Tässä hyvä linkki teille jotka haluatte ostaa laadukkaat vanteet/renkaat uusiin ja suht uusiin Bemareihin.
http://www.salesafter.de/
Hinnat huomattavasti halvemmat kuin Suomessa.
BBS ja orkkis BMW vanteita täältä
30
4745
Vastaukset
- fatah
Ainakin noi bmw vanteet... sain samanlaiset kuin tuolla on 2200e, suomesta 1100e renkaineen!
- Samppa
Oisko sulla Replica:t alla?
- kopioita
joita ei saa saksassa edes myydä. Voi kun oli taas niin suomalaista. HALVALLAAAAAAAAA.
- importer
kopioita kirjoitti:
joita ei saa saksassa edes myydä. Voi kun oli taas niin suomalaista. HALVALLAAAAAAAAA.
Bmw replicat tehdää italiassa, ainakin suurin osa. Aidot tehdään myös iltaliassa.... Jos olet valmis maksamaan bmw stanssista vanteen sisäkehällä yli 1000e, niin siitä vaan! Muuten saksassa myydään noita replica vanteita JA PALJON!
- BMW Power
importer kirjoitti:
Bmw replicat tehdää italiassa, ainakin suurin osa. Aidot tehdään myös iltaliassa.... Jos olet valmis maksamaan bmw stanssista vanteen sisäkehällä yli 1000e, niin siitä vaan! Muuten saksassa myydään noita replica vanteita JA PALJON!
Esim. Styling 172 ja 166 M vanteet ovat BBS:n valmistamia eikä mitään spagetti tuotantoa.
Esim. tuo M 172 setti (2155 € postitus 89 €) renkaineen ei ole pahan hintainen, maksaa Suomessa yli kolme ja puolitonnia.
Ainoastaan jo ContiSportContac2 245/35 19" eturenkaat ja 275/30 19" takarenkaat maksavat Suomessa pitkälti yli tuhat euroa.
Omaan -05 E60:een en mitään replikoita huoli! - importer
BMW Power kirjoitti:
Esim. Styling 172 ja 166 M vanteet ovat BBS:n valmistamia eikä mitään spagetti tuotantoa.
Esim. tuo M 172 setti (2155 € postitus 89 €) renkaineen ei ole pahan hintainen, maksaa Suomessa yli kolme ja puolitonnia.
Ainoastaan jo ContiSportContac2 245/35 19" eturenkaat ja 275/30 19" takarenkaat maksavat Suomessa pitkälti yli tuhat euroa.
Omaan -05 E60:een en mitään replikoita huoli!BBS AG
Sales 2004: 190,4 Mio €
Employees: 1188
Certifications: ISO 9001, ISO/TS 16949, DIN ISO 14001
Locations: Germany, USA, Italy, France, China
Usko pois bmw:n vanteet tehdään italiassa! Jos haluat maksaa bmw stanssista 1000e niin siitä vaan! Ei se ole tyhmä joka pyytää.... - fatah
kopioita kirjoitti:
joita ei saa saksassa edes myydä. Voi kun oli taas niin suomalaista. HALVALLAAAAAAAAA.
Mun puolestas sä saat maksaa vanteistas vaikka 10 000e/kpl, vaikka kaveri ostaa samat vanteet 1000e.... mutta meillä päin sitä sanotaan tyhmyydeksi
- Samppa
fatah kirjoitti:
Mun puolestas sä saat maksaa vanteistas vaikka 10 000e/kpl, vaikka kaveri ostaa samat vanteet 1000e.... mutta meillä päin sitä sanotaan tyhmyydeksi
Täytyy kyllä sanoa että nimimerkkisi on erittäin osuva! Ymmärrän hyvin ettei johonki e36:seen halua laittaa mitään orkkis palloja alle ku auton hinta kasvaa tuplaten, mutta jos kyseessä on uusi ja arvokas auto jossa on alustat ja kaikki muu kunnossa, ni en ymmärrä että alle lyödään jotain esim. Italialaista replicaa ysitoistasena vain ja ainoastaan sen takia että auto näyttää hyvältä! Täytys pikkasen miettiä että haluaako että ajettavuus säilyy vielä hyvänä vanteiden laiton jälkeenkin.
Kyllähän nää replicat painaa aivan käsittämättömän paljon, jos vertaa orkkis vanteisiin ja nehän on kierot alta aikayksikön näillä suomen teillä! En mä tiiä tuntuuko se niin hyvältä mennä sinne torinkulmalle elvisteleen ku on liimannu merkit vanteisiin ja maksanu koko ysitoistasesta setistä 1400 renkaineen?!? - joku kaltaisesi
fatah kirjoitti:
Mun puolestas sä saat maksaa vanteistas vaikka 10 000e/kpl, vaikka kaveri ostaa samat vanteet 1000e.... mutta meillä päin sitä sanotaan tyhmyydeksi
ostaa kopio-Rolexin niin hänelle nauretaan. Sama juttu kaiken merkkitavaran kanssa. Se on kallista vain sille jolla ei ole siihen varaa. Vaan minun puolestani voit jatkaa ajelemista niillä Vinku-Intialaisilla. Ai niin, Thaimaassa näin tosi hienoja melkein aitoja merkkivanteiden kopioita. Kokeilepa jos sieltä saisit vielä halvemmalla.
- fatah
Samppa kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa että nimimerkkisi on erittäin osuva! Ymmärrän hyvin ettei johonki e36:seen halua laittaa mitään orkkis palloja alle ku auton hinta kasvaa tuplaten, mutta jos kyseessä on uusi ja arvokas auto jossa on alustat ja kaikki muu kunnossa, ni en ymmärrä että alle lyödään jotain esim. Italialaista replicaa ysitoistasena vain ja ainoastaan sen takia että auto näyttää hyvältä! Täytys pikkasen miettiä että haluaako että ajettavuus säilyy vielä hyvänä vanteiden laiton jälkeenkin.
Kyllähän nää replicat painaa aivan käsittämättömän paljon, jos vertaa orkkis vanteisiin ja nehän on kierot alta aikayksikön näillä suomen teillä! En mä tiiä tuntuuko se niin hyvältä mennä sinne torinkulmalle elvisteleen ku on liimannu merkit vanteisiin ja maksanu koko ysitoistasesta setistä 1400 renkaineen?!?... onko sinulla kokemusta kummistakin vanteista? Minulla sattuu nimittäin olemaan, ajossa ei huomaa kummilla ajaa ainakaan -01 e39 alla! Tuo ns. merkkivanteen laatu on suurta huijausta. Autoliikeet nykii hirmuhintaa ns. orggis vanteista idiooteilta jotka on valmiita maksamaan niistä maltaita, tietämättä asiasta sen enempää kuin ett "orggis on kyllä orggis". Itselläni on ollut alla 2 kesää 17" replicat ja ne on toiminut todella hyvin. Vertailu pohjaa on sen verran että nylkyiset talvivanteet, 17" bemun aidot, oli yhden kesän alla. Eroa EI OLE ajettavuudessa! Se on turhaa paska puhetta että ajettavuus kärsii replicoiden takia, ei kannata uskoa bmw myyntimiesten kaikkia myyntipuheita!
Mihin perustat ton replicoiden painon... et mihinkään. Koskapa ne painaa SAMANVERRAN, renkaissa on sitten paino eroja! Kyllä tuo elvistely aika on jo ohi antaa nuorempien hoitaa se homma... ajettavuus ennenkaikkea järkevällä hinnalla se on tärkeää! - fatah
joku kaltaisesi kirjoitti:
ostaa kopio-Rolexin niin hänelle nauretaan. Sama juttu kaiken merkkitavaran kanssa. Se on kallista vain sille jolla ei ole siihen varaa. Vaan minun puolestani voit jatkaa ajelemista niillä Vinku-Intialaisilla. Ai niin, Thaimaassa näin tosi hienoja melkein aitoja merkkivanteiden kopioita. Kokeilepa jos sieltä saisit vielä halvemmalla.
Kun sinäkin tajuaisit ette työntäisi koko siivoojan palkkaasi autoosi niin jäisi rahaa oikeasti tehdä jotain muuta! Kun säästää vanteissä 1000-1500 niin voi ostaa sen aidon rolexin, näin se homma menee... Toiseksee relica vanteet tehdään eu-alueella ei Intiassa!
- Samppa
fatah kirjoitti:
... onko sinulla kokemusta kummistakin vanteista? Minulla sattuu nimittäin olemaan, ajossa ei huomaa kummilla ajaa ainakaan -01 e39 alla! Tuo ns. merkkivanteen laatu on suurta huijausta. Autoliikeet nykii hirmuhintaa ns. orggis vanteista idiooteilta jotka on valmiita maksamaan niistä maltaita, tietämättä asiasta sen enempää kuin ett "orggis on kyllä orggis". Itselläni on ollut alla 2 kesää 17" replicat ja ne on toiminut todella hyvin. Vertailu pohjaa on sen verran että nylkyiset talvivanteet, 17" bemun aidot, oli yhden kesän alla. Eroa EI OLE ajettavuudessa! Se on turhaa paska puhetta että ajettavuus kärsii replicoiden takia, ei kannata uskoa bmw myyntimiesten kaikkia myyntipuheita!
Mihin perustat ton replicoiden painon... et mihinkään. Koskapa ne painaa SAMANVERRAN, renkaissa on sitten paino eroja! Kyllä tuo elvistely aika on jo ohi antaa nuorempien hoitaa se homma... ajettavuus ennenkaikkea järkevällä hinnalla se on tärkeää!...jos viitit ni katoppa vielä kerran tota viestiä minkä viimeksi kirjotin. Puhuin pikkasen isommista vanteista kuin tuo 17 tuumaa! Tuo seittemäntoista alkaa oleen kyllä aika vakio kaikissa autoissa joissa ajo-ominaisuudet on enemmän urheilullisemmat, elikkä tommoset tulee aina välikattoon pinoon ku auton ostaa. Eli kerrataan, jos laitat isompaa vannetta vaaditaan vanteelta jo huomattavasti enemmän. Sulla on varmasti kahdeksan tuumaa leveät nuo vanteet ja neljäkymmppiä kumea siinä ympärillä, eli tuo setti kyllä varmasti kestää normaalin ajon jos tajuaa vähä himmailla. Sitte taas ku laitetaan 9 ja 10 tuumaa leveää vannetta, on ikävä tosiasia ettei nämä kenkämaassa valetut halpavanteet tahdo kestää edes junanraiteiden yli ajoa. Lisäten autolle tapahtuvat vahingot iskarit, nivelet jne. kärsii.
Katoppa huvikses Autobildin viimesimmästä numerosta sielä testailtiin noita halppisvanteita! Eipä tainnut mikään testivanteista läpäistä testiä. Kokokin oli vielä mitätön! - riva riva
Samppa kirjoitti:
...jos viitit ni katoppa vielä kerran tota viestiä minkä viimeksi kirjotin. Puhuin pikkasen isommista vanteista kuin tuo 17 tuumaa! Tuo seittemäntoista alkaa oleen kyllä aika vakio kaikissa autoissa joissa ajo-ominaisuudet on enemmän urheilullisemmat, elikkä tommoset tulee aina välikattoon pinoon ku auton ostaa. Eli kerrataan, jos laitat isompaa vannetta vaaditaan vanteelta jo huomattavasti enemmän. Sulla on varmasti kahdeksan tuumaa leveät nuo vanteet ja neljäkymmppiä kumea siinä ympärillä, eli tuo setti kyllä varmasti kestää normaalin ajon jos tajuaa vähä himmailla. Sitte taas ku laitetaan 9 ja 10 tuumaa leveää vannetta, on ikävä tosiasia ettei nämä kenkämaassa valetut halpavanteet tahdo kestää edes junanraiteiden yli ajoa. Lisäten autolle tapahtuvat vahingot iskarit, nivelet jne. kärsii.
Katoppa huvikses Autobildin viimesimmästä numerosta sielä testailtiin noita halppisvanteita! Eipä tainnut mikään testivanteista läpäistä testiä. Kokokin oli vielä mitätön!e39 orkkis koko on 15"
- fatah
Samppa kirjoitti:
...jos viitit ni katoppa vielä kerran tota viestiä minkä viimeksi kirjotin. Puhuin pikkasen isommista vanteista kuin tuo 17 tuumaa! Tuo seittemäntoista alkaa oleen kyllä aika vakio kaikissa autoissa joissa ajo-ominaisuudet on enemmän urheilullisemmat, elikkä tommoset tulee aina välikattoon pinoon ku auton ostaa. Eli kerrataan, jos laitat isompaa vannetta vaaditaan vanteelta jo huomattavasti enemmän. Sulla on varmasti kahdeksan tuumaa leveät nuo vanteet ja neljäkymmppiä kumea siinä ympärillä, eli tuo setti kyllä varmasti kestää normaalin ajon jos tajuaa vähä himmailla. Sitte taas ku laitetaan 9 ja 10 tuumaa leveää vannetta, on ikävä tosiasia ettei nämä kenkämaassa valetut halpavanteet tahdo kestää edes junanraiteiden yli ajoa. Lisäten autolle tapahtuvat vahingot iskarit, nivelet jne. kärsii.
Katoppa huvikses Autobildin viimesimmästä numerosta sielä testailtiin noita halppisvanteita! Eipä tainnut mikään testivanteista läpäistä testiä. Kokokin oli vielä mitätön!Kuka idiootti laittaa alle vanteita joille auto ei ole suunniteltu? Mun rek.otteessa on vaihtoehtoisena kokona 16" ja 17", 15" ollessa orginaali koko. Miksi pilata auton ominaisuudet vanne koolla jolle autoa ei ole suunniteltu!!!! Auton alusta on tehtaalla suunniteltu teityille rengas koolle, jos laitat isompaa alle menee a. ajoominaisuudet b alusta rikkoutuu kuvaamallasi tavalla!
- kun noin
fatah kirjoitti:
Kun sinäkin tajuaisit ette työntäisi koko siivoojan palkkaasi autoosi niin jäisi rahaa oikeasti tehdä jotain muuta! Kun säästää vanteissä 1000-1500 niin voi ostaa sen aidon rolexin, näin se homma menee... Toiseksee relica vanteet tehdään eu-alueella ei Intiassa!
hikeentyy. Voit ajella minun puolestani minkälaisilla paskavaluilla haluat. Itsellä Mersussa taotut Lorinserit jos olet sellaisista joskus kuullut. Kohtuullisen kalliit näin siivoojan palkalla ostettuna mutta kannatti ostaa kun ei ihan jokapaikassa tule vastaan. Paljastuit muuten amispelleksi juttusi perusteella.
- Samppa
fatah kirjoitti:
Kuka idiootti laittaa alle vanteita joille auto ei ole suunniteltu? Mun rek.otteessa on vaihtoehtoisena kokona 16" ja 17", 15" ollessa orginaali koko. Miksi pilata auton ominaisuudet vanne koolla jolle autoa ei ole suunniteltu!!!! Auton alusta on tehtaalla suunniteltu teityille rengas koolle, jos laitat isompaa alle menee a. ajoominaisuudet b alusta rikkoutuu kuvaamallasi tavalla!
Kyllä ise pidän samasta asiasta kiinni, ei ollut kyse kuitenkaan siitä että laitetaanko isompia vanteita, mitä rek. otteessa lukee. Kataos ei tuo 17" mitä sulla on max kärryssäs, ole jokaisessa muussa autosaa raja.
- BMW Power
importer kirjoitti:
BBS AG
Sales 2004: 190,4 Mio €
Employees: 1188
Certifications: ISO 9001, ISO/TS 16949, DIN ISO 14001
Locations: Germany, USA, Italy, France, China
Usko pois bmw:n vanteet tehdään italiassa! Jos haluat maksaa bmw stanssista 1000e niin siitä vaan! Ei se ole tyhmä joka pyytää....Tulee pitkän päälle halvemmaksi ostaa laatua joten ISO leimasta makasn mielelläni.
Mielestäni tyhmä on se joka ostaa halvalla huono laatuisia tuotteita ja ja vasta opittuaan tämän hankkii laatu tavaraa.
Tämä tie on sitäpaitsi se kalliimpi ja voi autoilussa tulla tosi kalliiksi jopa liian kalliiksi... - riva riva
Samppa kirjoitti:
Kyllä ise pidän samasta asiasta kiinni, ei ollut kyse kuitenkaan siitä että laitetaanko isompia vanteita, mitä rek. otteessa lukee. Kataos ei tuo 17" mitä sulla on max kärryssäs, ole jokaisessa muussa autosaa raja.
Mikäs bemu sulla on?
- importer
BMW Power kirjoitti:
Tulee pitkän päälle halvemmaksi ostaa laatua joten ISO leimasta makasn mielelläni.
Mielestäni tyhmä on se joka ostaa halvalla huono laatuisia tuotteita ja ja vasta opittuaan tämän hankkii laatu tavaraa.
Tämä tie on sitäpaitsi se kalliimpi ja voi autoilussa tulla tosi kalliiksi jopa liian kalliiksi...Miten niin huonolaatuisia vanteita? Olen aivan varma että et huomaa aidon ja replican eroa! Kun jaetaan saksan nopeuksia niin eroa saattaa ollakkin, mutta suomalaisissa nopeuksissa ei ole väliä millainen vanne on. Mites sitten peltivanteet.... tuon sun ajatusmallin mukaanhan ne onvat käyttökelvottomat. Taidat olla niitä miehiä jotka pitäävät ajohanskoja koska niillä saa paremman "tuntuman".
- Samppa
riva riva kirjoitti:
Mikäs bemu sulla on?
...
- riva riva
Samppa kirjoitti:
...
Mikäs malli.... ei taida olla kun yksi malli missä esim 19" on vaihtoehtoisena kokona.
- Samppa
riva riva kirjoitti:
Mikäs malli.... ei taida olla kun yksi malli missä esim 19" on vaihtoehtoisena kokona.
Googletappa uudestaa :) 2.5 se on. Sä taidat olla vähän erikoinen tapaus, vääntäisit varmaan kättä jos pystys näin netinkautta.
- vaan on
riva riva kirjoitti:
Mikäs malli.... ei taida olla kun yksi malli missä esim 19" on vaihtoehtoisena kokona.
Kyllähän se on ihan kaikissa E90:ssä.
- riva riva
Samppa kirjoitti:
Googletappa uudestaa :) 2.5 se on. Sä taidat olla vähän erikoinen tapaus, vääntäisit varmaan kättä jos pystys näin netinkautta.
318ci orginaali koko on 16"
320i orginaali koko on 16"
325i orginaali koko on 16"
330i orginaali koko on 17"
330i:ssä voi vaihtoehtoisena kokona REKISTERIOTTEESSA olla 19".... Yhdyn täysin fatahin näkemykseen vanne koosta, ei kannata laittaa suurempaa kuin mitä autotehdas on ko. alustalle suunnitellut! - niitä
riva riva kirjoitti:
318ci orginaali koko on 16"
320i orginaali koko on 16"
325i orginaali koko on 16"
330i orginaali koko on 17"
330i:ssä voi vaihtoehtoisena kokona REKISTERIOTTEESSA olla 19".... Yhdyn täysin fatahin näkemykseen vanne koosta, ei kannata laittaa suurempaa kuin mitä autotehdas on ko. alustalle suunnitellut!Kyllä niitä on ihan lisävarustelistalla eikä pelkästään rekisteriotteessa. Ei se mikään uskon asia ole. Ci ei edes ole E90. Olet väärässä ja pahasti. Myönnä.
- riva riva
niitä kirjoitti:
Kyllä niitä on ihan lisävarustelistalla eikä pelkästään rekisteriotteessa. Ei se mikään uskon asia ole. Ci ei edes ole E90. Olet väärässä ja pahasti. Myönnä.
se olikin täky! Jos rekisteri otteessa on suurin vaihtoehtoinen koko 17" niin 19" tuuman vanteita ei saa laittaa alle ellei käy muutoskatsastuksessa! Eli vaihtoehtoinen koko 1" saa laittaa mutta ei 2"....
- BMW Power
importer kirjoitti:
Miten niin huonolaatuisia vanteita? Olen aivan varma että et huomaa aidon ja replican eroa! Kun jaetaan saksan nopeuksia niin eroa saattaa ollakkin, mutta suomalaisissa nopeuksissa ei ole väliä millainen vanne on. Mites sitten peltivanteet.... tuon sun ajatusmallin mukaanhan ne onvat käyttökelvottomat. Taidat olla niitä miehiä jotka pitäävät ajohanskoja koska niillä saa paremman "tuntuman".
Autossani ei ole ollut peltivanteita sitten viime vuosituhannen.
Mistä päättelet etten käy Saksassa ajelemassa?
Nahkahansikkaita pidän kyllä talvella ulkoillessani.
Ellet laadun päälle ymmärrä niin älä, ei kukaan pakota.
Antaa jutun nyt vaan olla... - Sixinline
riva riva kirjoitti:
se olikin täky! Jos rekisteri otteessa on suurin vaihtoehtoinen koko 17" niin 19" tuuman vanteita ei saa laittaa alle ellei käy muutoskatsastuksessa! Eli vaihtoehtoinen koko 1" saa laittaa mutta ei 2"....
Tämä torvi ei sitten millään ymmärrä - huomaa kyllä ettei (uutta) Bemaria ole koskaan ollut alla.
Myös E60:ssä on vakikoko 16" tai 17" mallista riippuen ja reksiteriotteessa (maahantuojan tyypittämiä) vaihtoehtoisia rengas/vanne yhdistemiä vaikka kuinka.
Ääripäät ovat 225/55 16" vs. 245/35 19" eteen ja 275/30 19" taakse. - riva riva
Sixinline kirjoitti:
Tämä torvi ei sitten millään ymmärrä - huomaa kyllä ettei (uutta) Bemaria ole koskaan ollut alla.
Myös E60:ssä on vakikoko 16" tai 17" mallista riippuen ja reksiteriotteessa (maahantuojan tyypittämiä) vaihtoehtoisia rengas/vanne yhdistemiä vaikka kuinka.
Ääripäät ovat 225/55 16" vs. 245/35 19" eteen ja 275/30 19" taakse.Aika junttimasta käydä haukkumaan ihmistä idiootiksi!
Asiaan, kukaan järkevä ei suomessa osta a. eri leveytisiä renkaita taakse ja etteen b noin matalaprofiilisia renkaita (8,25cm). On varmaan paska auto ajaa sen jälkeen! Uraherkkyyttä tulee varmasti, siotä on turha kiistää! - Samppa
riva riva kirjoitti:
Aika junttimasta käydä haukkumaan ihmistä idiootiksi!
Asiaan, kukaan järkevä ei suomessa osta a. eri leveytisiä renkaita taakse ja etteen b noin matalaprofiilisia renkaita (8,25cm). On varmaan paska auto ajaa sen jälkeen! Uraherkkyyttä tulee varmasti, siotä on turha kiistää!Muistaakseni tutun autossa E46:ssa oli rek. otteen mukaan vaihtoehtoset 255/35/18 taakse ja 225 eteen, vaikka se oli pienimmällä koneella. Voi olla että olen väärässä?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968