Ärsyttää! Olen seurustellut ukkoni kanssa vuoden verran, ja siltikin minua melko usein hävettää seksin jälkeen, vaikkei seksissä ole mitään vikaa ja mieskin rakastaa minua koko sydämestään,kuin myös minä häntä...En tarkkaa syytä osaa sanoa, joskus hän mainitsee märästä läntistä lakanassa ja tekisi mieli itkeä ja kadota maan alle.
Mutta yleensä hän ei sano/tee mitään ilkeää tms, mutta silti häpeän... Varsinkin suuseksin jälkeen on nolo olo ja tekisi taas jälleen kerran mieli itkeä. Miten tästä pääsee eroon?!
Hävettää.
8
2076
Vastaukset
- välitä.
Mulla on ihan sama juttu. Sitte vielä ku ukko ei pidä mun nuolemisesta vaikka mä saan ottaa siltä suihin koko ajan. Sitte ku asia pitää viel sanoo silleen todella itsetuntoa kohottavasti esim. "Se haisee kalalta."
Rentoudu vaan:)
Seksissä ei ole mitään hävettävää eikä suihin ottamisessakaan, se on vaan nautinnon tuotos toiselle:)
Jospa sinulla on huono itsetunto..?- en ihmettele
Jos sun pillu haisee kalalta, niin mene pesulle.
Mulla on ollut kolme muijaa jotka on haisseet kalalta ja toiset kolme jotka eivät ole haisseet oikeastaan miltään, joskus jopa hyviltä. Heidän tavoissaan on ollut kyllä suuri ero. Nuo kolme jotka eivät ole haisseet, ovat pesseet käsisuihkulla pillunsa joka ikinen kerta kun ovat käyneet kakalla tai pissalla, kun taas nuo kolme haisulia ovat pesseet itsensä vain menkkojen aikaan tai kun ovat käyneet suihkussa. Ja yksi noista haisuleista oli erikoissairaanhoitaja, joten hänen ainakin olisi pitänyt tietää miksi se tavara haisee!
Kalalta haiseva pillu on likainen bakteeripesä ja suihkutteluun saa käyttää aktiivisesti joskus toistaviikkoa että haju alkaa hälvetä ja puhdas "haju" tulla takaisin. Se erikoissairaanhoitaja vielä valitti siitä että se on hänen ominaishajunsa kun haju ei kerta kerta pesulla lähde. Viikon kun kokeili huuhtaista suihkulla itseään joka vessakäynnin jälkeen, niin kyllä hajut alkoi lähteä ja terve ominaishaju tuli takaisin! Bakteerit kun eivät kerta suihkuttelulla ja pesuaineilla välttämättä lähde suurimmaksi osaksi yhtään mihinkään. Puhdas ja terve pillu ei haise pahalle, piste!
Äläkä yritä valehdella että huuhtelet väliäsi muka joka vessakäynnin jälkeen ja silti haisee, sen verran minulla on kokemusta miesten ja naisten hajuista. Jos teitä naisia esimerkiksi ottaa päästä se että mies haisee taas pahalta hieltä vaikka justiinsa kävi suihkussa, niin katsokaas kuinka usein hän käy suihkussa ja pesee kainalot ja jalkovälin. Suihkussa pitäisi käydä vähintään kerran päivässä, illalla, huuhtelemassa saippuan kanssa kainalot joiden pitää antaa sitten kuivaa rauhassa. Sama hoito tehdään tietysti myös alapäälle, eikä miehellekään pahaa tee jos hän huuhtelee aina omat kassinsa käydessään vessassa - tuon vinkin tietää varmasti joka ikinen pelimies. Aamusuihkussa kannattaa muuten välttää pesuaineita, koska yön aikana ei ole tullut mitään likaisuutta mukaan, niinkuin päivällä. Kyllä lähtee pistävän tuoksuiset hienhajut ja tilalle tulee terve, työstä tuleva miehinen hien tuoksu, kun pistätte ukkonnekin huolehtimaan itsestään. - onpas ääliömäistä
en ihmettele kirjoitti:
Mulla on ollut kolme muijaa jotka on haisseet kalalta ja toiset kolme jotka eivät ole haisseet oikeastaan miltään, joskus jopa hyviltä. Heidän tavoissaan on ollut kyllä suuri ero. Nuo kolme jotka eivät ole haisseet, ovat pesseet käsisuihkulla pillunsa joka ikinen kerta kun ovat käyneet kakalla tai pissalla, kun taas nuo kolme haisulia ovat pesseet itsensä vain menkkojen aikaan tai kun ovat käyneet suihkussa. Ja yksi noista haisuleista oli erikoissairaanhoitaja, joten hänen ainakin olisi pitänyt tietää miksi se tavara haisee!
Kalalta haiseva pillu on likainen bakteeripesä ja suihkutteluun saa käyttää aktiivisesti joskus toistaviikkoa että haju alkaa hälvetä ja puhdas "haju" tulla takaisin. Se erikoissairaanhoitaja vielä valitti siitä että se on hänen ominaishajunsa kun haju ei kerta kerta pesulla lähde. Viikon kun kokeili huuhtaista suihkulla itseään joka vessakäynnin jälkeen, niin kyllä hajut alkoi lähteä ja terve ominaishaju tuli takaisin! Bakteerit kun eivät kerta suihkuttelulla ja pesuaineilla välttämättä lähde suurimmaksi osaksi yhtään mihinkään. Puhdas ja terve pillu ei haise pahalle, piste!
Äläkä yritä valehdella että huuhtelet väliäsi muka joka vessakäynnin jälkeen ja silti haisee, sen verran minulla on kokemusta miesten ja naisten hajuista. Jos teitä naisia esimerkiksi ottaa päästä se että mies haisee taas pahalta hieltä vaikka justiinsa kävi suihkussa, niin katsokaas kuinka usein hän käy suihkussa ja pesee kainalot ja jalkovälin. Suihkussa pitäisi käydä vähintään kerran päivässä, illalla, huuhtelemassa saippuan kanssa kainalot joiden pitää antaa sitten kuivaa rauhassa. Sama hoito tehdään tietysti myös alapäälle, eikä miehellekään pahaa tee jos hän huuhtelee aina omat kassinsa käydessään vessassa - tuon vinkin tietää varmasti joka ikinen pelimies. Aamusuihkussa kannattaa muuten välttää pesuaineita, koska yön aikana ei ole tullut mitään likaisuutta mukaan, niinkuin päivällä. Kyllä lähtee pistävän tuoksuiset hienhajut ja tilalle tulee terve, työstä tuleva miehinen hien tuoksu, kun pistätte ukkonnekin huolehtimaan itsestään.olet takuulla mies, sillä kukaan muu ei ole niin pölvästi että toimittaa naisia pesemään tavaraansa jatkuvasti ja saippualla!! Siinä käy kuules ääliö niin, että limakalvot kuivuu ja herkkä iho allergisoituu ja alkaa loputon noidankehä rasvaamisineen ja lääkäreissä käynteineen kutiavan ja hilseilevän rikki menneen ihon ja limakalvojen takia!! Normaalit aamulla ja illalla suihkutus ILMAN SAIPPUAA riittävät! Jos tavara haisee, se kertoo vain siitä että on tulehdus.
- Kuka tuossa
onpas ääliömäistä kirjoitti:
olet takuulla mies, sillä kukaan muu ei ole niin pölvästi että toimittaa naisia pesemään tavaraansa jatkuvasti ja saippualla!! Siinä käy kuules ääliö niin, että limakalvot kuivuu ja herkkä iho allergisoituu ja alkaa loputon noidankehä rasvaamisineen ja lääkäreissä käynteineen kutiavan ja hilseilevän rikki menneen ihon ja limakalvojen takia!! Normaalit aamulla ja illalla suihkutus ILMAN SAIPPUAA riittävät! Jos tavara haisee, se kertoo vain siitä että on tulehdus.
puhui saippuasta yhtään mitään?
käsisuihkulla HUUHTELU ei tarkoita saippuan kanssa lotraamista. Eikä tuossa sanottu että sitä saippuaa pitää laittaa vitun sisälle. - kukaa
Kuka tuossa kirjoitti:
puhui saippuasta yhtään mitään?
käsisuihkulla HUUHTELU ei tarkoita saippuan kanssa lotraamista. Eikä tuossa sanottu että sitä saippuaa pitää laittaa vitun sisälle.Bakteerit kun eivät kerta suihkuttelulla ja pesuaineilla välttämättä lähde suurimmaksi osaksi yhtään mihinkään.
Ai oli tuossa pesuaineista. Se oli kuitenki niin että nuo hajubakteerit ei yhden pesun jälkeen lähde, vaikka pesis saippuan kanssa niitä pois. Ne kasvaa niin nopeasti takas, niin että huuhtelua pitää tehdä joka vessa käynnin jälkeen että se kans pysyy puhtaana. Mutta ei sinne pilluun sisälle laiteta mitään aineita. - peterpan
en ihmettele kirjoitti:
Äläkä yritä valehdella että huuhtelet väliäsi muka joka vessakäynnin jälkeen ja silti haisee, sen verran minulla on kokemusta miesten ja naisten hajuista. Jos teitä naisia esimerkiksi ottaa päästä se että mies haisee taas pahalta hieltä vaikka justiinsa kävi suihkussa, niin katsokaas kuinka usein hän käy suihkussa ja pesee kainalot ja jalkovälin. Suihkussa pitäisi käydä vähintään kerran päivässä, illalla, huuhtelemassa saippuan kanssa kainalot joiden pitää antaa sitten kuivaa rauhassa. Sama hoito tehdään tietysti myös alapäälle, eikä miehellekään pahaa tee jos hän huuhtelee aina omat kassinsa käydessään vessassa - tuon vinkin tietää varmasti joka ikinen pelimies. Aamusuihkussa kannattaa muuten välttää pesuaineita, koska yön aikana ei ole tullut mitään likaisuutta mukaan, niinkuin päivällä. Kyllä lähtee pistävän tuoksuiset hienhajut ja tilalle tulee terve, työstä tuleva miehinen hien tuoksu, kun pistätte ukkonnekin huolehtimaan itsestään.Kyllä terve Pimpsa ei haise pahalle.
- eiköparempaa
peskää ittenne
- EZ20
Mikä sinua hävettää? Jos sen kertoisit niin saattaisin osata auttaa. Ja mikään ei ole mahtavampaa kuin naisen tekemä märkä läntti lakanassa, ainakin tietää tehneensä jotain oikein! Ja entäs suuseksi? Kumpi antaa ja kumpi ottaa vastaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908637
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264808- 504268
- 623837
- 513236
- 503020
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262696- 432501
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.452419Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382233