Ostin tänään Kia Ceraton

onnellinen

....

25

5360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmeessä

???

• Tuollekkin rahalle ollut parempaa käyttöä. Yksi tuttu Delta auton myyjäkin sano et ei missään nimes kannata ostaa KIA merkkisiä autoja!

• Ihanko totta
        Spederik kirjoitti:

Tuollekkin rahalle ollut parempaa käyttöä. Yksi tuttu Delta auton myyjäkin sano et ei missään nimes kannata ostaa KIA merkkisiä autoja!

ei taida vesseli tuntea vielä yhtään autonmyyjää...korttikin vielä ajamatta..

• Ilmeiseti

On vähämielinen (debiili), kysellessään itsestään selvää asiaa.

• niinpä juuri
        Spederik kirjoitti:

Tuollekkin rahalle ollut parempaa käyttöä. Yksi tuttu Delta auton myyjäkin sano et ei missään nimes kannata ostaa KIA merkkisiä autoja!

Noin puhuu poikanen joka on juuri vapautunut vaipoistaan !!!!!!!

• niinpä juuri kirjoitti:

Noin puhuu poikanen joka on juuri vapautunut vaipoistaan !!!!!!!

Jotka ostaa paskoja autoja kortti ollut puol vuotta ja joku 20 000km lasissa! Että sillein ja olen miekin se KIAn vittuilu mielessä testannut.

• ongelmastasi
        Spederik kirjoitti:

Jotka ostaa paskoja autoja kortti ollut puol vuotta ja joku 20 000km lasissa! Että sillein ja olen miekin se KIAn vittuilu mielessä testannut.

Elämä on kovaa kun murkkuikä on meneilään.
        Ajolupaläpyskä on ollut yli 40 vuotta ja
        kilsoja 35000 ja rapiat vuodessa ,että ynnää siitä.
        Ai niin matikkahan on hakusessa kun on toi murkkuikäkin.

• ongelmastasi kirjoitti:

Elämä on kovaa kun murkkuikä on meneilään.
        Ajolupaläpyskä on ollut yli 40 vuotta ja
        kilsoja 35000 ja rapiat vuodessa ,että ynnää siitä.
        Ai niin matikkahan on hakusessa kun on toi murkkuikäkin.

Isäntää Heh harmittais minuakin ajaa jollakin Kiialla mut voin ajaa isin mersulla! Ja jos ajat 35000km vuodessa ku mie olen ajanut jo 20000km puolessa vuodessa!

Eikös tollaiselta käävältä pitäis ottaa kortti pois ettei pumppu petä kesken ajon.

• huono auto?
        Spederik kirjoitti:

Isäntää Heh harmittais minuakin ajaa jollakin Kiialla mut voin ajaa isin mersulla! Ja jos ajat 35000km vuodessa ku mie olen ajanut jo 20000km puolessa vuodessa!

Eikös tollaiselta käävältä pitäis ottaa kortti pois ettei pumppu petä kesken ajon.

Pysyisit nyt heinähattu siellä heinien keskellä, tai keksisit jotain asiallista kritiikkiä...toisaalta ei maakuntien mieheltä voi paljon odottaa...

• se sieltä
        Spederik kirjoitti:

Eihän 18 kesäinen pojankoltiainen voi mitään autoa omistaa , vaan pitää ajella isukin vanhalla mersulla ,jos silläkään.Taitaa se ajotaitokin olla aika heikonpuoleista ,että varokaa ympäristö .

• se sieltä kirjoitti:

Eihän 18 kesäinen pojankoltiainen voi mitään autoa omistaa , vaan pitää ajella isukin vanhalla mersulla ,jos silläkään.Taitaa se ajotaitokin olla aika heikonpuoleista ,että varokaa ympäristö .

ajotaito tuskin riippuu iästä tai autosta. Ja KIAhan on täynnä vikoja onneksi on ne takuu huollot! Hah

• vaan
        Spederik kirjoitti:

ajotaito tuskin riippuu iästä tai autosta. Ja KIAhan on täynnä vikoja onneksi on ne takuu huollot! Hah

Kyllä se on sillei ,ettei puolen vuoden ajokokemus kerro vielä mitään. Pitkä takuu kertoo sen ,ettei tarvi heti kuvetta kaivaa ,kuten vanhan ruostepesän kanssa aina käy.

• notta riippuu
        Spederik kirjoitti:

Teitä speden riikkejä tulee vastaan ja pyyhkii kyllä mahdollisissa ja mahdottomissa paikoissa ohi. Te ootte niitä, jotka ulosmittaa autosta kaiken sen turvasysteemin, joka siihen on rakennettu. Kakarat perkele. Toisten hengestä piittaamatta. Mutta jos minäkin sitä isisi Mersua pelekäisin, jäisin turvatyynyihin käärittynä sänkyni pohjalle. Onneksi käytätte enimmäkseen vielä valoja ainakin pimmeellä joten olen onnistunut puikkelehtimaan ferrarinpunaisella Ceratollani pois alta.
        sannoo mies, kun on ajanut enempi kuin sinä ees kerkiät ajaa ennen arkkuun laittamista.

• Vodee

Kuten huomaat, sait heti "asiantuntevia" kommentteja.-Näin se on tällä palstalla.Onnea uudelle autollesi.

• Onnea..

Työpäivä päättyy ja korealaisella kohti kotia, mukavasti!

• Pena

Autosta...

• marraskuun alussa

nyt on löytyneet lastentaudit korjattu. 10 000 kilsaa takana ja paljon iloisia kilomeetrejä edessä.
      t. ferrarinpunaisen paholaisen onnellinen omistaja.

• jukkis

Mitä vikoja sulla on ollut?kerroppa tarkemmin.

• marraskuun..
        jukkis kirjoitti:

Mitä vikoja sulla on ollut?kerroppa tarkemmin.

Olivatten suunnitelleet alunperin kytkimen työsylinterin ( sen polkimen puoleisen ) liian ahtailla rei'illä. Ei pelitä pakkasella. Viime kesän aikana suunnittelu pantu uusiksi, muttei kerennyt minun autooni. Uusissa Ceratoissa jo parempi. Nyt minunkin Ceratooni vaihdettu.

Sulakerasia/ohjausyksikkö, joka hoitaa esim pyyhkijöitä,vilkkuja ja keskuslukkoja oli heti alkuun viallinen. Kosteissa/kylmissä oloissa keskuslukitus lonksutti lukkoja pyyhkijän tahtiin.
        Nyt yksikkö uusittu ja kaikki pelaa. Mulla oli nelisen kuukautta siinä toisen mallin yksikkö - lukot ei lonksuneet, muttei keskuslukkokaan toiminut. Näin siksi, että oikeaa varaosaa ei nopeammin saatu ??
        Delta / Joensuu on aina toiminut hyvin ja avuliaasti. Rempan ajaksi olen saanut sijaisauton.

Autollani olen ajanut nyt 10500 kilometriä - kaikki melko liukkaalla tai pakkasilla tai sen tuhannentulisessa myräkässä ( Joensuu - Kainuu - väliä ). Pirssi on mukava ajaa, tottelee nöyrästi ja on lämmin - -32 astetta ja 15 kilsan jälkeen saa päällivaatteet ottaa pois ja ajella avokäsin.
        Mulla on Ceraton karvahattumalli - ei ilmastointia.

• tää Cerato

Katselin tänään edessä ajavaa Ceratoa. Perhanan tyylikäs peli ja näyttää isommalta kuin Corolla. Onks se isompi ?

• isompi

Mutta periaatteessa samaa kokoluokkaa.

Akseliväli on 5 door hatchback -versiossa Ceratossa sentin pidempi (2600 vs 2610) ja korkeus on puoli senttiä korkeampi (1475 vs 1480).

Kokonaispituus näyttäisi olevan 16 senttiä pidempi Ceraton hyväksi (4180 vs 4340). (Näin ainakin Tuulilasin autotietojen mukaan.)

• juuri minut?

..ajamassa tänään liikkeestä haetulla uudella 1.6 Crdi Ceratolla :D

Yhden päivän jälkeen olen tosi tyytyväinen. Hieno diesel-auto! Mukava ajaa ja olo oli heti 'kodikas' - jos niin nyt autosta voi sanoa.

• ......

olen onnellinen Ceraton omistaja. Sellaisen Jaguarin punaisen. Niin, että onneksi olkoon onnellinen.
      Olen ajanut ceratollani vasta 4500 km tammikuusta lähtien,mutta siitä huolimatta poiskaan en antaisi.
      Pirssejä on ollut alla mesestä volvoon ja tojoon. Mutta meseä en jäänyt kaipaamaan sen enepää,kuin volvoja tai tojoakaan. Olen varsin tyytyväinen ceratooni, joka kaiken lisäksi kiihtyy enemmän, kuin penkin ja ratin väli.
      Olkaamme onnellisia kaikki Kian omistajat.

• Valtteri

Tänään tuli ostettua Cerato. Tulee Koreasta asti ja siitä huolimatta luovutus on toukokuun lopulla.

• pitkä "takuu"

....toivottavasti vielä ensi vuonnakin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      201
      2581
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1687
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      29
      1635
    5. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      24
      1477
    6. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      29
      1405
    7. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1227
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      148
      1104
    9. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      8
      984
    10. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      962
    Aihe