oikein konnolla..pönttö sekaisin ja sydän vereslihalla!!!.....mukaan ei lueta mitään ihastuksia vaan tosi kolahdukset??
monta kertaa olet
56
3817
Vastaukset
- Kiira
Joskus tuntuu että ihmiset eivät osaa erottaa ihastumista ja rakastumista. Moni sanoo rakastavansa jo heti kun ollaan vasta hetki tunnettu. Rakkaus on kuitenkin syvempi tunne joka mielestäni kehittyy pitkän ajan kanssa. Mutta kuka sanoo missä menee ihastumisen ja rakastumisen raja?
Itse tunnen rakastuneeni vasta nyt ihan aidosti, en ole koskaan ennen kokenut mille tuntuu kun toinen ihminen aidosti välittää minusta. Se on uusi tunne, vähän hämmentäväkin.- nainen..ko
nää kysymykset ovat miehille..naisille on oma sivu!!
- mitä hän tähän
liittyy..
kaikkea sekin tyttö saa kestää - "Kiira" vastaa
nainen..ko kirjoitti:
nää kysymykset ovat miehille..naisille on oma sivu!!
AI SORRY! Aiheen aloittaja ei kyllä rajannut että vain MIEHET saisivat vastata tähän kysymykseen.
- =miehen logiikka
"Kiira" vastaa kirjoitti:
AI SORRY! Aiheen aloittaja ei kyllä rajannut että vain MIEHET saisivat vastata tähän kysymykseen.
niin Kiira vois naisen logiikalla vastailla naisten vastaavalla.!!
- Queen-Of-Hearts
=miehen logiikka kirjoitti:
Mokoman ahdasmielistä porukkaa... älä lue jos näet että joku tyttö vastailee.
Täällä ei ole sellaista yleislogiikkapalstaa jossa sekä miehet että naiset vastailisivat, ja täällä kun keskustelu on vilkkaampaa niin miksei naisetkin saisi vastailla. - J_Karma
=miehen logiikka kirjoitti:
tylsä palsta, jos tänne saisivat vain miehet kirjoitella.
Hienoa, että täällä on naisia ihastuttamassa (ja joitakin vihastuttamassa) kirjoituksillaan ja mielipiteillään.
- määrittelee
se on niin voimakas tunne, että sen kyllä erottaa pikku ihastumisesta, välillä se tuntuu jopa tuskalta..
jos et ole kokenut et voi tietää!!- mies.30+
Pari kertaa on osunut kohdalle. Alkoi pikku ihastuksesta ja lopulta vyöryi yli kuin zunami se tunne. Siis nainen on mielessä yötä päivää, sitä on kui päähän lyöty pösilö ;)
Harvinaista siltikin, että näin käy... - se vaikuttaa
mies.30+ kirjoitti:
Pari kertaa on osunut kohdalle. Alkoi pikku ihastuksesta ja lopulta vyöryi yli kuin zunami se tunne. Siis nainen on mielessä yötä päivää, sitä on kui päähän lyöty pösilö ;)
Harvinaista siltikin, että näin käy...... siihen lopulliseen tunteeseen että ihastuminen vaihtuu rakastumiseksi. Hmm on vaikee kysymys.... tiedän.
Mutta mitkä asiat rakastamassanne naisessa tuntuvat olevan ylitse muiden ?
*utelias* - sinulle nainen
se vaikuttaa kirjoitti:
... siihen lopulliseen tunteeseen että ihastuminen vaihtuu rakastumiseksi. Hmm on vaikee kysymys.... tiedän.
*utelias*sokeus - hyväksyy yhtä ja toista
vatsakipu - vietävän hieno tunne
levottomuus - ihan sekasin
aitous - ei muista välitä
kesto - muistelee vielä vuosienkin jölkeen - mies.30+
se vaikuttaa kirjoitti:
... siihen lopulliseen tunteeseen että ihastuminen vaihtuu rakastumiseksi. Hmm on vaikee kysymys.... tiedän.
*utelias*Vaikeaa on selittää miksi, itselle todellakin on tapahtunu 12 ja 2 vuotta sitten, eli aika harvaan. Kait jotaint tekemistä on sillä vuorovaikutuksella, sen kait jotenkin aistii jos toinen tuntee samoin minua kohtaa ja näin se on kuin pyörremyrsky joka voimistuu :)
- ihan siksi että
mies.30+ kirjoitti:
Vaikeaa on selittää miksi, itselle todellakin on tapahtunu 12 ja 2 vuotta sitten, eli aika harvaan. Kait jotaint tekemistä on sillä vuorovaikutuksella, sen kait jotenkin aistii jos toinen tuntee samoin minua kohtaa ja näin se on kuin pyörremyrsky joka voimistuu :)
omalla kohdalla on nyt sellainen suhde että en ikinä uskonut kohdalle käyvän.
Lempeyttä, kiihkoa, ikävää toisen luo, halu pitää hyvänä, keskustelua, hyvää seksiä....
En edes tiennyt että näin voi olla - aika jännä
ihan siksi että kirjoitti:
omalla kohdalla on nyt sellainen suhde että en ikinä uskonut kohdalle käyvän.
Lempeyttä, kiihkoa, ikävää toisen luo, halu pitää hyvänä, keskustelua, hyvää seksiä....
En edes tiennyt että näin voi ollaunohdin tuon seksin kokonaan - rakkautta kai sekin ?
- kun rakastaa ...
aika jännä kirjoitti:
unohdin tuon seksin kokonaan - rakkautta kai sekin ?
... niin seksi on osa rakkaudesta. Ainakin mulla seksikin on monikerroin parempaa kuin ennen "aikaisemmassa elämässä".
- sitä ei
kun rakastaa ... kirjoitti:
... niin seksi on osa rakkaudesta. Ainakin mulla seksikin on monikerroin parempaa kuin ennen "aikaisemmassa elämässä".
näköjään vaan ajatellut ensimmäiSEKSI.
- hyvä kuitenkin
sitä ei kirjoitti:
näköjään vaan ajatellut ensimmäiSEKSI.
...että viimeiSEKSI :)
- kohtaan kuulu
hyvä kuitenkin kirjoitti:
...että viimeiSEKSI :)
ehkä jopa ensimmäiSEKSI !!
mutta jos on aidosti rakastunut niin ei siinä
kohtaan ainakaan mulla ajatukset vallan seksissä pöyri - nyttemmin kylläkin.. - ymmärtänyt
kohtaan kuulu kirjoitti:
ehkä jopa ensimmäiSEKSI !!
mutta jos on aidosti rakastunut niin ei siinä
kohtaan ainakaan mulla ajatukset vallan seksissä pöyri - nyttemmin kylläkin..mitä tarkoitit. Rakkauteenko ei kuulu rakastelu ?
- ainakin
ymmärtänyt kirjoitti:
mitä tarkoitit. Rakkauteenko ei kuulu rakastelu ?
minun mielestäni, tarkoitinpa vaan sitä hassua tunnetta että joskus sitä pitää jostain henkilöstä niin paljon ettei kertakaikkiaan ensimmäisenä "uskalla" ajatella sitä pasrasta osaa .. Voih taas sitä rupee kaipaamaan tuota tunnetta !
- prinsessainen
Yhden kerran on kolahtanut ja niin kovaa että elämä meni uusiksi hänen mukanaan. Saa nähdä josko toisen kerran kohtaan elämäni rakkauden. Uskon että minulle on olemassa vielä toinenkin herra Oikea. Muut on täytettä.
- mies24
Eiköhän tuo helpoin tapa erottaa onko ihastunut vai rakastunut ole yksinkertaisesti ajatella vaan haluisko mahdollisesti lapsia tämän naikkosen kanssa. Kyllä sen mielessään tunnistaa kunhan kohdalle osuu.
- vaan enpä
tiedä missä menet ?
- HÖH?
Joku valitti minulle että tällä osastolla ei saa naiset vastata. Miks sitte vastaatte?
- mutta mitäpä viestiä kommen...
HÖH? kirjoitti:
Joku valitti minulle että tällä osastolla ei saa naiset vastata. Miks sitte vastaatte?
ja kuka olet ?
- "HÖH" vastaa
mutta mitäpä viestiä kommen... kirjoitti:
ja kuka olet ?
Kirjoitukseni oli tarkoitettu nimimerkille "prinsessainen" joka lienee naispuolinen henkilö, sattui vaan olemaan samassa ketjussa sinunkin viestisi.. Sorry, siis sinulle en tarkoittanut.
- hossi
yhden kerran näin on päässyt käymään ja silloin tossut olivat kyllä sekaisin aikaslailla :o)
Toivon vielä joskus löytäväni sellaisen joka saman tilanteen minulle vielä aiheuttaa.
Tuollaisen suhteen jälkeen on hivenen hankala alkaa miettimään muita vaihto-ehtoja ? Kyllä tuon seuraavankin pitää samainen tila minulle aiheuttaa ennenkö viitsii jatkaa asioita sen pidemmälle ?- jukujuku
sukat mennä isovarpaiten kohdata rikki jos me tavattaisi ja kantapää olis polvissa oon tykästynyt sinun virnistykseesi,suukkö sinulle
- hossi
jukujuku kirjoitti:
sukat mennä isovarpaiten kohdata rikki jos me tavattaisi ja kantapää olis polvissa oon tykästynyt sinun virnistykseesi,suukkö sinulle
Auts ? tuo vois vaikka sattuakkin jos kannikat taipuis polviin asti, mielummin vaikka jos varpaat lepattais metrin korkeudella ja olo tuntuis kuin siivet olisi selkään kasvanut :o)
Toi vois tuntua paljon paljon mukavammalta ?
Vai että "virnistys" ? Hymyksi se oli kyllä tarkoitettu vai onkon se sitä pilkettä siellä simmun tietämillä ? Saattaapi vaikka ollakkin ;o) - jukujuku
hossi kirjoitti:
Auts ? tuo vois vaikka sattuakkin jos kannikat taipuis polviin asti, mielummin vaikka jos varpaat lepattais metrin korkeudella ja olo tuntuis kuin siivet olisi selkään kasvanut :o)
Toi vois tuntua paljon paljon mukavammalta ?
Vai että "virnistys" ? Hymyksi se oli kyllä tarkoitettu vai onkon se sitä pilkettä siellä simmun tietämillä ? Saattaapi vaikka ollakkin ;o)sisäistä kuneutta ja se on sinun silmissäsi.jos olisin hiukan nuorempi niin kegittämään alkaisi n ja muutenkin olet just. Tänään on viimeinen illan täällä syksyllä tulen ruskan saapuessa Suomeen takaisin , suukkoja.
- hossi
jukujuku kirjoitti:
sisäistä kuneutta ja se on sinun silmissäsi.jos olisin hiukan nuorempi niin kegittämään alkaisi n ja muutenkin olet just. Tänään on viimeinen illan täällä syksyllä tulen ruskan saapuessa Suomeen takaisin , suukkoja.
Jälkimmäinen onpi ruattia ja tarkoittaa köötös :o) !
Aikas mieltä ylentävää tekstiä etten sanois ja rintaa taipuu rottingille kummasti lukiessa moisia ylistys virsuja. Onneksi löytyy ihmisiä jotka osaavat sisäistä kauneutta arvostaa ja näkevät muutakin kuin pelkän olemuksen :o)
- Asiasta.huvittunut
Jos lasketaan mukaan se, kun ekan kerran katsoin peiliin ja se, kun ekan kerran rapistelin seteliä kädessäni ja tunsin sen huumaavan tuoksun sieraimissani...
- narsisti-insinööri
kertoo miten ihanaa on ollut palavasti rakastunut.
Entäs hitsauskone?Eikö sekin ole ihanaa kylmää rakastettavaa rautaa....
Missä olit kun eka kerran peiliin katsottuasi rakastuit?
Rakastatko vieläkin näitä kahta asiaa vai onko joku mopo tai muu vienyt sydämesi? - mies.30+
Rapistelit seteliä, rakastuitko siihen seteliin? Jos siihen rakastuit, niin tämä sama seteli on sinulla varmaan vieläkin tyynyn alla tallessa kuin Roope setällä ensikolikko. Sitä seteliä et varmaan hevin vaihda muihin seteleihin, koska sitä rakastat kuten kerroit? Sillä muut setelit eivät tunnu yksinkertaisesti enään miltään, koska tunnet aitoa rakkautta vain tuota seteliä kohtaa josta kerroit :D
Aaah, eikö olekkin ihanaa ;) - Asiasta.huvittunut
mies.30+ kirjoitti:
Rapistelit seteliä, rakastuitko siihen seteliin? Jos siihen rakastuit, niin tämä sama seteli on sinulla varmaan vieläkin tyynyn alla tallessa kuin Roope setällä ensikolikko. Sitä seteliä et varmaan hevin vaihda muihin seteleihin, koska sitä rakastat kuten kerroit? Sillä muut setelit eivät tunnu yksinkertaisesti enään miltään, koska tunnet aitoa rakkautta vain tuota seteliä kohtaa josta kerroit :D
Aaah, eikö olekkin ihanaa ;)Rakkauteni rahaan on kollektiivista, tykkään niin eurosta kuin US-dollaristakin (ainoastaan ruplasta en niin välitä, paitsi suurina tukkuina). Myös jo edesmennyttä Suomen markkaa muistelen kaiholla.
Hitsauskojeet sun muut vempeleet sen sijaan eivät aiheuta kummoisia väristyksiä, rahankin ollessa kyseessä suosin paperi- ja elektronista rahaa.
"Missä olit kun eka kerran peiliin katsottuasi rakastuit?"
No kotona tietysti! Home is where the heart belongs. - okei vaan
Asiasta.huvittunut kirjoitti:
Rakkauteni rahaan on kollektiivista, tykkään niin eurosta kuin US-dollaristakin (ainoastaan ruplasta en niin välitä, paitsi suurina tukkuina). Myös jo edesmennyttä Suomen markkaa muistelen kaiholla.
Hitsauskojeet sun muut vempeleet sen sijaan eivät aiheuta kummoisia väristyksiä, rahankin ollessa kyseessä suosin paperi- ja elektronista rahaa.
"Missä olit kun eka kerran peiliin katsottuasi rakastuit?"
No kotona tietysti! Home is where the heart belongs.Rauhaa vaan =).Arvon "asiasta huvittunut", rakkauttahan on niin monenlaista.Kivahan se on rakastua sellaiseen muovilätkäänkin ja kuten sanottua rahahan haisee joten...
Itse yltiöromanttisena ihmisenä haluaisin rakastua ihmiseen joka on lihaa ja verta!!!
Korvikkeita on vaikea löytää.
Mukavaa lauantai-illan jatkoa
"Narsisti-insinööriltä" - Asiasta.huvittunut
okei vaan kirjoitti:
Rauhaa vaan =).Arvon "asiasta huvittunut", rakkauttahan on niin monenlaista.Kivahan se on rakastua sellaiseen muovilätkäänkin ja kuten sanottua rahahan haisee joten...
Itse yltiöromanttisena ihmisenä haluaisin rakastua ihmiseen joka on lihaa ja verta!!!
Korvikkeita on vaikea löytää.
Mukavaa lauantai-illan jatkoa
"Narsisti-insinööriltä"Kivahan se on lihaan ja vereen rakastua.
Valitettavan usein - ainakin mitä naisiin tulee - rakastumista kuitenkin seuraa se, että se liha korvautuu hyvinkin nopeasti armottomalla kasalla läskiä. Se on sitten vähemmän kivaa. - mutta
Kivahan se on lihaan ja vereen rakastua.
Valitettavan usein - ainakin mitä naisiin tulee - rakastumista kuitenkin seuraa se, että se liha korvautuu hyvinkin nopeasti armottomalla kasalla läskiä. Se on sitten vähemmän kivaa.Eri mieltä olen...vaikka rakastuisi ja jopa vakiintuisi niin ei sitä tartte olla itsestään välittämättä ja alkaa joksikin plösöksi?!
Mä en ainakaan aio heittäytyä läskikasaksi, jos joskus vielä jonkun kohtaan.Itsestään täytyy välittää sen verran ett' pitää huolta.Jotkut kylläkin jumahtaa sellaiseen, että mitä väliä kun kerran on ukon/akan saanut mutta sehän se vasta rakkautta onkin kun pitää itsestään huolta ja näyttää hyvältä!
Mulla taitaa muutenkin olla eri käsitys näistä ns."normaaliasioista".
Miten sinä pidät itsestäsi huolta?Vai senkö takia olet poikamies että jaksaisit pysyä kunnossa?Jos "akottuisit" niin tulisko sustakin plösö?? - Asiasta.huvittunut
mutta kirjoitti:
Eri mieltä olen...vaikka rakastuisi ja jopa vakiintuisi niin ei sitä tartte olla itsestään välittämättä ja alkaa joksikin plösöksi?!
Mä en ainakaan aio heittäytyä läskikasaksi, jos joskus vielä jonkun kohtaan.Itsestään täytyy välittää sen verran ett' pitää huolta.Jotkut kylläkin jumahtaa sellaiseen, että mitä väliä kun kerran on ukon/akan saanut mutta sehän se vasta rakkautta onkin kun pitää itsestään huolta ja näyttää hyvältä!
Mulla taitaa muutenkin olla eri käsitys näistä ns."normaaliasioista".
Miten sinä pidät itsestäsi huolta?Vai senkö takia olet poikamies että jaksaisit pysyä kunnossa?Jos "akottuisit" niin tulisko sustakin plösö??Mutta kuitenkin monen kohdalla näin tapahtuu. Jos vilkuilet palstan hieman tuoreempia viestiketjua, saat tästäkin hyvän esimerkin.
Itse kukin voi huvikseen havainnoida ruokakaupassa: siinä missä hoikka nainen tyypillisimmin ostelee vähän peruselintarvikkeita kannettavaan koriin, mättää pulska nainen yleisemmin ostoskärryihin kääretorttuja, limsaa, juustoja, karkkipusseja, sun muuta rasvan ja sokerin sekoitusta. Usein kärryä työntelee vielä mies. - kaikki siis
Mutta kuitenkin monen kohdalla näin tapahtuu. Jos vilkuilet palstan hieman tuoreempia viestiketjua, saat tästäkin hyvän esimerkin.
Itse kukin voi huvikseen havainnoida ruokakaupassa: siinä missä hoikka nainen tyypillisimmin ostelee vähän peruselintarvikkeita kannettavaan koriin, mättää pulska nainen yleisemmin ostoskärryihin kääretorttuja, limsaa, juustoja, karkkipusseja, sun muuta rasvan ja sokerin sekoitusta. Usein kärryä työntelee vielä mies.sille naiselle siinä ostoskärryssä vaiko kenties sille kärryjä työntävälle keskikehon rakentajalle, lapsille yms.Myönnä pois että on sellaisiakin parisuhteessa eläviä joilla on kunto ja kroppa kohdillaan, eikö?
Itse henk.koht jos ihastun tai rakastun (jota ei ihan hevillä tapahdu) tunteet on niin pinnassa, että ei ruokakaan maistu ja laihtuu siinä väkisin.Yksin ollessa tulee vaan mässättyä....
Meitä kun on niin moneksi.Mitkä on muuten ihan by the way sun mitat, insinööri? - Asiasta.huvittunut
kaikki siis kirjoitti:
sille naiselle siinä ostoskärryssä vaiko kenties sille kärryjä työntävälle keskikehon rakentajalle, lapsille yms.Myönnä pois että on sellaisiakin parisuhteessa eläviä joilla on kunto ja kroppa kohdillaan, eikö?
Itse henk.koht jos ihastun tai rakastun (jota ei ihan hevillä tapahdu) tunteet on niin pinnassa, että ei ruokakaan maistu ja laihtuu siinä väkisin.Yksin ollessa tulee vaan mässättyä....
Meitä kun on niin moneksi.Mitkä on muuten ihan by the way sun mitat, insinööri?insinööri! Eikä mun mitoilla (185 cm, 89 kg) ole mitään tekemistä aiheen kanssa, eikä ne ilman kuvaa kerro sulle mitään mun ruumiinrakenteesta :)
Pointti olikin, että sinkkuna naiset pyrkivät pysymään hoikkina ja noudattavat suhteellisen terveellistä ruokavaliota. Pariuduttuaan osa antaa itselleen luvan levähtää ja kyllästävät siinä sivussa miehensä ja lapsetkin sokerilla ja rasvalla. Koirilla, lapsilla ja miehillä on se yhtäläisyys, että kaikki syövät kaiken mitä eteen kannetaan. Ja koska naiset suurimmaksi osaksi vastaavat perheen elintarvikehankinnoista, siitä ukon keskikehonkasvusta voi nainen syyttää yhtälailla myös itseään.
Mitä muuten on nämä "normaaliasiat", joista oot mun kanssa eri mieltä? - siis
insinööri! Eikä mun mitoilla (185 cm, 89 kg) ole mitään tekemistä aiheen kanssa, eikä ne ilman kuvaa kerro sulle mitään mun ruumiinrakenteesta :)
Pointti olikin, että sinkkuna naiset pyrkivät pysymään hoikkina ja noudattavat suhteellisen terveellistä ruokavaliota. Pariuduttuaan osa antaa itselleen luvan levähtää ja kyllästävät siinä sivussa miehensä ja lapsetkin sokerilla ja rasvalla. Koirilla, lapsilla ja miehillä on se yhtäläisyys, että kaikki syövät kaiken mitä eteen kannetaan. Ja koska naiset suurimmaksi osaksi vastaavat perheen elintarvikehankinnoista, siitä ukon keskikehonkasvusta voi nainen syyttää yhtälailla myös itseään.
Mitä muuten on nämä "normaaliasiat", joista oot mun kanssa eri mieltä?Sitäpä vaan mm. että ei pidä yleistää, että kaikki parisuhteessa elävät ovat pulskia ja sinkut vaan hoikkia.Me ei taideta nyt päästä tässä aiheessa puusta pidemmälle ja aihehan taisi olla monestiko olet ollut rakastunut?
Hauskaa on kyllä joskus täällä "otatella" jonkun kanssa ja hiukan vaihtaa mielipiteitä näinkin tavallisesta asiasta =).
Sen verran annan nyt periksi, että kai sinkkujen tarttee huolehtia tarkemmin ulkonäöstään jos meinaa jotenkin "pärjätä" tuolla kovilla markkinoilla!
Ootkos nyt tyytyväinen?
Ja ilman kuvaa, vaikkakin noilla mitoilla voit olla tosiaankin ihan millainen vaan :):). - Asiasta.huvittunut
siis kirjoitti:
Sitäpä vaan mm. että ei pidä yleistää, että kaikki parisuhteessa elävät ovat pulskia ja sinkut vaan hoikkia.Me ei taideta nyt päästä tässä aiheessa puusta pidemmälle ja aihehan taisi olla monestiko olet ollut rakastunut?
Hauskaa on kyllä joskus täällä "otatella" jonkun kanssa ja hiukan vaihtaa mielipiteitä näinkin tavallisesta asiasta =).
Sen verran annan nyt periksi, että kai sinkkujen tarttee huolehtia tarkemmin ulkonäöstään jos meinaa jotenkin "pärjätä" tuolla kovilla markkinoilla!
Ootkos nyt tyytyväinen?
Ja ilman kuvaa, vaikkakin noilla mitoilla voit olla tosiaankin ihan millainen vaan :):).Luepas kuule mun viestit uudelleen, kato ja hämmästy, millaisia sanoja siellä vilisee:
- "Valitettavan usein"
- "monen kohdalla"
- "tyypillisimmin"
- "yleisemmin"
- "Usein"
- "Pariuduttuaan osa"
- "suurimmaksi osaksi"
Ainoan yleistykseni tein koskien koiria, lapsia ja miehiä: "Koirilla, lapsilla ja miehillä on se yhtäläisyys, että kaikki syövät kaiken mitä eteen kannetaan." :) - höpö
Luepas kuule mun viestit uudelleen, kato ja hämmästy, millaisia sanoja siellä vilisee:
- "Valitettavan usein"
- "monen kohdalla"
- "tyypillisimmin"
- "yleisemmin"
- "Usein"
- "Pariuduttuaan osa"
- "suurimmaksi osaksi"
Ainoan yleistykseni tein koskien koiria, lapsia ja miehiä: "Koirilla, lapsilla ja miehillä on se yhtäläisyys, että kaikki syövät kaiken mitä eteen kannetaan." :)Kato, kato.Johan pomppas!
Mielestäni tuo on yleistämistä jossakin muodossa, eikö muka?
Eikä ne "koirat, miehet ja lapset" syö kylläkään kaikkea mitä eteen kannetaan.Sori nyt vaan romahduttaa sun käsitys...
Et sä itsekkään varmaan syö kaikkea mitä sun eteen laitetaan, vai?
Nytkin voisin sulle eteen kantaa mämmiä ja vaniljakastiketta, maistuisko? =) - Asiasta.huvittunut
höpö kirjoitti:
Kato, kato.Johan pomppas!
Mielestäni tuo on yleistämistä jossakin muodossa, eikö muka?
Eikä ne "koirat, miehet ja lapset" syö kylläkään kaikkea mitä eteen kannetaan.Sori nyt vaan romahduttaa sun käsitys...
Et sä itsekkään varmaan syö kaikkea mitä sun eteen laitetaan, vai?
Nytkin voisin sulle eteen kantaa mämmiä ja vaniljakastiketta, maistuisko? =)niin keskustelu on mahdotonta. Jos sanon, että suomalaiset tykkäävät käydä saunassa, niin jostain löytyy aina yksi suomalainen, joka tulee naama punasena syyttämään yleistämisestä, koska hän ei tykkää saunomisesta. Tai jos sanon, että heinäkuussa sataa usein, niin eikös ole joku väittämässä, että ei pidä paikkaansa, 22. päiväkään ei satanut.
Tietynasteinen yleistäminen on aina välttämätöntä, jos aikoo asioista yleisellä tasolla puhua. Ja tässä tapauksessa ei olisi ollut mitään hyötyä ottaa esille yksittäistapausta naapurin Maijasta ja Maunosta, koska ketä kiinnostaa (muita kuin Maunoa) onko Maija lihonut kihlauksen jälkeen vai ei?
Mä syön kaikkea paitsi maksalaatikkoa (se on koiranruokaa). Kunhan nälkä tulisi, niin varmasti kelpaisi sun mämmikin. Ja jos oikein nälkä olisi, niin maksalaatikkokin menisi alas siinä missä Murrin Hubertkin.
Ja kyllä koirat, lapset ja miehet kuule ovat täysin naisen armoilla mitä tulee ruoka-asioihin, jos pelkästään nainen käy perheessä ruokaostoksilla. Mitäpä muuta ne lapset nälkäänsä söisi kuin rasvaista ruokaa, jos jääkaapista ei löydy muuta. Pakkohan se on jotain syödä. - se menee
niin keskustelu on mahdotonta. Jos sanon, että suomalaiset tykkäävät käydä saunassa, niin jostain löytyy aina yksi suomalainen, joka tulee naama punasena syyttämään yleistämisestä, koska hän ei tykkää saunomisesta. Tai jos sanon, että heinäkuussa sataa usein, niin eikös ole joku väittämässä, että ei pidä paikkaansa, 22. päiväkään ei satanut.
Tietynasteinen yleistäminen on aina välttämätöntä, jos aikoo asioista yleisellä tasolla puhua. Ja tässä tapauksessa ei olisi ollut mitään hyötyä ottaa esille yksittäistapausta naapurin Maijasta ja Maunosta, koska ketä kiinnostaa (muita kuin Maunoa) onko Maija lihonut kihlauksen jälkeen vai ei?
Mä syön kaikkea paitsi maksalaatikkoa (se on koiranruokaa). Kunhan nälkä tulisi, niin varmasti kelpaisi sun mämmikin. Ja jos oikein nälkä olisi, niin maksalaatikkokin menisi alas siinä missä Murrin Hubertkin.
Ja kyllä koirat, lapset ja miehet kuule ovat täysin naisen armoilla mitä tulee ruoka-asioihin, jos pelkästään nainen käy perheessä ruokaostoksilla. Mitäpä muuta ne lapset nälkäänsä söisi kuin rasvaista ruokaa, jos jääkaapista ei löydy muuta. Pakkohan se on jotain syödä.Mutta miksi se mies sitten niitä ostoskärryjä siellä kaupassa työntelee, jos kerran nainen ne ostokset hoitaa ja perheensä rasvaisilla ja epäterveellisillä ruuilla lihottaa?
Voisihan se mieskin varmaan jotain asiaan vaikuttaa....
Useassa perheessä kyllä mielestäni on vaan pöydässä tarjolla terveellisempää ruokaa kuin monen sinkun pöydässä (paitsi mulla, mä teen tosi paljon ruokaa itse) jotka syövät jotain valmiita eineksiä ja pelkällä leivällä ja makkaralla ittensä lihottavat.
Asia varmaan tuli nyt aika juurta jaksain puitua joten tää Elli ainakin koettaa nyt lähteä Nukku-Matin matkaan.
Öitä ;)
- minä vaan
Vain kerran.
- . . .
Tuollaista sattuu harvoin, todella harvoin.
Monille vain kerran elämssä,
harvat saattaa kokea sen toistamiseen.
Jotkut ei koe sitä huumaa kertaakaan. - kundi32v
toinen tapaus surkea, toinen meni lopputuloksesta huolimatta hyvin.
täysin puun takaa, laakana keskelle taulua. ja totaalisesti jalat alta molemmilla kerroilla. se iskee just silloin, kun vähiten osaa odottaa.- Manno
tauti että siíhen kuolee seisaaltaan ja silmät jääpi auki...
- m28
Enpä usko, että olisin koskaan rakastunut. Jos niin olisi joskus käynyt olisin luultavasti sen myös huomannut. Olenhan tietysti tavannut matkan varrella naisia, joista toiset ovat kiinnostavampia kuin toiset, mutta tuo R:llä alkava juttu ei kuitenkaan vaikuta kovin tutulta.
- Queen-Of-Hearts
Tosin voi olla vähän hankalampaa... en ihastu helposti ja 98 % ihastumisista johtaa rakastumiseen... minulla... mutta toinen kysymys onkin kuinka monta kertaa olen rakastanut??
Rakastuminenkin on vielä suht itsekästä, rakastaminen ei ole sitä.
Mutta rakastunut olen ehkä n. 6-7 kertaa... Kun vähän sellainen olen että jos joku sytyttää niin sitten roihahtaa... en kykene mihinkään laimeaan. - valitettavasti
En valitettavasti ole koskaan rakastunut. Pari kertaa olen ihastunut, mutta olosuhteista johtuen se ei ole johtanut mihinkään enempään. Rakastuminen vaatii aikaa.
- menja
Kaksi kertaa .. vaikka nyt kun aikaa kuluu siitä ensimmäisestä kerrasta, olen alkanut pohtia josko se oli vaan 3-vuotinen pakkomielle..
Tämä kakkostapaus on kestänyt parisen vuotta, ja kaikki tuntuu ikään kuin loksahtavan paikoilleen. Että tämä voikin olla näin helppoa, eikä ainaista itkua ja hammasten kiristystä.- jeehhehe
saapuu risukasaankin.
Tämän jos tietäisin niin voisin vastata. Käsittääkseni aika vaikea määritellä ja vaihtelee ihmisittäin. Mitään kolahduksia tai sekoamisia ei ole kyllä minulle tapahtunut koskaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292468- 1322385
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti141851Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151673Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731277- 1061234
- 171232
- 93967
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks134877Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon19868