Hei, onko jossain netissä _asiallisia_ suomenkielisiä foorumeja muslimeille tai Islamista kiinnostuneille? Kiitos!
Missä Islam-foorumi?
19
331
Vastaukset
- -assassaf
http://www.islam.se8.org/
Tuo foorumi on taas käytössä, aika hiljaistahan siellä vielä on. - Pato_Donaldo
mutta tällaisen paikan tiedän:
http://www.freeforum101.com/forum/viewforum.php?f=2&mforum=islamista&sid=de9b798e665777ff6b4ace3a41134413 - Anonyymi
etsin samaa, asiallista keskustelua, Jopa muita muslimeja
- Anonyymi
Kuinkas se voipi olla sitä, ei missään muodoin rassen silmissä
Ehdottaisin https://supo.fi/etusivu
- Anonyymi
Luuletekos jottei sitä käydä mut kaikki se on näiten salaseuroja, puhelimilla tierotus pelaa ja salakielinä osin, näin tunkeutujat etenemisistään keskustelevat ja pitävät yhtä
Koskas olette nähneet näitä liikeelä ilman puhelimeen päläpätystä - Anonyymi
Afganistanin aarteet levitetään taasen mailmalle
- Anonyymi
Näinse vain menee jot pyritään suppeata esitään vaikkas netti pursuaa juttua tästä touhusta
- Anonyymi
Nettiä pyöritämällä ja kallaamalla näette oikein näiten touhut
- Anonyymi
Netin pyörittäminen on tehty nykyisin niin helpoksi, jot ns. vasen kätinenkin tähän pystyy
- katelkaas kyl netti kertoo ja näyttää, lisäksi on kielenkääntäjät yksinkertasia käyttää
- Anonyymi
Vauva.fi on muslimeista kiinnostuneiden suominaisten käyttämä foorumi.
- Anonyymi
Näköjään sielläkin esitävät sorretun asemaansa ja erikoista pyhyyttään
- ei noiten tavat ja aatokset maailman valoa kestä, kiven ympyrä estää valon kajon näitten kehittymiseen - Anonyymi
Ja ratsastavat yksitäis tapauksilla joilla pyrkivät islamis kiilottamaan
- tyyliin yksi nojaa lapiota silloin kaikki muutkin porukan50-seisojaa työskentelevät
- Anonyymi
Onks se sama kuin hallituskeskustelu?
- Anonyymi
Juuri näin. Kaikki tulee vasemmalta ja menee vasemmalle. Helppoa ja yksinkertaista, kuin kommunismi ja kommunismissa eläminen.
Vihreä on kestävää, kaikki tulee ulkoa, se on hiilineutraali, näin vihreä pierukin kompensoidaan tuuli vie pois.
- Anonyymi
Kiven kiertämises pyritään kunialiseen ilmaiselämään
- kaikki muiten kustantamiin ja kunia senkuin vain voimistuu ja kirkastuu
- on se taito tätä mieltä pitää vuosisatoja voimis hourin sen pyhyyttä vielä - Anonyymi
TAIVAS JA MAA MITEN NÄMÄ TAJUNASSAAN VOISI YHDISTÄÄ
Yön pimeys kuiskii outoja sanoja Sinulta minulle,mitä on rakkaus hetken huumaa,epätodellisuutta vain hetken kestävää ihanuutta.Joka loppuu samantien kun on alkanutkin.Miksi rakastuin taas ja petyin.Petetyksi tuleminen koskettaa,sattuu sydämmeen.Ikuiset arvet ja kyyneleet jää.Jatkan matkaa yön pimeyteen.Jatkan matkaa tuntemattomaan,tulisiko rakkaus vielä kohdalleni,olisiko minun kohtaloni vielä rakastua,vai kulkeeko se ohitseni. - Anonyymi
MIKÄS MUUTTAA VEDESTÄ VIININ elikkä elämästä iankaikkisen
Kaanan häät
21Viikon kolmantena päivänä vietettiin Galilean Kaanassa häitä. Jeesuksen äiti oli siellä, 2ja myös Jeesus ja hänen opetuslapsensa kutsuttiin häihin. 3Viini loppui kesken, ja äiti sanoi Jeesukselle: »Heillä ei ole viiniä.» 4Mutta Jeesus vastasi: »Anna minun olla, nainen. Minun aikani ei ole vielä tullut.» 5Hänen äitinsä sanoi palvelijoille: »Mitä hän teille sanookin, tehkää se.»
6Siellä oli kuusi kivistä vesiastiaa juutalaisten tapojen mukaisia pesuja varten; ne olivat parin kolmen mitan vetoisia. 7Jeesus sanoi palvelijoille: »Täyttäkää astiat vedellä», ja he täyttivät ne reunoja myöten. 8Sitten hän sanoi: »Ottakaa nyt siitä ja viekää pitojen valvojalle», ja he veivät. 9Valvoja maistoi vettä: se oli muuttunut viiniksi. Toisin kuin palvelijat, jotka olivat veden astiasta ottaneet, hän ei tiennyt, mistä viini oli peräisin. Hän kutsui sulhasen luokseen 10ja sanoi: »Kaikki tarjoavat ensiksi hyvän viinin ja sitten, kun vieraat alkavat juopua, huonompaa. Mutta sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti.»
MITEN HERRAMME KUTSUU MEITÄ JUHLIINSA
- elikkä tajuamaan ajatoman iankaikisen elämän arvoineen- Anonyymi
Mistä lähtee esto, ettei raamattua saisi esittää, koraanista en ole esteitä törmännyt
- onkos tämä sitä tunkeutumista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513