Hotelli Caribbean Village Agador

onko kokemusta ?

Mennään lasten kanssa ens viikolla ja matkakuume jyllää. Meillä on "all exlusive" matka.
Millainen hotelli,huoneet, palvelut jne..
Millä retkillä kannattaisi käydä?
Jos joku kiva viitsisi vastata:)

6

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edelliseen....

      ...siis all inclusive piti laittaman..

      • Kalevi

        Hotellissa en ole asunut,mutta olen kaynyt alueemlla ,ja nahnyt jopa yhden huoneen.Hotellilla on laaja allasalue.Hoitelli ei ole rannalla, mutta kuitenkin lahella rantaa. Hotellilla on oma aidattu ranta-alueensa. Se huone jossa olen kaynyt oli pienehko, mutta muutoin ihan ok.Huoneessa oli talllokero.Hotellissa eletaan rannekkeella.Allasalueella on ollut yleensa elavaa musiikkia.Lisaksi siella on teatteri, jossa on cabaree tyylista ohjelmaa.Hintaan sisaltyy vesipulloa myoten kaikki.-Retkista en osaa sanoa muuta kuin mita Aurinkomatkat jarjestaa.Tarkein retki on Marrakech.No riippuu tietysti lasten iasta.mutta retkelle lahdetaan n kello 6 aamulla ja paluu on illalla noin 21.30. Siella myoskin kavellaan paljon. Kuitenkin retki on hyvin antoisa.Toinen retkista suuntautuu Agadirista noin 12 km paassa olevaan Inezganen berberikaupunkiin. Puolipaivanretki.Lisaksi on mahdollisuus osallistua kameliratsastukseen ja kalastusretkeen ym.Lapsia varmaan kiinnostaa ajelu kaupunkijunalla n puoli tuntia,jolloin nakee ihan mukavasti kaupungin eri osia. Lisaksi keskustassa oleva lintupuisto.-Tanaan Agadirissa onb ollut erikoisen lammin paiva.Mittari on varjoissa nayttanyt melkein 40 astetta.Muinakin pâivina lampoa on riittanyt
        . Tama teksi on vaikeasti luettavaa, koska eraat vokaalimerkit puuttuvat. En ainakaan niita talla internetkahvilassa ole koneesta loytanyt.Internettunti maksaa 50 senttia tunti.-Tervetuloa Agadiriin.
        .


    • Agadorissa käynyt
    • neveragain sinne

      niin että sai kyllä väriä nahkaan mutta kyllä ne marokkolaiseväät ei ainakaan meidän perheelle uponnut koko viikkoa,jopa mies josta olen luullut että syö vaikka kiviä, sanoi parina iltana että nyt syömään muualle, vaikka mcdonaldsiin.
      harmitti vaan kun oli maksettu täyshoito, en suosittele.
      halvemmalla pääsee kun ostaa matkat vaikka 3 tähden apartomentos hotelliin eikä tarvii kuunnella lasten narinoita ruuista kun tekee ite tahi syö eri ravintoloissa.
      aurinkomatkat olisi voinut antaa hotellin menun ennen tyrkkymyyntiä.

      • Agadorista tykännyt

        Minusta ruoka oli erittäin hyvää. Ilmeisesti ette välittäneet marokkolaisesta ruoasta? Olihan siellä tarjolla joka aterialla myös pizzaa ja pastaa. Mitä katselin lapsiperheitä, kyllä niiden muksut näyttivät syövän ruokaa mukisematta. Minä suosittelen täysin. Ja pääseehän neljänä päivänä muuhun ravintolaan syömään, jos tökkii marokkolainen ruoka. Tai sitten pitää jäädä kotiin syömään suomalaista ruokaa. Voisi myös tutustua etukäteen marokkolaiseen ruokakultuuriin eikä kinuta menuuta AM:lta?


    • ~xtina~

      Mekin varattiin just matka marokkoon ja carribbean village agadoriin :) Lähtö on vasta helmikuussa hiihtolomalla mutta kai sinne asti jaksaa oottaa. Valittiin sen takia Marokko, koska se on melko lähellä ja halpa. Ja tietenkin koska siellä on siihen vuodenaikaan lämmin. Ainut "huolenaihe" on paikalliset miehet. Oon aiemmin käynyt Turkissa, mutta ei ne miehet nyt niin kauheesti häirinneet. Siellä islamilaisuus ei kauheesti kaupungeissa näy ja ilmapiiri on rento ja pukeutuminen vapaata. Marokkoon kun menee niin kehotettiin pukeutumaan tietyllä tavalla. Ja toivottavasti siellä ei kauheasti kiinnitetä naisiin huomiota vaikka paikalliset naiset ovatkin alempi arvoisia. Vaikka Marokko onkin länsimaalaistunut niin silti tuli mieleen ne miehet joita siellä kulmilla kaupustelee silmät kiiluen. Kirjottakaa jos on kokemusta paikallisista tai siitä jos ootte menossa samaan hotelliin :)!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe