Kokemuksia XJR pyörästä

Kesämies

Kertokaahan kokemuksia, ominaisuuksia kyseisestä mallista. onko hankkimisen arvoinen pyörä..??

11

4131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on !!

      Todellakin hankinnan arvoinen.
      Itse ostin viime keväänä. Se on tällä hetkellä mun järjestyksessään neljäs pyörä ja todellakin PARAS ! En löydä oiken mitää vikaa, voimaa nopeutta ja ulkonäköä löytyy.

      • Pertsa

        Todella hyvä nakupyörä, pikku pleksi nokalle ja on hyvä. Ajoasento sopii ainakin mulle. TEHOA ja vääntöä
        löytyy.Hinta laatu suhde mielestäni kohdallaan.Järjestyksesään toinen pyörä minulla jonka
        hankin viime kesänä.


      • XJiiÄrrä

        Itselläkin samanlainen pyörä hankintalistan kärjessä.
        Kiinnostais tietää ko. pyörän kulutuslukemia ja huoltovälit (esim. venttiilien säätö)?
        Entäpä huoltojen hinnat? Ei voi oikein tehdä itse, jos uuden ostaa, että takuut säilyy.


    • pyörässä

      mutta kun noita tulee joka päivä vastaan. Rassaa pahasti joten päätinkin hankkia vähän harvinaisemman Hondan.

    • mmm

      XJR on tommonen perinteisellä tekniikalla varustettu mp. Kone on varma peli ja peruja vanhasta XJ 1200 mallista eli todella varmaa ja kestävää tekmniikkaa. Mielestäni pyörä on vielä "oikean" mp näköinen. Tosi miesten peli. Ainoa huono puoli on pikkasen korkea bensankulutus.

    • Ostan jonkun

      Mitäs tällänen sitten vie sitä rahalientä? Meneekö maantieajossa päälle 7?

      • hgytriuert

        Bensaa menee noin 6-8 litraa ajotyylistä riippuen, aika lussu koneeltaan ja jäykkä, vertaa esim Suska Banditin 1200 tai Kawan 1100-1200 zrx malleihin, mutta ajeleehan sillä.


      • kkjiuyeter
        hgytriuert kirjoitti:

        Bensaa menee noin 6-8 litraa ajotyylistä riippuen, aika lussu koneeltaan ja jäykkä, vertaa esim Suska Banditin 1200 tai Kawan 1100-1200 zrx malleihin, mutta ajeleehan sillä.

        Ylihintainen, vanhoista loppuuajetuista pyyntihinta jopa 4000euroa, todellinen arvo 2000euroa.


    • Vaihtuu isompaan...

      Mittarissa 80tkm ja risat. Uskaltaako ostaa vai Alkaako tekniikka oleen jo korjauksia korjauksien perään? Kytkin kuulemma heikko paikka? Tässä sitä ei ole vielä tehty.
      Kumpi olisi parempi/kestävämpi 1200 vai 1300? Onko eroa muutakuin kuutioissa vai onko 1300 jotain hienouksia.
      Tämä kyseinen yksilö on 1200koneella.

    • hgyturikdf

      Jos hyvin huollettu, ajaa vielä toiset huoletta.

    • xxxxjjjrrr...

      luotettava pyörä, miinusta hiukka levoton etupää mutta korjaantuu putkien väliin laitettavalla jäykkärillä mutta ei välttämätön, hiukka juoppo, kone pommin varma ja hyvän näkönen pyörä muutenkin..ei ole lapsen tauteja!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe