S24 :N TAPPAVA PILA!

VOI SAATANA!

Suomi24 :n törkeä pila luettelosta, jossa julkaistaan kaikkien keskustelijoiden nimet ja osoitteet, johtaa nyt pilan julkaisijan käräjille. Syyte on kuolemantuottamus.

Vanha, sydänvikainen isäni kävi ahkerasti keskusteluissa, mutta hän halusi viimeiseen saakka varjella yksityisyyttään. Kun hän tänä aamuna luki täältä, että kaikkien kirjoittajien tiedot paljastetaan, hänen sydämensä pysähtyi klo. 11.24.

Tämän aiheuttanut henkilö Suomi 24 :llä kaivetaan esiin vaikka kiven alta ja viedään oikeuteen vastaamaan teostaan! Kallista vittuilua! Käräjillä tavataan!

29

15812

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ne palstat

      pikkuhiljaa siisteytyy.
      Hieno homma.

      • VOI SAATANA!

        Oletko ihan täysi timo? Tuo oli kunnianloukkaus vainajaa kohtaan, Rikoslain 24 luku 9 §. Haluatko sinäkin käräjille?


      • häviäjänä maksat kuluni
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Oletko ihan täysi timo? Tuo oli kunnianloukkaus vainajaa kohtaan, Rikoslain 24 luku 9 §. Haluatko sinäkin käräjille?

        Eikä pidä nimitellä.


      • ja mitä oli?
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Oletko ihan täysi timo? Tuo oli kunnianloukkaus vainajaa kohtaan, Rikoslain 24 luku 9 §. Haluatko sinäkin käräjille?

        ja missä oli? :)


      • ne palstat
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Oletko ihan täysi timo? Tuo oli kunnianloukkaus vainajaa kohtaan, Rikoslain 24 luku 9 §. Haluatko sinäkin käräjille?

        Enpä ole sattumalta "timo"ksikaan kastettu.
        Arvauksesi meni väärin, mutta saat uusia sattuneesta syystä. :-))

        Jos isäsi roikkui näillä palstoilla soittamassa suutaan ja pelkäsi paljastumistaan ihan sydäriin saakka, niin olipa vissiin aihettakin.
        Siltä kohdalta maailma on siis siistimpi.
        Hieno homma, kuten jo totesinkin.

        Voisihan tuosta kyllä alkaa filosofista keskusteluakin vääntää, mutta jos olet isäsi poika, niin tuskin kannattaa.....

        Nimittäin, jos isäsi oli jo iäkäs ja joku palstan otsikko säikyttää hänet hengiltä, niin äkkipäätä voisi olettaa hänen olleen lukutaidoton aika korkeaan ikään saakka.

        Eikö korkean iän aikana koskaan ole vastaavia otsikoita sattunut hänen silmiinsä?
        Sattui, muttei ymmärtänyt niiden sisältöä?
        Edes lehdistön veriset kuvaukset maailmalta tätä sissiä ei hetkauttaneet?
        Ei, koska lukutaito olisi selvittänyt artikkeleiden sisällön?

        Mutta suomi24:n otsikko hänen viestien kirjoittajan paljastumisen mahdollisuudesta vei hänet kestävyysrajan tuolle puolen?
        Kuka sen hänelle kertoi, vai oletetaanko, että hän itse tajusi otsikon sisällön?
        Tämä viittaisi jo lukutaidon jalon taidon puolelle.

        Jos, ja kun isäsi oli lukutaitoinen, niin hän ei joko seurannut aikaansa tätä tapahtumaa ennen, tai oli välinpitämätön ympäristössään tapahtuvista asioista.
        (Tätä seikkaa tukee esiintymisesi tällä palstalla. => liekö edes huomannut, että jälkeläinen on pirttiin ilmestynyt?)
        Nimittäin hän lukutaitoisena olisi jo pitkän elämänsä aikana nähnyt karmeampiakin otsikoita, jos olisi älynnyt ne huomioida.

        Lukutaitoisuuden puolesta kertoo myös kyllä se, että hän oli kertomasi mukaan aktiivisesti kirjoitellut täällä, koska piirteleminen on täällä palstalla aika rajoitettua.

        Mutta että nyt palstan ylläpitäjät päättivätkin paljastaa hänet ja kaikki muutkin kirjoittajat ja se oli papan menoa!
        Jpa sitä joutaakin kuolla pois, jos omista tekemisistään vastuun joutuisi ottamaan.

        Sellaista se elämä on!
        Nyt minäkin pääsen käräjille kirjoittelemisieni vuoksi.
        Olenkin aina innolla odottanut milloin minun tekstintekokykyni virallisesti otettaisiin huomioon, mutta en ole mihinkään -edes pieneen kaupunkilehteen saanut tekstejäni julkaistuksi.
        Nythän minulla on siihen avustuksellasi mahdollisuus.

        Kohta minäkin hihkun, että voi saatana!

        Onneksi aprillipäiviä ei ole vuodessa kuin yksi.

        Muutenhan tämä kansakunta menehtyisi ihan olemattomiin jo aamulehteä avatessaan.

        Voi saatan, jos lehteä aaamulla vilkaistessa huomaatkin oman nimesi julkaistuna!!!
        Vaikkakin vain osoitetarrassa.

        Ja lopuksi vastaus kysymykseesi: joo, haluan.


      • Pidän peukkuja
        häviäjänä maksat kuluni kirjoitti:

        Eikä pidä nimitellä.

        Koita kestää käräjät, ei sulle tuu maksuja
        TAISTELE


      • VOI SAATANA!
        ne palstat kirjoitti:

        Enpä ole sattumalta "timo"ksikaan kastettu.
        Arvauksesi meni väärin, mutta saat uusia sattuneesta syystä. :-))

        Jos isäsi roikkui näillä palstoilla soittamassa suutaan ja pelkäsi paljastumistaan ihan sydäriin saakka, niin olipa vissiin aihettakin.
        Siltä kohdalta maailma on siis siistimpi.
        Hieno homma, kuten jo totesinkin.

        Voisihan tuosta kyllä alkaa filosofista keskusteluakin vääntää, mutta jos olet isäsi poika, niin tuskin kannattaa.....

        Nimittäin, jos isäsi oli jo iäkäs ja joku palstan otsikko säikyttää hänet hengiltä, niin äkkipäätä voisi olettaa hänen olleen lukutaidoton aika korkeaan ikään saakka.

        Eikö korkean iän aikana koskaan ole vastaavia otsikoita sattunut hänen silmiinsä?
        Sattui, muttei ymmärtänyt niiden sisältöä?
        Edes lehdistön veriset kuvaukset maailmalta tätä sissiä ei hetkauttaneet?
        Ei, koska lukutaito olisi selvittänyt artikkeleiden sisällön?

        Mutta suomi24:n otsikko hänen viestien kirjoittajan paljastumisen mahdollisuudesta vei hänet kestävyysrajan tuolle puolen?
        Kuka sen hänelle kertoi, vai oletetaanko, että hän itse tajusi otsikon sisällön?
        Tämä viittaisi jo lukutaidon jalon taidon puolelle.

        Jos, ja kun isäsi oli lukutaitoinen, niin hän ei joko seurannut aikaansa tätä tapahtumaa ennen, tai oli välinpitämätön ympäristössään tapahtuvista asioista.
        (Tätä seikkaa tukee esiintymisesi tällä palstalla. => liekö edes huomannut, että jälkeläinen on pirttiin ilmestynyt?)
        Nimittäin hän lukutaitoisena olisi jo pitkän elämänsä aikana nähnyt karmeampiakin otsikoita, jos olisi älynnyt ne huomioida.

        Lukutaitoisuuden puolesta kertoo myös kyllä se, että hän oli kertomasi mukaan aktiivisesti kirjoitellut täällä, koska piirteleminen on täällä palstalla aika rajoitettua.

        Mutta että nyt palstan ylläpitäjät päättivätkin paljastaa hänet ja kaikki muutkin kirjoittajat ja se oli papan menoa!
        Jpa sitä joutaakin kuolla pois, jos omista tekemisistään vastuun joutuisi ottamaan.

        Sellaista se elämä on!
        Nyt minäkin pääsen käräjille kirjoittelemisieni vuoksi.
        Olenkin aina innolla odottanut milloin minun tekstintekokykyni virallisesti otettaisiin huomioon, mutta en ole mihinkään -edes pieneen kaupunkilehteen saanut tekstejäni julkaistuksi.
        Nythän minulla on siihen avustuksellasi mahdollisuus.

        Kohta minäkin hihkun, että voi saatana!

        Onneksi aprillipäiviä ei ole vuodessa kuin yksi.

        Muutenhan tämä kansakunta menehtyisi ihan olemattomiin jo aamulehteä avatessaan.

        Voi saatan, jos lehteä aaamulla vilkaistessa huomaatkin oman nimesi julkaistuna!!!
        Vaikkakin vain osoitetarrassa.

        Ja lopuksi vastaus kysymykseesi: joo, haluan.

        Ha ha ha! Eikä kukaan teistä tajunnut, että Arillipila -palstalle voi myös kirjoittaa aprillipilan. Näin tein! Ha ha ha!


      • .............................
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Ha ha ha! Eikä kukaan teistä tajunnut, että Arillipila -palstalle voi myös kirjoittaa aprillipilan. Näin tein! Ha ha ha!

        Jokainen täysipäinen kyllä ymmärsi, että juttusi on puutaheinää, mutta jatka itsesi kusettamista, jos se nautintoa tuottaa :-)


      • tosissas
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Ha ha ha! Eikä kukaan teistä tajunnut, että Arillipila -palstalle voi myös kirjoittaa aprillipilan. Näin tein! Ha ha ha!

        siis että kukaan tollasta uskois todeksi, kusipää olet kyllä itse...


      • pidä se laite ees minuutti ...
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Oletko ihan täysi timo? Tuo oli kunnianloukkaus vainajaa kohtaan, Rikoslain 24 luku 9 §. Haluatko sinäkin käräjille?

        ÖHÖM TÄÄ EI OO APRILLI PILA MUN ISÄN NIMI ON TIMO MEEN KERTOO ISILLE ISIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!


      • VOI SAATANA! kirjoitti:

        Oletko ihan täysi timo? Tuo oli kunnianloukkaus vainajaa kohtaan, Rikoslain 24 luku 9 §. Haluatko sinäkin käräjille?

        Mutta asiaa, vaikken kylläkään ole poliisi.


      • häviäjänä maksat kuluni kirjoitti:

        Eikä pidä nimitellä.

        On ihmisen nimi. Tämä tarkoittaa, että se ERISNIMI.


    • suoraan

      omalta koneelta matkalle tuntemattomaan. Vau.

      • se, joka ei mennyt lankaan

        Jos noin tyhmä on, että mainiosta pilasta pillastuu, niin saa lähteäkin!


    • ????

      Jos tuo on totta, niin järkyttävää.. Jos ei, niin huono pila Suomi24:ää kohtaan sinulta. Aprilliahan omakin juttusi saattaa olla....

      • VOI SAATANA!

        Tekstini oli pila, mutta se voisi yhtä hyvin olla totta. S24 voisi vähän harkita, miten vakavilla asioilla pilailee. Tuo katalogi -pila voisi OIKEASTI viedä joltain vanhukselta hengen. Siksi piti vähän näpäyttää.


      • meikämasa
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Tekstini oli pila, mutta se voisi yhtä hyvin olla totta. S24 voisi vähän harkita, miten vakavilla asioilla pilailee. Tuo katalogi -pila voisi OIKEASTI viedä joltain vanhukselta hengen. Siksi piti vähän näpäyttää.

        jos jollain on henki lähteäkseen, se voi lähtee vaikka missä... Suomi 24 ei ole vastuussa kirjoittelemisesta.
        Hei, Aprillipäivänä on ihan lupa juksauttaa toisia, jos et tiennyt...


      • .............................
        VOI SAATANA! kirjoitti:

        Tekstini oli pila, mutta se voisi yhtä hyvin olla totta. S24 voisi vähän harkita, miten vakavilla asioilla pilailee. Tuo katalogi -pila voisi OIKEASTI viedä joltain vanhukselta hengen. Siksi piti vähän näpäyttää.

        Näpäytä itseäsi ja herää tähän maailmaan.

        "S24 voisi vähän harkita, miten vakavilla asioilla pilailee."
        - Tämä oli parempi vitsi, kuin juttu isäsi "kuolemasta".


    • ja otappa vaikka

      sen sinisen pillerin viereltä se valkoinen. Loppuu ainakin kiroilu.

    • oikeustieteen kandinaatti

      Ei ole kuolemantuottamus jos tuollaista edes tapahtunut. Ei täytä kriteerejä = ei tuomiota.

    • mautonta

      Mutta jos ei pilaa, niin vilpittömät pahoittelut. Mutta säästääkseni kaikkien aikaa ja rahaasi:

      "Suomi24 :n törkeä pila luettelosta, jossa julkaistaan kaikkien keskustelijoiden nimet ja osoitteet, johtaa nyt pilan julkaisijan käräjille. Syyte on kuolemantuottamus".

      -Ei ole suoraa syy-yhteyttä, joten ei ole kuolemantuottamus. Ei siis tuomiotakaan.

      "Vanha, sydänvikainen isäni kävi ahkerasti keskusteluissa, mutta hän halusi viimeiseen saakka varjella yksityisyyttään. Kun hän tänä aamuna luki täältä, että kaikkien kirjoittajien tiedot paljastetaan, hänen sydämensä pysähtyi klo. 11.24."

      -Kuten itsekin mainitsit: sydänvikaisuus oli todennäköinen syy.

      "Tämän aiheuttanut henkilö Suomi 24 :llä kaivetaan esiin vaikka kiven alta ja viedään oikeuteen vastaamaan teostaan!"

      -Ei rikosta, ei tuomiota.

      "Kallista vittuilua! Käräjillä tavataan!"

      -Kallista varmasti, jos syytettyä ei tuomita, niin kaikki kulut lankeaa sinulle.

    • old.man.river

      Tämä aprillipila on huonoin mihin olen törmännyt. Suomi24:n sen sijaan on loistava. Harmi, että minä huomasin ensin siitä kertovat aprilli-jutut ja vasta sen jälkeen itse pilan.

    • helvetti

      ku oot tyhmä!

    • he he he

      Kuvittelepa tällainen tilanne:
      saat tautikohtauksen ja anelet apua ohikulkijoilta,
      kaikki sanoo hyvä pila ja kävelee ohi.

    • Ei onnistu. Toiset ne vaan ovat niin pirun taitavia Internetissä.

      • Anonyymi

        kakattaa


    • jhfffffffffffk

      wow

    • Anonyymi

      kakkafds

    • Anonyymi

      fhhflhd¨
      ofhdköä öälft

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1340
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      119
      1172
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      101
      989
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      870
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      20
      745
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      719
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      701
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe