Nazar

Flora

Hei!
Olemme harkinneet lähtemistä Nazarin järjestämälle lomalle Turkkiin. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä matkanjärjestäjästä? Voisitteko kertoa olitteko tyytyväisiä tai tuliko lomalla ongelmia? Kiitos etukäteen!

44

34895

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi

      Eipä Suomest ajuuri kokemuksia ole kun aloittaa
      Suomessa vasta toukokuussa mutta ainakin ruotsalaiset kehuu.
      Tasokkaampia matkoja kohtuuhintaan.

      • malcom äksä

        Lennot ja niiden paluu aika aivan kamalia. Niistä siis matkoihin halppis osuus.

        No tulipahan kokeiltua


      • Nazar
        malcom äksä kirjoitti:

        Lennot ja niiden paluu aika aivan kamalia. Niistä siis matkoihin halppis osuus.

        No tulipahan kokeiltua

        Miten niin kamalat; lähtö ja paluu ilta kymmeneltä?! Loistavat ajat mielestäni...


    • ninni

      olen matkustanut nazarilla mutta ruotsista(koska asun täällä)matkaan nazarilla vaikutti hinta ja ajankohta(talvi.Ikäväkseni voin sanoa että nazarin hotelli oli täynnä venäläisiä ja saksalaisia joten jos olisin ollut tästä tietoinen en olisi varmastikaan ottanut tätä hotellia tai matkanjärjestäjää(kuullut että paljon venäläisiä samoissa hotelleissa kun nazar on)Palvelua emme myöskään saaneet ruotsiksi vaan norjaksi jonka olisin mieluusti halunnut tietää aikaisemmin vertaillessani matkoja.Olimme all inklusive-matkalla ja olin odottanut matkaltani enemmän mutta epäkohdista pistin palautetta joten ehkä niitä on korjattu tässä vuoden sisällä(silloin nazar oli aika uusi matkanjärjestäjä ruotsissa)

      • Flora

        Kiitos kovasti viestistäsi! Sinusta oli meille kovasti apua. :)


      • fiorence

        koska työskentelen eräälle ruotsin matkanjärjestäjsitä, tiedän, että myös esimerkiksi VIngilla, Alwaysilla, Frittellä yms ei aina välttämättä olekaan ruotsalaiset oppaat, kuten ei myöskään Nazarilla, vaan opas joka tulee hotelliin tapaamisaikana, voikin olla esimerkiksi tanskalainen. Silti, Alwaysin ja Vingin kanssa samaan konserniin kuuluva SUomen Tjäreborg käyttää aina suomalaisia oppaita, jos kyseessä on isompi kohde. Tiedän, että nazarin oppaat miltei kaikki, jotka menevät suomen oppaiksi, palvelevat myös skandinaaveja. Joten esim tanskalaiset saattavat saada suomalaisen oppaan, joka tietty puhuu vähintään ruotsia. tämä kielihommeli on siis ihan sama joka firmassa, joten ei se nazarin kohdalla ole mitenkään ainutlaatuista, samalla viivalla nazar on muiden matkanjärjestäjien kanssa - vaikka uusi onkin.


      • viikko
        fiorence kirjoitti:

        koska työskentelen eräälle ruotsin matkanjärjestäjsitä, tiedän, että myös esimerkiksi VIngilla, Alwaysilla, Frittellä yms ei aina välttämättä olekaan ruotsalaiset oppaat, kuten ei myöskään Nazarilla, vaan opas joka tulee hotelliin tapaamisaikana, voikin olla esimerkiksi tanskalainen. Silti, Alwaysin ja Vingin kanssa samaan konserniin kuuluva SUomen Tjäreborg käyttää aina suomalaisia oppaita, jos kyseessä on isompi kohde. Tiedän, että nazarin oppaat miltei kaikki, jotka menevät suomen oppaiksi, palvelevat myös skandinaaveja. Joten esim tanskalaiset saattavat saada suomalaisen oppaan, joka tietty puhuu vähintään ruotsia. tämä kielihommeli on siis ihan sama joka firmassa, joten ei se nazarin kohdalla ole mitenkään ainutlaatuista, samalla viivalla nazar on muiden matkanjärjestäjien kanssa - vaikka uusi onkin.

        Meillä varattiin äkkilähtö Alaniaan ja jouduttiin Sideen.Ei silti valittamista.Hotellissa kiva henkilökunta ja huone oli iso,ei tosin jääkaappia eikä tv:tä,mutta vko meni mukavasti.Hotellissa ei muita suomalaisia ,pohjoismaalaisia ja turkkilaisia kylläkin.Suomenkielinen opas oli ollut siellä töissä vasta kolme viikkoa,aikaisemmin ei ollenkaan.Tosin hänkin oli suomalais-turkkilainen joka paremmin puhui ruotsia. Matkaq oli silti onnistunut ja lähdemme joskus kaikesta huolimatta uudelleen.


    • anonyymi

          En suosittele hirveästi, ruuat kylmiä, palvelu töykeää, hirveästi saksalaisia ja ne psitetään kaikessa etusijalle. Opas ei esitellyt hotellia ollenkaan eikä ollut paikalla sovittuina aikoina. Astioita ei pesty, huuhdeltiin vaan veden alla baareissa. Altaan pohjalla lojui samat hiekat viikon verran ja yleinen hygienia oli aika huono. Halvemmalle matkalle pääset kun turvaudut tuttuun ja turvalliseen firmaan. Perheeltämme tehtiin kanssa reklamaatio jo paikan päällä.
      Mutta jos matjka vielä kiinnostaisi esim tähän kohteeseen, Ranta oli ihana, ja muuten ihan siistin oloinen hotelli.

      • Pegaos loamlle

        Hei!

        Onko kukaan pelannut Pegasos hotellissa tennistä? Tarviiko ottaa omat mailat mukaan? Entäs onko kokemuksia turkkialista saunasta?


    • toisenkin kerran

      Olimme turkissa, Belekissä, Nazarin kautta. Kaikki toimi moitteeomasti!

    • nathalie

      hej olimme 12.05-19.05-2007 pegasos worldissa lasteni kanssa,se oli paras loma mitä olemme kokeneet!Kaikki toimi tosi hyvin ruoka oli hyvä ,lasten allas oli loistava ja teineille oli todellakin tosi kivaa pelatessa pingistä ja biljaardia ym nuorisolle oli todella mukavia nuoriso ohjaajia!Ainoa negaativistä oli englannin taito,saksa oli vahvin kieli mutta kyllä he osasivat auttavasti englantia!Spa osasto oli loistava hieronnat oli hyviä sekä turkkilainen sauna oli hauska kokemus jopa lapset tykkäsivät ja mieheni!Kaikki jollakin on ennakkoluuloja(meillä oli)tulette positiivisesti yllättymään! irina

      • nelihenkinen perhe

        Nazarin loma yllätti positiivisesti! Me (2 lasta (8- ja 9- vuotiaat) 2 aikuista) olimme Incekumin Pegasos Royalissa 12.-26.10.07 ja homma toimi hyvin! Ruokaa oli yllin kyllin alkukeitoista jälkiruokiin. Ruoat olivat erittäin maistuvia (myös krantun 8 -vuotiaan makuun) ja vatsataudeilta vältyttiin. Lämpimiä ruokia tehtiin kysynnän mukaan, joten oma vika jos on ottanut taaimmaisen kylmän paistoksen... =) Altaat olivat loistavia ja monen syvyisiä. Nemon linna vesiliukumäkineen (alueella 16 kpl) oli lasten suosikki. Hotellin "suljettu" ranta on hieno; hienohiekkainen, matala ja valvottu. Isoja juottopaikkoja rannallakin ainakin 3 kpl. Palvelu pelasi, kielitaito ei hotellin henkilökunnalla ehkä paras mahdollinen, mutta saksa-englanti-viittomakieli kombinaatio toimi hyvin. Aktiviteettejä Planetissa oli riittävästi: vesijumppaa, vesipalloa, rantalentopalloa, ammuntaa, keilailua, tennistä jne. Lapsille oma miniklubi, jossa viikoillamme oli suomenkielinenkin täti. Iltaohjelma alkoi klo 20 mini-diskolla (lasten tanssituokio) ja 20.45 joka ilta oli kevyttä ja humoristista iltaohjelmaa: tanssi-, showesityksiä, kauneus- ym. kilpailuja. Kaiken kaikkiaan rahansa arvoinen kokemus!

        Alanyan ympäristöstä yleisesti: ei kannata vaihtaa liiroja ollenkaan, hinnat ilmoitetaan euroissa, vaikka euro ei virallinen valuutta vielä olekaan. Vaikka hinnat ilmoitettaisiin liiroissakin, eurot kelpaavat maksuvälineiksi joka paikkaan ja itse asiassa ovat halutumpia kuin liirat.

        Ulkomailla kun ollaan pitää olla tietty asenne - asiat ei toimi joka paikassa samalla tavalla kuin koto-Suomessa, mutta matkailu avartaa! =)


      • Kikka

        Kuuluuko spa-osaston hoidot ja hieronnat matykan hintaan? Vai maksoitko erikseen? Entä turkkilainen sauna?


      • ktkpmmrm
        nelihenkinen perhe kirjoitti:

        Nazarin loma yllätti positiivisesti! Me (2 lasta (8- ja 9- vuotiaat) 2 aikuista) olimme Incekumin Pegasos Royalissa 12.-26.10.07 ja homma toimi hyvin! Ruokaa oli yllin kyllin alkukeitoista jälkiruokiin. Ruoat olivat erittäin maistuvia (myös krantun 8 -vuotiaan makuun) ja vatsataudeilta vältyttiin. Lämpimiä ruokia tehtiin kysynnän mukaan, joten oma vika jos on ottanut taaimmaisen kylmän paistoksen... =) Altaat olivat loistavia ja monen syvyisiä. Nemon linna vesiliukumäkineen (alueella 16 kpl) oli lasten suosikki. Hotellin "suljettu" ranta on hieno; hienohiekkainen, matala ja valvottu. Isoja juottopaikkoja rannallakin ainakin 3 kpl. Palvelu pelasi, kielitaito ei hotellin henkilökunnalla ehkä paras mahdollinen, mutta saksa-englanti-viittomakieli kombinaatio toimi hyvin. Aktiviteettejä Planetissa oli riittävästi: vesijumppaa, vesipalloa, rantalentopalloa, ammuntaa, keilailua, tennistä jne. Lapsille oma miniklubi, jossa viikoillamme oli suomenkielinenkin täti. Iltaohjelma alkoi klo 20 mini-diskolla (lasten tanssituokio) ja 20.45 joka ilta oli kevyttä ja humoristista iltaohjelmaa: tanssi-, showesityksiä, kauneus- ym. kilpailuja. Kaiken kaikkiaan rahansa arvoinen kokemus!

        Alanyan ympäristöstä yleisesti: ei kannata vaihtaa liiroja ollenkaan, hinnat ilmoitetaan euroissa, vaikka euro ei virallinen valuutta vielä olekaan. Vaikka hinnat ilmoitettaisiin liiroissakin, eurot kelpaavat maksuvälineiksi joka paikkaan ja itse asiassa ovat halutumpia kuin liirat.

        Ulkomailla kun ollaan pitää olla tietty asenne - asiat ei toimi joka paikassa samalla tavalla kuin koto-Suomessa, mutta matkailu avartaa! =)

        Olimme 8 hengen porukalla Planet Royal Pegasoksessa elokuun alussa 2008 (2 lasta,6 aikuista).Heti alussa alkoi takkuilu. Matka hotelliin lentoasemalta kesti 1,5h. Kertaakaan matkan aikana kuski ei suostunut pysäyttämään autoa, jotta edes lapset olisivat saaneet käydä tyhjentämässä rakkoaan. Sama paluumatkalla. Hotellin respassa käytös oli töykeää. He olivat sekoittaneet seurueemme nimet, mutta vihaisina syyttivät asiasta meitä. Opas ei ollut autossa mukana, hotellilla hän odotti. Sisäänkirjautuminen kesti ja kesti, opas ei oikein tiennyt mitä tehdä. Oma sinnikkyys asioiden hoitamiseen palkittiin, ja pääsimme huoneeseen. Hotelli oli siisti. Odotukset kohde-esittelyjen vuoksi korkealla.Huoneissa kovat sängyt, liikenteen melua, discon jyskettä. Ruoat olivat kauniisti esillä, kokit asiallisesti pukeutuneita hanskoineen. Kaikki muut ruoat olivat ilmastoidussa ravintolassa sisällä tarjolla, paitsi juustot, voit ja leikkeleet ulkona terassilla, jossa 36 astettä hellettä!!! Ensimmäinen seurueestamme alkoikin ripuloida heti alkupäivinä, ja kaikki muut seurasivat perässä. Loma Suomessa jatkuikin sairaslomien merkeissä. Missään ei ollut bide-suihkua, vesilasia apuna käyttäen pesimme ripuli-pyllyjä. Hissejä sai odottaa välillä 10 min. Huoneemme oven lukko rikkoutui neljästi viikon aikana, emme saaneetkaan ovea auki, kun palasimme altailta uimapatjoinemme. Onneksi seurueellamme oli 3 huonetta, joista voimme soittaa vioista respaan. Välillä respasta käskettiin meidän juosta neljännestä kerroksesta alas avaimien kanssa, jotta ne voitaisiin korjata. Siinä sitten bikineissä alas, ja uudet hissin odotukset. Siivoojat olivat ystävällisiä, mutta siivosivat vain tekemällä pedin, ja vaihtamalla puhtaat pyyhkeet. Aurinkotuolit kuuluivat matkan hintaan, se oli ihanaa, mutta mikäli aioit sellaisen saada, piti jonkun herätä klo 7 aikaan varaamaan paikat. Muuten ei mitään mahdollisuutta saada altailta tuoleja. Kylttejä altailla oli, joissa kiellettiin tuolien varaus ennen klo 8, muttei kukaan valvonut sen noudattamista. Altailla ei ollut minkäänlaista valvontaa henkilökunnan toimesta. Uimavalvoja oli vain tiettynä kellonaikana (kyltin mukaan, muttei sellaista kyllä kertaakaan näkynyt). Jotkut lapset hyppivät liukumäkien ulkopuolelta, kourujen päältä, ilman että kukaan asiaan puuttui. Altaat olivat upeat, lapset viihtyivät, aikuisetkin. Liukumäiden vesi oli poikki joka päivä klo 12-14, jolloin uimareita oli eniten. Miesväen iloksi matkan hintaan kuului myös alkoholijuomat. Pettymys oli, kun huomasimme, että niitä plissataan vedellä (konjakit, viskit). Koko isolla allasalueella oli tasan yksi toimiva kello. Merenranta oli tosi siisti, samoin merivesi oli puhdasta. Ruokia oli monenlaista, maultaan hyviä. Juomapisteitä oli muutamia, joissakin vedet ja mehut lämpimiä. Iltaohjelmaa oli joka ilta. Jossakin huoneessa ilmastointi ei toiminut. Onneksi ruoat kuuluivat hintaan, koska lähin taajama oli 2km päässä. Vuokrasimme auton päiväksi. Se oli isolle porukalle edullinen, ajaminen liikenteessä sujui hyvin. Lukuisat vesiliukumäet pelastivat matkamme, sekä ihana meri. Emme ole kenenkään kuulleet välttyneen ripulilta käytyään paikalla. Maitohappobakteerit olisi kannattanut ottaa mukaan. Ei tulisi mieleenkään mennä kyseiseen kohteeseen enää toiste. Valitettavasti koko matkanjärjestäjä sai negatiivisen leiman otsalleen. Menkää muualle!!!


      • parikymmnetä kertaa ulkom. ...
        ktkpmmrm kirjoitti:

        Olimme 8 hengen porukalla Planet Royal Pegasoksessa elokuun alussa 2008 (2 lasta,6 aikuista).Heti alussa alkoi takkuilu. Matka hotelliin lentoasemalta kesti 1,5h. Kertaakaan matkan aikana kuski ei suostunut pysäyttämään autoa, jotta edes lapset olisivat saaneet käydä tyhjentämässä rakkoaan. Sama paluumatkalla. Hotellin respassa käytös oli töykeää. He olivat sekoittaneet seurueemme nimet, mutta vihaisina syyttivät asiasta meitä. Opas ei ollut autossa mukana, hotellilla hän odotti. Sisäänkirjautuminen kesti ja kesti, opas ei oikein tiennyt mitä tehdä. Oma sinnikkyys asioiden hoitamiseen palkittiin, ja pääsimme huoneeseen. Hotelli oli siisti. Odotukset kohde-esittelyjen vuoksi korkealla.Huoneissa kovat sängyt, liikenteen melua, discon jyskettä. Ruoat olivat kauniisti esillä, kokit asiallisesti pukeutuneita hanskoineen. Kaikki muut ruoat olivat ilmastoidussa ravintolassa sisällä tarjolla, paitsi juustot, voit ja leikkeleet ulkona terassilla, jossa 36 astettä hellettä!!! Ensimmäinen seurueestamme alkoikin ripuloida heti alkupäivinä, ja kaikki muut seurasivat perässä. Loma Suomessa jatkuikin sairaslomien merkeissä. Missään ei ollut bide-suihkua, vesilasia apuna käyttäen pesimme ripuli-pyllyjä. Hissejä sai odottaa välillä 10 min. Huoneemme oven lukko rikkoutui neljästi viikon aikana, emme saaneetkaan ovea auki, kun palasimme altailta uimapatjoinemme. Onneksi seurueellamme oli 3 huonetta, joista voimme soittaa vioista respaan. Välillä respasta käskettiin meidän juosta neljännestä kerroksesta alas avaimien kanssa, jotta ne voitaisiin korjata. Siinä sitten bikineissä alas, ja uudet hissin odotukset. Siivoojat olivat ystävällisiä, mutta siivosivat vain tekemällä pedin, ja vaihtamalla puhtaat pyyhkeet. Aurinkotuolit kuuluivat matkan hintaan, se oli ihanaa, mutta mikäli aioit sellaisen saada, piti jonkun herätä klo 7 aikaan varaamaan paikat. Muuten ei mitään mahdollisuutta saada altailta tuoleja. Kylttejä altailla oli, joissa kiellettiin tuolien varaus ennen klo 8, muttei kukaan valvonut sen noudattamista. Altailla ei ollut minkäänlaista valvontaa henkilökunnan toimesta. Uimavalvoja oli vain tiettynä kellonaikana (kyltin mukaan, muttei sellaista kyllä kertaakaan näkynyt). Jotkut lapset hyppivät liukumäkien ulkopuolelta, kourujen päältä, ilman että kukaan asiaan puuttui. Altaat olivat upeat, lapset viihtyivät, aikuisetkin. Liukumäiden vesi oli poikki joka päivä klo 12-14, jolloin uimareita oli eniten. Miesväen iloksi matkan hintaan kuului myös alkoholijuomat. Pettymys oli, kun huomasimme, että niitä plissataan vedellä (konjakit, viskit). Koko isolla allasalueella oli tasan yksi toimiva kello. Merenranta oli tosi siisti, samoin merivesi oli puhdasta. Ruokia oli monenlaista, maultaan hyviä. Juomapisteitä oli muutamia, joissakin vedet ja mehut lämpimiä. Iltaohjelmaa oli joka ilta. Jossakin huoneessa ilmastointi ei toiminut. Onneksi ruoat kuuluivat hintaan, koska lähin taajama oli 2km päässä. Vuokrasimme auton päiväksi. Se oli isolle porukalle edullinen, ajaminen liikenteessä sujui hyvin. Lukuisat vesiliukumäet pelastivat matkamme, sekä ihana meri. Emme ole kenenkään kuulleet välttyneen ripulilta käytyään paikalla. Maitohappobakteerit olisi kannattanut ottaa mukaan. Ei tulisi mieleenkään mennä kyseiseen kohteeseen enää toiste. Valitettavasti koko matkanjärjestäjä sai negatiivisen leiman otsalleen. Menkää muualle!!!

        Moro vaan
        ihmetyttää suuresti kun lukee noita negatiivisiä palauutteita oilimme pegasos royalissa ja en koskaan ole saanut parempaa palvelua/matkaa mistää matkanjärjestäjältä kuin täältä. Menemme ehdottomasti uudestaan!!!


