Mikä se KoRnin kappale on, mis ne on koirina. siis niil on koiran keho mut kasvot on ihmisen.
Vastaukset 6
- trash
Kyseessä siis suomalaisen Antti Jokisen ohjaama Word Up video, ei ole muuten Kornin biisi vaan kyseessä on cover, muistaakseni joku Cameo tai jotain sinnepäin on esittänyt/tehnyt kyseisen biisin.
- Mielikuvitusystävä
...onko kyseessä cover vai ei, olen silti älyttömän ylpeä että sen on suomalainen ohjannut. Ei suomi sitten loppujen lopuksi ole ihan paska maa, hyviä Kornin musavideoita osataan ohjata...
- YuuShinShiAi
Kyseinen biisi on Word Up ;)
- Wipot
Kappaleen nimi on word up sen alkuperäinen esittäjä on Cameo ja word up videon on ohjannut suomalainen videoohjaaja Antti Jokinen. ... tässä vähän muutakin tietoa.
- samoja
samata asiathan tuossa toistit mitä aikasemminki oli kerrottu..
- koRnfani89
samoja kirjoitti:
samata asiathan tuossa toistit mitä aikasemminki oli kerrottu..
ei hittolainen, anttihan on vielä nurmijärveltä, meikäläisen kotiseutumilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 52880
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan63643- 55640
Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan
Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli43562Olen luovuttanut
Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik30525Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"
Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk4502En välitä sinusta yhtään
Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.32498- 72441
- 33425
- 37416