Nette on meidän koira, jota rakastan aivan valtavasti. Se tuli meille kun olin 3 vuotias, ja Nette oli silloin 5. Nyt Nette on ollut meillä 10 vuotta. Se on kestäny siis meidän perhettä, mun 2 veljee, 10 vuotta. Me ollaan muutettu kerran, ja se tottu uuteen taloonkin. Ja tunti sit meiän äiti lähti viemää Netteä eläinlääkärille lopetettavaksi.
Mä kaipaan sitä jo niin paljon, ja en tiiä mitä teen ilman Netteä...
Jään aina kaipaamaan!
3
647
Vastaukset
- lellu1960
Voi sua ressukkaa,en taida lohdutuksen sanoja löytää.Varmasti tulet muistamaan Neten koko elämäsi ajan,olethan viettänyt melkein koko lapsuutesi sen kanssa.Nyt on vaikea aika,mutta usko vain, ajan mittaan suurin suru lakkaa ja jäljelle jää rakkaat muistot.Koirasi eli pitkän ja varmasti onnellisen elämän perheesi jäsenenä.Koiran elämänkaari on vain niin lyhyt ja luopumisen aika tulee liian pian.Jaksamista.
- Surullisin
Kiitos lohdutuksen sanoistasi, sitä ne kyllä oli :) Tulen muistamaan Neten koko elämäni, aika ja ikuisesti! Suru lakkaa mutta ei vielä pitkään aikaa..
- Anneh
Surullisin kirjoitti:
Kiitos lohdutuksen sanoistasi, sitä ne kyllä oli :) Tulen muistamaan Neten koko elämäni, aika ja ikuisesti! Suru lakkaa mutta ei vielä pitkään aikaa..
Voimia sulle!
Jouduimme myös luopumaan viime syyskuussa 9 vuotiaasta labradorinnoutajasta. Syöpä yllätti ja ikävä kyllä, oli edennyt jo niin pitkälle, ettei mitään ollut tehtävissä. Lisäksi koirallamme todettiin pentuna lonkkavika.
8kk kulunut ja ikävä on vieläkin kova, voin jopa kuulla käytävällä, niinkuin
rakas koiramme tassuttelisi siellä. Ja aina sitä toivoo, että siellä se meidän oma rakas röhvelö odottaa häntää heiluttaen vastassa.
Koitti kuitenkin päivä, jolloin asia todellakin varmistui syöväksi ja oli aika päästää perheenjäsen sateenkaarisilloille. Vaikka kurjalta tuntuukin sanoa, että näin oli parasta, uskon, että koiramme ajatteli samoin. Se olisi varmasti päättänyt samoin, myös meille, jos olisimme olleet samassa asemassa. Se oli ystävän teko. Nyt koiramme saa juoksennella vapaasti vihreillä niityillä, missä sillä ei ole kipuja ja kaikkea riittää.
Me jäimme ikävöimään tänne. Onneksi on hyvät muistot, niitä ei tule unohtamaan koskaan. Ja yöllä rakas tassuttelee uniini, tervehtii ja nuolaisee naamaa. Ennen kun on aika lähteä, halaamme hyvästeiksi.
Tiedän, että meidän röhvelöllä on nyt hyvä olla.
Kohta meille on muuttamassa uusi karvapallo. Se ei korvaa, sitä mitä on menettänyt, mutta auttaa jatkamaan. Kaikkea hyvää sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289