mielenosoitukset

viikon päästä pariisiin

Onko kenelläkään kokemusta paikan päältä, että kuinka paljon nuo lain vastaiset mielenosoitukset ym. ovat vaikuttaneet kaupungin "normaaliin elämään"? Hieman on alkanut arveluttaa tuo matka, kun olen katsellut netistä kuvia.. Hotellimme sattuu vielä sijaitsemaan Gare de Lyonin lähellä:( Onko kaupunki nyt ihan sekaisin? Ilmeisesti ainakaan loppua noille mellakoille ei näy.. Ei nyt sikäli pelota, että olisi jotenkin vaarallista matkustaa seudulle, mutta kyllä varmaan loma voi mennä pilalle jos mellakointi on tuota luokkaa.

3

308

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on vaan

parsta yrittää välttää semmoisia alueita missä on mielenosoistuksia. Muualla Pariisisa elämä jatkuu normaalisti. Joten en usko että kannattaa pelätä tai jättää matkaa tekemeäätä sen takia.

Hyvää matkaa!

• ei ihan niin laajat

Tänään tiistaina odotettiin isoja mielenosoituksia ja lakkoja. Sanottiin etteivät junat kulje jne. Mutta totuus oli toisennäköinen, suurin osa ei sitten lakkoillut ollenkaan. Junat kulkivat lähes normaalisti.

Lain muutos auttoi siihen. Nykyään lakkopäiviä ei enää makseta työnantajan pussista, vaan ne täytyy kustantaa itse. Joku otti lomapäivän käyttöön, mutta vain 18% alunperin arvioidusta määrästä osallistui.

Nuorisolle mielenosoitukset ovat olleet hauskaa riehaa. Kohta alkaa pääsiäislomat, kuka silloin viitsisi osoittaa mieltään.

• viikon päästä pariisiin

Joo, katselin tänään uutisista noita mielenosoituksia ja aika hyväntahtoiseltahan tuo vaikutti. Ja nyt ilmeisesti neuvotteluyhteys on osapuolten välille löytymässä, joten ehkäpä me saadaan lomailla rauhassa;) Kiitos kuitenkin vastauksista!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      5010
    2. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      47
      3262
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      100
      3220
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2453
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      31
      2240
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      2019
    7. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      17
      1653
    8. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1599
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1590
    10. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1566
    Aihe