ARBUTIN

tietoa..

luin että arbutin tippoja voi käyttää myös lapset ja nuoret (joku käyttäjän kokemus)..ajattelin et jos se vaalentaa pigmenttiläiskiä niin miksi ei aknearpia..niitä punaisia suunnilleen veriläiskän tapaisia..maksaa tosin n. 40€, mut voishan sitä aina kokeilla..=? ja auttaa siihen et voi olla auringossa eikä ne pahene ainakaan..

minkälaisia kokemuksia? ja sopiikohan tämä tuote akneiholle? tai lähinnä entiselle akneiholle, nykyisin riittää sillon tällöin pieni määrä brevoxyliä, kun uusi finni tulee..

aineen ei pitäisi aiheuttaa allergisia reaktioita eli sopisi varmaan mullekin, koska mulla on todella herkkä iho nykyisin.. jotkut kai käyttää tätä ihan vaan "valmentaakseen" ihoa auringonottoon..

onko ilmenny MITÄÄN haittavaikutuksia?

10

20784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • unohtu taas..

      vielä sellanen piti lisätä et kun tän tuotteen pitäis vaalentaa maksaläiskiä jne, niin vaalentaako tuote samalla muutakin ihoa? vai parantuuko ihon väri? varmaan sit ainaki kesällä..

    • ...

      Sen enempää en osaa vastata kuin nämä aineet mitä se sisältää: (kuka näistä sit jotai ymmärtää:))

      Aqua
      Glycerin
      Polyethyleneglycol
      Arbutin
      Phenoxyethanol
      Sodium Hyaluronate
      Hydroxyethylcellulose
      Sodium Benzoate

      empä uskoisi että siinä on aknea pahentavia aineita..ainakin luulisi olevan herkälle iholle sopiva kun atoopikoillekin käy!
      eikun kokeilemaan! :)

    • kuullut...

      et joillekin kosmetologit on suositellut arbutinia aknearpiin, en tiedä tuloksia..jostain taas olen kuullut et arbutin auttaa mut sen aikaa ku sitä käyttää. uskoisin et ainakin auringonoton kannalta olis hyvä käyttää sitä ettei ne punaiset arvet ainakaan pääse pahenemaan! ei siitä taida mitää haittaakaan olla! vahvistuu ainaki iho vaikka muuten vaan käyttäisit..:) itse olen ajatellut myös arbutinia ja kosmetologin mikrohiontaa JOS se sopii tällaisille punaisille arville eikä pahenna niitä..jos joku osaa samalla vastata tähän ni kiitos!! :)

      • Minnzuu

        Olen käyttänyt Arbutinia ainakin kaksi vuotta, ja maksan mielelläni sen n.40 euroa siitä. Arbutin on nestemäistä ja riittää mulla n. 2½ kuukautta. Iho tulee todella pehmeäksi, vaikka naama olisi kuinka rutikuiva. Eikä rasvoitakaan naamaa yhtään! Iho ei vaalene, vaan väri tasoittuu. Kärsin jonkin asteisesta naaman punoituksesta, mutta Arbutin rauhoittaa ihon pintaverenkiertoa...joten ongelma on entinen. Minulla on ollut aknea pari vuotta sitten, eikä Arbutin ainakaan ole pahentanut asiaa, päinvastoin! En vaihtaisi toiseen:).


      • ......
        Minnzuu kirjoitti:

        Olen käyttänyt Arbutinia ainakin kaksi vuotta, ja maksan mielelläni sen n.40 euroa siitä. Arbutin on nestemäistä ja riittää mulla n. 2½ kuukautta. Iho tulee todella pehmeäksi, vaikka naama olisi kuinka rutikuiva. Eikä rasvoitakaan naamaa yhtään! Iho ei vaalene, vaan väri tasoittuu. Kärsin jonkin asteisesta naaman punoituksesta, mutta Arbutin rauhoittaa ihon pintaverenkiertoa...joten ongelma on entinen. Minulla on ollut aknea pari vuotta sitten, eikä Arbutin ainakaan ole pahentanut asiaa, päinvastoin! En vaihtaisi toiseen:).

        Kyllä ohjeissakin sanotaan että voi käyttää arpiin että eiköhän se jotain auta


    • TTP

      Morjesta!!!


      Olen kokeillut monia eri tuotteita kasvojen
      alueelle ja en ole saanut apua. Mutta arbutin
      tipat rupesivat vaikuttamaan iholla jo toisena päivänä!!! iho oli tasaisemman värinen
      ja tuntuinen. Odotan innolla millainen onkaan
      kuukauden kuluttua!!! Suosittelen lämpimästi!!!

      • Maviika

        Miten sitä arbutiinia käytetään?;0 Miten sie laitetaan naamalle. ynnämuuta. :)


    • pettynyt

      minulla on punoitusta kummallakin puolella nenää ja nenässä. apteekki suositteli arputiinia mutta puolen purkin jälkeen naama näyttää ihan samalta ja yhtä punaselta, Täyttä huijausta koko litku ja aion saada rahani takasin sitten vaikka kuluttajariitalautakunnasta!

    • Toinen pettynyt

      Arbutin on täyttä paskaa. Harmittaa kun menin kyseiseen tuotteeseen laittamaan 55 euroa, kun ei aine toimi mitenkään.

      • Anonyymi

        Täysi huijays tämä tuote, mutta vuodesta toiseen porskuttaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2742
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      89
      2045
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1600
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1012
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      973
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      873
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      734
    Aihe