      • kaarina
        ktkpmmrm kirjoitti:

        Olimme 8 hengen porukalla Planet Royal Pegasoksessa elokuun alussa 2008 (2 lasta,6 aikuista).Heti alussa alkoi takkuilu. Matka hotelliin lentoasemalta kesti 1,5h. Kertaakaan matkan aikana kuski ei suostunut pysäyttämään autoa, jotta edes lapset olisivat saaneet käydä tyhjentämässä rakkoaan. Sama paluumatkalla. Hotellin respassa käytös oli töykeää. He olivat sekoittaneet seurueemme nimet, mutta vihaisina syyttivät asiasta meitä. Opas ei ollut autossa mukana, hotellilla hän odotti. Sisäänkirjautuminen kesti ja kesti, opas ei oikein tiennyt mitä tehdä. Oma sinnikkyys asioiden hoitamiseen palkittiin, ja pääsimme huoneeseen. Hotelli oli siisti. Odotukset kohde-esittelyjen vuoksi korkealla.Huoneissa kovat sängyt, liikenteen melua, discon jyskettä. Ruoat olivat kauniisti esillä, kokit asiallisesti pukeutuneita hanskoineen. Kaikki muut ruoat olivat ilmastoidussa ravintolassa sisällä tarjolla, paitsi juustot, voit ja leikkeleet ulkona terassilla, jossa 36 astettä hellettä!!! Ensimmäinen seurueestamme alkoikin ripuloida heti alkupäivinä, ja kaikki muut seurasivat perässä. Loma Suomessa jatkuikin sairaslomien merkeissä. Missään ei ollut bide-suihkua, vesilasia apuna käyttäen pesimme ripuli-pyllyjä. Hissejä sai odottaa välillä 10 min. Huoneemme oven lukko rikkoutui neljästi viikon aikana, emme saaneetkaan ovea auki, kun palasimme altailta uimapatjoinemme. Onneksi seurueellamme oli 3 huonetta, joista voimme soittaa vioista respaan. Välillä respasta käskettiin meidän juosta neljännestä kerroksesta alas avaimien kanssa, jotta ne voitaisiin korjata. Siinä sitten bikineissä alas, ja uudet hissin odotukset. Siivoojat olivat ystävällisiä, mutta siivosivat vain tekemällä pedin, ja vaihtamalla puhtaat pyyhkeet. Aurinkotuolit kuuluivat matkan hintaan, se oli ihanaa, mutta mikäli aioit sellaisen saada, piti jonkun herätä klo 7 aikaan varaamaan paikat. Muuten ei mitään mahdollisuutta saada altailta tuoleja. Kylttejä altailla oli, joissa kiellettiin tuolien varaus ennen klo 8, muttei kukaan valvonut sen noudattamista. Altailla ei ollut minkäänlaista valvontaa henkilökunnan toimesta. Uimavalvoja oli vain tiettynä kellonaikana (kyltin mukaan, muttei sellaista kyllä kertaakaan näkynyt). Jotkut lapset hyppivät liukumäkien ulkopuolelta, kourujen päältä, ilman että kukaan asiaan puuttui. Altaat olivat upeat, lapset viihtyivät, aikuisetkin. Liukumäiden vesi oli poikki joka päivä klo 12-14, jolloin uimareita oli eniten. Miesväen iloksi matkan hintaan kuului myös alkoholijuomat. Pettymys oli, kun huomasimme, että niitä plissataan vedellä (konjakit, viskit). Koko isolla allasalueella oli tasan yksi toimiva kello. Merenranta oli tosi siisti, samoin merivesi oli puhdasta. Ruokia oli monenlaista, maultaan hyviä. Juomapisteitä oli muutamia, joissakin vedet ja mehut lämpimiä. Iltaohjelmaa oli joka ilta. Jossakin huoneessa ilmastointi ei toiminut. Onneksi ruoat kuuluivat hintaan, koska lähin taajama oli 2km päässä. Vuokrasimme auton päiväksi. Se oli isolle porukalle edullinen, ajaminen liikenteessä sujui hyvin. Lukuisat vesiliukumäet pelastivat matkamme, sekä ihana meri. Emme ole kenenkään kuulleet välttyneen ripulilta käytyään paikalla. Maitohappobakteerit olisi kannattanut ottaa mukaan. Ei tulisi mieleenkään mennä kyseiseen kohteeseen enää toiste. Valitettavasti koko matkanjärjestäjä sai negatiivisen leiman otsalleen. Menkää muualle!!!

        Ompa outoa! Olimme kahden perheen kanssa samassa hotellissa toukokuun lopussa ja kaikki toimi hyvin, varsinkin oppaiden palvelu. matkahan oli toki saman mittainen ja kestää 1,5 ilman turhia ja useita taukoja. Onneksi nuoremmatkin ovat tottuneita matkustajia ja ymmärtävät käydä tarpeillaan ennen matkaa. Olemme tottuneita matkustajia ja vaadimme palvelua, välillä liikaakin, mutta meitä palveltiin todella hyvin, tosin emme jääneet odottelemaan hissiä koska meillä oli parempaakin tekemistä.


    • auringon palvoja

      olin nazarin matkalla alanyassa, matka oli täydellinen, kaikki oli valmiina senkun meni syömään ja takaisin kleoptrarannalle. hotelli oli aivan vieressä rantaa.mentiin finnairin koneella aurinkomatkalaisten kanssa. hotelli oli gran bali. menen sinne uudestaan, samaan hotelliin. suosittelen lämpimästi. 2 kuusankoskelaista rouvaa.

    • Ei enää Nazarilla

      Olin vaimoni kanssa syyskuussa 2007 Pegasos Royalissa. Valitettavasti en voi suositella ko hotellia enkä matkatoimistoa. Jo matkavarauksessa oli virhe, joka aiheutti sekaannuksen huoneen kohdalla. Kukaan hotellin henkilökunnasta ei puhu kuin muutaman sanan englantia tai saksaa (ei siis kokonaisia lauseita, esimerkiksi tarjoilija ymmärtää kysyä finished/fertig mutta ei sitten muuta). Roon service ei tunne sanaa laudry. Guest Relations -neidin tehtävä oli näköjään vain istua olla kaunis. Henkilökunta on myös vihainen, jos jotain yrittää selvittää. Jos wc-paperi puuttuu huoneesta, oli varmin keino käydä itse hakemassa. Oppaat eivät olleet koskaan ajallaan paikalla (ei edes lähtöpäivänä), on kuulemma turkkilainen tapa. Ravintoloiden astiat olivat olivat likaisia eikä niitä aina edes ollut (sorry, can not give beer, no glasses). Alkuruuat, salaatit ja jälkiruuat oikein hyviä, mutta pääruuista en puhuisi mitään. Liha 90%:sti kanaa. Älkää juoko punaviinia, se juuri puristettua (ellet sellaisesta juuri pidä). Melu ravintoloissa oli kauhea. Joka paikassa saa polttaa ja sen huomaa. Huoneissa ja käytävillä likaiset kokolattiamatot ja huoneet tunkkaisia, koska niissä saa polttaa. Ilmastointi toimi, kun saimme oppaan tulemaan huoneeseen ja kokemaan kuumuuden.
      Oluet, ruuan ja muun palvelun saat röyhkeydellä, et normaalilla jonotuksella. Disko on yöllä kello kolmeen joten jos ajattelit mennä aikaisemmin nukkumaan, niin se on turha toivo.
      Jos maksat merinäköalasta, meri saattaa näkyä, kun kurkit parvekkeelta (meillä oli näin).
      Mutta: meri oli lämmin ja kiva paikka lillua. Aurinkoa riittää. Kylpyläpalvelut kohtuullisia, kunhan muistat tipata hoitavaa henkilökuntaa.
      Muuten: lentoyhtiö Sun Expressin laivue koostuu mm vanhoista Boeing-koneista (ilmeisesti Lufthansan vanhaa kalustoa).

      • Pegasos Royal

        Nähtäväksi jää miten erilaisena koemme oman matkamme ko. hotelliin? Tuo edellinen ei ainakaan anna aihetta odottaa mitään luxusta joten;)
        Kirjoitan sitten omista kokemuksistani kunhan palaamme takaisin.


      • sama kuin alkuper. kirjoittaja

        Roon service ei tunne sanaa laudry
        p.o.
        Room Service ei tunne sanaa Laundry.


    • marieburg

      Moi!
      Olimme (5 henkilö: 2 aik 3 lasta) Nazarin matkalla Pegasos Royalissa syyskuun alussa. Lentoaikataulu todellakin on aika tuskainen. Söimme myöhään illalla päivällisen ja sitten suklaapatukat lentokentällä, jotta jaksoimme koneeseen asti. Koneessa sitten n. kuuden aikaan aamulla tarjottiin varhainen aamiainen tms. Lentoyhtiö oli SunExpress. 3 meistä söi koneen aterian, ja saimme kaikki 3 siitä salmonellan. Että semmoinen kokemus meillä.
      Kuvittelimme lentävämme Finnairilla, koska olimme netistä niin olleet lukevinamme, vaan yllätystä riittikin kun lentoyhtiö oli saksalais-turkkilainen halpisyhtiö ja palvelu todellakin sen mukaista.
      Matkustamme todella paljon, joten kielitaito yms. ei ole meillä ongelma, mutta palvelun laadussa ja erityisesti aterian laadussa olisi korjattavaa -PALJON! Joten..ihan täytyy sanoa, että omalla vastuulla koneen ruokaa syökää.
      Näin meidän kokemus.

      t. vatsat kuralla... :o(

      • Marde

        Olimme jo valmiiksi tietoisia lentoyhtiöstä, koska olimme lukeneet tiedon Nazarin nettisivuilta sekä omasta matkavahvistuksestamme. Meitä palveltiin lennoilla erinomaisesti. Ruoka ei kieltämättä kehuttavaa (jos sitä nyt vo ruuaksi kutsua, kylmä välipala ennemmin)kukin meistä söi mitä halusi tai jätti syömättä eikä meillä ollut kenelläkään vatsavaivoja. Kyllä sen muutaman tunnin syömättäkin jaksaa. Lentoajat...joo ei parhaat mutta menihän ne.
        Meitäkin oli kaksi aikuista ja kolme lasta.
        Kaikki on aina miten omalle kohdalle sattuu, meillä meni ihan hyvin, ei valittamista (ellei sit siitä ruuasta) :-) Oma viestini siis lähinnä on, että MENE VAAN


      • Äkkilähtö
        Marde kirjoitti:

        Olimme jo valmiiksi tietoisia lentoyhtiöstä, koska olimme lukeneet tiedon Nazarin nettisivuilta sekä omasta matkavahvistuksestamme. Meitä palveltiin lennoilla erinomaisesti. Ruoka ei kieltämättä kehuttavaa (jos sitä nyt vo ruuaksi kutsua, kylmä välipala ennemmin)kukin meistä söi mitä halusi tai jätti syömättä eikä meillä ollut kenelläkään vatsavaivoja. Kyllä sen muutaman tunnin syömättäkin jaksaa. Lentoajat...joo ei parhaat mutta menihän ne.
        Meitäkin oli kaksi aikuista ja kolme lasta.
        Kaikki on aina miten omalle kohdalle sattuu, meillä meni ihan hyvin, ei valittamista (ellei sit siitä ruuasta) :-) Oma viestini siis lähinnä on, että MENE VAAN

        Ollaan perheen kanssa katseltu äkkilähtöjä ja Pegasos Royal hotelli kiinnostaisi. Soittaessani nazarille sieltä ilmoitettiin, etten voi varata matkaa kahdelle aikuiselle ja kolmelle lapselle. Kuinka olette saaneet matkat varattua...?


      • Marde
        Äkkilähtö kirjoitti:

        Ollaan perheen kanssa katseltu äkkilähtöjä ja Pegasos Royal hotelli kiinnostaisi. Soittaessani nazarille sieltä ilmoitettiin, etten voi varata matkaa kahdelle aikuiselle ja kolmelle lapselle. Kuinka olette saaneet matkat varattua...?

        Eli silloin kun kolmas lapsi on alle 2 vuotias eli matkustaa ilman omaa istuma- ja petipaikkaa niin porukka mahtuu samaan huoneeseen.
        Lisävuode oli kahdelle eli levitettävä sohva josta tuli parivuode. Meillä ainakin oli kuitenkin lisäksi vielä tuotu huoneeseen kasattava metallirunkoinen lisävuode jonka oletin olevan vauvaa varten. Oli kylläkin niin suuri että perheen viisivuotias nukkui koko viikon siinä eli isompikin lapsi sen puolesta kyllä mahtuisi komeasti kolmanneksi lapseksi huoneeseen.
        Säännöille emme mitään mahda. Asia harmittaa jo valmiiksi täälläkin sillä meidän vauva täyttää myös sen kaksi ja sama ongelma edessä ja koskee montaa muutakin hotellia... :-( Kalliiksi tulee jatkossa matkustaminen


      • Äkkilähtö
        Marde kirjoitti:

        Eli silloin kun kolmas lapsi on alle 2 vuotias eli matkustaa ilman omaa istuma- ja petipaikkaa niin porukka mahtuu samaan huoneeseen.
        Lisävuode oli kahdelle eli levitettävä sohva josta tuli parivuode. Meillä ainakin oli kuitenkin lisäksi vielä tuotu huoneeseen kasattava metallirunkoinen lisävuode jonka oletin olevan vauvaa varten. Oli kylläkin niin suuri että perheen viisivuotias nukkui koko viikon siinä eli isompikin lapsi sen puolesta kyllä mahtuisi komeasti kolmanneksi lapseksi huoneeseen.
        Säännöille emme mitään mahda. Asia harmittaa jo valmiiksi täälläkin sillä meidän vauva täyttää myös sen kaksi ja sama ongelma edessä ja koskee montaa muutakin hotellia... :-( Kalliiksi tulee jatkossa matkustaminen

        Kiitoksia Marde nopeasta vastauksesta!!! Meillä lapset siis 3,7 ja 9v. Hyvinpä mahtuisi tuo pienikokoinen 3v "matkasänkyyn" tai vaikka viereen! Kylläpä tuo tuntuu kotonakin usein kömpimään vanhempien viereen yöllä... Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin varata yksi matka 1aik 2 lasta ja toinen matka 1aik 1 lapsi. Eivät tosiaan voi matkatoimistosta varata hotellihuonetta kolmelle yli 2v ja vanhemmille. Vai onko jollain vinkkejä...?


      • Marde
        Äkkilähtö kirjoitti:

        Kiitoksia Marde nopeasta vastauksesta!!! Meillä lapset siis 3,7 ja 9v. Hyvinpä mahtuisi tuo pienikokoinen 3v "matkasänkyyn" tai vaikka viereen! Kylläpä tuo tuntuu kotonakin usein kömpimään vanhempien viereen yöllä... Ei kai ole muuta vaihtoehtoa kuin varata yksi matka 1aik 2 lasta ja toinen matka 1aik 1 lapsi. Eivät tosiaan voi matkatoimistosta varata hotellihuonetta kolmelle yli 2v ja vanhemmille. Vai onko jollain vinkkejä...?

        Toivottavasti saatte matkan järjestymään sillä kun itse yritin tuolla 1 1 ja 1 2 kokeilla varata matkaa niin ei sekään onnistunut, koska huoneessa täytyy olla kaksi aikuista... Ilmoittele tähän vastaukseksi miten onnistuu. Olisi tosiaan kiva tietää tulevaisuutta ajatellen...


      • ahu

        Et kertonut kokemusta paikan päällä, se lienee tärkein. Meno ja paluu on pieni osa matkaa, tosin voi siitä huonokin maku jäädä. Salmonella todettiinko se lentokoneen ruoasta tulleeksi? Palaute ite kohteesta. Jokainen tietää mitä on matkustaa yöllä..siksi kannattaa valita matka päivä aikaan...


    • Kaksi kuusykköstä

      Palasimme kahden viikon Nazarin matkalta 18.5.2008 Incekumista hot Pegasos Resortista.Matka täytti kaikki ennakko-odotuksemme 100%. Saimme nauttia ystävällisestä
      palvelusta,monipuolisista ruokavalikoimista aamusta iltaan, siisteydestä niin sisällä kuin
      mahtavilla ulkoalueilla.Pegasoksen active-tiimi
      järjesti monipuolista ajanvietettä niin aikuisille kuin lapsille.Päivän kruunasi jokailtainen tunnin mittainen show amfiteatterissa.

      • klmz

        Näyttää olevan mainosmiehen/naisen tekstiä (melkein kuin esitteestä). Että pitää salmonella yhtiön alas vajota.


      • Midi

        Olimme syyslomalla -08 Asteria Belekissä. Miljöö oli lähes täydellinen täysihoitolomalle. Perheessä 2 aikuista ja 3 lasta. Kaikkiin hotelleihinhan ei tällainen perhe mahdu samaan huoneistoon, mutta kyllä sellaisiakin löytyy. Hotellin ruoat 10 arvoisia, ruokaa, jätskiä ja muita herkkuja sai aina halutessa. Huone ei aivan ollut 4 tähden luokkaa, mutta hotellialue kylläkin täytti toiveet. Olimme ainoat suomalaiset tänä aikana, brittejä, venäläisiä, saksalaisia oli. Tämä ei häirinnyt millään lailla, miksi olisikaan. Humalaisia ei näkynyt missään. Ihanat muistot jäi ja nyt lähdemme toukokuussa Topkapi Palaceen. Saas nähdä täyttyykö toiveet.


    • Auringonpalvoja

      Kenellä on kokemuksia Grand Aqua Side-hotellista? Ruokaa ja juomaa lienee yllin kyllin tarjolla entä jäätelötarjoilu muksuille? Olisiko hintatietoja hieronnoista ym. hoidoista? Entäs aktiviteetit rannalla? Kauanko matka kestää kentältä hotelliin? Minkälaisia kokemuksia on Luleon lennoista? Kaikista vinkeistä kiittäen!

      • turkinkävijä

        Olen useamman kerran ostanut matkani Nazarilta ja mitään negatiivista kokemusta ei ole eteen tullut.Lennot aina tapahtuneet Finnairin koneella.Asiahan kannattaa aina tarkistaa matkaa varatessaan.Ja ei kai ne matkustusajatkaan yllätyksenä tule,joten kannattaa harkita ennen matkan ostoa mitä haluaa.Olen kuuden vuoden aikana käynyt 15 krt.Turkissa ja kolmannes näistä reissuista on ollut Nazarin järjestämiä.


      • Snuffu

        Minukin kiinnostaisi tietää jotakin kyseisestä hotellista. Onko kukaan käynyt siellä?
        Lähinnä haluaisin tietää, onko altaiden ja Amazonin vesi merivettä?


      • IAA59
        Snuffu kirjoitti:

        Minukin kiinnostaisi tietää jotakin kyseisestä hotellista. Onko kukaan käynyt siellä?
        Lähinnä haluaisin tietää, onko altaiden ja Amazonin vesi merivettä?

        Olin isolla porukalla (8 henkeä) Grand Aquassa toukokuun alussa. Aivan uskomaton paikka; olen käynyt kymmenissä eri maissa työ- ja lomamatkoilla, mutta tämä hotelli on ykkönen puhtaan, monipuolisen ruuan, siisteyden ja harrastemahdollisuuksien kannalta. Hotellirakennuksia kiertää puhdas jokiuima-allas (550m pitkä) ja meidän perhesviitistä askelmat suoraan altaaseen. Joka aamun aloitimme uimalla muutaman kerran alueen ympäri. 10 tenniskenttää, jotka piti varata edellisenä päivänä, jotta sai kentät haluttuun aikaan. Pääosa asukkaista Hollannista ja Saksasta, silti hyvin rauhallista ja illalla ei kuulunut huoneeseen mitään ääniä. Lukuisia ravintoloita hotellin alueella ja hotellin beachilla, joten buffet-ruokaa sai missä vain. Kaikki ruuat erinomaisen makuisia (erityisesti vihannekset ja hedelmät) ja sitä löytyi jokaisen makuun.Meren ranta hienoa hiekkaa ja erittäin loiva, joten 4v-lapsikin uskalsi aallokkoon. Toukokuun alussa altaan makea vesi ja merivesi oli noin 21-22 asteista eli viileää, mutta virkistävää. Heinä- elokuu on ruuhkaista ja kuumaa, sanoi opas. Ensi vuonna menemme 2 viikoksi sinne kesäkuun alussa. Nazar-matkanjärjestäjänä oli hyvä, eikä mitään negatiivista sanottavaa ole. Turvallinen, puhdas ja satumaisen kaunis hotellialue.


      • Löhöilijä
        IAA59 kirjoitti:

        Olin isolla porukalla (8 henkeä) Grand Aquassa toukokuun alussa. Aivan uskomaton paikka; olen käynyt kymmenissä eri maissa työ- ja lomamatkoilla, mutta tämä hotelli on ykkönen puhtaan, monipuolisen ruuan, siisteyden ja harrastemahdollisuuksien kannalta. Hotellirakennuksia kiertää puhdas jokiuima-allas (550m pitkä) ja meidän perhesviitistä askelmat suoraan altaaseen. Joka aamun aloitimme uimalla muutaman kerran alueen ympäri. 10 tenniskenttää, jotka piti varata edellisenä päivänä, jotta sai kentät haluttuun aikaan. Pääosa asukkaista Hollannista ja Saksasta, silti hyvin rauhallista ja illalla ei kuulunut huoneeseen mitään ääniä. Lukuisia ravintoloita hotellin alueella ja hotellin beachilla, joten buffet-ruokaa sai missä vain. Kaikki ruuat erinomaisen makuisia (erityisesti vihannekset ja hedelmät) ja sitä löytyi jokaisen makuun.Meren ranta hienoa hiekkaa ja erittäin loiva, joten 4v-lapsikin uskalsi aallokkoon. Toukokuun alussa altaan makea vesi ja merivesi oli noin 21-22 asteista eli viileää, mutta virkistävää. Heinä- elokuu on ruuhkaista ja kuumaa, sanoi opas. Ensi vuonna menemme 2 viikoksi sinne kesäkuun alussa. Nazar-matkanjärjestäjänä oli hyvä, eikä mitään negatiivista sanottavaa ole. Turvallinen, puhdas ja satumaisen kaunis hotellialue.

        Mahtava kuulla tuoreita uutisia Sidestä :) Mekin olemme menossa Grand Aqua Sideen ensi viikolla samankokoisella porukalla! Kerro lisää esim. hotellin tarjoamista wellneshoidoista ja hinnoista. Mitä aktiviteettejä oli tarjolla rannalla ja mihin hintaan? Mitä muuta kannattaa huomioida? Hurjan paljon kiitoksia jo etukäteen kaikista tiedoista!


      • Kummipojan kanssa ma
        Löhöilijä kirjoitti:

        Mahtava kuulla tuoreita uutisia Sidestä :) Mekin olemme menossa Grand Aqua Sideen ensi viikolla samankokoisella porukalla! Kerro lisää esim. hotellin tarjoamista wellneshoidoista ja hinnoista. Mitä aktiviteettejä oli tarjolla rannalla ja mihin hintaan? Mitä muuta kannattaa huomioida? Hurjan paljon kiitoksia jo etukäteen kaikista tiedoista!

        Hei,

        Keskustelussa on täällä kovin vähän tietoa Kreetan hotelleista. Onko kukaan ollut Pearlessa tai muuten Kreetalla Nazarin kautta? Salmonellaa?


    • Adelains

      Olimme Nazarin matkalla kreetalla syyskuussa. Odotukset olivat korkealla... olimme ottaneet "lucky 3 star" hotellin, eli paikka oli määrittelemätön, mutta hotellin piti olla kuitenkin kunnollinen all in clusive-hotelli, kreikassa 3-tähteä yleensä todella hyvä. Ennen matkaa soitimme Nazarin asiakaspalveluun ja kysyimme asiaa. Olivat nimittäin omilla sivuillaan mainostaneet että pienestä lisämaksusta voisi varata tietyn hotellin. No siellä savoa vääntävä asiakaspalvelija nauroi mieheni kyselyille ja sanoi ettei t-o-d-e-l-l-a-k-a-a-n kannata siitä lisää maksaa koska ovat olleet hyviä ja laadukkaita hotelleja. Ei yleensä heidän hotellejaan, mutta paikallisten oppaiden valitsemia ja todella hyviä. Mitäs me sitä epäilemään....
      Varsinkin kun olemme "vuosikausia" matkustaneet finnmatkoilla ja ajattelimme Nazarin, samaan kompleksiin kuuluvana, olevan yhtä laadukas.
      Valitettavasti näin ei ollut.
      Perillä hotelli sijaitsi keskellä "ei mitään"... joten jonkinlainen kulkupeli oli välttämätön jos halusi jonnekin mennä. No sehän olikin tiedossa... joten ei mitään haittaa kun kuitenkin oli all in clusive!!
      Eka päivä hotellissa meni ihan ok ... olimme lähteneet niin aikaisin matkaan että olimme matkasta väsyneitä emmekä sen kummempaa huomanneet.
      Seuraavana, eli ensimmäisenä lomapäivänämme, aloimme baarissa ihmetellä drinkkien makua. Tilasit mitä tahansa: Gini Tonicin, Rommi Colan .... Vodka spriten.... kaikki maistui samalle. Baarissa työskenteli ulkomaisia opiskelijoita, oli puolasta, tsekistä jne ... ja he varmistivat asian... "kaikki samaa", eli meille tarjoiltiin kreikkalaista "kotipolttoista" (suomeksi pontikkaa) jota oli pullotettu eri pulloihin!!!
      Samoin ensimmäisenä lomapäivänämme hotellista loppui olut.... baarin hanassa roikkui lappu "strike" eli lakko ....
      Reklamoimme asioista tietysti heti opastamme joka ei tehnyt asialle yhtään mitään. Näin voi sanoa, koska hänen tapansa toimia oli kysyä hotellin omistajalta tarjoavatko rakia ja kun sai kieltävän vastauksen.... oli tyytynyt siihen. Ei puhettakaan että olisi edes testannut ainuttakaan juomaa. Oluen loppumista hän puolusteli sillä että kreikassa oli juuri silloin päällä kuljetusalan lakko, eikä olutta olisi hänen mukaansa saatavilla.
      Jännä asia sinänsä, koska meillä oli skootteri jotta pääsimme kulkemaan ja kaikissa lähikylien pikkukaupoissakin olutta ja viinaksia oli runsaasti. Otimme kaupoissa kuvia näistä lavoista, joten lakko ei ollut asiaan syypää.
      KOLMEN päivän jälkeen hotellille saatiin Lidlin olutta pikkutölkeissä, ja sitäkin sai säännöstellysti....eli esim ruuan kanssa saatoit saada, jos kävi hyvä tuuri, tölkin olutta!!
      Oppaaseen olimme yhteydessä päivittäin ja toivoimme että olisi asialle jotain tehnyt ... me kun kuitenkin olimme vain sen viikon, mutta mitään konkreettista parannusta ei koko viikkona tullut.
      jatkuu...

    • Adelains

      Toinen ikävä asia oli, ettei uima-altaiden puhdistus toiminut. Vesi ei kiertänyt ollenkaan. Omistaja kävi aamusin viskomassa kloori-rakeita ämpärikaupalla altaaseen ja vielä iltapäivällä altaan reunat jne oli niiden rakeiden "peitossa" ... joten ei sinne voinut edes kuvitella pulahtavansa.... saatikka että olisi uskaltanut lapsia päästää lähellekään allasta. Opas ei halunnut ottaa tähänkään mitään kantaa tai tehdä asialle jotakin.
      Paikallinen opas ei edes ottanut varsinaista yhteyttä meihin, ensimmäisen reklamaatiomme jälkeen, vaan kävi "keskustelua" @-postilla ja tekstiviesteillä.... no sinänsä hyvä koska kaikki on tallessa!
      Suomeen päästyämme otimme yhteyttä suoraan Nazariin. Sieltä tuli vastaus että kestää sellaiset 7-viikkoa niin vastaavat sitten ... kun pitää kyseisestä kohteesta kysyä oppailta asiasta jne jne ... Ei siinä mitään, odotimme kiltisti.

      Vihdoin tuli kaivattu vastaus: Opas oli toiminut parhaansa mukaan (juu tietysti!!) ja oli matkatoimiston mukaan ollut yhteydessä suomeen koko lomaviikkomme ajan, joka päivä, ja olivat silloin jo käsitelleet "valituksiamme" ... ja mitä vastaisi.
      Kuulostaa nyt todella pahalta kusetukselta!! Kirjeen luettuamme olimme todella äimistyneitä... siis TÄH??? Tämäkö oli vastaus??
      En odottanut uutta matkaa tai muutakaan "suureellista"... odotin asiallista vastausta... enkä kirjettä jossa luki sen kymmeneen kertaan "muuten tunnuitte olevan todella tyytyväinen matkaanne" .... siis aivan uskomatonta asiakaspalvelua jos sitä millään tasolla voi palveluksi kutsua.
      Parasta kai viikossa oli se, kun hotellissa oli toinenkin suomalainen pariskunta, he olivat 2 viikon matkalla, heille tarjottiin hotellia (vieläkin kauempana) jossa "palvelut pelaavat" 500€:n LISÄHINTAAN!!! Siitäkin huolimatta että opas oli vakuutellut viikon meille ja heille, kuinka all in clusive-palvelut olivat KAIKISSA HOTELLEISSA jumissa lakon takia.
      Ja toiseksi parasta se ettei opas koko aikana kieltänyt rakin tarjoamista vaan sanoi että kaikissa hotelleissa sama juttu..... Että näin.
      Ai niin... tarjosihan Nazar 150€ hyvitystä (kahden ihmisen osalta yhteensä)...kun ostamme heiltä ensi kerralla täysihintaisen matkan.
      TUSKIN TODELLAKAAN TULEE KÄYTETTYÄ! Tyhjänhän saa pyytämättäkin.
      Etenee suomen kuluttajalautakunnassa.....

    • ensolainen evakko

      Olimme tuhkapilven aikaan Belekissä ja pääsimme muiden läänin suomalaisten mukana viiden päivän evakkoon Sideen, Pegasos World. Opastus ja matkustaminen toimi molemmissa paikoissa.

      Suosittelen Nazaria ainakin kyseisillä tienoilla.
      Jos jollakulla oli jossain kielivaikeuksia, niin ihmettelen. Suomi, ruotsi ja englanti, kaikki toimi.

    • Nazar Clubilainen

      Lisätään Nazarin matkoilla tarvittavaan kielitaitoon vielä venäjä...

      Me olimme Nazarin notso-lucky4star matkalla Pegasos Planetissa (Clubissa).
      Nazar oli sijoittanut kaikki pohjoismaalaiset 4star ihmiset Pegasos Clubiin ja vielä sen huonoimpiin huoneisiin. Hotelli oli aivan täynnä venäläisiä. Ihan kuin olisi ollut matkalla venäjällä. Huoneet haisi voimakkaasti tupakalle ja viereinen moottoritien meteli oli aivan järkyttävä. Hotelli oli siis täynnä venäläisiä ja henkilökunta puhui meillekin venäjää. Loppuviikosta muutama baarimikko oli oppinut, että emme osaa sitä. Huoneissa oli rajoitettu ilmastointi, eli se ei ollut koko ajan päällä. Oli ikävää, että viiden aikaan rannasta tai altaalta tullessa ei ilmastointi ollut päällä enää kuin noin tunnit. Tuli aika kuuma suihkusta tullessa. Piti aina lähteä hotellin aulaan seisomaan jonkun ilmastointikoneen eteen.
      Ruoka oli hyvää ja valikoima oli ihan riittävä. Tosin ruokailussa piti jotkut jälkiruoat hakea heti alkuun koska venäläiset hamstrasivat ne heti. Samoin ne hamstrasivat muutakin ruokaa esim. lihanpalat lämpimistä ruoista ja jättivät ne osittain syömättä. Spice a la carte oli melko härdelliä koska tarjoilijoilla oli kiire hakea venäläisille drinkkejä viereisestä baarista. Olivat siellä myös urheilushotseissa ja hihattomissa T-paidoissa kuten kunnon lomalaisen pitääkin ilmeisesti.
      Allasbaarien hygienia oli hieman niin ja näin. Kovamuovimukit oli koko ajan loppu ja niitä ei ehditty pesemään kunnolla. Nopea huuhtelu ja taas kiertoon. Joskus sattui muki jossa oli huulipunaa tai hiekkaa. Huulipunalaseja osui kohdalle myös ruokailussa silloin tällöin. Rantabaarissa oli mukien loputtua tavallista, että kun edellinen jätti mukin tiskille sen sai täytettynä itselle vain nopean hanahuuhtaisun jälkeen, ei kovin mukavaa.
      Juteltiin monen ruotsalaisen ja suomalaisen perheen kanssa ja kaikki olivat melko järkyttyneitä hotellin tasosta ja asumisesta "pikku venäjällä" kuten ruotsalaiset paikkaa kutsuivat. Lentokentällä check-in jonossa oli myös runsaasti tyytymättömiä ihmisiä muista hotelleista. Tiedä sitten onko taso lähtenyt jotenkin laskemaan.
      Clubin puolelle ei oppaat vaivautuneet tulemaan vailla matkaa Resortista oli n. 100m ja siellä päivystivät jopa pari kertaa päivässä. Myöskään hotellille saavuttaessa ja lähtiessä ei suomalaisia oppaita näkynyt. Ruotsalaisia ja Norjalaisia Nazarin oppaita sen sijaan hotellilla kävi. Näyttivät saavan melkoista tilitysta aina siellä käydessään. Ehkä siksi ei suomalaisia oppaita hotellilla käynyt.

      Ei oikein pysty luottamaan tähän Nazariin enää. Kohdalle voi sattua melkoinen pommi. Tui ilmeisesti omistaa Planet kompleksin ja sijoittavat "lucky"4star ihmiset pääasiassa Clubin puolelle nykyään. Joku perhe oli ollut muutama vuosi sitten Resortissa ja taso oli ollut paljon parempi Resortissa silloin. Ihmettelivät sitä, että alueen tähdet vain nousee vaikka paikka on kuulemma paljon kulahtaneempi kuin ennen.

      Allasaluehan tuolla on ihan hieno ja ranta upean pitkä ja lähellä.

      Kannattanee ottaa hepatiittirokotukset kuntoon varsinki niiden likaisten muovimukien takia jos tuonne eksyy.

    • juomamatkailijoita

      Hirvittävän rankkoja matkakokemuksia ainakin tällä yhdellä seurueella. Siis ainoastaan LIDLin olutta!!! ei voi olla totta!!! ymmärrän hyvin,että matka on täysin pilalla ja matkatoimisto luonnollisesti kelvoton.

    • in real life

      eionks nääkaikki totta ?!?!!

    • loman

      Onko kukaan lomaillut nazarin matkoilla joka sisältää 3starin hotellin ja sisältää inlucivin kaikkineen nytkin pääsis 199e matkaan ja onko finnairin kone.

    • Nazar fani

      Olimme perheen kanssa eftalia aquassa loka.marraskuun taitteessa.Meitä oli 15 henkeä. Palveluun voi vaikuttaa myös omalla käytöksellään. Asuimme 3:ssa sviitissä ja yksi kahden hengen huone. Kaikilla oli hyvä oma sänky. Matka kannattaa varata mieluisasta hotellista, niin ei tule pettymyksiä. Olemme olleet kaikki viimeiset vuodet Nazarin matkoilla. Emme kuitenkaan käytä akkilähtöjä, koska voivat olla muutakin kuin Nazarin hotelleja. Turkissa olemme olleet aikaisemmin muiden matkatoimistojen matkoilla. 3:n tähden hotelliin ei kannata mennä minkään matkan järjestäjän hotelliin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3729
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2327
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2039
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1924
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      402
      1350
    6. 79
      1221
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      136
      1118
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1040
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1000
    Aihe