Onko taloushallinnon tiiminvetäjä kokemuksia ?
Miten tiiminvetäjä toimii ? Onko vetäjä vastuussa taloushallinnon tehtävistä ? Vai lähinnäkö vastuussa siitä että työt tulee tehdyksi ? Tiiminvetäjä hoitaa tiimin jäsenien keskinäisiä suhteita ? Mikä on tiiminvetäjän pääasiallinen tehtävä ? Tiedättekö onko tiiminvetäjille millaista koulutusta ? Saako hän ko. tehtävästä lisä-palkkaa, vai sisältyykö ko. tehtävä kk-palkkaan ? Kertokaa kokemuksianne ! ! Ja neuvokaa tahoja/linkkejä, josta saisin asiasta lisätietoa.... Kiitos teille kaikille aktiivisille !
Tiiminvetäjä ?
4
4026
Vastaukset 4
- Noora
Ei meillä ainakaan tiiminvetäjä saanut mitään lisäpalkkaa. Meillä käytännössä joto ilmoitti asiat tiiminvetäjälle, joka taas kertoi yrityksen/johdon asiat tiimilleen. Meillä lähinnä tiiminvetäjä sai joko kiitokset tai haukut ym. asiat vietäväksi tiimilleen (ryhmälleen). On olemassa tiimikoulutusta, ei pelkästään tiiminvetäjälle.
- 24deemoz
meillä on.... tiiminpäkättäjä!
- esimiehen alla
tiiminvetäjä = lähin esimies ainakin meillä.
- 8+13
Meillä tiiminvetäjä vastaa siitä, että tehdään oikeat työt oikeaan aikaan. Eli että saadaan kaikki ajoissa valmiiksi. Samalla vastaa tiimin hyvinvoinnista, siinä määrin kun se nyt on mahdollista. Vahtii ettei työt kasaannu parin ihmisen varaan. Ko. henkilö myös tarvittaessa määrää kiirellisimmät tehtävät "yli" omien, jos aikataulut alkaa jättämään. Hänen kauttaan myös pyydetään tarvittaessa vapaapäiviä ja hänelle kerrotaan jos jokin työssä mättää. Lisäksi hän tekee samoja töitä kuin muut, mutta onneksi on pätevämpi niin osaa tarvittaessa myös neuvoa miten pitäisi menetellä.
Isommassa paikassa tiiminvetäjä ei välttämättä tee ollenkaan perustöitä, vaan johtaa ja huolehtii töiden sujumisesta. Riippuu yrityksestä, kuinka paljon tällaiselle on tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän511001Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17896Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501802- 46737
- 42674
- 37619
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE166553Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37540Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan57518