rieju 125 vs. yamaha xt 125

kumpi.

on parempi kertokaa mielipiteitänne. kumpi kulkee vakiona enemmän. kiitos jo etukäteen XD

33

11415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ÅKE

      TÄYZII!!!!!!1111!!!!111!!!!!

      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD
      XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD XD

    • 27hv

      Mietippä vähän.Toinen on zing zong uustuote ja toinen ajan liemissä keitetty klassikko jota vuodet parantaneet pikkuhiljaa jo alunperin hyvästä tuotteesta. Kone olut kyykyssä ja endurossa tehokkaamapanakin versiona. Eipä tarvitse pahemmin miettiä kumpi kannattaa valita.
      Unohda xt osta dt.

      • Mut

        Mutku rahaa ei oo kumpaankaan!


      • yammu setä

        DT RULEZ!!


      • http://keskustelu.su

        Rieju on espanialainen = EU:n sisältä urpo


    • hgh

      Taitaapa kummassakin olla jammun kone joten sinänsä sama.

    • rieju

      DT on ruma ku rullatuoli

    • paleksi

      KYLLÄ SE RIEJU AINA yamahan VOITTAA...:)

      • jaaaajaaaaperkele

        mee sinä riejujes kans vittuu kun ruuvitki ruostuu saatana!! D:::::::


      • paleksi
        jaaaajaaaaperkele kirjoitti:

        mee sinä riejujes kans vittuu kun ruuvitki ruostuu saatana!! D:::::::

        kyllä se rieju on parempi kuin yamaha laiva:DDDD


      • wut
        paleksi kirjoitti:

        kyllä se rieju on parempi kuin yamaha laiva:DDDD

        rieju ja xt, sama yamahan nelarikone. pääset niillä satasta


      • tytötki tietää

        Toivottavasti toi oli vitsi.. riejut on nii perseestä.. kone ehkä sama ku yamahassa mutta muut osat meneeki sitte ihan penkin alle.. suosittelen xt:tä. se on hyvä peli.


      • pdsaofpsj
        tytötki tietää kirjoitti:

        Toivottavasti toi oli vitsi.. riejut on nii perseestä.. kone ehkä sama ku yamahassa mutta muut osat meneeki sitte ihan penkin alle.. suosittelen xt:tä. se on hyvä peli.

        Nää näillä Pieruillasa kehuskelee


      • kjdlajfljkcjkl

        reijua ei ikinä kannata hommata ne on ihan perseetä


    • Merz0k

      Kyl täälläki huomaa, et mielummin mee motot.nettiin tjsp muulle asiantuntevalle sivustolle, kun että kyselisit näiltä kaikentietäviltä Suomi24-pelleiltä.

      Kuitenkin, Riejun mallissa on sama kone, mitä on XT:ssäkin. Eli näin pikaisesti maalaisjärjellä ajatellen, vauhtieroja ei näillä peleillä paljoa ole. Eikä se vauhti ole se 1 ja ainoa. Pitäähän sitä pyörässä muutakin olla kuin pelkkä vauhti. Idiootit ostavat pyörän vaan tehon mukaan, sanon ma.

      Parit linkit vielä perään:
      http://www.motot.net/wiki/Rieju_MRX/SMX_125
      http://www.motot.net/wiki/Yamaha_XT125X
      http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=100&t=51116
      http://www.motot.net/forum/viewtopic.php?f=100&t=47477

      Kärsivällisesti vain keskustelulaudalla sivuja läpi. Mitä enemmän tiedät, sitä paremmin osaat ostaa.


      P.S. "XD" ei anna hyvää kuvaa sinusta, lisäks äidinkieli tulis tarpeeseen.

      • XT 125x

        Kyl Yamaha xt125 riejun voittaa ittellä kun on xt niin ei ole vielä pitänyt mitään korjailla. kaverilla on rieju ja vähän väliä korjattavana.


      • riejufani
        XT 125x kirjoitti:

        Kyl Yamaha xt125 riejun voittaa ittellä kun on xt niin ei ole vielä pitänyt mitään korjailla. kaverilla on rieju ja vähän väliä korjattavana.

        haista sinä vittua, minulla on rieju enkä öljyjä kertaakaan ja olen ajanut 16tkm


      • XT-BOMBER
        riejufani kirjoitti:

        haista sinä vittua, minulla on rieju enkä öljyjä kertaakaan ja olen ajanut 16tkm

        Hahhah :D Kyllä kohta leipasee ja nätisti! :D Vitun idiootti.


      • riejutonpaskoja
        riejufani kirjoitti:

        haista sinä vittua, minulla on rieju enkä öljyjä kertaakaan ja olen ajanut 16tkm

        mulla on XT125X oon ajanut 30tmk ja ei oo mitään vikaa ollu ja kaverin rieju leipo ku se oli ajanut 1tkm


    • riejufani

      rieju kulkee paremmin, kannattaa ostaa rieju. itselläni on enkä ole katunut päätöstä .

    • XT-BOMBER

      Itselläni on tuollainen XT, ja suosittelen sitä lämpimästi jos suorituskyky ei ole se tärkein asia. Nimittäin tuollainen syö sadalla VAIN n. 3 litraa, ja on todella hyvä ajaa pitempääkin matkaa. Ja sen verran vielä voin sanoa että itse olen ajanut XT:lläni 130km/h, mutta suoralla se menee sen 95-100km/h. Ja Riejun piikki jää viivoissa! On kokemusta... Niin, ja siihen kun ostaa vielä vaikka LeoVincen putken niin kyllä pörisee! :D

      Ugh, olen puhunut.

    • XT- racing

      Kyl yamaha on parempi, itellä on oikeesti toi 125 yamaha xt, ei ole ollut 1,5v aikana yhtään vikaa.

    • riejut liejuun

      Yamahat on rautaa riejut on tehty liejusta ja mudasta!
      jammut toimii kin paremmin ja kulkee!1

    • varmaa tietoo

      Yamaha on parempi ittelä on. sama kone molemmissa mutta yamahassa parempi kaasari ja pakoputkisto, muutenkin laadultaan parempi.
      Kannattaa lukea enemmän moto.netistä.
      nää suomi24 trollarit kusettaa aikapahast.

    • XT-BOMBER

      Korjaus aiempaan viestiin: ei moto.net VAAN motoT.net :D

    • mattomies123

      onks kellään tietoo mistä sais sellaisen yamaha digitaalisen mittariston , koska mun XT se meni paskaks :D

    • YAMAHA WR

      hei haloo ostakaa yamaha wr!!!
      paljo parempi ku joku xt wr:ässä on ruisku kone ja kaikki...

    • xt

      haistakaa rieju voi sanoo rojuks yamaha xt on kova peli ja sillä saa respektii t. YAMAHA MIES

    • Tietämätön

      Osaisko joku vastata että miten xt 125:sen ryyppy toimii?

    • XT-BOMBER

      Vedät vivusta... Idiootti.

    • wegtw4tg

      xt o pommi ;)

    • derbivierahat

      kukaan teistä ei oo oikeessa. kaikki olis ilosia jos vaan ostais derbin

      • Derbileipoo

        YBR Yamaha vie sun Derbiäs 6-0.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6153
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3916
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2299
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1910
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1353
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1296
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1030
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe