ROSELLAN SVIITTI

ON NYT SITTEN VARATTUNA

VARATTUNA HÄÄYÖTÄ VARTEN.
AJATTELIN NIMITTÄIN VÄHÄN HEMMOTELLA VAIMOANI.

13

4470

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

      ...mutta kukin tyylillään...

      • VÄHÄN KALLIS,

        mutta rakastan niin kovasti naistani!

        Ajattelin pistää parastani sitten siellä sviitissä..


      • luojan tähden
        VÄHÄN KALLIS, kirjoitti:

        mutta rakastan niin kovasti naistani!

        Ajattelin pistää parastani sitten siellä sviitissä..

        ajattelit laittaa parastasi Rosellan sviitissä.
        Vie hyvä mies naisesi etelää ja voi olla vaimosikin panee sen jälkeen parastaan.
        Jos minun mieheni olisi vienut laivalle,olisin varmaan heittänyt mereen.


      • erivaimo
        luojan tähden kirjoitti:

        ajattelit laittaa parastasi Rosellan sviitissä.
        Vie hyvä mies naisesi etelää ja voi olla vaimosikin panee sen jälkeen parastaan.
        Jos minun mieheni olisi vienut laivalle,olisin varmaan heittänyt mereen.

        Miksi etelään? En minä ainakaan sinne haluaisi? Sinnehän mennään jo muutenki niin useesti että häämatka sinne ei ois mitenkään erikoinen, tuntus normaali lomalta. Jotain erikoisuutta siihen häämatkaan, ei mitään tylsiä etelänmatkoja.


      • jokuvaan
        luojan tähden kirjoitti:

        ajattelit laittaa parastasi Rosellan sviitissä.
        Vie hyvä mies naisesi etelää ja voi olla vaimosikin panee sen jälkeen parastaan.
        Jos minun mieheni olisi vienut laivalle,olisin varmaan heittänyt mereen.

        Minä olisin todella tyytyväinen, jos pääsisin edes sinne laivalle. Näillä näkymin meille ei ole tulossa häämatkaa, eikä tule muutenkaan matkusteltua, joten laivareissukin olisi luksusta.


      • Äippä
        luojan tähden kirjoitti:

        ajattelit laittaa parastasi Rosellan sviitissä.
        Vie hyvä mies naisesi etelää ja voi olla vaimosikin panee sen jälkeen parastaan.
        Jos minun mieheni olisi vienut laivalle,olisin varmaan heittänyt mereen.

        Jos minä olisin Mies ja minun vaimoni olisi niin "vaativainen" että olisi pakko oikein ulkomaille lähtee hää matkalle,niin saisi kyllä jäädä koko eukko.Eikö hääyössä ole tärkeintä että saa olla sen rakkaansa kanssa,ja ihanaa jos toinen on nähnyt edes pikkusen vaivaa asian eteen.KAIKILLA EI OLE VARAA ETELÄNMATKAAN edes hää matkalle.Jos on esim. työtön tai jotain,niin on pakko tyytyä vähän vaatimattomampaan.Pääasia että siitä tulee muistorikasta.Hääyö voi olla ikimuistoinen ja rakkaudentäytenen vaikka missä...se riippuu ihan siitä miten asiaan suhtautuu.Toivottavasti "rosella miehellä" on rakastavampi ja ymmärtäväisempi vaimo kuin sinä.Onnea vain "Rosella miehelle" ja hänen vaimolleen.Pitäkää oikein hauskaa siellä Rosellan sviitissä


      • muumi-neiti
        luojan tähden kirjoitti:

        ajattelit laittaa parastasi Rosellan sviitissä.
        Vie hyvä mies naisesi etelää ja voi olla vaimosikin panee sen jälkeen parastaan.
        Jos minun mieheni olisi vienut laivalle,olisin varmaan heittänyt mereen.

        tota olisit nyt ottanut kerran kun laivaloman halusit niin kunnon laivan ja mennyt siljan sviittiin,on meinaan noissa laivoissa IHAN pikkuisen taso eroa...no onhan tuo rosellan sviitti reilusti yli puolet halvempi kun siljan laivoilla mutta kyllä siitä kannattaa maksaa maksaakin... rosellan sviitin ymmärtäisin jos olisit halunnut vaikka synttärilahjaksi viedä vaimon ristelylle tai vaikka 1v hääpäivänä mutta ihan HÄÄMATKALLE...kas kun ette mene paikalliselle luontopolulle sitten telttailemaan ja ota grilliä mukaan jossa voi lenkkimakkarat paistaa


      • äiti41
        muumi-neiti kirjoitti:

        tota olisit nyt ottanut kerran kun laivaloman halusit niin kunnon laivan ja mennyt siljan sviittiin,on meinaan noissa laivoissa IHAN pikkuisen taso eroa...no onhan tuo rosellan sviitti reilusti yli puolet halvempi kun siljan laivoilla mutta kyllä siitä kannattaa maksaa maksaakin... rosellan sviitin ymmärtäisin jos olisit halunnut vaikka synttärilahjaksi viedä vaimon ristelylle tai vaikka 1v hääpäivänä mutta ihan HÄÄMATKALLE...kas kun ette mene paikalliselle luontopolulle sitten telttailemaan ja ota grilliä mukaan jossa voi lenkkimakkarat paistaa

        mie ainakin menisin rakastamani miehen kanssa minne vain hän miut veisikin...vaikka sinne telttaileen,ja
        jos viel saisi grillatakin luonnonhelmassa..oisipa se jotakin.Mutt me nyt ollaankin jo yli 40v uusiopari ja opittu jo ettei elämässä ole tärkeää mikään muu kuin se, että saa olla/elää rakastamansa ihmisen kanssa...ja viel ihan oikeesti onnellisena:)


    • Rosellaalllaa

      Valkkaa toinen paatti.Rosella on aarrggh.

    • kamalalta

      Jos mun mies varais meille häämatkan ruotsinlaivalta, pistäisin avioeropaperit vetämään saman tien.

      • Ei huono

        Kyllä laivareissukin voi olla ihan ok, jos muualle ei ehdi tai rahatilanne on sellainen ettei kykene.
        Meillä on vuoden vanha lapsi jonka kanssa ei viitsi lähteä esim. etelään. Kokeillaan nyt häiden jälkeen reissaamista nimenomaan ruotsinlaivalla Tukholmaan ja takaisin. Ei tätä tosin ole häämatkaksi nimetty, ehkä syksymmällä käydään pidempi reissu jos tyttö ei ota hepulia reissaamisesta nyt.


      • Nanku
        Ei huono kirjoitti:

        Kyllä laivareissukin voi olla ihan ok, jos muualle ei ehdi tai rahatilanne on sellainen ettei kykene.
        Meillä on vuoden vanha lapsi jonka kanssa ei viitsi lähteä esim. etelään. Kokeillaan nyt häiden jälkeen reissaamista nimenomaan ruotsinlaivalla Tukholmaan ja takaisin. Ei tätä tosin ole häämatkaksi nimetty, ehkä syksymmällä käydään pidempi reissu jos tyttö ei ota hepulia reissaamisesta nyt.

        Onnea matkaan! Ihan kaunis ajatus viettää hääyö laivan sviitissä. Laiva on ihan hieno paikka siinä missä joku kaukokohdekin. Tärkeintä on viettää ikimuistoinen yö rakkaansa kanssa, paikka tai puitteet on sivuseikka!


      • muumi-neiti

        ja me mennään mun toivomuksesta ruotsiin... kun noissa siljan laivoissa on NIIN ihana se kylpy osasto ja ihanat altaat,toinen vaihtoehto olisi ollut jos ei oltaisi tuota sviittiä saatu niin oltaisiin menty johonkin suomalaiseen kunnon kylpylään ja otettu täysi hoito....mutta jos mieheni olisi ehdottanut rosellaa niin IIIK...saisi mennä ihan yksinään,ei siinä muuten mitään mutta vielä HÄÄMATKA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      284
      2988
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      215
      1900
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1572
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1360
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      78
      1231
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      263
      1172
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1052
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1021
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      971
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      143
      831
    Aihe