Ah ihanaa sinustakin kuuluu,olen niin kaivannu/ajatellu mitä ja mihin olet joutunu kun ei ole pitkään aikaan kuulunu mitään.
Toi on tosi hyvä nimim."tinni"iloistuin valtavasti,huomaaks ihan pienestäkin minut melkein saa kyyneliin kun minut joku muistaa.
Ukin kanssahan täs olemme heitelleet turinoita tästä herrasta, joka ylivedon on meistä ottanu,no no ei kai ei me sille herralle periksi anneta.
Mitä sinulle kuuluu,oletko saanu vesihoidolla tuloksia parempaan suuntaan,kumpa olisikin niin,että avun olisit siitä saanu.
Ollaan kuulolla vaikka ei kuulakkaan,ajatella muistellakkin voidaan ,niitä ei ole pois otettu ja huumoriakin viljellään ja minä puhelen rapsutan sekä halin minun niin nutusta kaveria joka on muuten Wili.Terv.Ystävä virtuaali maailmasta.
Wilhelmina
4
423
Vastaukset
- Wilhelmiina
Hei "Tinni"
hyvä ettet pahastunut tuosta Tinnistä vai pitäiskö sanoa hienommin "Tinny" Sulla on aina pilkettä silmässä vaikka onkin räiskettä korvassa. Ilolla luin viestisi.
Mitään ihmeparantumista en oo kokenut sitten viime tapaamisen ... vaihtolämpöinen vesihoito toki vähän helpottaa, mutta aina ei oikein jaksa sitäkään. Ehkä sitä taas piristyy ja saa vauhtia kun tulee kevät, valoisaa ja lämmintä.
Paljon rapsutuksia Wili-ystävällesi ja halauksia sinulle. Laitan mukaan virtuaalipostikortin jos onnistun sen lähettämään.
http://www.riversongs.com/Flash/lotsofhugs.html
Terv. ystäväsi- "tinni"
aivan uskomattoman ihanaa,somaa söpöä kiitos ystävä ilon tuoja.Kuinka sä sen teit,olet taitava mä en osaa.
"Tinni"aivan soma nimi, sen mä pidän,ei passaa hienostunu,olen "tavallinen"moottorikorva.
Harmi ettei vesihoito kuin lieventää, hyvähän sekinse vaan ettei aina jaksais.Mä askartelen se on lepoa huutojen keskellä,Wili on aina minun jalkojen vieressä,ymmärtää muuten,etten kuule.
Kerron terveiset,on hyvä kuuntelija lipasee myötätunnosta,iloitsee myös, hyvin passataan yhteen minä puhun ja hän tietää etten kuule niin ei tarvi vastatakkaan..nauraa..
Hyviä vointia ja ollaanhan kuulolla.
- onkin
Ylöjärven.
- 10vuotta
2006.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745139Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12025951SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32215641Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16210778Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369211Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307213Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2396811Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2196463