Minä päivänä ne virpojat liikkuvat?
Virpojat?
6
1467
Vastaukset
- tosissas
ne liikkuu lauantaina, pitkänperjantain jälkeen.
en tiiä oikee pakk paskaaakaaa
- mukaan
virpojat käyvät palmusunnuntaina (siis viikkoa ennen pääsiäissunnuntaita) virpomassa sukulaisia, joille jättävät virpomisoksansa ikonien ympärille asetettaviksi ja pääsiäisenä saavat sitten ´palkkioksi´ munan tai kanan.
Nämä nykyiset pikkunoidat kai yleensä käyvät virpomassa vasta pääsiäisenä.
Jos nyt ihan pilkkua väännetään, niin oikeastaan tuo noidaksi pukeutuminen ei kuulu virpojalle, joka siis alun perin toivottaa siunausta.- äiti
viikoa ennen pääsiäistä virpomassa.
Varautukaa siis viikonpäästä sunnutaina noitaralliin - umppa
äiti kirjoitti:
viikoa ennen pääsiäistä virpomassa.
Varautukaa siis viikonpäästä sunnutaina noitaralliinminä ja kaverini käydään virpomassa kyllä palmusunnuntaina, niin kuin nykyisin muksut käy, ja palkka tulee heti. se on nykyajan systeemi.
- ööö
umppa kirjoitti:
minä ja kaverini käydään virpomassa kyllä palmusunnuntaina, niin kuin nykyisin muksut käy, ja palkka tulee heti. se on nykyajan systeemi.
se palmusunnuntai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241751
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791676Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651353Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3241325Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231308- 431278
- 251225
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611152