Hei, mitä mieltä nykyään ollaan jos astelee kirkkoon pullean masun kanssa? Onko kokemuksia? Miten muuten häät sujuivat? minkälainen puku olisi hyvä? Olisiko kuvia? Empirelinjaista itse ajattelin... Vinkkejä/ kuvia, mitä vaan aiheesta..
Morsian raskaana
3
915
Vastaukset
- äityli
olin 4 kk raskaana kun menimme naimisiin. Vatsa ei kyllä vielä kunnolla näkynyt,mutta kaikki sen tiesivät. Tein itse pukuni joka oli hieman myös empirelinjainen. Uskoisin,että morsiuspukuliikkeessä osaavat neuvoa kauniin puvun löytämisessä. Meillä häät sujuivat hyvin..maistoin hieman hääautossa kuohuviiniä =) Loppu illasta alkoi kyllä tuntua pientä väsymystä enkä jaksanut olla jatkoilla kovinkaan kauaa,mutta toisaalta onhan se ihan ymmärrettävää.
- vm80
Olin rv20 raskaana. Pukua piti suurentaa sillä olin ostanut puvun jo aika aikaisessa vaiheessa ennenkuin tiesin raskaudestani. Olin ihan sievä morsian vaikkakin kapea lantio oli kadonnut. Hääpuku peitti mukavasti alkaneen pömpön ja vain sellaiset huomasi raskauden jotka tiesivät. Minusta oli mukava olla vesilinjalla ja nauttia häistäni selvinpäin. Jaksoin puoleenyöhän jolloin oli lähdettävä tuoreen aviomieheni kanssa viettämään hääyötä.
- Solina
Siis kaksi kuukautta oli tasan laskettuun aikaan enää, kun me menimme vuosi sitten naimisiin. Olin erittäin ylpeä vatsastani vaikka sitä ei ihan kunnolla aika ajoin näkynytkään. Puvun teki anoppini äitiysmekon kaavoja mukaillen ja siitä tuli mielestäni kaunis ja yksinkertainen, kangas oli vaaleansininen. Puku lähti levenemään rintojen alapuolelta, jonka vuoksi masuakaan ei välttämättä kunnolla erottanut.
Jaksoin koko päivän todella hyvin, aamulla ylös jo kuudelta ja tietty kaikki kampaukset ja meikkaukset ja valokuvaukset ensin. Juhlissakin jaksoin hyvin, tanssittua tuli koko ilta. Yöllä, kun raahauduttiin pieneen kodikkaaseen hotelliin puoli kahdelta hääyötä viettämään, niin ainoastaan jalat oli tanssimisesta kipeät. Eli siis hääpäivä meni erittäin hyvin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851798Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1231220YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621080- 62956
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74866Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli81817Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029816- 57810
Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.118782