olen nainen ja horoskoopiltani vaaka. Luonteeltani olen sellainen että minun ei aina ole helppo tehdä päätöksiä. Saatan pähkäillä kahden vaihtoehdon välillä, kumman valitsen. Lisäksi inhoan kaikkea riitelyä, väittelyä ja erimielisyyksiä. Olen sellainen sovitteleva luonne,rauhaa rakastava. Olen sosiaalinen, minun on helppo tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Tunnnistaako joku vaaka itsessään nämä samat ominaisuudet, vastatkaa.
Pitkäpinnainenkin olen, mutta kun suutun niin sanon mitä ajattelen.
vaaka luonne
20
4096
Vastaukset
- Vaaka82
Tunnistan itseni tekstistäsi. :) Joskus olen vähän liiankin hyväsydäminen ja asetan muut ihmiset itseni edelle...vähän liiankin usein.
- romantika
elikkä olen vaakana just noita asioita mitä eka kirjoittaja otti esille, mutta en kyllä oo huomanut että pähkäilisin asioitten suhteen ennenku osaan päättää. Mutta oon erittäin sosiaalinen, eläväinen, puhelias ja koitan tosiaan estää todellisen riidan syntymistä, mutta sanon kyllä sit asiat suoraan sillon kun pitää. Olen myös se hyväsydäminen, joka aina loputtomiin ottaa kaikki huomioon, niin ne miehet joita on ollu ja myös naisystävät. Aina laitan ne muut etusijalle joten itsekkyys on mulle vieras sana. On sellanen halu tuottaa hyvää mieltä muille pienillä ja joskus suuremmillaki asioilla. Luonteeseeni kuuluu myös olla erittäin rehellinen, reilu ja rehti asioitten suhteen, ja siks usein oonki suhteissani saanut kärsiä, kun on aika pian saanut huomata että toinen osapuoli onki sellanen joka heittää tyhjiä lupauksia ja valheita
- laskelmallisuutta.
parina eläjänä olen huomannut, että hän tosiaan luulee usein olevansa "liian hyväsydäminen", vaikka kyseessä olisi aivan normaalia käytöstä.
En itse asiassa tunne muita merkkejä, jotka luokittelisivat hyväsydämisyytensä asteita. Minusta ilmaisuun liittyy jopa... - Katariina41
romantika kirjoitti:
elikkä olen vaakana just noita asioita mitä eka kirjoittaja otti esille, mutta en kyllä oo huomanut että pähkäilisin asioitten suhteen ennenku osaan päättää. Mutta oon erittäin sosiaalinen, eläväinen, puhelias ja koitan tosiaan estää todellisen riidan syntymistä, mutta sanon kyllä sit asiat suoraan sillon kun pitää. Olen myös se hyväsydäminen, joka aina loputtomiin ottaa kaikki huomioon, niin ne miehet joita on ollu ja myös naisystävät. Aina laitan ne muut etusijalle joten itsekkyys on mulle vieras sana. On sellanen halu tuottaa hyvää mieltä muille pienillä ja joskus suuremmillaki asioilla. Luonteeseeni kuuluu myös olla erittäin rehellinen, reilu ja rehti asioitten suhteen, ja siks usein oonki suhteissani saanut kärsiä, kun on aika pian saanut huomata että toinen osapuoli onki sellanen joka heittää tyhjiä lupauksia ja valheita
tunnistan tekstistä itseni.
Vihaan epäoikeudenmukaisuutta,itsekkyyttä...
Paljon ain auttanut muita,ja ajatellut että "hyvällä saa vain Hyvää",mutta totuus on toista...ihmisten(etenkin "ystävä" naisten) häikäilemättömyys,hyväksikäyttö..opettaneet että enää en luota "keneen" tahansa.
Mutta yhä pyyteettömästi autan,siitä saa hyvän mielen itsellekin:)
- neitsykäinen n
joo ja voi heleskutti jos siinä on vielä toinen samanlainen parisuhteessa. Itselläni vaakamies ja hänelle päättäminen on myös todella vaikeaa. Kysyy monesti minulta mielipidettä tai sitten ostaa "paniikissa" ihan jotain vain kun ei tiedä mitä ostaa. Ja itse en monestikaan ollut aina tyytyväinen tekemiinsä ostoksiin kun mielestäni makua sentään pitää olla. Ja sitten kun on pitänyt päätöksiä tehdä yhdessä ja se on molemmille vaikeata..niin kyllä se suhdetta koettelee pahemman kerran!!!
- vaakatytsy
...olen hyvin kärsimätön,kaikki pitää tapahtua heti ja NYT! Sanon helposti mitä ajattelin ja välillä loukkaan ihmisiä tahtomattani...ja myöhemmin pyytelen anteeksi loputtomiin saakka.
- vaaka
mun vesimiessisko sanoo et mä en osaa riidellä ku en pysy asiassa ja alan heti inttää. ei se ihan vääräskää oo.
- .....vaaakatytttööö....
tunnistan kyllä iteseni tost textistä...=)joskus en osaa oikeen päättää mitään ja kyselen toisten mielipiteitä asioista jotka mun pitäs itte ratkasta...toisaalta olen aika spontaani, teen paljon asioita hetken mielijohteesta!:D
- lokakuun vaaka 12.10.1974
joo munkin vaikea tehdä päätöksiä,pitkä pinna ja kun se menee ni oksat pois..siis tyypillinen vaaka mies,hellä ja romanttinen ja reilu jos mulle ollan reiluja..jos vittuillaan ni taatusti sanon takaisn ja iha sama ketä se toinen on..=)
- Vaaka myös
Juuri tuollainen olen, täsmälleen! Myös ne ihmiset jotka minut hyvin tuntevat, ihmettelevät sitä kuinka aina jaksan hymyillä läpi kyynelten ja viimeiseen asti yrittää miellyttää... Ja sitten kun tarpeeksi ärsytetään niin tunnustan että sitä ei ole mukava nähdä tai kuulla... Paskamaisinta tässä on se että tiedän itsekin kuinka paljon ystävällisyyttäni ja ainaista haluani miellyttää käytetään hyväksi...
- Onneksi en ole
-manipuloiva
-selkään puukottaja
-vahingoniloinen
-narsisti, jonka juttuja ei jaksa kuunnella
-väkisin esiintuleva, koska ei ole minkäänlaista karismaa
- ei kestä jos joku on parempi jossakin- piileekin.
muukaan vaaka ole tuota omasta mielestään ja siinä se "hauskuus"...
- vaaka, n
en ole selkään puukottaja, tai vahingoniloinen. enkä myöskään väkisin esiintuleva. mieluummin pysyn taka-alalla, sillä tavalla ainakin tiedän että jos joku minut huomaa ja on valmis näkemään vähän vaivaa kiinnostan häntä oikeasti.
- huoltaja1
Täällä myös samanlainen ja kanssa vaaka!!!
- pienienkeli1
samat piirteet löydän itsestäni.
- kiinnostaa!
Joo. Varsinkin miesten välillä on ollut joskus kova arpominen, kun usein sattuu kohdalle kaksi hyvää. Nyt onnellisesti naimisissa Kauriin kanssa. Mulla on vielä se paha tapa, että ihastun helposti vieraisiin miehiin. Luulen siis, että joudun tekemään normaalia enemmän duunia pysyäkseni uskollisena.
- vaakanainen
Olen myös vaaka. Harvoin tasapainossa, vaikka se ois ihanne. Asiota katson monelta kantilta ennenkuin teen päätöksiä. Usein teen kuitenkin vääriä valintoja. Inhoan ristiriitoja, mutta kuuntelen mielelläni erilaisia mielipiteitä.
- sinikka
Tunnistan itsessäni samat piirteet. Valintojen-päätösten tekeminen tosivaikeaa.En suutu, mutta jos niin käy kerran 5-10 vuodessa minusta paljastuu skorppiooni.Yleensä harmittelen asioita mielessäni.On vaikeaa sanoa toiselle, että oletko huomannut itsessäsi sellaista ikävää piirrettä ..jne.Työni pyrin hoitamaan liiankin hyvin.Myös mieheni on vaaka.
- Mimoza-69
Nuo piirteet sopivat minuun aivan täysin.
Olen täsmälleen samanlainen :) - hmm
niin...kaikki vaa'at (mukaanlukien minä itse) jotka tunnen ovat samanlaisia..ongelmia päätöksenteossa, varsinkin jos tarjotaan vaihtoehtoja.. ;)
pirullista...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145