KIITOKSET OWASHILLE !

Kun sait

vipinää keskusteluihin. Vaikkakin suhtautumisesi onkin joissain keskusteluissa aika jyrkkää, olet "sohaissut muurahaispesää" siinämäärin että esiin on noussut monta asiaa jotka ehkä muuten olisivat jääneet käsittelemättä.

Thanks :)

9

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin, huomasinhan tuon tapahtuvan jo alussa. Toivon mukaan vain keskustelut pysyisivät järkevissä rajoissa eivätkä menisi ihan ufouskovaiskiihkoilevien mielikuvitushöpinäksi :|

      • Niin, yksi toivomus olisi, että keskustelijat eivät harrastaisi anonymiteettiä vaan vakiintuisivat käyttämään jotain nimimerkkiä. On ikävää saada perusteettomia solvauksia jatkuvasti nimimerkkiään vaihtavilta anonyymeiltä hörhöiltä, jotka itse sepostavat mitä käsittämättömimpiä juttuja teetuokioista isojalan, herra Huun ja muutaman pienen vihreän miehen kanssa.


    • viellä

      kerran heh!

      • viellä

        kerran hyvästä kommentista !


      • viellä kerran
        viellä kirjoitti:

        kerran hyvästä kommentista !

        tuosta ei ota pirukaan selvää, narsisti mikä narsisti.


    • Ufoilija

      Olen huomannut kuinka vuosikymmenen aikana UFO asiat Suomessa ovat "kehittyneet", lähinnä niin että ufouskovaisten usko on syventynyt ja median sekä tiedemaailman kiinnostus UFO asioita kohtaan vähentynyt.

      UFOista käydään tälläkin palstalla, sitä samaa juupas eipäs väittelyä, jota on käyty jo kymmeniä vuosia. Eikä näytä loppua tulevan. Miksei nämä asiat kehity oikeasti?

      Miksi aina puhutaan vain niistä vanhoista ufotapauksista (esim. Roswell)? Milloin tapahtuu taas jotain uutta ja mullistavaa?

      • javlar

        tapahtuu koko ajan niin paljon etteivät edes ufoilijat enää pysy mukana vauhdissa.
        Tapahtumapaikkoina vaan ei ole Suomi vaan lähinnä Brasilia ja Meksiko.Siellä tapahtuu varsin paljon asioita. Ja Brasilia on ollut ufoilijoiden keskipisteenä jo vuosia.
        Suurena ongelmana tässä on kielimuuri. Siellä kun puhutaan portugalia ja espanjaa. Ja lehdet ovat näillä kielillä.
        Huippu-ufoilijat pystyvät seuraamaan tapahtumia osittain omien kontaktiverkostojen kautta.


      • javlar kirjoitti:

        tapahtuu koko ajan niin paljon etteivät edes ufoilijat enää pysy mukana vauhdissa.
        Tapahtumapaikkoina vaan ei ole Suomi vaan lähinnä Brasilia ja Meksiko.Siellä tapahtuu varsin paljon asioita. Ja Brasilia on ollut ufoilijoiden keskipisteenä jo vuosia.
        Suurena ongelmana tässä on kielimuuri. Siellä kun puhutaan portugalia ja espanjaa. Ja lehdet ovat näillä kielillä.
        Huippu-ufoilijat pystyvät seuraamaan tapahtumia osittain omien kontaktiverkostojen kautta.

        Erityisesti espanjankielisenä löytyy äärimmäisen mielenkiintoisia artikkeleita niin ufo- kuin paranormaalinkin tutkijalle. On turhauttavaa, kun itse pystyy vain arvelemaan sisällön tai käännöskoneella saamaan pienen osan siitä ymmärrettävään muotoon. Onneksi viime aikoina on jonkin verran tullut käännettyä materiaalia saataville; tosin ei ehkä parasta sellaista. Yksi englanninkielellä etelä-amerikan ufo-asioista tietoa välittävistä lehdistä on Explicata- The Journal of Hispanic Ufology.

        http://www.geocities.com/INEXPLICATA2000/index.html


      • mrkala kirjoitti:

        Erityisesti espanjankielisenä löytyy äärimmäisen mielenkiintoisia artikkeleita niin ufo- kuin paranormaalinkin tutkijalle. On turhauttavaa, kun itse pystyy vain arvelemaan sisällön tai käännöskoneella saamaan pienen osan siitä ymmärrettävään muotoon. Onneksi viime aikoina on jonkin verran tullut käännettyä materiaalia saataville; tosin ei ehkä parasta sellaista. Yksi englanninkielellä etelä-amerikan ufo-asioista tietoa välittävistä lehdistä on Explicata- The Journal of Hispanic Ufology.

        http://www.geocities.com/INEXPLICATA2000/index.html

        unohtui vielä tuohon edelliseen liittyvä blogisivu, jossa uutisia, kuvia jne.

        http://inexplicata.blogspot.com/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      619
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      49
      510
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe