Miksi Ufoja ei ole olemassa?

Kysyn vaan

???

27

1675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lady_Nocturna

Enpä ole vielä tähän päivään mennessä saanut keneltäkään itseään asiantuntijaksi väittävältä täydentävää vastausta ko. kysymykseen. Johtuen varmankin siitä, että kukaan ei ole kykenevä vastaamaan siihen.

Pelkää merkityksentöntä sanahelinää niiltäkin skeptisiltä "tiedemiehiltä" on tullut kun he koettavat epätoivoisesti selittää selittämätöntä sieltä nojatuolinsa suojasta.

Juu-u.
      Kyllähän sillä Venuksella on useinkin tapana laskeutua maanpinnan tasolle muodostaen suokaasujen kanssa valaisevan, radioaktiivisen ilmiön, joka jättää jäljen myöskin maaperään ja lähellä oleviin ihmisiin.
      Ja joukkosuggestiohan se oli mikä aiheutti silminnäkijöille myöskin samankataisia harhanäkyjä ja palovammoja.

Hahhah... XD Todella loistavaa, pitkälle vietyä, "tieteellistä" tulkintaa.

Niin.No joo..
      Sehän on selvää, että Ihmisille on NIIN helppo syöttää p**kaa.

• hikhik

"Niin.No joo..
        Sehän on selvää, että Ihmisille on NIIN helppo syöttää p**kaa" ... kuten ufoilmiöt.

• epis
        hikhik kirjoitti:

"Niin.No joo..
        Sehän on selvää, että Ihmisille on NIIN helppo syöttää p**kaa" ... kuten ufoilmiöt.

taidat olla sen suolihuutelun tarpeessa ? Sitten kun suolesi on puhdas, sano miten selitetään järjellisesti lukuisat valokuvat, raportit sekä myöskin tutkahavinnot ? Vielläpä sellaiset kontaktitapaukset joissa armeijan hävittäjät lentävät näiden kohteiden perässä, saamatta niitä lentäviä sinun sanoamisia paskoja kiinni ?

Toivottavasti tulee järjellistä selitystä.

• mr x
        hikhik kirjoitti:

"Niin.No joo..

*huokaus*

Jotenkin arvasin että joku vastaisi Lady_Nocturnan viestiin ennemmin tai myöhemmin juuri noilla sanoilla. Hanki elämä!

• minäkin.
        mr x kirjoitti:

*huokaus*

Jotenkin arvasin että joku vastaisi Lady_Nocturnan viestiin ennemmin tai myöhemmin juuri noilla sanoilla. Hanki elämä!

Melko ennalta-arvattavaahan tuo mainitun kaltainen *kröhm* asenne on..

• Tässäpä loistava kommentti kyllä; "Sehän on selvää, että Ihmisille on NIIN helppo syöttää p**kaa."

Jos lentäviä lautasia olisi olemassa, niin niistä olisi todisteita. Todisteita ei ole, niin selitetään että valtiot ovat piilottaneet ne ja se harrastaa salailua, mille keksitään lukemattomia kehnoja selityksiä. Tämä kaikki on lähtenyt halusta uskoa vain johonkin, kuten ihminen on aina tehnyt.

Muukalaisia voi hyvinkin mahdollisesti olla olemassa jossain maailmankaikkeuden äärissä, vaikeampaa on löytää heidät/tulla löydetyksi tai matkustaa näiden välillä, mikä tietysti on nyt toisarvoinen asia.

Ufot ovat mielenkiintoinen aihe ja niistä tehdään valtavasti feikkejä. Kukapa ei tekisi Jeesuksestakin jos vain saisi mahdollisuuden ja uskottavuutta? Helpompaa se on ufoissa, kun tämä porukka uskoo vaikka ilman todistusaineistoa. Joku taas voi vilpittömästi uskoa lentäviin lautasiin vain siitä syystä, että on nähnyt hämmentävän valoilmiön tai lentävän esineen josta ei ole tarkempaa tietoa, ja näin siitä luonnollisesta maan ilmakehässä muodostuvasta ilmiöstä kehittyy lentävä lautanen.

Hauskempaa uskoa kuin olla uskomatta?

• aineistosi

on siellä, mihin ei aurinko paista. Mieti tarkkaan mitä se voisi tarkoittaa, vaihtoehtoja on monia.

• apinakapina

"Sehän on selvää, että Ihmisille on NIIN helppo syöttää p**kaa."

Tuo toimii kumpaankin suuntaan, Owashi.

• Lady_Nocturna
        apinakapina kirjoitti:

P**ka menee helposti alas. Kovempi suupala taas vaatii hieman pureskelua.

Mutta, mutta, on tietenkin Oma Asia jos haluaa uskoa näihin nk. tiedemiesten tiskivesi-selityksiin ajattelematta ensin itse.
        Itse harrastelija-tähtitieteilijänä voin kyllä vakuuttaa jokaiselle epäilijälle, että ei se Venus koskaan maan pinnalle sieltä 40 miljoonan kilometrin päästä laskeudu.

Ja UFO-ilmiötäkin ihmeellisempi asia taas on se kuinka joukkosugestiolla voi muka aiheuttaa fyysisisiä oireita useammassa silminnäkijässä.
        Kuulostaapa uskottavalta.

Ja näitä höpöhöpö-selityksiä löytyy kyllä muitakin vielä kauempaa haettuja, joille ei voi muuta kuin naureskella.
        Luottamus nk. tieteelliseen, objektiiviseen ja loogiseen totuuteen perustuvaan tutkimukseen on kyllä aikaa sitten menetetty.

• apinakapina kirjoitti:

Toimii kyllä, mutta onneksi tiede sentään osoittaa todistettuja argumentteja kun ufologia ja ennemminkin ufoihin uskovat eivät osoita mitään todisteita muukalaisten olemassaolosta. Kumpaa te siis söisitte? :) Itse ainakin söisin sitä aitoa, ah, ensiluokkaista mitä onkaan kuin sitä, joka ei ole edes mitään :P Ilman todisteita ei pitkälle pötkitä.

• Lady_Nocturna kirjoitti:

P**ka menee helposti alas. Kovempi suupala taas vaatii hieman pureskelua.

Mutta, mutta, on tietenkin Oma Asia jos haluaa uskoa näihin nk. tiedemiesten tiskivesi-selityksiin ajattelematta ensin itse.
        Itse harrastelija-tähtitieteilijänä voin kyllä vakuuttaa jokaiselle epäilijälle, että ei se Venus koskaan maan pinnalle sieltä 40 miljoonan kilometrin päästä laskeudu.

Ja UFO-ilmiötäkin ihmeellisempi asia taas on se kuinka joukkosugestiolla voi muka aiheuttaa fyysisisiä oireita useammassa silminnäkijässä.
        Kuulostaapa uskottavalta.

Ja näitä höpöhöpö-selityksiä löytyy kyllä muitakin vielä kauempaa haettuja, joille ei voi muuta kuin naureskella.
        Luottamus nk. tieteelliseen, objektiiviseen ja loogiseen totuuteen perustuvaan tutkimukseen on kyllä aikaa sitten menetetty.

Tällä tädillä on taas puurot ja vellit ihan sekaisin. Minäkin sain päiväkahviseuraa toiselta planeetalta, ettekö usko? Voin sepittää siihen kokonaisen nätin tarinankin jos haluatte, ja pian se on sitten totuus.

"Luottamus nk. tieteelliseen, objektiiviseen ja loogiseen totuuteen perustuvaan tutkimukseen on kyllä aikaa sitten menetetty." Tästä haluaisinkin enemmän tietoa. Kuinka siihen ollaan menetetty luottamus? Mikä on sitten parempi? Uskoa siihen mitä mieli päähän tuo tai mitä pöpilässä oleva kaveri kertoo? :D

• apinakapina
        Owashi kirjoitti:

Toimii kyllä, mutta onneksi tiede sentään osoittaa todistettuja argumentteja kun ufologia ja ennemminkin ufoihin uskovat eivät osoita mitään todisteita muukalaisten olemassaolosta. Kumpaa te siis söisitte? :) Itse ainakin söisin sitä aitoa, ah, ensiluokkaista mitä onkaan kuin sitä, joka ei ole edes mitään :P Ilman todisteita ei pitkälle pötkitä.

Ehkä, ehkä. Mutta oletko tullut ajatelleksi, Owashi, että kenties se olet sinä, joka elää valheessa? Entä jos se, mitä vastustat ja mihin et usko, paljastuukin lopulta totuudeksi? Aina on se mahdollisuus.

Mites sitten suu pannaan?

• apinakapina kirjoitti:

Ehkä, ehkä. Mutta oletko tullut ajatelleksi, Owashi, että kenties se olet sinä, joka elää valheessa? Entä jos se, mitä vastustat ja mihin et usko, paljastuukin lopulta totuudeksi? Aina on se mahdollisuus.

Mites sitten suu pannaan?

Ehkä olenkin väärässä, mutta jos olen väärässä, niin ennemmin tai myöhemmin minun - ja ihmiskunnan - eteen tuodaan todisteet muukalaisten olemassaolosta ja näin asia saa selvyyden. Kuitenkin tätä ennen on järjetöntä uskoa muukalaisiin vain uskomisen ilosta, vaikka se olisikin 'Totuus', _mutta siitä ei ole mitään todisteita_ niin siihen on järjetöntä uskoa sillä teillä ei olisi itse syytä uskoa siihen!

• pikku aivosi
        Owashi kirjoitti:

Ehkä olenkin väärässä, mutta jos olen väärässä, niin ennemmin tai myöhemmin minun - ja ihmiskunnan - eteen tuodaan todisteet muukalaisten olemassaolosta ja näin asia saa selvyyden. Kuitenkin tätä ennen on järjetöntä uskoa muukalaisiin vain uskomisen ilosta, vaikka se olisikin 'Totuus', _mutta siitä ei ole mitään todisteita_ niin siihen on järjetöntä uskoa sillä teillä ei olisi itse syytä uskoa siihen!

eivät kestä tuota todellisuutta. Sinä sekoat viellä enemmän mitä sinä olet jo nyt. Olet täysin uskomaton olento, inhimilliset piirteet puuttuva kokonaan.

• apinakapina
        Owashi kirjoitti:

tulihan se sieltä viimeinkin!

• Silminnäkijä Näkeväinen
        Owashi kirjoitti:

Syy miksi uskon muukalaisten olemassa oloon, koska näin ufon - mutta se ei ollut ufokaan, koska näin selvästi sen aluksen pinnan. Tunsin sisällä jotain elävää, se ei ollut ihminen, se oli jotakin outoa, se tunne oli outo. Kohta tietenkin rupeat owashi sanomaan että minä puhun sitä palturia, koska kiellät kaiken mitä muut ovat nähneet.

Tunsin sisälläni tunteen, kehoni ei liikkunut nähdessäni sen, tuli mieleen eri asioita, mutta unohdin kaikki asiat aluksen lähdön jälkeen. Tiedän mitä näin ja tiedän mikä se oli. Jos ei osaa hallita energiaa, ei osaa tuntea toisen läsnäoloa. Paitsi en ollut opetellut edes energian hallintaa, mutta silti tunsin jotain outoa sisälläni, ja se ei ollut pahaa, se oli tunne jostain hyvästä.

Ja kohta owashi taas tähänkin vastaa kielteisesti ja yrittää hallita palstaa niin että yrittää ottaa muutkin mukaan tähän kieltely touhuun. Uskominen ei ole paha asia, kyllähän minä uskon valaaseenkin vaikka en ole koskaan nähnyt sitä. Mutta muukalaiset olen tuntenut, mutta en nähnyt. Se on siinä pointti miksi uskon muukalaisiin - Tunnen heidät.

• uskoa
        Silminnäkijä Näkeväinen kirjoitti:

Syy miksi uskon muukalaisten olemassa oloon, koska näin ufon - mutta se ei ollut ufokaan, koska näin selvästi sen aluksen pinnan. Tunsin sisällä jotain elävää, se ei ollut ihminen, se oli jotakin outoa, se tunne oli outo. Kohta tietenkin rupeat owashi sanomaan että minä puhun sitä palturia, koska kiellät kaiken mitä muut ovat nähneet.

Tunsin sisälläni tunteen, kehoni ei liikkunut nähdessäni sen, tuli mieleen eri asioita, mutta unohdin kaikki asiat aluksen lähdön jälkeen. Tiedän mitä näin ja tiedän mikä se oli. Jos ei osaa hallita energiaa, ei osaa tuntea toisen läsnäoloa. Paitsi en ollut opetellut edes energian hallintaa, mutta silti tunsin jotain outoa sisälläni, ja se ei ollut pahaa, se oli tunne jostain hyvästä.

Ja kohta owashi taas tähänkin vastaa kielteisesti ja yrittää hallita palstaa niin että yrittää ottaa muutkin mukaan tähän kieltely touhuun. Uskominen ei ole paha asia, kyllähän minä uskon valaaseenkin vaikka en ole koskaan nähnyt sitä. Mutta muukalaiset olen tuntenut, mutta en nähnyt. Se on siinä pointti miksi uskon muukalaisiin - Tunnen heidät.

siinä syy miksi häirikkömme käyttäytyy juuri noin kuin olemme huomanneet. Yrittää viellä tuputta tuota omaa uskomattomuuttansa väkisin meille.

• uskoa kirjoitti:

siinä syy miksi häirikkömme käyttäytyy juuri noin kuin olemme huomanneet. Yrittää viellä tuputta tuota omaa uskomattomuuttansa väkisin meille.

Se nimittäin, jollei palstalla todellakaan ole ketään muita kuin ihmisiä joilla on jonkinlainen taipumus uskoa johonkin yliluonnolliseen vailla mitään todisteita. Ufojen saralla voisin olla ennemminkin agnostikko kunnes niiden olemassaolo todistetaan, sillä arvaanhan jossain maailman äärissä muukalaisia olevan - tiedän vain, että niistä on mahdotonta vielä saada mitään tietoa tai niihin kontaktia. Kyllä se pieni skeptisyys on aina hyväksi vain järjenkäynnille :P

• Serpentiini Kullattumatto
        Owashi kirjoitti:

Se nimittäin, jollei palstalla todellakaan ole ketään muita kuin ihmisiä joilla on jonkinlainen taipumus uskoa johonkin yliluonnolliseen vailla mitään todisteita. Ufojen saralla voisin olla ennemminkin agnostikko kunnes niiden olemassaolo todistetaan, sillä arvaanhan jossain maailman äärissä muukalaisia olevan - tiedän vain, että niistä on mahdotonta vielä saada mitään tietoa tai niihin kontaktia. Kyllä se pieni skeptisyys on aina hyväksi vain järjenkäynnille :P

Ei millään pahalla owashi mutta sinulta puuttuu koko järki. Et käytä tosiankaan näissä asioissa yhtään järkeä.

• Serpentiini Kullattumatto kirjoitti:

Ei millään pahalla owashi mutta sinulta puuttuu koko järki. Et käytä tosiankaan näissä asioissa yhtään järkeä.

Olisiko perusteluja?

• joopajoo
        Owashi kirjoitti:

Olisiko perusteluja?

kertoo kaiken !

• joopajoo kirjoitti:

kertoo kaiken !

Mitä se kertoo? :) Omasi ei vaikuta kertovan yhtään mitään. Mistä nyt kiikastaa?-) Noinko kovasti ärsytän sinua, Mr. Anonyymi?

• Aenea

Mielestäni todisteita ekstraterrestiaalien puolesta tai vastaan ei ole riittävästi. Kumpaakaan olettamusta ei voida tämänhetkisellä tietämyksellä aukottomasti todistaa.

Todennäköistä on, että ainakin jotain bakteeritason elämää on muillakin planeetoilla. Siitä eteenpäin onkin jo vaikeampi tehdä olettamuksia.

Vähän pilkkua viilaten, UFOjahan on kyllä varmasti olemassa, siis tunnistamattomia lentäviä esineitä. Mitä ne sitten ovatkin, se on asia erikseen.

• Puolesta pitäisi todistaa, vastaanhan _ei voi_ todistaa, eikö? Kuinka todistat esimerkiksi mielikuvituskaverini olemassaolemattomaksi? Jos vain kerron, ettei se ole koskaan paikalla kun te olette sitä näkemässä, enkä oikeastaan itsekään tiedä missä se on. Väitän vain kiven kovaan kuinka mmminä tiedän totuuden ja tiedän tavanneeni hänet, kuitenkaan hänestä ei jää edes jalanjälkiä lumihankeen kun vierailee luonani, aika ufoa, eikö? :)

"Vähän pilkkua viilaten, UFOjahan on kyllä varmasti olemassa, siis tunnistamattomia lentäviä esineitä. Mitä ne sitten ovatkin, se on asia erikseen." Todellakin, ufoja on olemassa, niitä muukalaisia nämä ilmiöt eivät kuitenkaan mahdollisesti ole :|

• joopajoo
        Owashi kirjoitti:

Puolesta pitäisi todistaa, vastaanhan _ei voi_ todistaa, eikö? Kuinka todistat esimerkiksi mielikuvituskaverini olemassaolemattomaksi? Jos vain kerron, ettei se ole koskaan paikalla kun te olette sitä näkemässä, enkä oikeastaan itsekään tiedä missä se on. Väitän vain kiven kovaan kuinka mmminä tiedän totuuden ja tiedän tavanneeni hänet, kuitenkaan hänestä ei jää edes jalanjälkiä lumihankeen kun vierailee luonani, aika ufoa, eikö? :)

"Vähän pilkkua viilaten, UFOjahan on kyllä varmasti olemassa, siis tunnistamattomia lentäviä esineitä. Mitä ne sitten ovatkin, se on asia erikseen." Todellakin, ufoja on olemassa, niitä muukalaisia nämä ilmiöt eivät kuitenkaan mahdollisesti ole :|

et koskaan löydä niitä tuolla asenteella. Vaikka kuinka yrittäisit mahdotonta vain sinulle.

• Ufoja "ei ole" koska ihmisiltä puuttuu tietoa ja ymmärrystä näihin asioihin.

Näin meidän kesken *korvaan kuiskaten*: kyllä niitä on.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      727
      2286
    2. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      50
      2269
    3. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      128
      2215
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      134
      2147
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      54
      1766
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      241
      1643
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1361
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1309
    9. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1195
    10. Kyllähän tämä vähän kirpaisee

Mutta oman sisäisen rauhan vuoksi jätän sinut nyt historiaan. Todennäköisesti olet jo sinäkin mennyt eteenpäin. Olipah
      Ikävä
      38
      1147
    Aihe