Ah ihanaa sinustakin kuuluu,olen niin kaivannu/ajatellu mitä ja mihin olet joutunu kun ei ole pitkään aikaan kuulunu mitään.
Toi on tosi hyvä nimim."tinni"iloistuin valtavasti,huomaaks ihan pienestäkin minut melkein saa kyyneliin kun minut joku muistaa.
Ukin kanssahan täs olemme heitelleet turinoita tästä herrasta, joka ylivedon on meistä ottanu,no no ei kai ei me sille herralle periksi anneta.
Mitä sinulle kuuluu,oletko saanu vesihoidolla tuloksia parempaan suuntaan,kumpa olisikin niin,että avun olisit siitä saanu.
Ollaan kuulolla vaikka ei kuulakkaan,ajatella muistellakkin voidaan ,niitä ei ole pois otettu ja huumoriakin viljellään ja minä puhelen rapsutan sekä halin minun niin nutusta kaveria joka on muuten Wili.Terv.Ystävä virtuaali maailmasta.
Wilhelmina
4
389
Vastaukset
- Wilhelmiina
Hei "Tinni"
hyvä ettet pahastunut tuosta Tinnistä vai pitäiskö sanoa hienommin "Tinny" Sulla on aina pilkettä silmässä vaikka onkin räiskettä korvassa. Ilolla luin viestisi.
Mitään ihmeparantumista en oo kokenut sitten viime tapaamisen ... vaihtolämpöinen vesihoito toki vähän helpottaa, mutta aina ei oikein jaksa sitäkään. Ehkä sitä taas piristyy ja saa vauhtia kun tulee kevät, valoisaa ja lämmintä.
Paljon rapsutuksia Wili-ystävällesi ja halauksia sinulle. Laitan mukaan virtuaalipostikortin jos onnistun sen lähettämään.
http://www.riversongs.com/Flash/lotsofhugs.html
Terv. ystäväsi- "tinni"
aivan uskomattoman ihanaa,somaa söpöä kiitos ystävä ilon tuoja.Kuinka sä sen teit,olet taitava mä en osaa.
"Tinni"aivan soma nimi, sen mä pidän,ei passaa hienostunu,olen "tavallinen"moottorikorva.
Harmi ettei vesihoito kuin lieventää, hyvähän sekinse vaan ettei aina jaksais.Mä askartelen se on lepoa huutojen keskellä,Wili on aina minun jalkojen vieressä,ymmärtää muuten,etten kuule.
Kerron terveiset,on hyvä kuuntelija lipasee myötätunnosta,iloitsee myös, hyvin passataan yhteen minä puhun ja hän tietää etten kuule niin ei tarvi vastatakkaan..nauraa..
Hyviä vointia ja ollaanhan kuulolla.
- onkin
Ylöjärven.
- 10vuotta
2006.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456