Hei. MInua huolestuttaa, että minulla on jokin vakava sairaus, kuten ALS, koska elohiiri nykii sieltä sun täältä. Luin yhdestä miehestä, että sillä oli tullut ALS ja hänellä oli nykiny elohiiri pitkään. Mitä tämä nykiminen on?
Elohiiri
4
5673
Vastaukset
- lihasvärinää
Nyintä sinänsä vaaratonta, harmillista kuitenkin.
Taustalla lihassyiden kouristustila, joka taas johtuu lihashermon ylivirityksestä. Vaiva ilmenee helpoimmin kun on väsynyt, stressaantunut ja lihakset tavallista jännittyneemmät. - harmitonta
Elohiiri eli faskikulaatio on useimmiten harmitonta, katso esim. tästä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Faskikulaatio
Faskikulaatioista kärsivien kotisivu on tässä: http://www.nextination.com/aboutbfs/ - No hätä
Itsellänikin pari kertaa ollu elohiiri leussa ja sykkiny todella voimakkaasti..kesti kokonaisen päivän mutta ohi meni eikä ole aikoihin toistunut, joten ei syytä huoleen.
- hulluksi tässä tulee
Mulla sama homma. Ottaa suoranaisesti hermoon, kun paikkoja nykii milloin jalasta, milloin kädestä. Ja hävettääkin, kun joskus nykiminen on niin voimakasta, että se näkyy ulospäinkin ihan selvästi. Sen olen huomannut, että jos unohdan syödä kalkki-magnesiem-valmistetta, niin nykiminen pahenee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741