Muistelen, että eräs ammatti-ihminen ei pitänyt viisaanaa jos on joskus sairastanut turkis-eläin allergiaa ja parantunut siitä. Että sen jälkeen vielä uskaltais ottaa eläimen lemmikikseen.
Niin, että että sen parantumisen jälkeen ei pitäis ottaa enää turkiseläintä.
Ja vielä vähemmän jos jo on eläinallergia.
SIIS KAIKEISTA PARASTA ON ETTÄ JOS ON TURKISELÄIMILLE ALLERGINEN, ETTÄ OTTAIS LEMMIKIKSEEN; KILPIKONNNAN, LISKON TAI KÄÄRMEITÄ YMS.
Itse en kyllä ole ihastunt jälkimmäisiin. Omistan itse kilpikonnan juuri allergiasta johtuvista syistä.
ERITTÄIN
TÄRKEÄÄ
1
390
Vastaukset
- voi poistua
Kyllä allergia voi poistua. Siksihän siedätyshoitoakin annetaan oikein terveydenhoidon toimesta.
Sietää varmaan kyllä olla varovainen turkiseläinallergioiden jälkeen. Voihan myös olla mahdollista, että se tulee takaisine entistä voimakkaampana. Tai sitten ei.
Allergiat eivät todellakaan ole mikään yksioikeinen asia. Tiedän omasta kokemuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882