RapuM+kaksonenN

Sopiiko yhteen

Hei,

Tietääkö kukaan miten hyvin sopii rapumies ja kaksosnainen yhteen?

14

2351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KaksosN

Seurustelin pari vuotta rapumiehen kans ja ei oikein natsannu. Kaksonen on liian menevä ja "tunteeton" herkälle ravulle.
      Oltiin joka suhteessa vääriä toisillemme, mut toisaalta ei kannata aina liikaa tuijottaa noita horoskooppeja. Ihmiset on kumminkin aika erilaisia, joten voihan olla, et toimiskii..

• Hei,

Kaksonen ei mielestäni ole tunteeton, vaan lähinnä realistinen. Olen seurustellut 9 kk rapumiehen kanssa ja tuntuu että kaikki sujuu. Mutta ehkä se on tämä ikä, molemmat 50 vuotiaita, elämä opettanut ja hionut liiat särmät pois!

• lintu sininen
        Huoleton51 kirjoitti:

Hei,

Kaksonen ei mielestäni ole tunteeton, vaan lähinnä realistinen. Olen seurustellut 9 kk rapumiehen kanssa ja tuntuu että kaikki sujuu. Mutta ehkä se on tämä ikä, molemmat 50 vuotiaita, elämä opettanut ja hionut liiat särmät pois!

Olen itse kaksonen ravun rajalla. Liekö minussa itsessäni 25% rapua ja 75% kaksosta, mutta olen aina tullut erittäin hyvin toimeen rapujen kanssa. Rakastan rapujen lämmintä empaattisuutta, kokosydämisyyttä ja toisia huomioonottavaa luonnetta. Minä tapasin oman Rapuprinssini runsaat 2,5 vuotta sitten. Hän tasoittaa ja rauhoittaa ylienergistä ja tunteikasta minua olematta kylmän järkevä, ja minä taas puolestani "väritän" ja elävöitän ja sykähdytän hänen rutiininomaista ympyrää. Lykkyä tykö, uskon että rapumiehet ovat niitä parhaimpia, varisinkin ne jotka ovat keskemmimmäisiä lapsia perheestänsä.

• LileCa
        lintu sininen kirjoitti:

Olen itse kaksonen ravun rajalla. Liekö minussa itsessäni 25% rapua ja 75% kaksosta, mutta olen aina tullut erittäin hyvin toimeen rapujen kanssa. Rakastan rapujen lämmintä empaattisuutta, kokosydämisyyttä ja toisia huomioonottavaa luonnetta. Minä tapasin oman Rapuprinssini runsaat 2,5 vuotta sitten. Hän tasoittaa ja rauhoittaa ylienergistä ja tunteikasta minua olematta kylmän järkevä, ja minä taas puolestani "väritän" ja elävöitän ja sykähdytän hänen rutiininomaista ympyrää. Lykkyä tykö, uskon että rapumiehet ovat niitä parhaimpia, varisinkin ne jotka ovat keskemmimmäisiä lapsia perheestänsä.

Rapumiehet on aivan ihania.. :) itse olen syntynyt 21.6 eli minussa on vissiin 50% kaksosta ja 50% rapua.. rapu on ihanan herkkä ja psykologinen ja minun pieni kaksoisluonnesipaukseni antaa suhteelle sopivan määrän särmää.. :)

• LileCa kirjoitti:

Rapumiehet on aivan ihania.. :) itse olen syntynyt 21.6 eli minussa on vissiin 50% kaksosta ja 50% rapua.. rapu on ihanan herkkä ja psykologinen ja minun pieni kaksoisluonnesipaukseni antaa suhteelle sopivan määrän särmää.. :)

Tuntuu siltä, että olen löytänyt sielun kumppanin. Kaikki asiat sujuu mutkattomasti ja helposti. Alusta alkaen on ollut samanlainen tunne. Suosittelen kaikille kaksosnaisille, rapumiestä!

• Dipuna
        Huoleton51 kirjoitti:

Tuntuu siltä, että olen löytänyt sielun kumppanin. Kaikki asiat sujuu mutkattomasti ja helposti. Alusta alkaen on ollut samanlainen tunne. Suosittelen kaikille kaksosnaisille, rapumiestä!

No ei sitten varmasti mitään Matti Nykäsiä, Juhani Palmuja tai Vesa Keskisiä.
        Kaksonen tarvitsee luovan ja syvällisen miehen.

• Rapumies on Prinssini
        Dipuna kirjoitti:

No ei sitten varmasti mitään Matti Nykäsiä, Juhani Palmuja tai Vesa Keskisiä.
        Kaksonen tarvitsee luovan ja syvällisen miehen.

Minulla on ihana rapumies, hän juuri on luova ja syvällinen, sosiaalinen, hoitaa kotia, kaikessa järjestys, hänellä on suuret korvat ja vielä suurempi hellä, voimakastunteinen, toisia kunnioittava sydän...En tideä eroaako riikinruotsalainen ja supisuomalainen rapumies toisistaan. Minä kun kirjoittelen lahden takaa sinikeltaisen rapuprinssin kaksoisprinsessana. Ikinä en vaihda toiseen =)))

• LileCa kirjoitti:

etsiskelen sitä " kosijaa" jospa pitäisikin kääntää katseet sinne rapumiesten suuntaan, kun itse olen kaksonen. Elohopean lailla liikehdin ja ajatukset viilettää sinne tänne. Hieman on vauhti hiljentynyt iän myötä, mutta virtaa on jäljellä, yhden ravun varalle. Varteen otettava asia, jes!!

• hyvinkin

rapu ja kaksonen ovat vierekkäisiä merkkejä astrologisesti, tyypillisesti luulen että olisi harmoninen ja toimiva liitto. itse olen kaksonen ja isä on rapu, samoin muutama kaveri. hyvin on synkannut, ainoa mikä joskus ärsyttää, on rapujen sellainen turvallisuudenhakuisuus, nätisti sanottuna :) kaksonen aloittaa uusia juttuja nopeasti, rapu ei halua muutosta. mutta lämpimiä ja mukavia ihmisiä ravut on, itselläkin nyt kiikarissa yksi sellainen! tsemppiä! :)

• jappe

Takana n. 5 vuoden suhteet kalojen, skorpionin ja vesimiehen kanssa. Rapumieheni kanssa ollaan katseltu toisiamme jo 9,5 vuotta. Onhan se toisinaan tasapainottelua muutoksen ja entisen välillä, mutta kyllä kiltti rapu hyvin perustellut muutoksetkin hyväksyy, kai... :) Vauhtia ja vipinää rapumieheltä on turha odottaa, mutta jos tuttua ja turvallista kumppania kaipaat,kuten minä, niin suosittelen!

• jos nyt löytäisi sen rapumiehen, minulla on parikin rapu ihmistä lähelläni ja kyllä he ovat kilttejä ja tasaisia. Onkohan sitten niin, ettei liika tasaisuus käy kaksoselle, kyllästyy helposti...mut katsellaan ja toivotaan parasta..jeps.

• HEI! AVOMIEHENI OLI RAPU JA MINÄ KAKSONEN
      OLIMME YHDESSÄ N 18V."KUNNES KOULEMA MEIDÄT EROTTI"
      HÄN OLI RAUHALLINEN JA MINÄ TAAS ÄRÄHIN , SUOTTA, VAIKKA HETI PYYSIN ANTEEKSI MUT SILTI SE TUNTUI PAHALTA, MINUSTA.

HÄN EI KOSKAAN MINULLE HUUTANUT .

EI TARVITSE HOROSKOOPPEJA TUIJOTTAA , JOS SUHDE TOIMII !!

ONNEA VAAN KAIKILLE SEURUSTELIJOILLE , RAKASTUNEILLE , JA KIHLAUTUNEILLE JA VASTAVIHITYILLE!!!!

LÄMMINTÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE!

T "KAISA-KAKSONEN "

• Minä kaksonen.

Minulla on 16 vuoden liitto rapumiehen kanssa, mutta nyt loppu suoralla. Minulle nämä vuodet ovat olleet tuskaisia. Lasten tähden olen hampaat irvessä tässä liitossa ollut.
      Luojan kiitos vapaus koittaa kesäkuusta alkaen ODOTAN SITÄ PALJON.

• naiselle sopii

oinas mies parhaiten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4609
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2341
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2217
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2069
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe