Kuun jälkeen.

AROSUSI-09

Mistäköhän ihmiskunta laulaa ja haaveilee sen jälkeen,kun kuu on asutettu ja siellä on metroradat ja pilvenpiirtäjät ja alipalkattuja siirtolaisia tekemässä hanttihommat?Kohdistuuko katse kaukaisiin galakseihin,vai muistellaanko menneitä viattomuuden aikoja?

42

1535

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sen sisko

Jospa kuu asuttaminen onkin vain peitetarina. Tyhmät tumpelot jätetään sinne ja jossain onkin sitten paikka vaikkapa viisaille neitsyille. Analyysii. Niin ja on se kuu niin siivottoman pölyinen. Saako sitä edes puhtaaksi ensi täydenkuun aikaan (pääsiäinen) mennessä. Menolippu Mombasaan.

• AROSUSI-09

Sottapytyt jätetään kuuhun sitä mukamas "Asuttamaan" ja viisaat neitsyet poraavat maapalloon reiän,jolloin se singahtaa laavaryöpyn ansiosta avaruuteen,kuin valtava ilmapallo.Meno-paluu Kontulaan.

• Veljmies._
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Sottapytyt jätetään kuuhun sitä mukamas "Asuttamaan" ja viisaat neitsyet poraavat maapalloon reiän,jolloin se singahtaa laavaryöpyn ansiosta avaruuteen,kuin valtava ilmapallo.Meno-paluu Kontulaan.

Olisko Se Star Strek-kalusto myytävänä. Voisin ostaa sen. Vaikka eipä se william shattner myy sitä. Shit.!

• AROSUSI-09
        Veljmies._ kirjoitti:

Olisko Se Star Strek-kalusto myytävänä. Voisin ostaa sen. Vaikka eipä se william shattner myy sitä. Shit.!

Ettei menis liian helpoksi,niin ajattelin siirtyä otsikoimaan juttuni Voodoo-korttien mukaisesti.Katsoin tuolta linkistäni ja eikös vain ensimmäisenä Kelttiläisessä komeillut Madame La Luna.Olen aika velho,juu.Madame oli kyllä väärinpäin,mutta ei se mitään./Tarvitaan vain kasa vaneria ja saha,niin voit luoda kotiisi vaikka koko avaruusasema Alfan.Nii ja kävin työpaikkahaastattelussa ja pääsen taas kohta raksalle mesuja riivaamaan.Onkohan niissä yhtään urkuria joukossa?Asuuko jokaisen mesun sisällä pieni urkuri?

• NoitaNainen

mutta se yksi ja ainoa pysyy aina saavuttamattonana..yhtä mystisenä..valtaamattomana. Ja hyvä niin. Mitä sitä joka paikkaan pitää tunkea ihmiskunnan saasteisuus. Riittää, että maailma on jo tuhottu.
      Sillä lottovoitolla ostan kuun itelleni..siinäpähän näkevät..paskiaiset..pah!

• toinen__

kuu pahanpäivän varalle. Jos siis pitää olla kuu. Entä onko kuun takana toinen kuu kuten mutkan takana toinen mutka. Kuu ei ole ikuinen sen tiedämme kaikki muut paitsi eläimet. Ollaan me niin (kuu)viisaita. Mutta mikä olisi sitten lähin kuu. Onko se Triton? Se kyllä on outo kun se kiertää väärinpäin sitä neptunusta. Tiesittekö muuten ,että kuu on lainavaloinen? Hih!

• AROSUSI-09

oli kaksi kuuta.Toinen putosi ja upotti Atlantiksen ja ne Lidlin kaljat kyllä teki tehtävänsä./Sikäli kun nykyinen,yksi ja ainoa,kuu hukkuu,niin tempaistaan vaikka noilta isommilta planeetoilta uusi varakappale ja säädetään sille lentorata maapallon ympärille.Eiköhän toi Coca-Cola company kustanna,kunhan saa mainoksensa pintaan.*Ottaa huikkaa*Henk.koht.tykkäisin Arielista maata kiertämässä./Tottahan toki kuu sotii kaikkea feminismin aatetta vastaan ja saa valonsa auringolta.Femakot ei vain ymmärrä,että ei aurinko pahaa tahdo.Aurinko vain rakastaa,koska se on siihen luotu.*Tiristää kyyneleitä*

• kuufani

Asustamme tätä planeettaa Linnunradan toisella reunalla. Tämän laajuus on 100000 valovuotta. Muutetaan toiselle reunalle, niin voidaan nähdä kuu vielä nykyisenä vielä 100000 v. kuluttua. Viis siitä onko se asuttu.

• AROSUSI-09

Ihan hyvä idis.Itse ajattelin kyllä jossain vaiheessa kähveltää sen ja jemmata lasipurkkiin takataskuuni.Siellä se säilyy ikuisesti.*Ei huono itsetunto mieltä paina*/Ei mutta nyt kyllä menen kotio nukkumaan pääni selväksi.Sitä ennen pistän noidalle mailia.Tämä tiedoksiantona.

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Ihan hyvä idis.Itse ajattelin kyllä jossain vaiheessa kähveltää sen ja jemmata lasipurkkiin takataskuuni.Siellä se säilyy ikuisesti.*Ei huono itsetunto mieltä paina*/Ei mutta nyt kyllä menen kotio nukkumaan pääni selväksi.Sitä ennen pistän noidalle mailia.Tämä tiedoksiantona.

jemmata sitä sinne perstaskuusi. Kuu on mun..se on historian kirjoihin kirjotettu. Kristallipallokin sen kertoo ja paljon muuta. Onko sulla pitkä fleda? Sitä ei kerro! Ja mullon perkeleenmoinen kankkunen..piti lipittää*kauhalla kauhoa* taikajuomaa :o/ ja itkeä tihrustaa - teema - *kukaan ei ymmärrä minua* rääkätä sieluaan kaikilla maailman hempeillä ja hempeilettömillä sävelillä. Lohtu: en herännyt katuojasta tukka takussa naama ruvella. Mutta kuu on mun ja pysyy..

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

jemmata sitä sinne perstaskuusi. Kuu on mun..se on historian kirjoihin kirjotettu. Kristallipallokin sen kertoo ja paljon muuta. Onko sulla pitkä fleda? Sitä ei kerro! Ja mullon perkeleenmoinen kankkunen..piti lipittää*kauhalla kauhoa* taikajuomaa :o/ ja itkeä tihrustaa - teema - *kukaan ei ymmärrä minua* rääkätä sieluaan kaikilla maailman hempeillä ja hempeilettömillä sävelillä. Lohtu: en herännyt katuojasta tukka takussa naama ruvella. Mutta kuu on mun ja pysyy..

*Kömpii kapakan pöydän alta korttipakan kanssa*/Tehdään kuule sellainen jako,että sinä voit pitää kuun pölyt ja minä sen pallon?/Muinaiset astronautit kertoivat,tehdessään kuussa seismisiä kokeitaan,että kuu kumisi kuin ontto rautapallo...Onkohan se muinaisten jumalien keilapallo..?*Silmät suurena*/Välillä pitkä fleda,välillä lyhyt.Musta on yks sellainen valokuva,missä on se pitkä sitten sänki,bandana ja nahkaliivit.Tooosi häijyn näköinen:D/Pullo ymmärtää aina.

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

*Kömpii kapakan pöydän alta korttipakan kanssa*/Tehdään kuule sellainen jako,että sinä voit pitää kuun pölyt ja minä sen pallon?/Muinaiset astronautit kertoivat,tehdessään kuussa seismisiä kokeitaan,että kuu kumisi kuin ontto rautapallo...Onkohan se muinaisten jumalien keilapallo..?*Silmät suurena*/Välillä pitkä fleda,välillä lyhyt.Musta on yks sellainen valokuva,missä on se pitkä sitten sänki,bandana ja nahkaliivit.Tooosi häijyn näköinen:D/Pullo ymmärtää aina.

Minä en suostu sun jakoihis senkin häjy :0D
        Se onntous käy mulle vallan mainiosti..muutan asumaan sen sisään. Raahaan sinne viis korillista punkkua ja tyynykasan ja fleecepeiton..ja kirjoja ja kyniä ja papereita ja kännykän.
        @@ huih... sen kuvan tahtoo nähä...
        ..Pullo ..niin..se ymmärtää :(

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Minä en suostu sun jakoihis senkin häjy :0D
        Se onntous käy mulle vallan mainiosti..muutan asumaan sen sisään. Raahaan sinne viis korillista punkkua ja tyynykasan ja fleecepeiton..ja kirjoja ja kyniä ja papereita ja kännykän.
        @@ huih... sen kuvan tahtoo nähä...
        ..Pullo ..niin..se ymmärtää :(

Jos sen täyttäisi kokonaan punkulla,niin sitten siitä riittäisi molemmille ja voitaisiin yhdessä purjehtia läpi maailmankaikkeuden? Mä kyllä pidän sut lämpimänä;)/Sohvalla lojuessa tekee välillä mieli niin pitkää kynää,että sillä voisi kirjoitella kattoon.

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Jos sen täyttäisi kokonaan punkulla,niin sitten siitä riittäisi molemmille ja voitaisiin yhdessä purjehtia läpi maailmankaikkeuden? Mä kyllä pidän sut lämpimänä;)/Sohvalla lojuessa tekee välillä mieli niin pitkää kynää,että sillä voisi kirjoitella kattoon.

Pitkä kynä...se olis just sitä siinä sohvalla..peiton alla...kynttilöiden valossa..musiikissa..hmmm...ja vielä kynä,joka kirjoittaa kattoon kaiken ajatuksen kanssa...

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Pitkä kynä...se olis just sitä siinä sohvalla..peiton alla...kynttilöiden valossa..musiikissa..hmmm...ja vielä kynä,joka kirjoittaa kattoon kaiken ajatuksen kanssa...

Kynästähän nyt vielä puhuttiin..?

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Kynästähän nyt vielä puhuttiin..?

Kynästäpä hyvinkin..ei kai nyt sentään kattoon... öhhh..
        Semmonen olis mukava..sais töhertää seinät ja katon täyteen juttua siinä vaan sohvalla maatessa...eikös?

Joko kiljut on käynnissä?

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Kynästäpä hyvinkin..ei kai nyt sentään kattoon... öhhh..
        Semmonen olis mukava..sais töhertää seinät ja katon täyteen juttua siinä vaan sohvalla maatessa...eikös?

Joko kiljut on käynnissä?

tarvikkeiden hankinnan eli budjetin kanssa,eli tekeminen vähän lykkääntyy...Mutta edelleen työlistalla./Kurssikeskuksessa ja intissä otin alapunkan kerrossängystä ihan siksi ja sen takia,että pääsin piirtelemään yläpunkan pohjaan.Inttikaveri hermostui parikin kertaa,kun yöllä alkoi rapista selän alla ja sähisi,että lopeta nyt(Mun sukunimi)perkele!*Lääh*En vain pysty tukahduttamaan luovuuttani:P

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

tarvikkeiden hankinnan eli budjetin kanssa,eli tekeminen vähän lykkääntyy...Mutta edelleen työlistalla./Kurssikeskuksessa ja intissä otin alapunkan kerrossängystä ihan siksi ja sen takia,että pääsin piirtelemään yläpunkan pohjaan.Inttikaveri hermostui parikin kertaa,kun yöllä alkoi rapista selän alla ja sähisi,että lopeta nyt(Mun sukunimi)perkele!*Lääh*En vain pysty tukahduttamaan luovuuttani:P

hermot...minua ei kukaan ymmärrä,kun keskellä yötä lähen kaamean inspiksen vallassa hakkaamaan tietokonetta...ihme porukkaa :o/
        ..kerran vaihtui verhot klo 03 olohuoneeseen...
        Minunkaan budjetti ei ois sallinut, mutta tempasin viskipullon perjantain kunniaks pitkäripasesta...hampaat naulaan :o)

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

hermot...minua ei kukaan ymmärrä,kun keskellä yötä lähen kaamean inspiksen vallassa hakkaamaan tietokonetta...ihme porukkaa :o/
        ..kerran vaihtui verhot klo 03 olohuoneeseen...
        Minunkaan budjetti ei ois sallinut, mutta tempasin viskipullon perjantain kunniaks pitkäripasesta...hampaat naulaan :o)

ei vaan voi itselleen mitään.Uhhuh.Onneks asun ekassa kerroksessa,ettei naapuritkaan nyt niin hirmuisesti pääse häiriintymään yötouhuistani,joihin kuuluu välillä kirjahyllyn järjestelyä ja muutakin tuollaista.*Huokaus.*Heti kun saan vähän rahaa,kipaisen handelista pullon rommia.Se on hyvää.

• Februari
        AROSUSI-09 kirjoitti:

ei vaan voi itselleen mitään.Uhhuh.Onneks asun ekassa kerroksessa,ettei naapuritkaan nyt niin hirmuisesti pääse häiriintymään yötouhuistani,joihin kuuluu välillä kirjahyllyn järjestelyä ja muutakin tuollaista.*Huokaus.*Heti kun saan vähän rahaa,kipaisen handelista pullon rommia.Se on hyvää.

mulla olis sitä hirveesti kaapissa.:DDDDD

Löytyy Strohia ja sit paria eri ikästä kuubalaista ja bacardiakin olis. ;o)

• NoitaNainen
        Februari kirjoitti:

mulla olis sitä hirveesti kaapissa.:DDDDD

Löytyy Strohia ja sit paria eri ikästä kuubalaista ja bacardiakin olis. ;o)

se vie kielen mennessään....pehmeää samettia kuun valossa...musiikin soljuvat soinnut..hämyiset valot...ja mieli kuin blues....*aah*

• Februari
        NoitaNainen kirjoitti:

se vie kielen mennessään....pehmeää samettia kuun valossa...musiikin soljuvat soinnut..hämyiset valot...ja mieli kuin blues....*aah*

mihin hävis se ihana olisitko orjani-juttu?
        Poistitko ite, mä olin ihan hämmästynyt, kun sitä ei enää löytynyt. :o)

• NoitaNainen
        Februari kirjoitti:

mihin hävis se ihana olisitko orjani-juttu?
        Poistitko ite, mä olin ihan hämmästynyt, kun sitä ei enää löytynyt. :o)

kun huuhaalla eivät ymmärtäneet..

:)

• Februari
        NoitaNainen kirjoitti:

kun huuhaalla eivät ymmärtäneet..

:)

lukaisemassa sen uudelleen.

Mun mielestä se oli hieno juttu :)

• NoitaNainen
        Februari kirjoitti:

lukaisemassa sen uudelleen.

Mun mielestä se oli hieno juttu :)

Palautetta on aina mukava saada.

• AROSUSI-09

Damn.Taas jäänyt jotain väliin? Mutta tänään oli tilille tullut kuitenkin jotain ties mistä,jota aloin viisasti investoimaan kirja-ja kaljakauppaan.

• NoitaNainen

Mihis sitä aikuinen ihminen nyt muuhun rahansa..?
        Toisille vaan tulee..multa ne menee...

Alkaa tuo kuun vaikutus jo pikkuhiljaa tuntumaan kantapäissä...

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Mihis sitä aikuinen ihminen nyt muuhun rahansa..?
        Toisille vaan tulee..multa ne menee...

Alkaa tuo kuun vaikutus jo pikkuhiljaa tuntumaan kantapäissä...

ja pari muuta kirjaa.Kävin Vuorikadulla siinä Liken myymälässä.Jossa on sitten se handelikin ihan naapurissa.../Bad moon rising,yeah.13.Päivä on täysikuu ja se on sitten taas sitä:D

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

ja pari muuta kirjaa.Kävin Vuorikadulla siinä Liken myymälässä.Jossa on sitten se handelikin ihan naapurissa.../Bad moon rising,yeah.13.Päivä on täysikuu ja se on sitten taas sitä:D

Tämä päivä meni ihan lepotilassa ja netissä suurinpiirtein..vasta äsken sain inspiraation ja silitin pyykkiä...
        En oo käyny ees pihalla :o/ Kuka sitä tuonne..pah!
        ..kirjoja ei oo tullu luettua..en muista milloin viimeks..Mutta tänään löysin hyvän levyn BBM: Around The Next Dream! Kuuntelin ja kuuntelin ja haltioiduin..

Taas se tulee..voih..vielä ja vielä ja.. 13.4

• Utelias
        NoitaNainen kirjoitti:

Tämä päivä meni ihan lepotilassa ja netissä suurinpiirtein..vasta äsken sain inspiraation ja silitin pyykkiä...
        ..kirjoja ei oo tullu luettua..en muista milloin viimeks..Mutta tänään löysin hyvän levyn BBM: Around The Next Dream! Kuuntelin ja kuuntelin ja haltioiduin..

13.4??????????

• Utelias
        Utelias kirjoitti:

13.4??????????

Siis täysikuu..,yök!

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Kirjastolta piti lainata Nemi-sarjakuvakirja.Tykkääkkö nää Nemisrä?*Pureskelee kynsiään*

• AROSUSI-09
        Utelias kirjoitti:

13.4??????????

Täydelläkuulla kaikki hullut valvoo.Se on sitä.

• AROSUSI-09
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Täydellä kuulla muutun ihmissudeksi,joka on aika kypsää puuhaa.Eläähän tässä hommassa pitkään,mutta ääh...Välillä olis kiva olla ihan tavallinen ihminen.1600-luku oli ihan kiva,but so what.*Muistelee*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Kirjastolta piti lainata Nemi-sarjakuvakirja.Tykkääkkö nää Nemisrä?*Pureskelee kynsiään*

Tykkään mä siitä ku se on niin gootti...

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

...niin tätä.....jo toinen yö..töissä kuiteski pitää käydä...Onneks mullon pe-la vapaat.. Taidankin laittaa Lunan palvomis-juhlat pystyyn.. Sytyttää kokon takapihalle ja soittaa jotakin kuumaista musaa ja tietenkin kori wwhiskyä.. ei ei..liian kallista..jos tekis jotakin boolia (yäk)

• NoitaNainen
        Utelias kirjoitti:

Siis täysikuu..,yök!

et ainakaan taija olla...

Sinäkö se vihaat niitä kuurunoja?????

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

Tykkään mä siitä ku se on niin gootti...

Olin sitten eilen aika hönössä:D/Nemi on rok.In goth we trust ja sillai./Tänään sitten se täysikuu.

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

...niin tätä.....jo toinen yö..töissä kuiteski pitää käydä...Onneks mullon pe-la vapaat.. Taidankin laittaa Lunan palvomis-juhlat pystyyn.. Sytyttää kokon takapihalle ja soittaa jotakin kuumaista musaa ja tietenkin kori wwhiskyä.. ei ei..liian kallista..jos tekis jotakin boolia (yäk)

Varsinkin puukirkot palavat ja rätisevät iloisesti Suomen kevään illassa:)

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Olin sitten eilen aika hönössä:D/Nemi on rok.In goth we trust ja sillai./Tänään sitten se täysikuu.

yksinäinen tai ei...kai se tuo kuutamo, kun vetää puoleensa. Tahtoo sannoa, että joskus..eikä kauaakaan, kun...ööh..antipa olla...

*herkistyy mietteisiin*...kerron joskus...ehkä..tai sitten en...sitten kun ompelukone on korjattu ja haavat ommeltu kiinni kaksinkertasella koristeompeleella.

Niin se on tänä yönä, kun onni suosii rohkeaa. Ulvomaan pihalle..tai luutailemaan.

• AROSUSI-09
        NoitaNainen kirjoitti:

yksinäinen tai ei...kai se tuo kuutamo, kun vetää puoleensa. Tahtoo sannoa, että joskus..eikä kauaakaan, kun...ööh..antipa olla...

*herkistyy mietteisiin*...kerron joskus...ehkä..tai sitten en...sitten kun ompelukone on korjattu ja haavat ommeltu kiinni kaksinkertasella koristeompeleella.

Niin se on tänä yönä, kun onni suosii rohkeaa. Ulvomaan pihalle..tai luutailemaan.

Sä olet niin romanttinen ja lutukka.Pitääkin kirjoittaa sulle hyvänyönsatu.Iuh!Tonne ylös,juu.../Toiset ulvoo,toiset lentää.*Niisk again*

• NoitaNainen
        AROSUSI-09 kirjoitti:

Sä olet niin romanttinen ja lutukka.Pitääkin kirjoittaa sulle hyvänyönsatu.Iuh!Tonne ylös,juu.../Toiset ulvoo,toiset lentää.*Niisk again*

*Niisk niisk niiiiiiiiiiiiiiisk*

Mää oon kova gimma,mutta niin herkkä :(
        Kirjota joo satu :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2870
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      33
      2525
    3. 148
      2274
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2239
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1860
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      390
      1696
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      104
      1642
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      309
      1548
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1459
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1446
    Aihe