Kyllä tämä on yks hevon v***n kuppikuntainen pitäjä! Pikkusielujen paratiisi. Onneksi käyn Y-vieskassa vain kerran kuukaudessa, ja silloinkin pakon sanelemana.
Ylivieska
3
940
Vastaukset
- .....
että jättäisit käymättä tuon yhdenkin kerran niin Ylivieskasta tulisi heti paljon parempi paikka!
- Fredrika84
Ylivieskä on kuvaamasi "kuppikunta". Erittäin sisäänpäin lämpiävä kaupunki. Tällä tarkoitan lähinnä Ylivieskalaisia ihmisiä. Uusia ihmisiä ei oteta kovin hyvin vastaan, henk.koht. kontakteja on vaikeampi luoda kuin esimerkiksi jossain muuaalla. Epäsosiaalista porukkaa."Piireihin" ei pääse vaivattomasti.
Tämä mielipide on minun, mutta myös muutaman muun tuttavani (ylivieskalaisen ja ulkopaikkakuntalaisen) näkemys.
Tokihan tuo Sun asenne lisää tätä epäsosiaalisuutta ja tiivistää "kuppikuntaa". Kun olet liikkeellä tolla asenteellasi varmasti saat samanlaisen vastauksen riippumatta siitä missä oot.
Näytähän esimerkkiä niin sinusta voi ottaa mallia. Nykyinen esimerkkisi on huono. Sillä ei mikään parane-päinvastoin. Ulkopaikkakuntalaiset otetaan vaan entistä huonommin vastaan ja saavat leiman sun kaltaisilta ihmisiltä.
Alavieskalaisena voit myös kulkea Kalajoella/Kokkolassa ja Oulussa. Jos Ylivieska ärsyttää noinkin paljon kannattaa hoitaa asiat niin ettei Ykaan ole minkäänlaista tarvetta mennä.Pystyt siihen jos haluat! - ydinkeskustan
kehittämistyöryhmälle,vai mitä?
Ainakin käydessäni olen todennut puistojen kalusteiden hävinneen,samoin kaisaniemen luonnonkasvipuisto,ennen kaunis,nyt rumentaa hoitamattomana ympäristöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375116- 823636
- 373050
- 613005
- 102936
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562363- 411848
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91790- 181731
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391718