Kaarinan sisäisen liikenteen taksat ovat aivan järjettömiä, jos haluaa vaikka littoisista Kaarinan keskustaan. Littoinen onkin kuin eri kaupunkia, siinä suhteessa. Luulen että littoisista kuljetaan enemmän Turkuun kuin Kaarinan suuntaan.
Jotenkin Kaarina on hyvin rikkonainen muutenkin. Luulen että Kaarinan Turkuun liittäminen olisi Kaarinan identiteetille, jopa paremmaksi, kuin nykyinen rikkonaisuus.
Meinaan se Kaarina, joka Kaarinaksi mielletään pysyy Kaarinan, vaikka se olisikin osa Turkua. Niinkuin littoinen on littonen nytkin.
Turun päätöksen teossa on paljon korjattavaa, mutta ei mene kovin lujaa Kaarinallakaan. Sitä paitsi, pitäisi saada Kaarina Turulle ennen kuin kaikki kaavoitukset on tehty. Muuten mitään ei tehdä järkevästi.
Mieletön bussitaxa
4
815
Vastaukset
- saanai
no paljonko se bussimaksu sitten on :). kyl turkuunkin seutulippu keskustastakin nousi :(.
- ex-litsalainen
Vähän niinkuin raiskauksessa, mun mieli pyrki unohtamaan sen, mutta muistaakseni pois hyppäämis paikasta riippuen 3.50 tai enemmän.
- ...
ex-litsalainen kirjoitti:
Vähän niinkuin raiskauksessa, mun mieli pyrki unohtamaan sen, mutta muistaakseni pois hyppäämis paikasta riippuen 3.50 tai enemmän.
En tiedä onko taksa tosiaan tuollainen, mutta hintahan määräytyy pitkälti kysynnän mukaan. Tiedän, että kahden kilometrin matkakin saattaa maksaa 2.60.
Elämä on... :D
- Ruolamaa
Naantalist Turkuun yöllä maksaa 13 euroo. Se on jo aikas suolast. Littoinen jakautuu kolmelle kunnalle, Turulle, Liedolle ja Kaarinalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686827
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes552235- 562108
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se601219- 551211
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521210Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141091Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79960Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384948Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14947