Finniruusu?!

Tietoa kaipaava

En oikein tiedä kuuluko tuo aiha tänne mutta koetan kuitenkin jos jollain olisi mitään tietoa!! Minulla todettiin tuo perjantaina ja nyt mietitään rupeanko syömään lääkkeitä vai käyttämään jotain rasvaa! Lääkäri ei ollut kummastakaan hoitokeinosta oikein vakuuttunut, mietinkin että olenko sitten tämän näköinen lopun elämääni vai meneekö tämä vain pahemmaksi ja mitään ei voida tehdä :(

4

2443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scarface_06

      Luulisin että tarkoitat kuitenkin ruusufinniä. Taudin nimi voisi silti useimmissa tapauksissa olla ruusuakne ennemminkin.

      Mutta ruusufinnistä on täälläkin jo monia ketjuja. Ihan lähiaikoinakin kirjoitettuja. Selaa vaikka sivuja taaksepäin ja paina Ctrl F ja kirjoita hakusanaksi ruusufinni niin se löytää kaikki ruusufinni -sanan omaavat otsikot. Tein tässä taannoin otsikon missä on monia ruusufinnin hoitokeinoja. Ja googlehan on aina käytettävissä. Vähän oma-alotteisuutta :)

    • P-SAVo

      Minulla puhkesi RUUSUFINNI tammikuussa 2010. käytin rasvoja yhtä sun toista alku vuonna. Eikä mikään auttanut keväällä söin ensimmäisen antibiotti kuurin 2kk kestävän eikä sekään auttanut loppu kesällä söin toisen 2kk kestävän sekin meni turhaan.. Syyskuussa sain kolmannen vahvoilla tabuilla 3x 8 päivää ja sit 2 tabua ja tuasen 2 kk kului.. sit hokasin et oma keho voi auttaa ja menin akupunktioon ..Olen käynyt 3 kertaa ja ihoni on aika hyvä. Jolla vahvistetaan maksan ja munuaisen toimintaa sieltähän se poistuu kaikki Pas..ka.. SUOSITTELEN kaikille sitä.. Voi et joutuu käymään 10 kertaa siinä.. Olokin on parantunut ainakin minulla.. TERKUIN P_SAVO

    • p-savo

      Hei.
      Minulla todettiin finniruusu tammikuussa. Olen saanut apua akupuntiosta jossa puhistetaan maksaa ja munuaisia vain muutama neula laitettiin jalkaan akupisteisiin. Olen käynyt 4 kertaa ja kasvoni ovat melkein entiset näköiset. olen syönyt lääkeitä 130 päivää eikä niistä ollut apua vaan tuntui pahenevan ja samoin rasvat joita lääkäri määräsi. ruoka valiota en ole muuttanut ollenkaan.
      SUOSITTELEN KAikille tätä !!!! Kokeilkaa sen kestää eikä se satu kuin saman verran kuin itikka kesäisin pistäisi !!!

    • puks

      kokeile etanaseerumi voidetta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10300
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      421
      4563
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      92
      3104
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2875
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2714
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2698
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      154
      1889
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1748
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1640
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1443
    Aihe