Hei ..
Kyselisin olisiko kellään tietoa eteläsuomessa olevista MB korjaajista tai korjaamoista....Veho pois lukien.....
Vinkeistä kiitokset
MB korjaamoita ? ei VEHO
22
5703
Vastaukset
- Henkka Jii
Momento. Ens viikolla saat vaikka listan, katson mitä löytyy tänään.
Onko vanhakin / arvokaskin auto ja minkä sortin hommia pitäis saada teetettyä?
Mulla on tuttu yleiskorjaamonpitäjä joka on pahuksen pätevä saksalaistenkin kanssa, voin panna sen yhteysteidot kans tuleen.
Henkka
Turust alun peri- Kolja
Henkka, kiinnostaisi kyseinen korjaaja, mahtaako löytyä kotiseudultamme (Salon seudulta)?
Laitatko vaikka yhteystietoja mailiini jos et viitsi tänne postata..
[email protected]
Kiitoksia. - kepardi80
Osaako pätevä yleiskorjaamonpitäjäsi myös hitsata? Mulla kaipaisi auton kaaret ehostusta, ja kaipaisinkin vähän vinkkiä että mistä kannattaisi edukasta hitsauspalvelua ruveta kyselemään...
- Henkka Jii
Kolja kirjoitti:
Henkka, kiinnostaisi kyseinen korjaaja, mahtaako löytyä kotiseudultamme (Salon seudulta)?
Laitatko vaikka yhteystietoja mailiini jos et viitsi tänne postata..
[email protected]
Kiitoksia.No mikä etten mainostaisi hyvää korjaamoa ihan julkisestikin:
Puostan Paja
Henry "Jamo" Gontjarow
Piikkiö
p. 02-4711239
Tekevät yleistä huoltoa, korjauksia, aurauskulmia, ruostetöitä, iskari- ja jarruremontteja, vaihtelevat alsutan palikoita tai tekevät vaikka kansirempan jos tarvetta löytyy.
Hintataso on häkellyttävän alhainen ja syykin on selvä: paikka on kunnan sponssaama, ideana työllistää autoja tuntevia nuoria etteivät pääse syrjäytymään. Jamo tietää autonkorjaamisesta kaiken ja opastaa sällejä kädestä pitäen. Periaatteessa siis melkein sama kuin jos laitattaisi autoaan ammattikoulussa sillä erolla että nämä kaverit ovat sen ammattikoulun jo käyneet ja täällä "opettajan valvova silmä" on lähempänä ja Jamo tekee hankalammat hommat itse.
Olen uskaltanut näillä laitattaa jopa sitä V-12 Bemukkaa ja hyvällä menestyksellä. Ainoat sanomiset mitä on ikinä tullut oli kyseisen Bemun vaihdekepin reunalista joka oli kerran kiinnitetty huolimattomasti ja erään kerran laturin hihnan vaihdon yhteydessä pojilta unohtui välistä holkki kiristysvaiheessa ja dieselBemusta lipsahti koko hihna jonnekin ohikulkutielle. Palvelun tasoa kuvaa että 20 minuutin päästä tapahtumasta olivat pojat paikan päällä ja laittoivat auton saman tien kuntoon, ilman lisäveloitusta of course.
Olen ollut kanta-asiakas jo yli 5 vuotta, yleensä kolmen-neljän kuukauden välein laitattamassa autoa plus silloin tällöin kahvilla, eikä ole kyllä pahaa sanottavaa. Paikka on normaali rähjäinen öljyinen autopaja, vastaanotto aina lämmin ja hommat hoituu. Vieläpä pikkurahalla.
Jamon firmalta saa myös huokeita tietokoneiden komponentteja ja muuta kivaa kuten videotykkejä.
Paikan maine on kaikunut kauas eli jonoa on aina, kannattaa soittaa hyvissä ajoin.
Tsekkaan vielä että missä olis oikein MB-erikoistuneita korjaamoja.
Henkka - nih
Henkka Jii kirjoitti:
No mikä etten mainostaisi hyvää korjaamoa ihan julkisestikin:
Puostan Paja
Henry "Jamo" Gontjarow
Piikkiö
p. 02-4711239
Tekevät yleistä huoltoa, korjauksia, aurauskulmia, ruostetöitä, iskari- ja jarruremontteja, vaihtelevat alsutan palikoita tai tekevät vaikka kansirempan jos tarvetta löytyy.
Hintataso on häkellyttävän alhainen ja syykin on selvä: paikka on kunnan sponssaama, ideana työllistää autoja tuntevia nuoria etteivät pääse syrjäytymään. Jamo tietää autonkorjaamisesta kaiken ja opastaa sällejä kädestä pitäen. Periaatteessa siis melkein sama kuin jos laitattaisi autoaan ammattikoulussa sillä erolla että nämä kaverit ovat sen ammattikoulun jo käyneet ja täällä "opettajan valvova silmä" on lähempänä ja Jamo tekee hankalammat hommat itse.
Olen uskaltanut näillä laitattaa jopa sitä V-12 Bemukkaa ja hyvällä menestyksellä. Ainoat sanomiset mitä on ikinä tullut oli kyseisen Bemun vaihdekepin reunalista joka oli kerran kiinnitetty huolimattomasti ja erään kerran laturin hihnan vaihdon yhteydessä pojilta unohtui välistä holkki kiristysvaiheessa ja dieselBemusta lipsahti koko hihna jonnekin ohikulkutielle. Palvelun tasoa kuvaa että 20 minuutin päästä tapahtumasta olivat pojat paikan päällä ja laittoivat auton saman tien kuntoon, ilman lisäveloitusta of course.
Olen ollut kanta-asiakas jo yli 5 vuotta, yleensä kolmen-neljän kuukauden välein laitattamassa autoa plus silloin tällöin kahvilla, eikä ole kyllä pahaa sanottavaa. Paikka on normaali rähjäinen öljyinen autopaja, vastaanotto aina lämmin ja hommat hoituu. Vieläpä pikkurahalla.
Jamon firmalta saa myös huokeita tietokoneiden komponentteja ja muuta kivaa kuten videotykkejä.
Paikan maine on kaikunut kauas eli jonoa on aina, kannattaa soittaa hyvissä ajoin.
Tsekkaan vielä että missä olis oikein MB-erikoistuneita korjaamoja.
Henkkahyvää tuuria oman "hovikorjaajani" kanssa myös. Menee salonseutulaisten avittamiseksi, mutta menköön. Eli kysykääs korjausaikaa myös I Parviaiselta Perniöstä, puhelin 7351 332. Tuntiveloitus on alle puolet merkkikorjaamon hintatasosta, ja jono usein lyhyt. Paikka ei ole maailman isoin, mutta omistaja on paininut autojen kanssa "koko ikänsä" eli tietotaito on ainakin meikäläiselle tähän mennessä riittänyt.
- Kolja
nih kirjoitti:
hyvää tuuria oman "hovikorjaajani" kanssa myös. Menee salonseutulaisten avittamiseksi, mutta menköön. Eli kysykääs korjausaikaa myös I Parviaiselta Perniöstä, puhelin 7351 332. Tuntiveloitus on alle puolet merkkikorjaamon hintatasosta, ja jono usein lyhyt. Paikka ei ole maailman isoin, mutta omistaja on paininut autojen kanssa "koko ikänsä" eli tietotaito on ainakin meikäläiselle tähän mennessä riittänyt.
Omatkin vakiokaverit löytyy mutta ei välttämättä erikoisen taitavia mersujen kanssa. Laitetaan yhteystiedot ylös. :)
- 530d
Erittäin suosittu MB/BMW-korjaamo Ihoden "Veho" sijaitsee Laitilan ja Rauman puolessa välissä. Siellä on kokemusta jo vuosien ajalta ja on suosittu ainakin meidän taksiautoilijoiden keskuudessa auton takuuajan jälkeen. Yhteystiedot:
Teijon korjaamo Ky
Ihode
Puh 02-823 6196- 530d
KL-Varaosien sivuilta on linkkejä myös muihin MB ja BMW korjaamoihin eli www.kl-varaosat.fi. Muista korjaamoista ei minulla ole kokemusta, vain Teijon korjaamosta (Ihoden Veho), jota voin suositella.
- satyre
Talmasta mä tietäisin yhden, jos satut olemaan jostain Uudenmaan alueelta. Muuten ehkä ei kannata tännepäin lähtä tulemaan.
- w124-89
ei ka vaan toi talman paja satu ole "jussin korjaamo" =kl-varaosa piirimyyjä ???
ite käytän aikahko paljon sitä pajaa ja on hyvä palvelu ja hinta sopiva!! - satyre
w124-89 kirjoitti:
ei ka vaan toi talman paja satu ole "jussin korjaamo" =kl-varaosa piirimyyjä ???
ite käytän aikahko paljon sitä pajaa ja on hyvä palvelu ja hinta sopiva!!Jaa-a, on mahdollista...Juha Laajaranta on tämän putiikin yrittäjä. KÄynyt olen siellä vain kerran, mutta erittäin asiallinen mies oli. Ja suositukset olivat vahvat.
- Hese
satyre kirjoitti:
Jaa-a, on mahdollista...Juha Laajaranta on tämän putiikin yrittäjä. KÄynyt olen siellä vain kerran, mutta erittäin asiallinen mies oli. Ja suositukset olivat vahvat.
Kiinnostaa se Talman korjaamo. Kerro osoitetietoja, kiitos.
- satyre
Hese kirjoitti:
Kiinnostaa se Talman korjaamo. Kerro osoitetietoja, kiitos.
Eli tässon puhelinnumero: 050-5769119 ...osotetta en luontaisen skeptisyyteni vuoksi anna. Täällä kuitenkin saattaa käydä joku puolikriminaalinuori, joka menee ajo-ohjeiden siivittämänä katsomaan, josko pihalla olisi jotakin hakemisen arvoista;)
'Korjaamo' toimii omakotitalon pihalla olevassa kohtalaisen tilavassa tallissa, pihalla on kyllä myös kaikenlaista kivaa kateltavaa. Sijaitsee lopuksikin niin monen mutkan takana, että ajo-ohjeiden laittaminen tänne olisi yhtä helppoa kuin anopin pitäminen ikuisesti tyytyväisenä:) Kunhan ette nyt keskellä yötä soittele, niin yrittäjä tuskin pahastuu, jos hän saa vapaata mainosta tätä kautta. - w124-89
satyre kirjoitti:
Eli tässon puhelinnumero: 050-5769119 ...osotetta en luontaisen skeptisyyteni vuoksi anna. Täällä kuitenkin saattaa käydä joku puolikriminaalinuori, joka menee ajo-ohjeiden siivittämänä katsomaan, josko pihalla olisi jotakin hakemisen arvoista;)
'Korjaamo' toimii omakotitalon pihalla olevassa kohtalaisen tilavassa tallissa, pihalla on kyllä myös kaikenlaista kivaa kateltavaa. Sijaitsee lopuksikin niin monen mutkan takana, että ajo-ohjeiden laittaminen tänne olisi yhtä helppoa kuin anopin pitäminen ikuisesti tyytyväisenä:) Kunhan ette nyt keskellä yötä soittele, niin yrittäjä tuskin pahastuu, jos hän saa vapaata mainosta tätä kautta.juu eli sama tapaus on kyseessä eli firman nimi on pikkasen eri kuin kaverin "oikea" nimi , mut niinkuin sanoit ni erittäin asiallinen korjaamo ja hintakaan éi ole vielä tuntunu pahalta , tosin vissiin nykyisein sillä tuppaa olee asiakkaita aika reippaastikkin jo kun ennen sai melkein seuraavalle päivälle ajan ,mut nyt voi mennä jo useampiakin päiviä , mutta hyvä niin "jussille" !!ja ei mul niin kiire oo viel ollu et olis haitannu
- Kallonkutistaja
satyre kirjoitti:
'Korjaamo' toimii omakotitalon pihalla olevassa kohtalaisen tilavassa tallissa, pihalla on kyllä myös kaikenlaista kivaa kateltavaa. Sijaitsee lopuksikin niin monen mutkan takana, että ajo-ohjeiden laittaminen tänne olisi yhtä helppoa kuin anopin pitäminen ikuisesti tyytyväisenä:) Kunhan ette nyt keskellä yötä soittele, niin yrittäjä tuskin pahastuu, jos hän saa vapaata mainosta tätä kautta.Näyttää olevan KL-varaosien luettelon takakannessa mainittu tuo korjaamo. Pitänee seuraavalla kerralla testata sen toimintaa, jos on tarvetta. Hoituuko kaikki hommat -myös isommat/vaativammat- hyvin, joutuisasti ja kohtuuhinnalla?
Muuten kyllä parhaat kokemukset tähän mennessä on Rollen Tähtihuollosta Vuosaaren telakalta, mutta ajoittain jonotusajat ovat liian pitkät. (Ilmaisen mainostamisen haittapuolia asiakkaan kannalta.) - satyre
Kallonkutistaja kirjoitti:
Näyttää olevan KL-varaosien luettelon takakannessa mainittu tuo korjaamo. Pitänee seuraavalla kerralla testata sen toimintaa, jos on tarvetta. Hoituuko kaikki hommat -myös isommat/vaativammat- hyvin, joutuisasti ja kohtuuhinnalla?
Muuten kyllä parhaat kokemukset tähän mennessä on Rollen Tähtihuollosta Vuosaaren telakalta, mutta ajoittain jonotusajat ovat liian pitkät. (Ilmaisen mainostamisen haittapuolia asiakkaan kannalta.)Toistaiseksi en tiedä isompien hommien hoitumisesta ja millä aikavälillä tapahtuisi. Yksinkertaisesti siksi, ettei tarvetta ole ollut niin suuresti:) Ja toivottavasti ei tulekaan. Mutta on kuulemma puuhastellut mm korinvaihtotapausten kanssa - ainakin ennen verouudistusta - joten sen perusteella ei pitäisi ainakaan sormen suuhun mennä;)
- w124-89
Kallonkutistaja kirjoitti:
Näyttää olevan KL-varaosien luettelon takakannessa mainittu tuo korjaamo. Pitänee seuraavalla kerralla testata sen toimintaa, jos on tarvetta. Hoituuko kaikki hommat -myös isommat/vaativammat- hyvin, joutuisasti ja kohtuuhinnalla?
Muuten kyllä parhaat kokemukset tähän mennessä on Rollen Tähtihuollosta Vuosaaren telakalta, mutta ajoittain jonotusajat ovat liian pitkät. (Ilmaisen mainostamisen haittapuolia asiakkaan kannalta.)juu eli kyl hoituu !
esim viime kevään oman koneen vaihdon ( 200-> 25 d ) sujui oikein hyvin vaikka kaikki ,esim vesiletkut ei sopineetkaan niiku piti ja tuli todella tunne (kuten muissakin korjauksissa )et tää on sitä henk. koht. palvelua , eikä mitään liukuhihna hommaa !! - Hese
satyre kirjoitti:
'Korjaamo' toimii omakotitalon pihalla olevassa kohtalaisen tilavassa tallissa, pihalla on kyllä myös kaikenlaista kivaa kateltavaa. Sijaitsee lopuksikin niin monen mutkan takana, että ajo-ohjeiden laittaminen tänne olisi yhtä helppoa kuin anopin pitäminen ikuisesti tyytyväisenä:) Kunhan ette nyt keskellä yötä soittele, niin yrittäjä tuskin pahastuu, jos hän saa vapaata mainosta tätä kautta.Kiitos Satyre! Soittelen ja kyselen ajo-ohjetta.
- mb
hämeenlinnassa autokorjaamo taisto ruoho,erikoistunut mb korjaamo, kl-varaosat ketjussa mukana.
- 320 CE
Herttoniemestä löytyy ko. korjaamo. Asiallista toimintaa edulliseen hintaan.
- w124-89
rollen huolto muuttanu ??
eikö se enne ollut vuosaaren satsatamas ???
missä se nyt sit tarkemmin on?
- kerrapettynyt
kylläpä hyvin mainosti itseään jussin paja/kone, meni vain hahmot sekaisin kirjoitettaessa, eli
jussin-paja ei vastaa puhelimeen keskellä yötä. ps. luulevat vielä että itse...., höpönassu!!
hinta on ainakin minulle korjausarvion mukaan liian suolainen, tuntihinta halpa mutta kun niitä
tunteja meneekin huomattavasti enemmän kuin toisilla korjaamoilla vrt. MB-korjaamoilla,
soittokierroksen mukaan kyseessä MB-320 laatikkovika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406653
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242402- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197