Neitsytmies

vie kaiken

uskon,toivon ja rakkauden toiselta ihmiseltä.

31

11126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HETKEN KIDUTETTU

      JA NAUTTII SAATANALLISEN SAIRAALLOISESTI KIDUTTAESSAAN HENKISESTI NAISTA..
      SEKÄ SAADESSAAN TÄMÄN KÄRSIMÄÄN..

      • näyttää

        Täällä kohtalotoveri!


      • only

        kieroja,kostonhimoisia,tykkää kiduttaa naista henkisesti,kritisoi naista aina,aiheuttaa naiselle tarkoituksella kommplekseja,pettävät kun tulaisuus tulee uskottomia sikoja,valehtelevat jotta itselle tulee hyvä olo,käyttää ihmisiä hyväksi,lässyttää palturia jotta saavauttavat sen mitä muuten ei saavuttaisi IKINA,'olla rehellinen' tolla ne ei pärjää, koska muuten kukaan ei huoli niitä!! siis ovat oikein pellejä!


      • totta...
        only kirjoitti:

        kieroja,kostonhimoisia,tykkää kiduttaa naista henkisesti,kritisoi naista aina,aiheuttaa naiselle tarkoituksella kommplekseja,pettävät kun tulaisuus tulee uskottomia sikoja,valehtelevat jotta itselle tulee hyvä olo,käyttää ihmisiä hyväksi,lässyttää palturia jotta saavauttavat sen mitä muuten ei saavuttaisi IKINA,'olla rehellinen' tolla ne ei pärjää, koska muuten kukaan ei huoli niitä!! siis ovat oikein pellejä!

        Peli-miehiä löytyy hyvin hyvin paljon neitsyt-mies kategoriasta siis noita MIES-HUORIA.pelleilevät naisten tunteiden kanssa vain saadakseen siltä naiselta pillua.
        sitten roskis..etsimään seuraavaa uhria.


    • ----------

      Taisipa olla sitten se mies, joka teidät jätti kirjaimellisesti rannalle(suomi24-sivuille)ruikuttamaan.

      Keltään ei viedä mitään tai kenestäkään ei tehdä jonkinlaista, jos siihen itse ei olla suostuvaisia, ettekai te niin avuttomia kuitenkaan olleet suhteissanne, ettette mielipidettä saaneet esiin..?

      • edelliselle

        Neitsyt-mies osaa manipuloida naista niin että tappaa naisen oman 'minän'ja pian naisella ei ole omaa mielipidettä ollenkaan.
        Miksi sitten nainen muuttuu avuttomaksi'' miehen suhteen?
        Noh tota noin..koska nainen toivoo aina parempaa 'kai se muuttuu vielä' mutta,ei se tyyppi muutu ikinä,neitsyt-mies pahenee vain vanhettuessa.mutta,nainen uskoo...
        Ja pikkuhiljaa kuitenkin se tyyppi osaa manipuloida naistaan niin, että pian nainen hukkaa koko oman minänsä,sitä 'omaa minää' ei sitten enää ole ja neitsyt-mies on tyytyväinen kun se saavutti saada naisensa tuollaiseksi,tmanipuloi ja terrorisoi naistaan. neitsyt-mies on oikein terroristi.


      • myös
        edelliselle kirjoitti:

        Neitsyt-mies osaa manipuloida naista niin että tappaa naisen oman 'minän'ja pian naisella ei ole omaa mielipidettä ollenkaan.
        Miksi sitten nainen muuttuu avuttomaksi'' miehen suhteen?
        Noh tota noin..koska nainen toivoo aina parempaa 'kai se muuttuu vielä' mutta,ei se tyyppi muutu ikinä,neitsyt-mies pahenee vain vanhettuessa.mutta,nainen uskoo...
        Ja pikkuhiljaa kuitenkin se tyyppi osaa manipuloida naistaan niin, että pian nainen hukkaa koko oman minänsä,sitä 'omaa minää' ei sitten enää ole ja neitsyt-mies on tyytyväinen kun se saavutti saada naisensa tuollaiseksi,tmanipuloi ja terrorisoi naistaan. neitsyt-mies on oikein terroristi.

