Jään aina kaipaamaan!

Surullisin

Nette on meidän koira, jota rakastan aivan valtavasti. Se tuli meille kun olin 3 vuotias, ja Nette oli silloin 5. Nyt Nette on ollut meillä 10 vuotta. Se on kestäny siis meidän perhettä, mun 2 veljee, 10 vuotta. Me ollaan muutettu kerran, ja se tottu uuteen taloonkin. Ja tunti sit meiän äiti lähti viemää Netteä eläinlääkärille lopetettavaksi.
Mä kaipaan sitä jo niin paljon, ja en tiiä mitä teen ilman Netteä...

3

679

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lellu1960

Voi sua ressukkaa,en taida lohdutuksen sanoja löytää.Varmasti tulet muistamaan Neten koko elämäsi ajan,olethan viettänyt melkein koko lapsuutesi sen kanssa.Nyt on vaikea aika,mutta usko vain, ajan mittaan suurin suru lakkaa ja jäljelle jää rakkaat muistot.Koirasi eli pitkän ja varmasti onnellisen elämän perheesi jäsenenä.Koiran elämänkaari on vain niin lyhyt ja luopumisen aika tulee liian pian.Jaksamista.

• Surullisin

Kiitos lohdutuksen sanoistasi, sitä ne kyllä oli :) Tulen muistamaan Neten koko elämäni, aika ja ikuisesti! Suru lakkaa mutta ei vielä pitkään aikaa..

• Anneh
        Surullisin kirjoitti:

Kiitos lohdutuksen sanoistasi, sitä ne kyllä oli :) Tulen muistamaan Neten koko elämäni, aika ja ikuisesti! Suru lakkaa mutta ei vielä pitkään aikaa..

Voimia sulle!

Jouduimme myös luopumaan viime syyskuussa 9 vuotiaasta labradorinnoutajasta. Syöpä yllätti ja ikävä kyllä, oli edennyt jo niin pitkälle, ettei mitään ollut tehtävissä. Lisäksi koirallamme todettiin pentuna lonkkavika.

8kk kulunut ja ikävä on vieläkin kova, voin jopa kuulla käytävällä, niinkuin
        rakas koiramme tassuttelisi siellä. Ja aina sitä toivoo, että siellä se meidän oma rakas röhvelö odottaa häntää heiluttaen vastassa.

Koitti kuitenkin päivä, jolloin asia todellakin varmistui syöväksi ja oli aika päästää perheenjäsen sateenkaarisilloille. Vaikka kurjalta tuntuukin sanoa, että näin oli parasta, uskon, että koiramme ajatteli samoin. Se olisi varmasti päättänyt samoin, myös meille, jos olisimme olleet samassa asemassa. Se oli ystävän teko. Nyt koiramme saa juoksennella vapaasti vihreillä niityillä, missä sillä ei ole kipuja ja kaikkea riittää.

Me jäimme ikävöimään tänne. Onneksi on hyvät muistot, niitä ei tule unohtamaan koskaan. Ja yöllä rakas tassuttelee uniini, tervehtii ja nuolaisee naamaa. Ennen kun on aika lähteä, halaamme hyvästeiksi.

Tiedän, että meidän röhvelöllä on nyt hyvä olla.

Kohta meille on muuttamassa uusi karvapallo. Se ei korvaa, sitä mitä on menettänyt, mutta auttaa jatkamaan. Kaikkea hyvää sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      32
      2223
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      47
      2046
    3. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      39
      1852
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      319
      1843
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      109
      1436
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1365
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1298
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1147
    9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      41
      1045
    10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1036
    Aihe