minä...Allah

mikä on se lampaan teurastuksen merkitys teille,onko kyseessä se että me kaikki olemme jumalan(kenen tahansa ) lampaita ,ja sen takia emme ole kelvollisia elämään ilman tappoa/murhaa ,vai mistä,olenko ihan pihalla.Ja jos olen oikaiskaa te Oikeamieliset

5

580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onhan kielettyyyyyyyuuuuuuy...

      Terroristit, joista käytän mieluummin nimeä murhaajat, ovat sairaita ihmisiä. He ovat henkilöitä, jotka murhaavat ihmisiä ja yrittävät puolustaa tekojaan Jumalan nimissä. He syyllistyvät kahteen suureen syntiin, joista ensimmäinen on toisen murhaaminen, joka on kielletty. Tätäkin pahempaa on se, että tappavat Jumalan nimissä. Ei Koraanista eikä Profeetan (SAAS) sunnasta löydy tällä perusteita – päinvastoin sieltä löytyy todisteet heitä vastaan.

      Riippumatta kulttuurista tai uskonnosta, jos joku tuntee näitä terroristeja hänellä on velvollisuus puhua näille ihmisille, ohjata heitä sekä mikä tärkeintä ilmoittaa heistä viranomaisille, sillä he ovat vaarallisia itsensä lisäksi koko yhteiskunnalle.


      http://www.suomenshiiamuslimit.org/phpBB2/viewtopic.php?t=4316

      • totuus on, että

        >>He syyllistyvät kahteen suureen syntiin,
        >>joista ensimmäinen on toisen murhaaminen,
        >>joka on kielletty. Tätäkin pahempaa on se,
        >>että tappavat Jumalan nimissä. Ei Koraanista
        >>eikä Profeetan (SAAS) sunnasta löydy tällä
        >>perusteita...

        Taisi tulla nyt vähän muunnettua "totuutta".

        Esimerkkinä jakeista, joista näkyy Muhammedin
        viha toisten uskontojen harjoittajia kohtaan,
        ja jossa hän innostaa muslimit sotaan(jihad)
        Allahin puolesta:

        - ”Oi Profeetta (Muhammed), innostuta oikeauskoiset (muslimit) taisteluun!”
        (Suura Al-Anfal 8:65)

        - "Teidät on määrätty sotimaan, vaikka se on teille vastenmielistä.” (Suura Al-Baqarah 2:216)

        - "Taistelkaa niitä vastaan, jotka, vaikka ovat
        saaneet Kirjoituksen (juutalaiset ja kristityt),
        eivät usko Jumalaan eivätkä viimeiseen päivään,
        eivät pyhitä sitä, minkä Jumala ja Hänen
        lähettiläänsä ovat selittäneet pyhäksi, eivätkä
        tunnusta totista uskontoa (islamia), taistelkaa,
        kunnes he auliisti maksavat veronsa ja
        tunnustavat alistuvansa.” (Suura At-Taubah 9:29)

        Koraani komentaa muslimia taistelemaan ei-muslimeja vastaan kunnes he ovat tuhonneet kaikki muut uskonnot ja islam olisi tällöin ainut uskonto maailmassa:

        - ”Taistelkaa heitä vastaan, kunnes pakanuuden viettelys (epäusko islamia kohtaan ja toisen kuin Allahin palveleminen) lakkaa ja keskuudessamme vakiintuu ainoan Jumalan (islamin Allah) palveleminen. Mutta jos he herkeävät, älköön vallitko vihollisuutta muita kuin uskottomia (polyteisteja, monijumalaisia) vastaan.” (Suura Al-Baqarah 2:193)

        - Nämä jakeet toistetaan myös Suurassa Al-Anfal 8:39: ”Ja taistelkaa heitä (ei-muslimeja) vastaan, kunnes kaikki kiusaukset taukoavat ja kunnes Jumalan tuomiota noudatetaan kaikessa. Mutta jos he taas mielensä muuttavat, kyllä Jumala näkee, mitä he tekevät.” Ääri-islamistit uskovat, että kaikki epäuskoiset eli kaikki ei-muslimit (hindut, buddhalaiset, konfutselaiset, kristityt, juutalaiset, sikhit, jainalaiset, jne.) täytyy tuhota ja poistaa maan päältä, koska heillä ei ole arvoa ihmisinä.


    • barona

      sinä chit paska

    • samaa

      Miksi todella muslimit uhraavat ja vuodattavat
      ilmeisesti lampaan verta siellä pyhiinvaellus-
      matkallaan? Juutalaisethan uhraavat lepyttääkseen Jumalan vihaa, ja saadakseen syntejä anteeksi (syn
      tiuhri) mutta kun muslimin täytyy omilla teoillaan
      ansaita se taivaspaikka, niin mitä hyötyä on eläi-
      men uhraamisesta. Eihän islam tunne sovitusta
      eikä sijaisuhria.
      Vai halusiko Muhammed tässäkin asiassa vain mat-
      kia juutalaisia tapoja?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      128
      1315
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      956
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      855
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      145
      623
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      107
      488
    Aihe