Tuntuu taas tänä iltana pikkevesseleitä leikittävän.
Itse kotiuduin juuri lätkämatsista ja huomaan että silläaikaa palstan kyykkijät ovat seonneet.
Ei se mitään. Menkäähän nyt jo nukkumaan ja pyytäkää mammalta iltapalaksi joko tissiä tai pullamöhennystä. Muuten Savonsetä suuttuu ja pistää teidät taas orrelle roikkumaan.
Toteamus
7
986
Vastaukset
- temppeliherra
kyllä oli karmeeta sivusta seurata, kun sinua täällä paneteltiin!!! Onneksi olen itse niin fiksu, etten moiseen osallistu! Olenhan frendisi:)
- yritystä
kyllä siinä jotkut ropellikorvat niin ala-arvoista juttua heitti ja yritti matkia siinä tietenkään onnistumatta.
Lienee äidinmaito käynyt vähiin ja saatu isiltä haaroista jatketta. - vie.
Poista tämäkin turha aloitus, kuten teit sen eilisen kanssa.
- vie.
SavoRULES kirjoitti:
Itsehän inisit ylläpidolle?
Shefu otti onkeensa palautteesta ja poisti viestisi silläkin uhalla, että Savon vinkulelu suuttuu ja inisee tämän viestin poistattamiseksi.
- mo tissimo
vie. kirjoitti:
Shefu otti onkeensa palautteesta ja poisti viestisi silläkin uhalla, että Savon vinkulelu suuttuu ja inisee tämän viestin poistattamiseksi.
älä raakkuva koppelo ruikuta, joko vaihdoit patterin kumileluusi vai jäikö se taas kiinni hampaan koloosi?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain917703Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1313083- 1591966
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha751747Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1311589Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1781540- 1321212
- 80904
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53794