Löysin mikkelistä monta parturiliikettä, mutta silti ajattelin kysyä mielipiteitä / hintalaatu suhdetta.
esim: Riley, Ahotie , Groove Style (tms) jne
missä ammattitaitoiset parturit ja hinta kohdallaan? :)
heipsis
12
7884
Vastaukset
- TurboDatsun
Pää kuulaks !!! HAHAHA !!
Ristiina!! - en enää asiakas
Ei kannata ainakaan Rileyhin mennä. Tai sitten vahdi tarkkaan mitä kampaaja sulle tekee. Mulla ainakin huonoja kokemuksia, kampaaja ei kuunnellut lainkaan minun toiveitani. Leikkasi enemmän kuin mitä pyysin ja muutenkin teki omia sovelluksiaan.. Tokaisi vain jälkeenpäin että tämmönen tästä nyt sit tuli. PRKL. Nii ja aika kalliskin se paikka on.
- riley!!!!!!!!!!!
Minäkään en suosittele rileytä!Kävin vaalentamassa(kellertämäsä)hiukseni siellä.Sanoin kampaajalle vielä etukäteen, että keltasia en missään nimessä hiuksistani halua!Niinpä siinä kävi, että hiuksistani tuli aivan kamalan laikukkaat ja keltaiset!Siis aivan järkyt.Kampaaja ei osannut sekoittaa värejä oikein,änkytti vain,että oli yrittänyt sitä hopeaa tarpeekai kyl laittaa ja ei tiedä miksi nyt näin kävi...Sanoin, että en kyl haluaisi maksaa tästä, kun on näin kamala.Siinä sitten hetki ihmeteltiin ja kampaajan ilmeisesti pomo lupasi pienen pullon (5ml) hopeashamppoota.Lupasi,että auttaa.Näin pääsivät minusta eroon ja arvatkaapa auttoiko hopeashamppoo.....???No ei!
- Piia
Sinne en mene enää ikinä.Kaverini on tykännyt käydä mutta itselleni leikkasi mallin jossa latvat sojottaa joka suuntaan,toisinsanoen olen kuin sähköiskun saanut.Sanoin että älä leikkaa missään nimessä liikaa,puhuin kymmenestä sentistä mutta tulos on yli 20 cm pois hiuksista!minulla on luonnontaipuisat hiukset jotka liian lyhyeksi leikattuna kääntyvät joka suuntaan.Eipä kuunnellut ja tulos on kauhea.Kiva oli maksaa 32euroa siitä että joutuu pitämään hiuksia kiinni.Tämäkin typykkä tokaisi vain että tällainen tuli ja olipas huonoa latvaa.Ja kuulema kasvaa kuin rikkaruoho takaisin!Tuli mieleen voisko nuo jotkut kampaajat pilata toisten hiuksia tahallaan vai miksi pitää saksia aivan liikaa ja tehdä kaikkea kuuntelematta asiakasta lainkaan?
- Maantietukka
riley!!!!!!!!!!! kirjoitti:
Minäkään en suosittele rileytä!Kävin vaalentamassa(kellertämäsä)hiukseni siellä.Sanoin kampaajalle vielä etukäteen, että keltasia en missään nimessä hiuksistani halua!Niinpä siinä kävi, että hiuksistani tuli aivan kamalan laikukkaat ja keltaiset!Siis aivan järkyt.Kampaaja ei osannut sekoittaa värejä oikein,änkytti vain,että oli yrittänyt sitä hopeaa tarpeekai kyl laittaa ja ei tiedä miksi nyt näin kävi...Sanoin, että en kyl haluaisi maksaa tästä, kun on näin kamala.Siinä sitten hetki ihmeteltiin ja kampaajan ilmeisesti pomo lupasi pienen pullon (5ml) hopeashamppoota.Lupasi,että auttaa.Näin pääsivät minusta eroon ja arvatkaapa auttoiko hopeashamppoo.....???No ei!
Pitää aina muistaa kertoa, mitä käsittelyjä hiuksissa on ollut. Kuulostaa siltä että sulla on ollut punaiseen taittava väri alla (oma tai värjätty) ja jostain syystä kampaaja ei ole sitä tiennyt. Hiusten rakenne myös aina vaikuttaa. Hyväkään kampaaja ei välttämättä saa hampputukasta nättiä. Itse olen montakin kertaa käynyt Rileyssa ja aina tykännyt lopputuloksesta. Ja joka kerta on tarkkaan juteltu mitä tästä päästä löytyy, jotta tietää mitä tehdä ja mikä on ehdoton no no mun hiuksille. Peukut mun puolesta Rileylle, on myös hitusen halvempi kuin eräät aivan torin ympärillä olevat kampaamot.
- parishilton06
Itse suosittelen kovasti Nixiä,Mikonkadulla.Hyvä palvelu ja hyvää jälkeä.
- haluat tietää
palvelun kokonaishinnan, niin mene Napsiin, sijaitsee Maaherrankadulla kaupungintaloa vastapäätä. Hinnoittelu on selkeää eikä tule yllätyksiä. Oon käynyt siellä siitä lähtien kun se syksyllä avattiin ja ollut tyytyväinen. Ei mikään halpa paikka, mutta hyvä.
- tukkatyttö
ehdottomasti paras kampaaja mikkelissä on hair gamen Miia. Sinne kun kerran menee, niin ei sen jälkeen enää muilla käykkään =)
- tukkatyttö
yövuorossa sekoilen, siis hairgame molanderin mäellä...=)
- lasttime
Itku pääsi, kun kotiin tulin. Hiuksista tuli kamalat. Värin laittoi ja ei pitänyt mennä omaa väriä tummemmaksi. Lopputulos: juurista punertavat ja muualta ei niin minkään väriset:( ja otsatukka vetyperoksidin valkoinen..! "Tosi nätti väri", kuului föönin äänen takaa, kun tukkaa kuivasi. Föönikin näytti olevan ensimmäisiä kertoja kädessä samalla yrittäessään käyttää harjaa. Takkuuhan se tukka meni. Näin yli kymmenen vuoden kokemuksella????!!! Sen pituinen se HAIRGAME:n kampaamokäynti ja VIIMEINEN!
- Vakioasiakas
Itse käynyt vuosia Groove Stylessä ja aina oon saanut rahoilleni vastinetta.Huippu henkilökunta ja palvelu.Hinta samaa luokka kuin muissakin keskustan alan liikkeissä.
- Anonyymi
Riley oli hyvä ja kampaaja teki just kuin pyysin hänen tekevän ja tulos oli HURMAAVA. KIITOS! Tämä tihme apahtui vuonna 2003 lokakuussa. Erittäin hyvä palvelu ja tulos siis loistava. Vielä KIITOS.
Mutta sitten tapahtui jotain. Sama kampaaja, ehkä vuoden kuluttua, ehdotti minulle tummaa sävyä hiuksiini. Minä suostuin ( olen punatukkainen). Mutta silläkertaa hiukset eivät näyttäneet hyvältä. Olin pettynyt. En mene Riley-kampaamoon enää. Ps. Mistä nimi Riley? Siis Raili. Onkohan omistaja joku Raili? Tämä kampaaja ei sitä osannut kertoa kun häneltä kysyin. No joo, kiitos vaan, oli kiva käydä ne kaksi kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1212266
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten4242153Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?971176Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?13968Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.34790- 44784
Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi109766Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!15754Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus
Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte166706Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti32679