        Jos ja kun itsellä kuitenkin on ylpeyttä, niin ei sitä mielipidettä sinne kuuroille korville saa kuuluviin, kun miesvätys kieltäytyy ottamasta vastaan mitään, ja pakenee. Ei huvita perässä juosta. Siihen en ala, sitäpaitsi neistsytpaska osaisi kääntää kaiken mitä sanot omassa mielessään juuri sellaiseksi kuin haluaa. Olen vahvasti joutunut epäilemään melko älykkäältä aluksi vaikuttaneen neitsyt -miehen aivotoiminnan tasoa, kun kaikki on niin jumalattoman vaikeaa ja hui niin pelottavaa.


    • rapurouva

      No elkäähän kehdatko... On niitä huonoja miehiä muissakin merkeissä ja varmasti lukumäärällisesti enemmän kuin neitsytmiehissä.

      En ymmärrä tätä palstaa seurattuani, kuinka neitsytmiehet ovat niin vihattuja yksilöitä! Yleensä kun ovat sellaisia seurallisia, huumorintajuisia ja kaikkien ihmisten tykkäämiä.

      Voisin lyödä vetoa, että monet näistä, jotka ruikuttavat neitsytmiesten kylmyydestä ja pihiydestä ovat juuri niitä neitsytmiesten vihaamia kylkeenliimautujia, joilla ainoa sanottava on; "Moiiiiiihh...haluisiksä tarjota mulle paukun?" Tai sitten niitä, jotka neitsytmies on todennut korkeintaan yhden illan hoidoksi ja antanut kylmästi pakit. xD

      En todellakaan ymmärrä tätä käsittämätöntä neitsytvihaa, mikä täällä enimmäkseen kukkii. Neitsytmies on luotettava, kiltti, tarkka, ymmärtäväinen ja lämmin tapaus. Jos en olisi päätynyt seurustelemaan neitsytmieheni kanssa kun olimme kavereina tunteneet jonkun aikaa, sanoisin tänäpäivänä että se olis ollu hirvittävä menetys, minulle!

      Yksinkertaisesti; neitsytmies on tehnyt minut onnellisemmaksi kuin kukaan koskaan. Eihän mikään suhde aina ole pelkkää riemua täynnä, mutta tämä on tarpeeksi lähellä sitä. ;D

      • ahdistunut

        Onnittelen hyvästä miehestä! Täällä nyt vaan sattuu olemaan samantyyppisiä kokemuksia neitsytmiehistä, jotka ovat omalla tavallaan ihania, mutta täysiä vätyksiä lopulta. Ja tuosta arvauksestasi kylkeenliimautumisesta ym. ei voisi ainakaan omalla kohdallani mennä pahemmin metsään! Eihän tässä sitäpaitsi kukaan itseään kai sen paremmaksi nosta, mutta kyky ja taipumus manipuloida toisen elämää, eli välinpitämättömyys (ja siitä itsekseen itseään syyttelevä) neitsyt on kyllä tunnettu ja erittäin ahdistava tapaus tällaiselle vapautta rakastavalle ja ymmärtäväiselle luonteelle. Ja sama neitsyt mies ei suostu katoamaan kokonaan elämästäni ei sitten millään. Jättäisikin rauhaan mutta ei kun ilmaantuu aina kun itselle sopii ja tekee olostani aina kamalan.


      • Codetsu

        kiitos taas yksi syy pitää pää pinnalla
        positiivisuus kunniaan sillä se eläm etenee


      • sanoa

        neitsyt-miestä luotettavaksi kun kirjoitat myös, että neitsyt-mies on todennut korkeintaan yhden illan hoidoksi ja antanut kylmät pakit. :D


    • neitsyt ja nouseva leijona

      En kyl sitä leijonaa oo vielä nähnyt...minun mieheni on porukassa seurallinen ja iloinen, ei kylläkään mikään sanaseppo. Hän on suht kiltti mutta aika kiero tietyllä tavalla, esim piikittelee jostain mitä olen sanonut. Vätys on myös, niinkuin joku täällä kuvaili, ei mikään tuumasta toimeen-tyyppi. Minun neitsyt on vielä ainakin uskollinen , tosin kova on flirttailemaan..oisko se sitä leijonaa..ja erittäin kriittinen, saattaa tutkia kynsiäni lähietäisyydeltä kun olen lakannut ne..itse kulkee vanhoissa verkkareissa..hänelle pitäisi antaa kaikki, hän ei osaa antaa mitään...paitsi kun itse haluaa.

    • vahvan kohdan

      ..jota alkaa sitten järjestelmällisesti tuhoamaan
      ..eikä ole itse tietäkseen..tekee sen tosi ovelasti..
      vie hetken ennenkuin nainen tajuaa mis mennään..
      onneks pääsin eroon tällaisesta raukasta ajoissa..

    • esimerkki

      Ystävälläni myös yx neitsytmies kokemus lyhytaikainen kylläkin mutta tosi julma henkinen loukkaus ja arvet jäi pitkäksi aikaa.
      (ensin on olevinaan hyvä mutta kohta alkaa piina)

    • jos ei anna viedä

      Neitsytmies tuhoaisi kaikki ympäriltään, jos sen antaisi tehdä sen. Eikä ymmärrä itsekkään mitä tekee.

    • AROSUSI-09

      ja safkat jääkaapista.Jokaikinen maailman neitsytmies on demoni neljännestä ulottuvuudesta.

    • petetty_

      On että häipyy maisemista. Ei vasta puhelimeen, ei osu sen tielle, siis katkaisee kertakaikkiaan välit. Jo tulee neitsyelle hätä! Tämä tiedetään kokemuksesta. Älkää antako niiden kiusata itseänne vaan katkaiskaa välit kokonaan. Voitte olla varmoja että siitä ei Neitsyt hevin toivu.

      • reagoikkaan

        ..paitsi joskus vuosien kuluttua alkaa sama piina uudestaan. Ei se mitään auta! Vaikkakin omasta kokemuksesta se ainut vaihtoehto!


    • minä

      kun luulin, ettei kukaan voi viedä toiselta mitään, jos sille ai anneta lupaa. Vastuuta ihmiset omasta elämästä! Raukkamaista tulla tänne pillittämään kun "jonkun-muun-joidenkin-tekojen-takia-elämäNI-on-nyt-sitten-tällaista-enkä-minä-poloinen-voi-tehdä-sille-mitään"..

      Minusta nuo yo.tekstit kertovat enemmän siitä miten ihastuneita aikoinaan neitsyeisiinne olitte, mutta sitten jos meneekin sukset ristiin, tulette tänne mollaamaan.

    • ja.....

      ei sano suoraan asioita, on tosi nilviäinen, muuttaa mieltään ja jo sovittuja asioita.. melkein "sairastuttaa" kumppaninsa..en koskaan lähde enää perkeleen mukaan.piste.

      • no more!!

        joo ja oletteko huomannut vielä tällaista, että neitsyt mies leikkii tyhmää?? heti sillä on ja laittaa sellainen tyhmä lehmän ilme silmissä se ei voi puhua asioista suoraan vittu! istuu siinä vain kuin mykkä paska. ja se ilme... varsinkin jos sitä on MUKA loukattu huh.. kyllä noin neitsyt miehet osaa pelleillä jopa haluaa,että sitä säälitään.. yokkkkkkkkkk........

        PS: tutustuin yhteen mieheen mä oikeasti ihmettelin että onpa tossa taas tapaus,tyyppi katoaa kun sille soittaa ei vastaa viesteihin vain jos sitä huvittaa ja jos sanoo asiasta jotakin niin se ei kestä sitä vaan muuttuu tyhmäksi lehmäksi ja todella tyhmän lehmän ilme silmissä taas tälläkin neitsyt-miehellä..
        ajattelin että,onkohan tuo mies neitsyt.......??? no kysyin mikä sun horoskooppi on?? uskokaa tai älkää mutta, mies sano " mä oon neitsyt.... no buoh..
        no arvasin oikein!
        ja kaukaa aion pysyä tosta tyypistä nyt, olen kokenut liikaa samaa paskaa noitten neitsyt miesten kanssa,kaikki ihan perseeeeeestä vaan...


      • Minä
        no more!! kirjoitti:

        joo ja oletteko huomannut vielä tällaista, että neitsyt mies leikkii tyhmää?? heti sillä on ja laittaa sellainen tyhmä lehmän ilme silmissä se ei voi puhua asioista suoraan vittu! istuu siinä vain kuin mykkä paska. ja se ilme... varsinkin jos sitä on MUKA loukattu huh.. kyllä noin neitsyt miehet osaa pelleillä jopa haluaa,että sitä säälitään.. yokkkkkkkkkk........

        PS: tutustuin yhteen mieheen mä oikeasti ihmettelin että onpa tossa taas tapaus,tyyppi katoaa kun sille soittaa ei vastaa viesteihin vain jos sitä huvittaa ja jos sanoo asiasta jotakin niin se ei kestä sitä vaan muuttuu tyhmäksi lehmäksi ja todella tyhmän lehmän ilme silmissä taas tälläkin neitsyt-miehellä..
        ajattelin että,onkohan tuo mies neitsyt.......??? no kysyin mikä sun horoskooppi on?? uskokaa tai älkää mutta, mies sano " mä oon neitsyt.... no buoh..
        no arvasin oikein!
        ja kaukaa aion pysyä tosta tyypistä nyt, olen kokenut liikaa samaa paskaa noitten neitsyt miesten kanssa,kaikki ihan perseeeeeestä vaan...

        Just noin! Miten voivatkin olla niin tyhmiä että tekeytyvät tyhmiksi. RRRaivostuttavaa.


      • todella pettynyt
        no more!! kirjoitti:

        joo ja oletteko huomannut vielä tällaista, että neitsyt mies leikkii tyhmää?? heti sillä on ja laittaa sellainen tyhmä lehmän ilme silmissä se ei voi puhua asioista suoraan vittu! istuu siinä vain kuin mykkä paska. ja se ilme... varsinkin jos sitä on MUKA loukattu huh.. kyllä noin neitsyt miehet osaa pelleillä jopa haluaa,että sitä säälitään.. yokkkkkkkkkk........

        PS: tutustuin yhteen mieheen mä oikeasti ihmettelin että onpa tossa taas tapaus,tyyppi katoaa kun sille soittaa ei vastaa viesteihin vain jos sitä huvittaa ja jos sanoo asiasta jotakin niin se ei kestä sitä vaan muuttuu tyhmäksi lehmäksi ja todella tyhmän lehmän ilme silmissä taas tälläkin neitsyt-miehellä..
        ajattelin että,onkohan tuo mies neitsyt.......??? no kysyin mikä sun horoskooppi on?? uskokaa tai älkää mutta, mies sano " mä oon neitsyt.... no buoh..
        no arvasin oikein!
        ja kaukaa aion pysyä tosta tyypistä nyt, olen kokenut liikaa samaa paskaa noitten neitsyt miesten kanssa,kaikki ihan perseeeeeestä vaan...

        Kahdeksan vuoden kokemuksella voin sanoa, että en enää ikinä sekaannu neitsyt mieheen, vaikka en horoskooppeihin ole koskaan niin uskonutkaan. Neisyt mies jonka kanssa seurustelin vei minut monesti kuilun partaalle-vei itsetuntoni ja tasapainoni kaiken.....


    • pelasta itsesi

      Pakene vielä kun voit!

    • jjjjj.

      olen kyllä ihan päinvastaista mieltä. On sentään yksi kiva neitsyt mies siis olemassa.

      • ahpe

        ollut jo 36-vuotta ja hyvin ollaan toimeen tultu. Välillä on ollut noita edellä mainittuja piirteitä hänessä, mutta kun olen oppinut ja kasvanut käsittelemään häntä, ei ole mitään valittamista. Itse olen rapu, joten kumpikin viihtyy paljon itsekseen. Lapsiakin meillä on useita ja suurenmoisia kaikki.
        Antakaa puolisolle myös omaa rauhaa, ei aina tarvitse kotonakaan tehdä kaikkea yhdessä. On joskus mukava työskennellä kaikessa rauhassa, vaikka musiikkia kuunnellen.


    • nussinut ja paljon

      horoskoopit on humpuukkia. Jonninjoutavia uskomus satuja.

      • Paljonhan sitä puhutaan!

        Niimpä! Ei suuret sanat,suuta halkase! Olet lukenu vääriä yleishoroskooppeja,ne ei
        kerro sun panoistasi jos niin kuvittelet! Tilaa henkilökohtainen,niin tiedät " missä mättää!"


      • paljon paskaa
        Paljonhan sitä puhutaan! kirjoitti:

        Niimpä! Ei suuret sanat,suuta halkase! Olet lukenu vääriä yleishoroskooppeja,ne ei
        kerro sun panoistasi jos niin kuvittelet! Tilaa henkilökohtainen,niin tiedät " missä mättää!"

        kirjoitettu. hävetkää.


    • Juuliatuuliah

      Aika hassua , mulla on vastaavia kokemuksia härkä miehestä , julma tunteilla leikkijä.
      Mä tunnen vain kaksi neitsyt miestä mutta molemmat on vähän rassukoita ..

    • Jaanajaanaj

      No onneksi muutkin asiat vaikuttavat kuin horoskooppi :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe