Miksi olet sitten

Anonyymi-ap

Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?

128

1081

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Haluan vain yhden miehen!!

• Anonyymi00004

niin tarkoitit varmaan yksi mies per reikä

• Anonyymi00027
        Anonyymi00004 kirjoitti:

😊😊😊
        👇👇👇
        🕳️🕳️🕳️

• Anonyymi00033
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Olipa palstaäijä sexikäs vuoropuhelu itsesi kanssa. Ei taida lapa nousta siltikään, oikoluettu fakta

• Anonyymi00051
        Anonyymi00004 kirjoitti:

No sun tyylinen mies tuskin ketään naista kiinnostaa.😏

• Anonyymi00074

Haluan vain yhden Naisen oman Rakkaani

• Anonyymi00095
        Anonyymi00074 kirjoitti:

Haluan vain yhden Naisen oman Rakkaani

Monet kelpaisi, mut kelpaanko itse heille, sitä monesti kysyn, jos joku joka tuntuisi potentiaaliselta tulee ns. näytille vai oletanko vain näin sinkkuna? Keneen voi näissä luottaa, jollei edes itse ole varma kokemastaan? Väärin ymmärtäminen näissä on aina se suurempi todennäköisyys.

• Anonyymi00120

Mies haluaa vain yhden Naisen... siinä syy

• Anonyymi00002

On ollut viime vuosina kiireitä, olen priorisoinut aikaa.

• Anonyymi00003

En pääse sängystä ylös.

• Anonyymi00005

Omasta valinnastani eipä kukaan osaa täyttää sitä ainoaa vaatimustani ehdottomasta rehellisyydestä mä suunnittele tai mieti yhtään mitään panoa enempää naisen kanssa joka ei ole ehdottoman rehellinen se miksi lapset ei usko äitejään johtuu luottamuksen puutteesta kun ei isikään luota

• Anonyymi00006

Ei kuulu sulle.

• Anonyymi00047

Just tämä! Mitä helvattua se ap:lle kuuluu jos joku on yksin??

Todennäköisesti ihan oma valinta ja ehkä syystä ett ap:n kaltaiset pösilöt pyörii ympärillä. Niitä oikeesti hyviä miehiä on todella vähän ja jos haluaa elää hyvää elämä niin se voi olla todella vaikeeta jos oot huonossa suhteessa.

Ne pahimmat jutut luetaan päivän uutisista ja niitähän riittää joten ap vois nyt pistää sen turpansa kiinni ja jättää ihan kaikki naiset rauhaan!

• Anonyymi00068
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Todennäköisesti ihan oma valinta ja ehkä syystä ett ap:n kaltaiset pösilöt pyörii ympärillä. Niitä oikeesti hyviä miehiä on todella vähän ja jos haluaa elää hyvää elämä niin se voi olla todella vaikeeta jos oot huonossa suhteessa.

Ne pahimmat jutut luetaan päivän uutisista ja niitähän riittää joten ap vois nyt pistää sen turpansa kiinni ja jättää ihan kaikki naiset rauhaan!

Aloittaja on kaikesta päätellen nainen, ei miehet tuollaisia utele, naiset taas jatkuvasti.

• Anonyymi00086
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Kävelisitkö käskystäni junan alle? Sarjamurhaajahan sinä olet.

• Anonyymi00106
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Aloittaja on kaikesta päätellen nainen, ei miehet tuollaisia utele, naiset taas jatkuvasti.

Aika ohuen langan varassa on tuoli tärkeä ja yhteiskunnallisesti merkittävä pohdintasi aloittajasta. Tulee vähän de ja vuut. Olet kovin surullinen ihminen. Sivusta naiselta

• Anonyymi00107
        Anonyymi00068 kirjoitti:

Tuskin on nainen. Tää yks on ikuisuuden täällä palstalla pyöriny joku vanha ukko noita kirjoittelee. Ei saa ketään ja on ehkä joku diagnoosi ettei pysty lopettamaan.

• Anonyymi00112
        Anonyymi00106 kirjoitti:

Aika ohuen langan varassa on tuoli tärkeä ja yhteiskunnallisesti merkittävä pohdintasi aloittajasta. Tulee vähän de ja vuut. Olet kovin surullinen ihminen. Sivusta naiselta

Femakko jäit kiinni typerästä aloituksesta ja nyt siitä raivostuneena yrität solvailla, on vaan sekin niin sekavaa hourehtimista ohuista langoista....de ja vuut... jne. Äärimmäisen nolo olet.

• Anonyymi00113
        Anonyymi00112 kirjoitti:

Femakko jäit kiinni typerästä aloituksesta ja nyt siitä raivostuneena yrität solvailla, on vaan sekin niin sekavaa hourehtimista ohuista langoista....de ja vuut... jne. Äärimmäisen nolo olet.

Käyttämäsi kieli on rumaa kuten aloituskin

• Anonyymi00007

Mulle kelpaa vain hän 🩷🤍

• Anonyymi00035

Näin moni ajattelee, mut samalla miettii ja epäilee, että kelpaanko minä hänelle tällaisena kuin olen?

• Anonyymi00087
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Näin moni ajattelee, mut samalla miettii ja epäilee, että kelpaanko minä hänelle tällaisena kuin olen?

Et kelpaa psykopaattisarjamurhaajalle koskaan. Dae himoitsee vain henkeäsi

• Anonyymi00088
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Mulle hän kelpaa sellaisena, kun on🩷🤍

• Anonyymi00105
        Anonyymi00087 kirjoitti:

Et kelpaa psykopaattisarjamurhaajalle koskaan. Dae himoitsee vain henkeäsi

Mikä tun dae, gubbe? Daeshiako tarkoitit? Voi kyllä kiitos- värväydy jo tänään

• Anonyymi00008

Olen yhden naisen mies, sen lisäksi olen tosi hankala. Niin tottakai olen yksin.

• Anonyymi00115

Kuin omasta kynästäni. Mies sivusta.

• Anonyymi00122

Jos tosi hankala niin ei ole naisilta pois jos oot sinkku. Hyvä päätös siis ollakin sinkku.

• Anonyymi00009

En kelpaa

• Anonyymi00010

En kelpaa kellekkään olen kävelevä syöpä

• Anonyymi00011

Oon nii ruma etten kelpaa

• Anonyymi00012

Joo

• Anonyymi00013

Oot naine?

• Anonyymi00040
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Joo

Kuka sä niist kakaroiden kerholaisilta olet joka yrittää luoda palstaäijän provojen kautta maailmankuvaa yhtä pösilöille? T

• Anonyymi00041
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oot naine?

Kuule pikkuKalle ei tämä palstaäijä teille tai sulle naiseksi muutu

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Kuka sä niist kakaroiden kerholaisilta olet joka yrittää luoda palstaäijän provojen kautta maailmankuvaa yhtä pösilöille? T

Ehkä minäkin alan kilvoitella nimikirjaimilla

• Anonyymi00048
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Trollikerholaiset tietty liikkeellä. Heille kaikki sinkkunaiset on ärsyttäviä koska itsekin sinkkuja syystä ettei naiset heitä halua.

No katkerana naisia kohtaan suunnattu trollikirjoittelu tuo vähän lohdutusta haavoihin.

• Anonyymi00052

Joku miestrolli on ny pistäny poikein viestiketjun katkeruutta naisia kohtaan.

• Anonyymi00104
        Anonyymi00048 kirjoitti:

Trollikerholaiset tietty liikkeellä. Heille kaikki sinkkunaiset on ärsyttäviä koska itsekin sinkkuja syystä ettei naiset heitä halua.

No katkerana naisia kohtaan suunnattu trollikirjoittelu tuo vähän lohdutusta haavoihin.

Jep, olen havainnut erään elämänkoululaisporukan pyrkivän kirjoittelemaan naisesta tai naisista kuin hän tai me ei oltaisi paikallaan sellaista surkuhupaisaa itkunsekaista röhkimistä

• Anonyymi00108
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Palstaguben perässähiihtäjäteinit ne täällä pyörii.

• Anonyymi00123
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Oot naine?

Rumia miehiä on tasan tarkkaan yhtä paljon kuin rumia naisiakin tai ehkä jopa enemmän. 🤨

• Anonyymi00014

Oon ruma ja hylätty ja vihattu

• Anonyymi00015

oot naine?

• Anonyymi00017
        Anonyymi00015 kirjoitti:

oot naine?

Mieti sitä

• Anonyymi00036
        Anonyymi00015 kirjoitti:

oot naine?

Onko sinun maailmankuvasi todella tällainen yksinkertaisen joikaajan oma pieni pelikenttä jossa poimit agendaasi sopivaa proosaa palstaäikjän provoissa roikkumalla? Kuhan kysyn T

• Anonyymi00038
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Mieti sitä

Eiköhän tämä juttupetteri ole edelleenkin naisia kohtaan antipatiaa tunteva ja sitä oireileva palstaäijä oletettavasti roskasakille naista näyttelemässä. TT

• Anonyymi00049
        Anonyymi00015 kirjoitti:

oot naine?

Varmasti ei oo vaan trollipoju joka yrittää spämmätä naisena.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00015 kirjoitti:

oot naine?

Ei oo ku miestrolli joka yrittää spämmätä naisena. 😝

• Anonyymi00103
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ei oo ku miestrolli joka yrittää spämmätä naisena. 😝

Ja olet palstaäijä aivan ekstaasissa tästä keksinnöstä jonka olet keksinyt vuosikymmeniä sitten- esiinnyn naisena netissä ja sitten ne luulee minun olevan sellainen hihii. No täältä saitilta kyllä saa katetta hitailta ihmisiltä erinomainesuuden kokemuksilleen. TT

• Anonyymi00125
        Anonyymi00015 kirjoitti:

oot naine?

Onpa sulla kumma pakkomielle kirjoitella naisista noin.

Kirjoitit ensin tuon: ”Oon ruma ja hylätty…” -viestin ja heti perään: ”Oot naine?”

Mikä sun motiivi trollata?? Ootko joku patologinen hullu psykopaattitrolli?

• Anonyymi00016

Toistaiseksi olen nyt yksin mutta pakko on antaa mahdollisuus mahdollisille ehdokkaille. Rakkautta ja lopunelämän kumppanin haluan löytää ja vielä kun ehtisi perheenkin perustamaan. Se olisi minulle sydämen asia❤️🤍

• Anonyymi00021

Ootko "fadenkreuz?" 🤍❤️

• Anonyymi00025
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Ootko "fadenkreuz?" 🤍❤️

En oo mikään semmoinen. Olen nainen.

• Anonyymi00055
        Anonyymi00025 kirjoitti:

En oo mikään semmoinen. Olen nainen.

Älä höpötä.

• Anonyymi00019

Ei kelpaa.

• Anonyymi00022

Hyi. Ei voi olla totta. Oikeasti?

• Anonyymi00020

Minä en kelpaa!

• Anonyymi00056

Kyllä kaikki naiset jollekin kelpaa. Mut tuntuuko trolli hyvältä kirjoitella näitä spämmäyksiä naisena? Kohottaako ecoa?

• Anonyymi00097
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Kyllä kaikki naiset jollekin kelpaa. Mut tuntuuko trolli hyvältä kirjoitella näitä spämmäyksiä naisena? Kohottaako ecoa?

Kyllä kaikki miehetkin jollekin kelpaa. Vaan miksi kenenkään pitäisi ottaa kuka tahansa, joka vain huolii?

• Anonyymi00102
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Erittäin hyviä ja aiheellisia kysymyksiä vaivaannuttavan yksinkertaiselle gubelle

• Anonyymi00023

Haluan tutustua kunnolla, ennen kuin siirryn vällyjen väliin. Aina niistä löytyy jotain, miksi en halua jatkaa. Tänään treffeillä ilmeni liian avoin, ts seksi monen kanssa, henkilö. Taas jäi siihen. Mua ei vaan kiinnosta.

• Anonyymi00024

En kiinnostu kovin helposti, koska olen tietoisesti vältellyt. Sitten kävi niin kuin kävi ja vtuiksihan se meni.

• Anonyymi00026

Jos ei vain osaa tai uskalla tarttua tilaisuuteen. Moni on jo niin ujo tai ehkä hieman huonolla itsetunnolla varustettu, ettei sen takia kovin helposti uskalla tehdä aloitetta. Ehkä siinä auttaisi, että toinen osapuoli tekisi jonkin pienen vastaantulon, niin toinenkin rohkaistuisi. Ei välttämättä tarvitsisi alussa kuin tervehtiä ja pysähtyä toisen vierelle. (sivusta.)

• Anonyymi00028

On tehty ja enemmänkin.
        Nainen sivusta

• Anonyymi00080

Minä olen ollut ihan tarkoituksella aina hiljaa ja tunnistan kyllä ujot miehet, mutta kun se on ollut erostani lähtien niin, etten halua enää yhtäkään miestä voivoikseni ja halut loppuneet aikoja sitten! Tykkään aivan valtavasti yksin olemisesta ja siksi projektin aloittajat tekivät pahan virheen, kun eivät kysyneet minun mielipidettä siitä haluanko edes uutta miestä koskaan elämääni ja olisin vastannut etten halua! Silloin hekin olisivat ymmärtäneet sen, ettei projektille olisi mitään tarvetta aloittaa!

• Anonyymi00099
        Anonyymi00080 kirjoitti:

Minä olen ollut ihan tarkoituksella aina hiljaa ja tunnistan kyllä ujot miehet, mutta kun se on ollut erostani lähtien niin, etten halua enää yhtäkään miestä voivoikseni ja halut loppuneet aikoja sitten! Tykkään aivan valtavasti yksin olemisesta ja siksi projektin aloittajat tekivät pahan virheen, kun eivät kysyneet minun mielipidettä siitä haluanko edes uutta miestä koskaan elämääni ja olisin vastannut etten halua! Silloin hekin olisivat ymmärtäneet sen, ettei projektille olisi mitään tarvetta aloittaa!

Niin oottako te arjen sankarit ihan nohevina poimineet jotain superulottuvuuksia guben kekeilystä? Kts esim yllä

• Anonyymi00100
        Anonyymi00099 kirjoitti:

Niin oottako te arjen sankarit ihan nohevina poimineet jotain superulottuvuuksia guben kekeilystä? Kts esim yllä

Ainakin stalkkaava ja vainoava Kersa tormistautui kuvitteellisen mielipahakanteensa tiimoilta. Ei näin saa kirjoittaa se on rikos suomen rikoslainsäädännön mukaan

• Anonyymi00101
        Anonyymi00100 kirjoitti:

Ainakin stalkkaava ja vainoava Kersa tormistautui kuvitteellisen mielipahakanteensa tiimoilta. Ei näin saa kirjoittaa se on rikos suomen rikoslainsäädännön mukaan

Tapa jo itsesi kiitos. Lisäys. Siinä ois ees sinne päin

• Anonyymi00029

Otan nämä asiat vakavasti eikä minulle kelpaa kuka tahansa.

• Anonyymi00050

Tässäpä se tärkein kriteeri jos nainen on sinkku. Liian paljon tarjolla niitä miehiä joiden kanssa yhteiselo olis kaikkee muuta kuin onnea ja autuutta!

Hyvät miehet viedään jo nuorena ja jos ei oo ollu tuuria silloin niin hyvin vaikeeta on myöhemmin sitä hyvää enää löytää. Sinkkuus on silloin se parempi vaihtoehto.

• Anonyymi00065
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Tässäpä se tärkein kriteeri jos nainen on sinkku. Liian paljon tarjolla niitä miehiä joiden kanssa yhteiselo olis kaikkee muuta kuin onnea ja autuutta!

Hyvät miehet viedään jo nuorena ja jos ei oo ollu tuuria silloin niin hyvin vaikeeta on myöhemmin sitä hyvää enää löytää. Sinkkuus on silloin se parempi vaihtoehto.

Näin se on. Jos on hyvä elämä, ei tietenkään halua sellaista miestä joka huonontaa sitä tai tuo vaikeuksia. Ja sitten pitäis vielä kaiken muunkin osua kohdalleen.

• Anonyymi00081
        Anonyymi00050 kirjoitti:

Ja monille naisille riittää se yksi kauan kestänyt parisuhde ja sen jälkeen en ole koskaan halunnut yhtäkään miestä vaivoikseni elämääni pilaamaan!

• Anonyymi00082
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Näin se on. Jos on hyvä elämä, ei tietenkään halua sellaista miestä joka huonontaa sitä tai tuo vaikeuksia. Ja sitten pitäis vielä kaiken muunkin osua kohdalleen.

Minua ei kiinnosta yksikään mies millään tavalla muuna kuin pelkkänä ystävänä! Ei ole mitään tarvetta olla missään tekemisissä muuten, kuin että voisin vain lenkkeillä ja harrastaa muutakin liikuntaa samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa kuin itse olen! Kotiini en enää ole koskaan halunnut kenenkään muuttavan, enkä minä halua muuttaa yhdenkään miehen kotiin. Yöni haluan aina nukkua yksin, eikä seksi ole kiinnostanut minua enää koskaan eroni jälkeen! Mitä tästä sanotte projektin aloittajat, olisiko kannattanut kysyä ne kysymykset?? Ei olisi tarvittu projektia ollenkaan! Hyi teitä, kun ette ottaneet asioista selvää!

• Anonyymi00083
        Anonyymi00082 kirjoitti:

Minua ei kiinnosta yksikään mies millään tavalla muuna kuin pelkkänä ystävänä! Ei ole mitään tarvetta olla missään tekemisissä muuten, kuin että voisin vain lenkkeillä ja harrastaa muutakin liikuntaa samaa ikäluokkaa olevan miehen kanssa kuin itse olen! Kotiini en enää ole koskaan halunnut kenenkään muuttavan, enkä minä halua muuttaa yhdenkään miehen kotiin. Yöni haluan aina nukkua yksin, eikä seksi ole kiinnostanut minua enää koskaan eroni jälkeen! Mitä tästä sanotte projektin aloittajat, olisiko kannattanut kysyä ne kysymykset?? Ei olisi tarvittu projektia ollenkaan! Hyi teitä, kun ette ottaneet asioista selvää!

Korostan sitä, että ystävämiehen tulee olla samaa ikäluokkaa kuin itse olen! Mutta nyt en jaksa tutustua keneenkään, olen todella väsynyt kaikkiin niihin vuosiin, joita en koskaan olisi halunnut kokea! Ja siltä kaikelta olisin välttynyt jos minulta olisi saaut se tieto, etten ole etsinyt ketään elämääni, koska minulla ei ole ollut siihen mitään tarvetta koskaan!

• Anonyymi00096
        Anonyymi00083 kirjoitti:

Korostan sitä, että ystävämiehen tulee olla samaa ikäluokkaa kuin itse olen! Mutta nyt en jaksa tutustua keneenkään, olen todella väsynyt kaikkiin niihin vuosiin, joita en koskaan olisi halunnut kokea! Ja siltä kaikelta olisin välttynyt jos minulta olisi saaut se tieto, etten ole etsinyt ketään elämääni, koska minulla ei ole ollut siihen mitään tarvetta koskaan!

Vielä kannattaa edes yrittää jokeltaa jonnin joutavia palstaäijän lakastuneen provon perään

• Anonyymi00098
        Anonyymi00065 kirjoitti:

Niin mutta häntä voisi kutsua sitten naista esittävä äijä vaikka lempimieliharmiksi kuten lemmikkiä rakkaudellisessa hengessä jos ei aina olis saumatonta

• Anonyymi00109

Eikä pidäkään kelvata ihan kuka tahansa ainakaan naiselle koska miehissä on enemmän niitä alkoholisteja ja väkivaltaisia tai jos ei niitä niin ainakin pettävät koko ajan. Eli sinkkuus on sekin ihan hyvä vaihtoehto säästyy paljolta harmilta..

Hyvä parisuhde vaatii juuri sitä ett se persoona ja luonne mätsää ja sit kaikki muu. Onko jotkut suhteessa ihan vaan kun muuta ei ollu tarjolla?

No eipä ole ihmeteltävää siinä ett avioerotilastot on melkoiset.

• Anonyymi00110
        Anonyymi00096 kirjoitti:

Vielä kannattaa edes yrittää jokeltaa jonnin joutavia palstaäijän lakastuneen provon perään

No tämähän on yks vaan näistä palstan trolleista kannattaa vaan sivuuttaa.😅

• Anonyymi00030

minä en kostu kun harvoista

• Anonyymi00031

pidän suurimpaa osaa äijistä heti alusta asti kavereinani! tämä saattaa näyttäytyä useiden silmään ilmeisesti lesboiluna mutta sitä se ei ole! en vaan jaksa tutustua tai mitään turhaa viritellä

• Anonyymi00034

Kerro palstasetä lisää siitä miten sinä mm lesboutta tuotat. Ei niin huonoa päivää, ettei jotain kiinnostaisi räikeän läpinäkyvä trollottelusi naisvihan merkeissä

• Anonyymi00032

Maailma on liian kylmä ja kova paikka. Ei täällä ole juurikaan sopivia sielunkumppaneita.
      Ja muitakin peruskriteereitä kun, niin mielummin olen itsekseni. Niin kaveri- kuin parisuhdemielessäkin.

• Anonyymi00037

En ole kokenut mitään tarvetta löytää enää uutta miestä aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen!

• Anonyymi00044

No jopa oli raskas ukko sitten tämä tarinallisuutesi mies, palstaäijä jos noin syvästi meni usko elämään miehiin jne🥱T

• Anonyymi00039

Vielä niin ei ole käynyt, mutta tulevastahan ei tiedä koskaan.

• Anonyymi00043

Yksinhän sitä ollaan, jos ei ole molemminpuolisen ihastuksen juttuja käynnissä.

• Anonyymi00045

Täytyy olla nainen joka herättää intohimon, kyse on siis puhtaasta rakkaudesta jota täytyy kokea, eikä kaveruus tai ystävyys synnytä kyseistä tunne myllerrystä, eikä huumaava kokemusta.🤍 🩶 ♥️

Olet pakkomielle, suloista myrkkyä, syvällä veressä, joka suonissani hyökyy. Kiedon sormeni hiuksiisi, vedän lähemmäs, tähän hetkeen, joka ei tunne huomista.

https://www.youtube.com/watch?v=s-l-At-DwHc&list=RDs-l-At-DwHc&start_radio=1

• Anonyymi00046

Olen tutustunut naisiin, jotka haluavat sotkea elämääni kun tietenkin toiveissa olisi nainen, joka haluaisi rakentaa jotain yhteistä kanssani.

• Anonyymi00111

Kannattaa ehkä tutustua naisiin muualla kuin ravintoloissa.

• Anonyymi00053

Kukaan ei kelpaa. Tahdon parempaa.

• Anonyymi00057

Kelpaa monikin, mutta en halua mitään ongelmia.

• Anonyymi00058

Vain oikea M tuntuu oikealta.

• Anonyymi00059

Kuka on oikea M?

• Anonyymi00063

Vain oikea Pm! ❤️

Mn tumma

• Anonyymi00064
        Anonyymi00059 kirjoitti:

Kuka on oikea M?

Hän itse tietää, kuka on oikea M, mutta hänellä on muuta.

• Anonyymi00093
        Anonyymi00063 kirjoitti:

Vain oikea Pm! ❤️

Mn tumma

Palstaäijän iki-ihanat kirjainparit piristää kuin viileä henkäys hellepäivänä.

• Anonyymi00060

Ensin oman elän tulee olla siinä kuosissa, että vetää puoleensa heitä, jotka vetoavat itseenkin.

Eli töissä, elämän merkitykselliseksi kokeminen, tavoitteellista ja päämäärätietoista elämää. En todellakaan huoli haihattelijaa tai maleksijaa, ja niin kauan kuin oma elämä on olosuhteiden pakosta ajantuhlaamista ja heitä, jotka tuhlaavat aikaansa. Noh. Karu todellisuus, mutta eipä auta kuin jatkaa yrittämistä kunnes elämänsuunta kääntyy.

• Anonyymi00061

En oo yksin. Mulla on koko ajan joku
      Projisoit vaan omaa yksinäisyyttäsi muhun ja oletat asioita päin vittua

• Anonyymi00062

En välttämättä flexailis tolla ;-)

• Anonyymi00066

Vaikea luonne. Ollut syntymästä saakka.

• Anonyymi00067

Mikä tekee sinusta vaikean?

• Anonyymi00069
        Anonyymi00067 kirjoitti:

Mikä tekee sinusta vaikean?

Moni asia. Suoruus ja mustavalkoisuus. Lyhyesti: kun kerran päätän, että en pidä jostain ihmisestä, se ei muutu edes hovissa. Ja näytän sen. Jos taas on ihminen, jota pidän lojaalina ja luotettavana, teen sen ihmisen eteen paljon. Enkä kysy hintaa. Luottamuksen menettäminen johtaa kyllä yleensä siihen, että en tee mitään sen ihmisen eteen. Hanskat tippuu totaalisesti.

• Anonyymi00070
        Anonyymi00069 kirjoitti:

Moni asia. Suoruus ja mustavalkoisuus. Lyhyesti: kun kerran päätän, että en pidä jostain ihmisestä, se ei muutu edes hovissa. Ja näytän sen. Jos taas on ihminen, jota pidän lojaalina ja luotettavana, teen sen ihmisen eteen paljon. Enkä kysy hintaa. Luottamuksen menettäminen johtaa kyllä yleensä siihen, että en tee mitään sen ihmisen eteen. Hanskat tippuu totaalisesti.

Samoin. Siinä vaan mulla on sellanen juttu, että haluan aina faktat, että voin ihmisen poistaa elämästäni... Mutu ei helpolla riitä.

• Anonyymi00071
        Anonyymi00070 kirjoitti:

Samoin. Siinä vaan mulla on sellanen juttu, että haluan aina faktat, että voin ihmisen poistaa elämästäni... Mutu ei helpolla riitä.

Kyllä se minullakin perustuu aina henkilökohtaiseen kokemukseen. Ja kun poistan jonkun elämästäni, teen sen kyllä tehokkaasti. Sen jälkeen ei tule enempää kokemusta.
        Esimerkiksi inhoan uteliaita ja tunkeilevia ihmisiä. Olen tyly sellaisia kohtaan.

• Anonyymi00092
        Anonyymi00071 kirjoitti:

Kyllä se minullakin perustuu aina henkilökohtaiseen kokemukseen. Ja kun poistan jonkun elämästäni, teen sen kyllä tehokkaasti. Sen jälkeen ei tule enempää kokemusta.
        Esimerkiksi inhoan uteliaita ja tunkeilevia ihmisiä. Olen tyly sellaisia kohtaan.

Sama täällä, en ymmärrä millä oikeudella jotkut kuvittelee ”selostavansa” toisia ihmisiä auki tmv mm juurikin kyselemällä typeriä aivan puskista. Jotain osapäivänarsismia Varmaan

• Anonyymi00072

Varautunut suojaus rakentunut pitkällä aikavälillä. Luottamus toiseen/kehenkään tuntuu nykyään olevan kortilla. Olen hillitty mutta myös epäluuloinen, valitettavasti itselleni.

• Anonyymi00075

Sanoisin, että ihmisen vaisto harvoin on väärässä. Jos se tuntuu siltä, niin se todennäköisesti on sitä. Tärkein on tunne tuossa asiassa, ei sanat.

• Anonyymi00073

Ketä tarkoitat mä oma valintaisesti en olis koskaan edes seurustellu tähän ikään jos ei ensimmäinen tyttis olis hyväksyny mua just sellasena kun olen TUNTEMATTA mua

• Anonyymi00076

Oon todella valikoiva sen suhteen kenen kanssa haluan olla. Tutustua voin vaikka kuinka moniin, mutta se eteneminen hyytyy kun huomaan asioita

• Anonyymi00077

Vois sanoa etten kelvannut kenellekään. Eipä tuolla ole enää merkitystä, elämä meni niinkuin meni, nyt tärkein asia on saada vointia paremmaksi. Ketä edes kiinnostaa vieraan henkilön yksinäisyys ja sen syyt, mitä sillä on väliä ja merkitystä.

• Anonyymi00084

Niinpä, aika harvaa kiinnostaa itselle täysin vieras ihminen ja minä en koe tarvitsevani uutta suhdetta kenenkään kanssa. Ymmärrettävää tietenkin se, että jos ei ole koskaan ollut suhteessa kenenkään kanssa se voi tuntua elämän tärkeimmältä haaveelta, mutta on monia jotka etsimisestään huolimatta eivät löydä sopivaa ehdokasta!

• Anonyymi00078

Ei kuulu sulle.

• Anonyymi00079

Se on totta ettei kelpaa, koska en halua suhdetta kenenkään kanssa enää koskaan! Minulle riittää se yksi todella kauan kestänyt kokemus parisuhteesta ja sen jälkeen olen nauttinut ýksin olemisesta todella paljon, enkä enää halua yhtäkään miestä koskaan vaivoikseni!

• Anonyymi00091

Luin gubbe ensin että vaimokseni. Vika on ehdottomasti minussa tässä kohtaa, keu keu hönöt. T naiselta

• Anonyymi00089

Lemmikit on ihanan yksinkertaisia, pätee myös liian moneen äitiväkeen.
      Ei kiinnosta enää purkaa ja siirtää väliseiniä joka kevät !

Ei kiitos Ei enään !

• Anonyymi00090

Siis että palstaäijä niinkö mitenkä? Putosin😄

• Anonyymi00094

Ei kiinnosta parisuhteilut. Voiko siis sanoa, ettei kukaan kelpaa? En tiedä.

• Anonyymi00114

Kaivattuni kelpaisi minulle, ei kukaan muu.

• Anonyymi00116

En halua huonoon enkä edes melko hyvään suhteeseen. Niin kauan kuin on sinkku, on edes toivoa paremmasta. Jos suhteessa ei edes alussa ole aika tulista intohimoa, niin jatkossa on luvassa paljon riitoja ja aviohelvetti. Kun ei ole mitään minkä puolesta taistella.
      Vaikka intohimoa ei heti olisi, niin sellainen voi pikkuhiljaa syntyä kaverisuhteen kautta mutta sitä ei valitettavasti voi luvata. Siksi en henkkoht käytä deittiappeja.

• Anonyymi00117

Siinähän se oli tosi hyvin kiteytettynä. Karu totuus. Ehkä koko jutun vitsi on se, että tavallaan hyvä avioliitto on parasta mitä tässä elämässä maan päällä voi saada, ja se motivoi ihmisiä tarjoamaan maailmalle itsestään sen parhaan version. Tämän ansiosta ei jäädä kotiin syljeskelemään kattoon loppuiäksi vaan on motivaatiota saada jotain aikaan. Tämän kokonaisuuden kun vaan vielä kaikki sisäistäisivät. Aiheesta voisi jatkaa paljon lisää.

• Anonyymi00118

Ed. viesti oli siis vastaus tähän viestiin:

"Ensin oman elän tulee olla siinä kuosissa, että vetää puoleensa heitä, jotka vetoavat itseenkin.

Eli töissä, elämän merkitykselliseksi kokeminen, tavoitteellista ja päämäärätietoista elämää. En todellakaan huoli haihattelijaa tai maleksijaa, ja niin kauan kuin oma elämä on olosuhteiden pakosta ajantuhlaamista ja heitä, jotka tuhlaavat aikaansa. Noh. Karu todellisuus, mutta eipä auta kuin jatkaa yrittämistä kunnes elämänsuunta kääntyy."

• Anonyymi00121

Tarkoittanet parisuhdetta?Olen sitä vapaaehtoisesti, ihan omasta vakaasta tahdostani. Yksin en silti ole.🤷‍♀️

• Anonyymi00124

Juu, ei kuka tahansa. Yks vain

• Anonyymi00130
        UUSI

Paskalaitoksen pojut ei kiitos enää.

• Anonyymi00131
        UUSI
        Anonyymi00130 kirjoitti:

Paskalaitoksen pojut ei kiitos enää.

Vetäkää pakussa käteen. Ette saa enää > naiselta

• Anonyymi00126
      UUSI

Haluan kai tuntea, että voisin olla missä tahansa ja kenen kanssa vaan. Yksinäisyys antaa minulle tietynlaista hyvää holtittomuutta.

• Anonyymi00127
        UUSI

Minusta sana holtittomuus ei ole positiinen asia ollenkaan!

• Anonyymi00128
      UUSI

Jäin yksin omassa elämäntilanteessa.

• Anonyymi00129
      UUSI

Kultaseni! Kelpaamme kyllä toisillemme, kuin nenä päähän. Annettaan noiden täällä melskata ja siirrytään taka vasemmalle... Kotiin 👨‍👩‍👦

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      251
      2053
    2. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1238
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1055
    5. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      122
      779
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe