Onko pojat mielestänne huijaamista, jos pienirintainen tyttö käyttää kevyesti topattuja rintaliivejä tai push-uppeja? Ei siis mitään sellaisia että ne kasvattaa rintojen kokoa kolme kuppia vaan kevyesti topattuja...
Tuli vaan jostain mieleen kysyä kun kuulin yhden semmoisen tilanteen :)
topatut rintsikat huijausta?
16
1635
Vastaukset
- Nimetön
Mutta kielii ainakin siitä että tytön mielestä omat rinnat ovat liian pienet.
- jaakko89
vaan ainoastaan merkiksi erittäin alhaisesta itsetunnosta. Kyllä ihmisen pitäisi olla suurinpiirtein sujut itsensä kanssa, olisipa sitten ohukainen tai paksukainen, pitkä tai pätkä.
- joku jostakin
Ainkain minun mielestä se on pojan huijaamista mutta myös itsensäkin huijaamista.
Aivan sama jos miehet tunkisivat housuihinsa sukkia. Etkö itse tuntisi itseäsi petetyksi jos eka säät käsityksen että miehellä on sen tai sen kokoinen härveli ja sitten sukkavuoren alta paljastuukin pikku lilleri. - eetu88
Niínku otsikosta jo kävi ilmi, niin mun mielestä siin ei oo mitää vikaa, jos tyttö käyttää topattuja tai pus-up rintsikoita.
Eikä se tarkota,että olisi huono itsetunto tai mitään,,
Vähän ihmetyttää jos se jollekkin on jonkinmoinen ongelma. - toki
Jos kundi kulkee tennissukkarulla housuissa niin onko se huijausta? On tietenkin! Eri asia sitten onko sillä mitään väliä, toisille voi olla ja toisille ehkä ei.
- On ainakin sinnepäin
Toppaukset tekevät rinnoista suuremmat kuin ne todellisuudessa ovat. Joillekin rintojen koko on tärkeää (toiselle pienet, toiselle suuret. Tilannehan nyt on niin että lähes kaikki miehet ovat tyytyväisiä naisensa rintojen kokoon.)
Eli Löydät sen oikean todennäköisesti vähän nopeammin olemalla aito itsesi (myöskin rintojen osalta). Jos olet löytänyt sen oikean niin kysy häneltä.
Ainahan "huijata" voi ja sitä paljon käytetään mutta johtaako se lopulta haluttuun tulokseen? - tyttö
minusta se on kuitenkin jokaisen oma asia, käyttääkö push uppeja, eikä kuulu kellekään. jos poika tuntee itsensä huijatuksi ja petetyksi, eikä sen takia voi sitten olla tytön kanssa, hän ei ole tytön arvoinen.
- MinunMielipiteeni
no jos ne rintsikat on KEVYESTI topatut niin nehän vaan "muotoilee" rintoja eikä tee mitään suurta kokoeroa.Eihän rintojen kokoa sentin tarkkuudella paidan alta havaitsekaan ja muutenkaan ei pienestä erosta niin välitä.en usko että poika pettyy sängyssä,hän ei luultavasti huomaa eroa lainkaan..Eikä siitä niin välitetä,yhdellä luokkalaisellanikin on todella pienet rinnat,sitten hän käytti push-uppeja ja sai pian poikaystävän.poika taatusti tiesi että rinnat eivät olleet aidot mutta mitä sitten?Ei poika tyttöä parin millin rinnansuuruuden erolla jätä tai valitse..
- Tyttönen92
Mun mielestä on ihan jokaisen oma asia, laittaako push-upit, tai topatut, tai vaikka tennissukkia alkkareihin. Minulla itselläni on ehkä hivenen isot rinnat, ja silti käytän mielelläni aavistuksen verran topattuja liivejä, koska sillon nännit ei nöpötä yököttävästi paidan läpi, ja rinnat saa paremmin tukea. Katsos jos liivit on tehty muotoilemaan, ne myös estää roikkurintojen syntymisen.
Se on vissi, että jos joku jätkä saa hepulin siitä, että mulla on topatut liivit, se ei ansaitse mua. Pitäiskö mun käyttää nenäliinoja, vaikka rinnat hölskyis juostessa? - jiihaaaaaaaaaaa
Mitkä on topatut rintsikat . .. ?
- tyttövaa
ne on semmoset rintsikat jois on semmoset pehmusteet jotka täyttää melkein koko kupin,ja on olemassa semmosii jois sen saa pois,mut joihinki se on ommeltu kiinni.mm. seppälää jos meet nii siellä joissan rrintsikois on niihi kuppeihi laitettu semmoset täytteet,et vaik sulö olis aa kuppikoko,nii voisit ostaa tyyliin b-c kupin ritsikat,eikä tuntuis isoilt.
- ...
käyttäähän isorintaisetkin push-uppeja. mitäs mieltä te sitte siitä ootte??
- höhöhöö
Mitkä on push-upit...?
- Anonyymi
On se huijausta. Deitit tytön kanssa ja suhteellisen kireä paita ja topatut liivit. Näytti hyvältä ja sopivalta. Kun päästiin asiaan, rintoja ei ollut lainkaan! Vain pienet nännit nöpötti.
- Anonyymi
On se fuskaamista.
Pienet rinnat kuitenkin ovat pienet rinnat ja sellaisina ne pysyvätkin, vaikka niitä kuinka yrittäisi saada näyttämään suuremmilta toppi- tai pushup-liivejä.
Sama kuin farkuissa, joskus olen katsonut että jumalauta, kun jollain muijalla on kivan kiinteä ja muodokas perse. Mutta sitten, kun olen nähnyt saman muijan vaikka uima-asussa tai alasti jopa, niin perse onkin litteä lättänä tai roikkuu melkein kuin Disneyn Lurppa-hahmon posket. - Anonyymi
Ei ole huijaamista minkään ikäisenä.Vaateet näytä paremmilta pällä ylä osasta.Itseän varteen kaikki pukeutuvat,miten tuntu itselle Ok. Oli nuori,aikuinen tai vanha.Ei poikien takia,miesten tai vanhojen ukkojen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856