Morsian raskaana

Näin täällä ;D

Hei, mitä mieltä nykyään ollaan jos astelee kirkkoon pullean masun kanssa? Onko kokemuksia? Miten muuten häät sujuivat? minkälainen puku olisi hyvä? Olisiko kuvia? Empirelinjaista itse ajattelin... Vinkkejä/ kuvia, mitä vaan aiheesta..

3

908

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äityli

olin 4 kk raskaana kun menimme naimisiin. Vatsa ei kyllä vielä kunnolla näkynyt,mutta kaikki sen tiesivät. Tein itse pukuni joka oli hieman myös empirelinjainen. Uskoisin,että morsiuspukuliikkeessä osaavat neuvoa kauniin puvun löytämisessä. Meillä häät sujuivat hyvin..maistoin hieman hääautossa kuohuviiniä =) Loppu illasta alkoi kyllä tuntua pientä väsymystä enkä jaksanut olla jatkoilla kovinkaan kauaa,mutta toisaalta onhan se ihan ymmärrettävää.

• vm80

Olin rv20 raskaana. Pukua piti suurentaa sillä olin ostanut puvun jo aika aikaisessa vaiheessa ennenkuin tiesin raskaudestani. Olin ihan sievä morsian vaikkakin kapea lantio oli kadonnut. Hääpuku peitti mukavasti alkaneen pömpön ja vain sellaiset huomasi raskauden jotka tiesivät. Minusta oli mukava olla vesilinjalla ja nauttia häistäni selvinpäin. Jaksoin puoleenyöhän jolloin oli lähdettävä tuoreen aviomieheni kanssa viettämään hääyötä.

• Solina

Siis kaksi kuukautta oli tasan laskettuun aikaan enää, kun me menimme vuosi sitten naimisiin. Olin erittäin ylpeä vatsastani vaikka sitä ei ihan kunnolla aika ajoin näkynytkään. Puvun teki anoppini äitiysmekon kaavoja mukaillen ja siitä tuli mielestäni kaunis ja yksinkertainen, kangas oli vaaleansininen. Puku lähti levenemään rintojen alapuolelta, jonka vuoksi masuakaan ei välttämättä kunnolla erottanut.

Jaksoin koko päivän todella hyvin, aamulla ylös jo kuudelta ja tietty kaikki kampaukset ja meikkaukset ja valokuvaukset ensin. Juhlissakin jaksoin hyvin, tanssittua tuli koko ilta. Yöllä, kun raahauduttiin pieneen kodikkaaseen hotelliin puoli kahdelta hääyötä viettämään, niin ainoastaan jalat oli tanssimisesta kipeät. Eli siis hääpäivä meni erittäin hyvin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4666
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3105
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2328
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe