sellaista olisin kysynyt teiltä,että kuinka moni rasvaa vatsaansa raskauden aikana ettei tulisi raskaus arpia??Ja jos niin millä rasvoilla,itse rasvaa nivealla,onko se rasva ihan ok?vai onko haittaa jotain?Olisi kiva tietää??
Kiitoksi
Nivea rasva
4
1267
Vastaukset
- -rv.39+3-
Eli rasvasin Nivealla n. rv.25 saakka. Arpia tuli jo sen verran mitä oli tullakseen ja sen jälkeen eivät enään lisääntyneet, vaikka lopetin rasvauksen. Nyt loppuajasta olen välillä rasvannut aivan vain sen vuoksi kun masun iho välillä aika kuiva. Ja arvet eivät ole lisääntyneet, ainakaan vielä.. =).. Ja tuon voiteen nimi oli Nivea Soft, Body & Fase Cream. Ennen kuin aloin käyttämään kyseistä rasvaa, niin kysäisin Nivealta saako käyttää raskauden aikana ja sieltä tuli vastaus että saa.
- Tappi
Rasvasin esikoista odttaessani mahaa monilla voiteilla.
Parhaimmat oli:
Aqualan
Body Shopin Mango vartalovoi
Menetteli myös:
Novalan
Essex paksempi versio
Ei tullut raskausarpia. Nyt tokassa raskaudessa oon ollut laiskempi rasvaamaan ja heti kun vatsa yhtäkkiä pullahti suureksi puolenvälin jälkeen ilmestyi arvetkin. Nyt taas rasvailen tiuhaan. - kaisu
Apteekista kysäisin raskausarpien estämiseksi rasvaa ja suosittelivat vichy-nimistä voidetta. Aika tyyristä se oli, muistaakseni yli 20€/125ml, mutta yhtään arpea ei tullut! Nyt toisessa raskaudessa aion käyttää samaa merkkiä, vaikka vaikea silti sanoa kuinka paljon merkitystä loppujen lopuksi on sillä rasvauksella.
- ::::::::::::::::::::::::::
..ovat toimineet hyvin, ei oo tullu arpia, rasvasin mahan, pepun ja reidet joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️851748Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1201164YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä581026- 62916
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74836- 57790
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli78789Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029786Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39757Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.43756