Kuka sitten sopii kaksoselle

nainen ilman rakasta

Jos lukee tai seurailee horoskooppeja niin huomaa, että kukaan ei mukamas sovi kaksoselle. Me ollaan niin ailahtelevaisia jne. Olen tuomittu olemaan yksin jos kukaan ei ymmärrä käytöstäni, luonnetta.

50

13698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

      Samaa minäkin mietin usein mutta kuulemma Jousimiehen ainakin pitäisi sopia. Olin Oinaan kanssa pitkään mutta todella hankala tyyppi, Skorpparit kaksi kpl, todella mustasukkaisia ja ihme tosikoita. Jousimiehen kanssa minulla meni kyllä hyvin mutta oli vähän nuori tapaus. Kaikki tuntemani Kauriit ovat sellaisia pesänrakentajia ja omistushaluisia kummajaisia.Luulisin että toinen Kaksonen on ainoa joka meitä oikeasti tajuaa.

      • Jellona

        Minulla tuntuu synkkaavan hyvin erään kaksosmiehen kanssa...


      • mimmi
        Jellona kirjoitti:

        Minulla tuntuu synkkaavan hyvin erään kaksosmiehen kanssa...

        Kavereina on moniakin Leijonia ja hyvin sujuu sillä saralla, en ole koskaan seurustellut ko merkin kanssa:)


      • just a girl
        Jellona kirjoitti:

        Minulla tuntuu synkkaavan hyvin erään kaksosmiehen kanssa...

        MUn isä on kaksonen ja on ollut avioliitossa leijonan kanssa 20 vuotta. Ja hyvin pyyhkii, ihana pari.


    • kaksosdaami

      Kaksosille ei muut merkit vaan käy, eli ota kaksosmies, kokemusta jo 20 vuodelta, kaksoset vaan ymmärtävät toisiaan...

      • Meni harkintaan ;o)

        Mulla on kokemusta neitsytmiehestä 25:n vuoden ajalta. Aika hyvin mennyt. Tapasin hiljattain kaksosmiehen ja ihastuin mielettömästi ;o)
        Olen siis itse myös kaksonen.


    • päläpäläpälä

      Voih..

      Oon huomannu että kaksoset ei sovi edes toisilleen. Tosi ärsyttävää kun toinen on koko ajan äänessä, molemmilla on ihan omat jutut. Ei ollu hyvä ollenkaan.

      No ei leijonakaan kyllä sovi ainakaan tälle kaksoselle.

      Mikäköhän sitten sopis.

    • Gem-86

      Ei kannata uskoa. Käytä omaakin järkeäsi.
      Ne ihmiset, jotka povaavat huonoa kohtaloa, eivät tiedä elämästä mitään, koska värit puuttuu.
      Ne, jotka arvostelevat negatiivisesti, ovat itse ihmisinä epäonnistuneita ja siksi he haluavat alentaa muittenkin haaveet.

      Melkiein suutun! Käytä järkeäsi ja opi ajattelemaan aivoillasi...äläkä ole muitten vietävissä niinkuin tahdoton fauni. Tunne oma arvosi niin voit nähdä kaiken ylhäältäpäin.

      • Vaaka n

        Ei sitä voi horoskoopin perusteella sanoa kuka kenellekin sopii...vaikka siinä jotain perää saattaa ollakin.
        Jos kemiaa ja ymmärrystä toisten välillä on niin ihan varmaan toimii.Jokaisen aikaisemmat kokemukset vaikuttaa tulevaan.

        Itse olen jostain syystä parhaimpia tuntemuksia kokenut veskareiden kanssa,mutta kaksonen on tällä hetkellä ihminen joka on jaksanut minua.
        Eli tunteellinen vaaka,ei ihan helppo.Mutta ystävyys kaksoseen on säilynyt kuitenkin.
        Ei ole päästänyt irti,vaikka olen joskus ollut hankala.Toisaalta olen samalla myös koetellut häntä ihan tietoisesti.

        Tiedän että vaakaa pidetään tunteiden takia hankalana,mutta on siinä hyvätkin puolensa.


    • pilkku

      Siinä se... Kannattaa kokeilla :)

      • kaksosdaami

        Vaaka on liian hidas ja huono päättämään asioita, kaksonen kyllästyy vaakaan. Kaksonen tykkää älykkäistä nopea temposista ihmisistä, ei haaveilijoista. Vaaka ei osaa päättää, menee aikaa jahkailuihin, vaaka ystävänä menee ehkä mutta asuinkumppanina liian hidas


      • pilkku
        kaksosdaami kirjoitti:

        Vaaka on liian hidas ja huono päättämään asioita, kaksonen kyllästyy vaakaan. Kaksonen tykkää älykkäistä nopea temposista ihmisistä, ei haaveilijoista. Vaaka ei osaa päättää, menee aikaa jahkailuihin, vaaka ystävänä menee ehkä mutta asuinkumppanina liian hidas

        Se, mitkä piirteet vaa'assa korostuu vaikuttaa aika pitkälti.. Sanoisin että minun vaa'assani on kyllä yhtenä melko hallitsevana piirteenä eräänlainen saamattomuus, mutta niin on minussakin. Olen kaksonen :)


      • just a girl
        kaksosdaami kirjoitti:

        Vaaka on liian hidas ja huono päättämään asioita, kaksonen kyllästyy vaakaan. Kaksonen tykkää älykkäistä nopea temposista ihmisistä, ei haaveilijoista. Vaaka ei osaa päättää, menee aikaa jahkailuihin, vaaka ystävänä menee ehkä mutta asuinkumppanina liian hidas

        ....vaihtelusta ja sitä vaa'asta saa. Mun oma kaksosmies sano, että olen melkoinen kävelevä yllätys, sillä koskaan ei tiedä mitä seuraavaksi keksin.


    • raila

      Ainakaan oinas ja kaksonen eivät sovi yhteen, kokemusta melkein 25- vuoden avioliitosta, jossa oikeesti mikään ei ole koskaan toiminut. Minä kaksosena olisin/olen joutunut luopumaan omastani, ulospäin suuntautuneesta, iloisesta, ennakkoluulottomasta ja flirtistä luonteestani, jota nyt ole peräämässsä takaisin... Nuorekas ulkomuotoni (vaatteet ja meikit ja oikeesti hyvin säilynyt 45-v. ) eivät miellytä miestäni... pelkääkö että joku huomaa mut, vai mitä... ehkä jousimies, kalat tai toinen kaksonen olisi hyvä... niin, kaksosesta ei ole kokemusta... oisko hyvä, kaksonen ja kaksonen... kestäiskö kaksosta edes toinen kaksonen?

      • mimmi

        Minulla oli Oinaan kanssa aivan samanlaista, ne on jotenkin tunnevammaisia...


      • täysin..

        eri mieltä!!! Kaksonen ja oinas sopivat upeasti yhteen! Kokemusta on! Parempaa en voi saada. Itse olen oinas.


      • raila
        mimmi kirjoitti:

        Minulla oli Oinaan kanssa aivan samanlaista, ne on jotenkin tunnevammaisia...

        Mitä tarkoitit "tunnevammaisella" oinaalla? Älkää oinaat suuttuko, ette ehkä kaikki ole sellaisia..


      • mimmi
        raila kirjoitti:

        Mitä tarkoitit "tunnevammaisella" oinaalla? Älkää oinaat suuttuko, ette ehkä kaikki ole sellaisia..

        Ne pelkää kaikkea, mukamas rakastavat vain sinua ja sitten kuitenkin haluavat elää ilman sitoutumisia, siinä pitää toisen koko ajan elää ainoastaan Oinaan ehdoilla, tänään hän voi olla maailman romanttisin ja huomenna hällä väliä tyyliin, en ole koskaa luvannut sinulle mitään tai kiukuttelee aivan kummallisista asioista, vaikea selittää mutta kun en enään jaksanut niin herra itki ja parkui ja itkee ja parkuu vieläkin "ikuisen ja ainoan rakkautensa perään". Ota niistä selvää.


      • mahoton tapaus

        toivotonta tuntuu olevan tämä kaksosnaisen elo..en ole aiemmin seurustellut jousimiehen kanssa ja nyt suhteen alkumetreillä mietityttää tuleekos tästä jotain.sanat ja asiat menevät yhteen..mitähän ne kompastuskivet..oliskos jollakulla kokemusta...


      • oinasmies

        niin että en minäkään mitään pinnallista muijaa jaksaisi katsella. Tiedättehän että mies tykkää enempi kauniista naturelleista. Eikä sellaisesta jolla kaikki aina tiptop. Mun eukkokin käy parturissa joka toinen viikko ja rakennekynnet jne.. Hyvä kun kaupassa kehtaa sen kanssa käydä kun kaikkien päät kääntyy korkojen kopistessa salessa! Kaverilla taas normaali muija, joka pukeutuu normaalisti ja on kuin yks meistä äijistä. Paitsi että tissit ja perse löytyy. Toisin kuin mun akalla joka on laiha kuin heinäseiväs:( Mut kaikki ei sovi kaikille.


      • Onnellinen pässinpää
        täysin.. kirjoitti:

        eri mieltä!!! Kaksonen ja oinas sopivat upeasti yhteen! Kokemusta on! Parempaa en voi saada. Itse olen oinas.

        vaan, minäkin aivan samaa mieltä . Oinas ja Kaksonen sopivat vallan mainiosti yhteen! Yleensä elämä käynyt muitten merkkejen kanssa tylsäksi, mutta nyt ei todella;) Samat arvot elämässä ja vaikka kaksonen on aikas liikkuvainen niin mitä sitten, sitähän minä Oinaana juuri arvostan, ettei liikaa takerruta, vaan voidaan tehdä myös omia juttuja! Hellyyttä pisaa ja samalla aaltopituudella ollaan=)


      • ei oinasta

        niin, mieki elin aviossa 24,5v. oinaan kanssa, mie ite kaksonen. Mie olin aina vääränlainen, väärännäkönen... mun vaatteet oli liian nuorekkaita, mie liikaa äänessä , liian rento, liian hyvännäkönen.. erottiin... mie jatkan tätä nuorekasta omanlaista elämääni... niin, eksälläi on nyt itteään vanhampi, harmaapäinen , vanhan näkönen , tukeva nainen.... ehkä hän on nyt sit tyytyväinen...minust on kyl kiinnostunu paljo minuu nuoremmat miehet..oinas ja kaksonen ei sovi..vaaka ihana kaverina...en tiiä...mikä sopisi...oinas on tunnevammainen, ilman itsetuntoakin


      • ei oinasta kirjoitti:

        niin, mieki elin aviossa 24,5v. oinaan kanssa, mie ite kaksonen. Mie olin aina vääränlainen, väärännäkönen... mun vaatteet oli liian nuorekkaita, mie liikaa äänessä , liian rento, liian hyvännäkönen.. erottiin... mie jatkan tätä nuorekasta omanlaista elämääni... niin, eksälläi on nyt itteään vanhampi, harmaapäinen , vanhan näkönen , tukeva nainen.... ehkä hän on nyt sit tyytyväinen...minust on kyl kiinnostunu paljo minuu nuoremmat miehet..oinas ja kaksonen ei sovi..vaaka ihana kaverina...en tiiä...mikä sopisi...oinas on tunnevammainen, ilman itsetuntoakin

        joo kyllä oinasmies haluaa viedä persooonallisuutes kokonaan liikenteessä pitää suunnilleen olla säkki pällänsä ettei oinas olis mustis niillä on huono itsetunto.mun ex oinas otti myös tukevan vanhemman muijan mut ei sekään suhde kuulemma toimi. vesimies on aika hyvä kaksoselle mut ei saa olla liikaa ikäeroa koska silloin tulee mustisdraamoja myös.


      • kaksonen mieki
        täysin.. kirjoitti:

        eri mieltä!!! Kaksonen ja oinas sopivat upeasti yhteen! Kokemusta on! Parempaa en voi saada. Itse olen oinas.

        oinas, mutta oletko kysynyt siltä toiselta osapuolelta??? ;))


      • Depe__
        oinasmies kirjoitti:

        niin että en minäkään mitään pinnallista muijaa jaksaisi katsella. Tiedättehän että mies tykkää enempi kauniista naturelleista. Eikä sellaisesta jolla kaikki aina tiptop. Mun eukkokin käy parturissa joka toinen viikko ja rakennekynnet jne.. Hyvä kun kaupassa kehtaa sen kanssa käydä kun kaikkien päät kääntyy korkojen kopistessa salessa! Kaverilla taas normaali muija, joka pukeutuu normaalisti ja on kuin yks meistä äijistä. Paitsi että tissit ja perse löytyy. Toisin kuin mun akalla joka on laiha kuin heinäseiväs:( Mut kaikki ei sovi kaikille.

        Puhutpas rumasti naisestasi, vai oliks tää trolli?
        Ja niin kuin meille naisille tuputetaan aina sitä kuvaa, että itsestään huolta pitävät pärjäävät. Jaahas, ei se näköjään ole aina niin. varsinkin jos mies on hillitty eikä koreile.
        Jos olet miehenä tätä mieltä, niin miksi olet naisesi kanssa? Etkä jonkun "tavallisemman"? Ainakaan et arvosta häntä yhtään.


    • "kamala" kaksonen

      Katsokoot peiliin kaikki, jotka mollaavat jotain muuta merkkiä kuin omaansa. Niinhän se on, että "Olet mukava kun olet sellainen kuin MINÄ haluan."

    • Hei,

      Hanki itsellesi rapumies, ovat horoskoopissa aika lähekkäin ja voin taata, että teillä sujuu asiat helposti!

    • Pesänrakentaja

      Kaksoset ovat ihan jees. Itseasiassa todella Jees.Rakastuin kaksoseen ja mihin se oikea rakkaus katoaisi. Minunkin kaksoseni ajattelee, että on liian ailahteleva, vaikea, en ymmärrä häntä jne. Jotkut meistä vain pitävät ihmisistä siitä huolimatta, että nämä kokisivat olevansa ailahtelevia, vaikeita ja vaikkei uskois, me ymmärrämme heitä, jotkut sitä rakkaudeksikin kutsuvat. Olisiko ongelma enempi se, että meidän on vaikea hyväksyä itseämme sellaisina kuin olemme,luottaa siihen, että tulemme hyväksytyksi sellaisina kuin olemme,juoksemme karkuun itseämme ja siinä samalla katoaa myös muut näköpiiristä. Me kaikki merkit ja ihmiset emme ole samanlaisia ja sehän on hieno asia.Olen kauris ja hyvä niin, mutta niin suunnattomasti nautin siitä, että kaksonen ei ole kuin minä.Viihdyn kaksosen seurassa.

      • Ja viihdyn

        Minäkin viihdyn oman kaksoseni kanssa. Hän on ihana rakastaja, mikä siloitteleekin kummasti luonteiden eroavaisuuksia. Kun on onnellinen sängyssä, on vaikea vetää hernettä nenään pikkuasioista. Meillä on kivaa, on ollut jo kolmatta vuotta.


    • nasu

      morjens!!! kokeile kuule vesimiestä.....uskon jot toimii! ite oon vesimies ja kultani on kaksonen. jo 8 ihanaa vuotta:)oltu yhes!!

      • marge

        itse olen kaksonen ja ollut suhteessa (en siis ainoastaan rakkaus-) kauriin, härän, oinaan, leijonan, kaksosen ja vesimiehen kanssa. Voin vain omasta puolesta sanoa, että kaikkein hauskinta oli toisen kaksosen kanssa, mutta uskollisuus oli toinen juttu. Leijonan kanssa juttu ei ikinä mennyt tarpeeksi syvälliseksi (henkisesti). Kauris on hyvä sängyssä, mutta henkinen aaltopituus on aivan eri tasoilla. Härkä taas on mahdottoman mustasukkainen, varsinkin oman flirttiluonteeni takia, oinas taas haluaa omia koko luonteen. Vesimies taas on muuten ihan jees, ei vaan oikein tahdo kiinnittää huomiota, kun sillä on muita menemisiä. Sellaisia ne on, miehet..


      • just a girl
        marge kirjoitti:

        itse olen kaksonen ja ollut suhteessa (en siis ainoastaan rakkaus-) kauriin, härän, oinaan, leijonan, kaksosen ja vesimiehen kanssa. Voin vain omasta puolesta sanoa, että kaikkein hauskinta oli toisen kaksosen kanssa, mutta uskollisuus oli toinen juttu. Leijonan kanssa juttu ei ikinä mennyt tarpeeksi syvälliseksi (henkisesti). Kauris on hyvä sängyssä, mutta henkinen aaltopituus on aivan eri tasoilla. Härkä taas on mahdottoman mustasukkainen, varsinkin oman flirttiluonteeni takia, oinas taas haluaa omia koko luonteen. Vesimies taas on muuten ihan jees, ei vaan oikein tahdo kiinnittää huomiota, kun sillä on muita menemisiä. Sellaisia ne on, miehet..

        ...itseäni hyvänä tyyppinä, niin kuin saatan antaa sen käsityksen, mutta kokeilepa vaakaa.

        Tämä pari (Vaaka ja Kaksoset) on ollut yhdessä 2 vuotta.

        Kun kaksonen todella rakastuu, hän on uskollinen.Juttumme menee syvälliseksi. Sänkypuuhissa ei ole valittamista. Hän on sopivasti mustasukkainen, hän ei kuitenkaan omi luonnetta. Ja hän kiinnittää huomiota.

        Vaakakin on uskollinen kun rakastuu ja mustasukkaisuudesa sama juttu kun kaksosella. Jotenkin tuntuu että minä ruoki kaksoseni romantiikan nälkää ja hän pitää minut reaaliteeteissa etten unelmoi itseäni pilvilinnoihin.... Tasapaino vallitsee meidän suhteessa.

        Olen itsekin seurustellut kauriin kanssa. Ja mulla oli sama juttu ku sulla. Sänkypuuhat ihan ok, mutta tuo henkinen aaltopituus... hän ei varmaan vieläkään ymmärtäisi minua enkä minä häntä jos olisimme yhdessä vielä.


    • just a girl

      Vaaka, leijona, oinas, vesimies sekä tietysti toinen kaksonen. Jousimies on kaksosen vastamerkki. Eli joko tulette loistavasti toimeen tai sitten ette tule ollenkaan.

    • kaksotus

      mulla on ollut ystävinä ja rakkaina monia leijonia. tämä ei ole ollut mitenkään tietoista, koska tajusin tämän vasta vähän aikaa sitten, pohdittuani ihmissuhteitani...
      toisaalta, ne eivät ole sitten kuitenkaan loppuun asti kestäneet.

      mielenkiintoista on myös todeta, että en tunne, enkä tiedä olenko koskaan, ainakaan kovin hyvin, tuntenutkaan esim. ketään kalat -merkistä. samoin kauris on jääny melko vieraaksi.
      ja neitsyt - ei toimi mitenkään. pikkutarkkana ja pedanttina ihmisenä on aivan toiselta planeetalta.

      jostain syystä myös rapujen kanssa on synkannut... johtuisko se kesämerkistä... ja härkien...

    • 2sonen

      jos oikeasti välittää. Itse olin 25 vuotta härän kanssa, liitto päättyi, kun en enää jaksanut olla "vankina". Härkä ja kaksonen eivät horoskooppien mukaan sovi yhteen, mutta aika pitkään silti pärjättiin:). Hänen jälkeensä on ollut härkä, leijona, kauris, jousimies, vaaka ja kaksi oinasta. Nämä oinaat ovat mulle olleet ne parhaimmat. Kirjojen mukaan kaksosille sopii parhaiten oinas, leijona, vesimies ja vaaka. Kalat, kauris, rapu ja härkä ovat huonoimmat vaihtoehdot. Jos omia suhteitani mietin, niin leijonan ja jousimiehen kanssa olisi onnistunut, mutta kauriin kanssa ei olisi arki sujunut.

      • xxxxxxx??????

        Olen kaksosnainen ja olin 20 vuotta vesimiehen kanssa avioliitossa, mutta melkein viimeiset kymmenen vuotta harkitsin lähtemistä joka sitten toteutuikin aikoinaan, ei vaan toiminut, hän ei osannut näyttää tunteitaan muuten kuin sitten kun olin jo unessa, alkaa herättelemään, olen jälkeenpäin miettinyt että oli kai liian kiltti, voi johtua vanhoista kodin perinteistä ja kasvatuksesta. Ei nämä asiat ole todellakaan niin yksinkertaisia. Tuntuu näin jälkeen päin että voisin olla ystävänä hyvä entiselleni. Sitten oli Rapu mies, hänellä oli myös se kummallinen kuori päällään, ei ottanut selvää hänen tunteistaan. Tosin hän oli melkein 20 v. vanhempi minua, että ehkä se ikäero vaikutti. Jousimiehen kanssa seurustelin jonkin aikaa ja olemme edelleen hyvät ystävät, tuntuu että olemme eniten samalla aaltopituudella.


    • kaksostypykkä

      Mä oon taas lukenut että vaaka mies sopii kaksosnaiselle. Ja kaksi erittäin hyvin toimivaa suhdetta ainakin tällä hetkellä tiedän.

    • jouskarinainen

      teitähän on jo kaks, mihis kolmatta tarvitaan ? ei vaiskaan, te ootte ihania :)

    • kaksoselle, kuin kaksoselle:)

      Itse ole käynyt monta horoskooppia läpi ja täytyy myöntää, että Oinas tilaa antavana, epä itsekkäänä, kunniotuksellaan ja älykkyydellään hurmasi minut, siinä välissä naurattaen ja rakastellen tarpeeksi usein taivaallisesti.
      Reilusti yli kymmenen vuotta yhteistä taivalta ja Oinas mieheni naureskelee flirtti luonteelleni ja ymmärtää luonteeni heilahteluja. En päästä sieluuni sisälle ketään ja hän on ensimmäinen kuka sinne pääsi.
      Oinas ei ole mustasukkainen ja sillä tavoin pitää minut luonaan, eikä marise rahasta, sillä nautin shoppailusta.

      • elämä on

        tollanen oinas????? mun oinaani oli just päinvastainen. ei antanut tilaa, oli itsekäs. ei kunnioita, ei naureskelekuin omille tyhmille jutuilleen, ei ymmärrä muita ku itteensä, ehkä, oli tosi mustis, marisi kaikesta ja loitinsi minut käytöksellään luotaan


      • Keskustelunaihetta
        elämä on kirjoitti:

        tollanen oinas????? mun oinaani oli just päinvastainen. ei antanut tilaa, oli itsekäs. ei kunnioita, ei naureskelekuin omille tyhmille jutuilleen, ei ymmärrä muita ku itteensä, ehkä, oli tosi mustis, marisi kaikesta ja loitinsi minut käytöksellään luotaan

        Ota osaa keskusteluun osoitteesssa www.toivoajatuspaja.fi ja kommentoi Aalto-yliopistoa.


    • G-mini

      Ja jos luet lisää ni sanotaa "että lyhyeeseen suhteeseen sopii kaksoselle kuka tahansa" Joten siitä vaa kokeilemaa että millon tärrppäis pitemmän päälle. Itse en oo tehny horoskooppivalintaa, kun monesti kiinnostavampia ovat olleet ne jotka eivät kirjojen mukaan sopis.

    • mavatar

      Itsellä on härkämies, hyvin on toiminut... tietyt seikat häikkää juuri niinkuin horoskoopit kuvaavat, mutta ei kaikki. Tasapainotetaan toisiamme lähinnä. Sen sijaan jos miettii kaverimiehiin suhteitani. Parhaat keskustelukumppanit löydän vesimiehistä. Oinas on toinen vastaava.

    • ö

      Olen skorppari ja onnellisesti avoliitossa kaksosmiehen kanssa:) Ihanin mies ikinä, uskollinen, rehellinen ja avoin. kaikesta pystytään puhumaan. Kova on ikävä ku mies on nyt rauhanturvaajakoulutuksessa, just vietettiin ihana viikonloppu yhdessä ku muru oli lomilla.

    • eppu92

      Jos nyt lähetään siitä, että horoskooppi on kiva pikku vitsi jossa monesti on vähän perääkin (ehkä siksi, että todistetusti ihmiset käyttäytyvät eri tavalla eri vuodenaikoina, ja lapsen varhaisin aikahan vaikuttaa vahvimmin hänen kehitykseenä.) ja lähes kaikki kaksosen luonnekuvaukset sopivat sekä minuun että kaksoskaveriini hyvin, sanoisin, että kaksonen-kaksonen pitäisi toimia :)
      On kokonaan luonteesta/empaattisuudesta kiinni, osaako kaksi puheliasta ja ulospäinsuuntautunutta ihmistä antaa toisilleen riittävän liikkumatilan :) Miestä ei oo itelläni, mutta paljon enemmän ihmisestä kertoo hänen ammatinvalintansa kuin horoskooppinsa :D se onkin kolmantena kysymyslistallani kun tapaan uuden ihmisen, heti nimen ja kotipaikan jälkeen :)

    • kaksonenloveskalat

      kalat

    • helluurei

      Mun kokemuksien mukaan kaksosnaiselle sopii hyvin leijona ja vaaka :) vaaka mielestäni paras vaihtoehto.

    • kaksonen ;P

      Kaksonen ja kaksonen toimii mulla. Toinen puhuu ensin niin että läkähtyy, ja kuuntelee sitten hyvällä mielellä toisen juttuja ;) Ja kaksonen ymärtää toisen kaksosen ailahteluja..

    • kaksosmies -83

      Pitkä ketju, mutta vain yksi kommentti kaksonen-skorpioni -suhteesta. Antakaas tulla enemmän mielipiteitä tuosta kombinaatiosta :)

    • MAU_MAU

      Niin, tai entäs Kaksonen-Rapu? Itse olen Rapu N.
      Minulla oli parin vuoden suhde Kaksosmieheen.
      Ero tuli kun rehellisesti minun puoleltani rakkaus loppui.
      Nyt olen ihastunut.... JA TAAS KAKSOSEEN.
      Parasta tässä on se etten tiedä yhtään mitä hän loppupeleissä minusta haluaa-
      Vai haluaako mitään.

      Olisiko kokemuksia puolin ja toisin tästä yhdistelmästä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe