Missä järjestyksessä sormukset kuuluu laittaa sormeen jos on kihla-ja vihkisormus? Kumpi tulee ensin?
Kumpi sormus ensin?
6
3195
Vastaukset
- mm,
Siehä kysyt tyhmiä, tai no ei kaikki sitä voi tietää mut kihla on yleensä ensin ja sitten vasta vihki koska niinhän ne laitetaan sun sormeen, ensin meet kihloihi ja sit naimisii.
- ...
Itse kultasepänliikkeessä työskennelleenä tiedän, että vihkisormus tulee ensin, näin se on lähempänä sydäntä..
Vaikkakin ihan fiksusti ajatelleena voisi luulla että kihlasormus tulisi ensin, mutta näin ei ole..- Hölmis
Eli kihlasormus pitää ottaa pois kun vihkisormus pujotetaan sormeen?
- ainakin oikein
Edellä on jo kerrottu ne kaikki tavat, joilla asian voi hoitaa, vieläpä oikein käytännön pujotusongelmien kanssa. Taitaa olla peräti kaksi tapaa, jos kahta sormusta käyttää.
Tässä minun panokseni keskusteluun. Itselläni on tätä nykyä kaksi sormusta. Tyylillisesti ovat hyvin samanlaiset keskenään, eli yhdellä vilkaisulla ei voi päätellä kumpi on kumpi. Omaan silmääni ja ajatusmaailmaani ne sopivat samaan sormeen vain yhdessä ja tietyssä järjestyksessä. Samaa suosittelen sinullekin. Eli anna piupaut sille, miten "kuuluu", koska 50% porukasta ajattelee, että teet väärinpäin. Tee niin kuin itsestä hyvältä tuntuu.
Ajatuksen virikkeeksi: kaikki naiset eivät käytä aviossa ollessaankaan yhtään sormusta. Ja jotkut käyttävät vain yhtä, vaikka ovatkin aviossa.- rouva myös
Olen täysin samaa mieltä, koska jokainen tekee niinku parhaaks näkee ja tuntuu.
Itsellä on kihla ensin ja sitten vihkisormus koska toisinpäin ne eivät näytä hyvältä.
Onnea tulevalle aivioparille :) - vaimo vm -93
en käytä sormuksia lainkaan ja johtuu pelkästään siitä,että a)olen turvonnut jonkun verran häiden jälkeen,B)Olen erittäin allerginen ja en voi käyttää mitään koruja tai olen verillä kutinasta ja c) työni puolesta en myöskään voi käyttää sormusta.
Ihan yhtälailla olen naimisissa ja jos joku kysyy,että olenko vapaa en missään nimessä ainakaan sano että olisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1131818Pormestari käräjille?
Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j551277Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html1501272- 49992
Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html126942Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon
meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä75896- 52824
Voisimmeko seuraavan kerran kun
Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi36807Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle
Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa62782- 56771