Polvijärvi on...

rose

per.ee.tä! on niin p-paikka et huh huh. Siellä ei toimi mikään, varsinkin yläasteen toiminta on huonoa, kukaan ei noteeraa vaik ajettas autolla yli. Onnea vaan teille jotka vielä siellä asutte. polvijärven takia eräille tulee masennuksia ja paniikkihäiriöitä, voi että jos joskus voisi antaa takaisin ja kunnolla!!!

15

2485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aiheesta

on ollut kovasti kielteisen huomion kohteena.

• rose

mitä kielteistä on kuulunu tästä kylä pahasesta?haluaisin tietää ihan vaan mielenkiinosta...

• sama kuin edellä
        rose kirjoitti:

mitä kielteistä on kuulunu tästä kylä pahasesta?haluaisin tietää ihan vaan mielenkiinosta...

lehdistä niistä Itä-Suomen alueella tapahtuneista rikollisten päänsilittelyistä, niistä joissa tapauksissa uhrit ovat saaneet kärsiä nahoissaan.

Mm. tästä olen päätellyt Itä-Suomen olevan syntipukkialuetta.

Ei ole oikein käskeä ketään lähtemään Helsinkiin jos kertoo kotipaikkansa epäkohdista. On niitä ongelmia Helsingissäkin.

• Helsinkiin!!!!

Nyt tehdään niin,että lähdet viimeistään kesällä stadiin eli Helsinkiin!!
      Saat sitten siellä Kallion kerrostalomörskästä käsin haukkua maalaisjuntteja!!!

• rose

En kyl asu enää tuolla idiootti paikkakunnalla. Mut olen katkera kaikesta mitä olen saanut kestää, mutta olen päivä päivältä vahvempi ja joku päivä menen ja annan samalla mitalla takaisin.Helsinkiin mua ei saa kyl muuttamaan oon kuitenkin sisimmiltäni maalainen vaik asun kaupungis

• Riähkä
        rose kirjoitti:

En kyl asu enää tuolla idiootti paikkakunnalla. Mut olen katkera kaikesta mitä olen saanut kestää, mutta olen päivä päivältä vahvempi ja joku päivä menen ja annan samalla mitalla takaisin.Helsinkiin mua ei saa kyl muuttamaan oon kuitenkin sisimmiltäni maalainen vaik asun kaupungis

Hommaa rose rakastaja itsellesi niin eiköhän ne huonot muistot hälvene sen tien, ota rikas mies ja rilluttele!

• rose
        Riähkä kirjoitti:

Hommaa rose rakastaja itsellesi niin eiköhän ne huonot muistot hälvene sen tien, ota rikas mies ja rilluttele!

Kuule voin sanoa, et vaikka asuis ulkomailla ne muistot eivät häviä ikinä, ne tulevat aina mieleen jos ei muuten niin unissa! mulla on miäs ja hän on kans kuunnellu kauhulla "pöljäjärven" toimintaa, aatelkaa yli kymmenen vuotta elämästäni sain kärsiä, olla ilman ystäviä ja vieläpä jokaisen haukuttavana!

• aiheeseen
        Riähkä kirjoitti:

Mutta totta täs ketjus on se et poltsi on perseestä...varsinkin ne ylä-ja ala asteet...

• Pois pois!!!

Voin sanoa vilpittömästi että ei ikävä tule.
      On ihan fiksujakin, mutta eräät...
      Olen joskus miettinyt että pitääkö suorittaa tyhmyys ja kenkkumaisuus passi päästäkseen joihinkin virkoihin.
      Sisäänlämpiävä paikka kun vain voi olla.
      Emme olleet mitään kunnan elättejä.
      Työssäkäyviä ihmisiä.
      En suosittele kenenkään muun asumista siellä kun paljasjalkaisten.

• itsehoito

se on terapiaa. Tiedän tämän kun olen itse niin tehnyt:
      Kirjoittaminen nujerretuksi tulemisesta on henkisesti raskasta ja se näkyy myös tekstin sekavuutena, mutta paljosta kirjoittamisesta saa voimia.

• rose

voi kuule, käy terapiassa asian takia. Ajattelin vain ilmaista mielipiteeni polvijärvestä ja varsinkin YLÄASTEESTA JA LUKIOSTA! palakaa he.ve.in tulessa!

• samasama
        rose kirjoitti:

voi kuule, käy terapiassa asian takia. Ajattelin vain ilmaista mielipiteeni polvijärvestä ja varsinkin YLÄASTEESTA JA LUKIOSTA! palakaa he.ve.in tulessa!

koulukiusatuksi joutumista? Olen itsekin ollut koulukiusattu. Saatan joskus kirjoittaa siitä tänne.
        Jos sinulla on mahdollisuus terapiaan, niin tietysti kannattaa käydä siellä.

Itse olen sitä ikäluokkaa, että siihen aikaan ei ollut tavallista käydä terapiassa.
        Tällä nykyisellä paikkakunnalla kaikki halukkaat eivät pääse terapiaan.

Mutta paljo kirjoittaminen avaa omassa itsessä niitä lukkoja, joita avataan terapiassa, joten oiskohan sinun kohdalla molempi parempi. Kirjoittamisesta jää itselle lisääntynyt kirjoittamistaito.

• ITSERAKAS
        samasama kirjoitti:

koulukiusatuksi joutumista? Olen itsekin ollut koulukiusattu. Saatan joskus kirjoittaa siitä tänne.
        Jos sinulla on mahdollisuus terapiaan, niin tietysti kannattaa käydä siellä.

Itse olen sitä ikäluokkaa, että siihen aikaan ei ollut tavallista käydä terapiassa.
        Tällä nykyisellä paikkakunnalla kaikki halukkaat eivät pääse terapiaan.

Mutta paljo kirjoittaminen avaa omassa itsessä niitä lukkoja, joita avataan terapiassa, joten oiskohan sinun kohdalla molempi parempi. Kirjoittamisesta jää itselle lisääntynyt kirjoittamistaito.

No ei ne ylä-asteen henkilökunta oikee ollu mistään. tulivat töihin, yrittivät mahd. nopeesti päästä pois ja pilkkasivat vaan siellä muita!
        Eika ne mitään osannu auttaa jos jota kuta kiusattiin tai muuta bullshittiä!
        sanovat vaan kiusaajille: älkää kiusatko ja paskan marjat ne uskonu ja jatkovat sitä!
        onpas siinä kuulkaa kiva käydä koulu ku alkaa nyppimään sinne meno! onneks jo päässy pois sieltä! enkä yhtään kävöi sinne!

• minä..
        rose kirjoitti:

Kiusaaminen yleistä aikoinani minäkin jouduin uhriksi..eikä ollu mitää psyykkistä...Palaa en en oo ees käyny 10 wuoteen enkä haluakkaa...ainu mikä lohuttaa on se et kiusaajista on tullu juoppoja kelan pummeja...ja itel menee nii hyvin ku voiki...maisemat toki vedet mahtavat mutta ihmiset perseestä!!!!

• Kunnantoimistossa

Onneksi muutimme pois, vaikka en paniikkihäiriötä saanutkaan niin verisuonet olivat lujilla päässä kun paineet kohosivat niin että ritinä kuului.
      Missään en ole saanut asiattomampaa ja ylimisempää kohtelua kun Polvijärven kunnantoimistossa.
      Teknisen viraston väessä oli tyyppejä alle kaiken pohjanoteerauksen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      402
      2122
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      12
      1949
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      250
      1405
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      82
      1049
    5. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      56
      965
    6. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      402
      948
    7. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      39
      818
    8. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      789
    9. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      75
      760
    10. Hyvää yötä mies

Nuku hyvin. Viikonloppuna on tulossa hellettä, se on mukavaa. Juhannuskin kohta. Mun tekis mieli huolehtia susta. Semmo
      Tunteet
      70
      734
    Aihe