MINKÄ operaattorin valitsisin?
T:vanhus
Neuvokaa nuoremmat mitä teen?
3
679
Vastaukset
- EI OIKEIN MIKÄÄN
Nyt kannattaa odottaa että tilanne rauhoittuu ehkä sauniksen prepaid voisi olla se oikea tällä hetkellä.Kannattaa oikeesti odottaa.
- Olen oikeassa
Joo, ei mitään pitkää suhdetta kannata hakee, seuraa hintoja ja vaihtaa kun parempi löytyy. Näin on. Telefinland oli hyvä ja on vieläkin, en tie kuinka kauan mutta... ittellä on puhepaketti 17,9e/kk, tekee 0,036e min jos puhuu sen 8 tuntia (500min) kuussa. Eikä oo väliä mihinkä liittymään soittelee. Ja ylimenevät minuutit, nekään ei ole pahoja 0,099e. Mutta täytyy jatkossa kattoo, ja seurata mitä toi paska Sonera meinaa.
- Uskollinen nainen
Olen oikeassa kirjoitti:
Joo, ei mitään pitkää suhdetta kannata hakee, seuraa hintoja ja vaihtaa kun parempi löytyy. Näin on. Telefinland oli hyvä ja on vieläkin, en tie kuinka kauan mutta... ittellä on puhepaketti 17,9e/kk, tekee 0,036e min jos puhuu sen 8 tuntia (500min) kuussa. Eikä oo väliä mihinkä liittymään soittelee. Ja ylimenevät minuutit, nekään ei ole pahoja 0,099e. Mutta täytyy jatkossa kattoo, ja seurata mitä toi paska Sonera meinaa.
Minä arvostan kyllä pitkiä suhteita. Mutta ongelmaksi tuli, että kumppani ei. Otin 6 Tele Finlandin liittymää lupauksella "pysyvästi halapa", "rehellisesti", "ei turhia yllätyksiä", "sinulla on oikeus tietää..." Ja ilmoitus tuli yllättäen: liittymien markkinointi ja kehitys Tele Finlandin tuotemerkillä loppuu.
Mutta se supermies oli niin kuin miehet yleensä: sai mun rahat ja hävis. Ei vastaa puheistaan. Luulin naineeni pojan, mutta nainkin vanhan ja kankean ukkelin. Mainoksessakin Miitta Sorvali haikailee Markus Pöyhösen perään eikä muista edes aviomiehensä nimeä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446