheuttaa käytöksellään toiselle.
        Sitten ne vielä ihmettelee kun nainen ei ajuoksen sen perässä! :D ja joo niistä ei pääse irti millään ennemmin tai myöhemmin ne ottaa sinuun yhteyttä tulee taas ja pilaa sun elämän ,kunhan herralla on vaan hauskaa...


      • tytsy
        niih seh on kirjoitti:

        Joo ei niistä ole parisuhteeseen,ne haluaa vaan pelleillä toisten tunteilla,ponkittaa egoaan,juoksevat pakoon tai tekevät naiselle katoamistemppuja jos nainen sanoo että välittää tästä neitsyt-skitsosta joka ei ollenkaan tiedä miten suhteessa pitää käyttäytyä saatikka miten kohdella naisia..neitsyt-mies tuijottaa vain omaa napaa ja jotta se itse voi hyvin,eikä välitä mitä paskaa voi aiheuttaa käytöksellään toiselle.
        Sitten ne vielä ihmettelee kun nainen ei ajuoksen sen perässä! :D ja joo niistä ei pääse irti millään ennemmin tai myöhemmin ne ottaa sinuun yhteyttä tulee taas ja pilaa sun elämän ,kunhan herralla on vaan hauskaa...

        Toi teksti olis voinut olla minunkin kirjoittama!!! Käytös naisia kohtaan voi olla juuri kaikkea tuota. Eikä hän itse tajua mitä toiselle tekee. Tai ei halua tajuta... Tosiaan herra palaa maisemiin kun sille tuntuu ja ihan niinkuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.


    • monen elämän

      Lottovoittokin on aluksi päätähuimaavaa, mutta se laittaa aika nopeasti elämän sekaisin ja pilalle, jos ei pidä varaansa.

      • Skorppanainen 33 v.

        Niin onhan teillä oikeus mielipiteeseen, mutta kun on kerran itse ekokenut maanpäällisen helvetin yhden kanssa ja elänyt sitten sinkkuna aikansa ja kohdannut sitten varsinaisen onnen, niin osaa sitä TODELLAKIN arvostaa. Olen realisti luonteeltani, joten en ole ennenkään pää pilvissä liidellyt, joten en liitele nytkään. Asunto ostettiin kuukausi sitten ja vauva syntyy loppukeväästä, rytinällä menee, mutta mua ei haittaa ollenkaan ja jos tämä onni ei kestä, niin olenpahan saanut ainakin hetken viettää paratiisissa! Ja näin avarasydämistä ja suurta lahjojen määrää en ole kuunaan keneltäkään mieheltä aikaisemmin saanut ja voi sitä hellyyden määrää !!!!


      • neitsytmies
        Skorppanainen 33 v. kirjoitti:

        Niin onhan teillä oikeus mielipiteeseen, mutta kun on kerran itse ekokenut maanpäällisen helvetin yhden kanssa ja elänyt sitten sinkkuna aikansa ja kohdannut sitten varsinaisen onnen, niin osaa sitä TODELLAKIN arvostaa. Olen realisti luonteeltani, joten en ole ennenkään pää pilvissä liidellyt, joten en liitele nytkään. Asunto ostettiin kuukausi sitten ja vauva syntyy loppukeväästä, rytinällä menee, mutta mua ei haittaa ollenkaan ja jos tämä onni ei kestä, niin olenpahan saanut ainakin hetken viettää paratiisissa! Ja näin avarasydämistä ja suurta lahjojen määrää en ole kuunaan keneltäkään mieheltä aikaisemmin saanut ja voi sitä hellyyden määrää !!!!

        Joka suhteessa ensin rakastutaan ja neitsytmies osaa varmasti rakastua palammin kuin kukaan muu. Suhteen edetessä neitsytmies kuitenkin rakastaa samalla tavalla, kuin kuka tahansa normaali mies horoskoopista riippumatta. Ne naiset, jotka ovat kokeneet tämän valittavat täällä tajuamatta sitä, ettei horoskoopin perusteella keneltäkään voi vaatia enempää, kuin muiltakaan ihmisiltä, ei edes neitsyt miehiltä.
        Jossain vaiheessa tulee nainen johon rakastun ja sen tiedän, että rakkautta tulee riittämään. Ja kun horoskoopeista puhutaan, niin olkoon hän kauris tai skorpioni.


      • Wyat
        neitsytmies kirjoitti:

        Joka suhteessa ensin rakastutaan ja neitsytmies osaa varmasti rakastua palammin kuin kukaan muu. Suhteen edetessä neitsytmies kuitenkin rakastaa samalla tavalla, kuin kuka tahansa normaali mies horoskoopista riippumatta. Ne naiset, jotka ovat kokeneet tämän valittavat täällä tajuamatta sitä, ettei horoskoopin perusteella keneltäkään voi vaatia enempää, kuin muiltakaan ihmisiltä, ei edes neitsyt miehiltä.
        Jossain vaiheessa tulee nainen johon rakastun ja sen tiedän, että rakkautta tulee riittämään. Ja kun horoskoopeista puhutaan, niin olkoon hän kauris tai skorpioni.

        ei saa laittaa liian tyhjentäviä vastauksia. silloin loppuu keskustelu!


    • Neitsyt nainen

      Ei OLE LOTTOVOITTO AINAKAAN NEITSYTMIES TAI NEITSYTNAINEN. Pitkään menee ennenkuin hyväksyy
      ja kauan mittaa toista osapuolta. Joku voi tympääntyä jossain vaiheessa ja silloin neitsyt
      vasta heräilee. Onko varovaisuutta tai arkuutta ehkä molempia. Olemme joskus aika nynnyjä.Aikoo
      ja aikoo eikä mitään tapahdu.

      • no höh

        Lähes kaikki nää neitsytjutut kuulostaa eräältä mieheltä.. ja tulee mieleen että kaikkien kanssako juuri Hänellä on suhde. :)


    • 2 skorpparinainen

      Minä olen vasta tavannut neitysyt-miehen ja olen itse myös skorppari.Kyllä hän on saanut minussa syttymään jotain...Mieleen on jäänyt.Itse seurustellut vuosi kausia toisen skorpparimiehen kanssa.Ja voi vee...sitä taistelua.Ei pahempaa ole kuin skorpioni-mies.Olen totaalisesti tukehtua siihen suhteeseen.Elämältä meni pohja välillä totaalisesti.Minua kiinnostaa nyt lähinnä se että mikä neitsyt-miehellä kiinnostaa skorpiooni-naisessa.Koska mielestäni neitsyt-mies on tavallaan hiukan ujon ja aran sorttinen.Ja hiukan mysteerinenkin.Ei hänen ajatuksistaan oikein ota selvää.Onko lintu vai kala?Ja kyllä minä haluaisin hänen kiinnostuvan minusta enemmänkin.Oisko antaa vinkkejä,mitä minun naisena kannattaisi kokeilla neitsyt-miehen kanssa ja mitä ei kannattais kokeilla.Ihan mielenkiinnon vuoksi.

    • Anonyymi

      Nousevalla merkillä ja kuumerkillä on myös merkitystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1936
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      92
      1617
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      84
      1320
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      94
      1307
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      126
      1102
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1042
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      909
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      108
      835
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      773
    Aihe