Kokemuksia XJR pyörästä

Kesämies

Kertokaahan kokemuksia, ominaisuuksia kyseisestä mallista. onko hankkimisen arvoinen pyörä..??

11

4331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on !!

Todellakin hankinnan arvoinen.
      Itse ostin viime keväänä. Se on tällä hetkellä mun järjestyksessään neljäs pyörä ja todellakin PARAS ! En löydä oiken mitää vikaa, voimaa nopeutta ja ulkonäköä löytyy.

• Pertsa

Todella hyvä nakupyörä, pikku pleksi nokalle ja on hyvä. Ajoasento sopii ainakin mulle. TEHOA ja vääntöä
        löytyy.Hinta laatu suhde mielestäni kohdallaan.Järjestyksesään toinen pyörä minulla jonka
        hankin viime kesänä.

• XJiiÄrrä

Itselläkin samanlainen pyörä hankintalistan kärjessä.
        Kiinnostais tietää ko. pyörän kulutuslukemia ja huoltovälit (esim. venttiilien säätö)?
        Entäpä huoltojen hinnat? Ei voi oikein tehdä itse, jos uuden ostaa, että takuut säilyy.

• pyörässä

mutta kun noita tulee joka päivä vastaan. Rassaa pahasti joten päätinkin hankkia vähän harvinaisemman Hondan.

• mmm

XJR on tommonen perinteisellä tekniikalla varustettu mp. Kone on varma peli ja peruja vanhasta XJ 1200 mallista eli todella varmaa ja kestävää tekmniikkaa. Mielestäni pyörä on vielä "oikean" mp näköinen. Tosi miesten peli. Ainoa huono puoli on pikkasen korkea bensankulutus.

• Ostan jonkun

Mitäs tällänen sitten vie sitä rahalientä? Meneekö maantieajossa päälle 7?

• hgytriuert

Bensaa menee noin 6-8 litraa ajotyylistä riippuen, aika lussu koneeltaan ja jäykkä, vertaa esim Suska Banditin 1200 tai Kawan 1100-1200 zrx malleihin, mutta ajeleehan sillä.

• kkjiuyeter
        hgytriuert kirjoitti:

Bensaa menee noin 6-8 litraa ajotyylistä riippuen, aika lussu koneeltaan ja jäykkä, vertaa esim Suska Banditin 1200 tai Kawan 1100-1200 zrx malleihin, mutta ajeleehan sillä.

Ylihintainen, vanhoista loppuuajetuista pyyntihinta jopa 4000euroa, todellinen arvo 2000euroa.

• Vaihtuu isompaan...

Mittarissa 80tkm ja risat. Uskaltaako ostaa vai Alkaako tekniikka oleen jo korjauksia korjauksien perään? Kytkin kuulemma heikko paikka? Tässä sitä ei ole vielä tehty.
      Kumpi olisi parempi/kestävämpi 1200 vai 1300? Onko eroa muutakuin kuutioissa vai onko 1300 jotain hienouksia.
      Tämä kyseinen yksilö on 1200koneella.

• hgyturikdf

Jos hyvin huollettu, ajaa vielä toiset huoletta.

• xxxxjjjrrr...

luotettava pyörä, miinusta hiukka levoton etupää mutta korjaantuu putkien väliin laitettavalla jäykkärillä mutta ei välttämätön, hiukka juoppo, kone pommin varma ja hyvän näkönen pyörä muutenkin..ei ole lapsen tauteja!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6044
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3131
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2406
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2078
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      345
      1751
    6. Kaikki menevät kouluu tai töihin

Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺
      Ikävä
      391
      1737
    7. Et varmaan edes sitä uskoisi

Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll
      Ikävä
      79
      1666
    8. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1616
    9. Huh, huh. Aitolehti eronnut?

Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1521
    10. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      223
      1374
    Aihe