SavoRULES

olav1

Taisi jäädä Kotkanmatka kiireiden/nukkumisen takia väliin. Aiotko kuitenkin seurata SaPKon peliä otteluseurannan kautta?

Ottelu alkaa viideltä. Poikkeahan Terassi-chatissa (Ajanviete -> Terassi) silloin. Muutkin SaPKon fanit ovat tietenkin tervetulleita.

Toivottavasti seriffi ei poista tätä ketjua kuin vasta illalla.

11

751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jäi väliin ikävä kyllä.

      Lauantaina olisin päässyt varmasti matkaan mukaan ja luulinkin alunperin että se ottelu pelataan silloin. Huomasin jälkeenpäin että peli onkin sunnuntaina ja tänään ei ollut mahdollista lähteä. Kyllä vähän harmittaa..

      Seuraan tietenkin otteluseurannassa SaPKon mahdollista Mestisnousua ja pitää käydä vaikka SaPKon sivuilla heittämässä juttua.

    • Ville

      varmisti hyvissä ajoin Mestis-paikkansa.

      • Mitenkäs huhut joiden mukaan HeKi ei välttämättä ota Mestispaikkaa vastaan.

        Nythän ne suunnittelevat yhteistyösopparia Pelicansin kanssa mutta Pelikaanit auttavat vain pelaajavaihdoilla, ei rahallisesti.

        Riittääkö HeKillä liksa?


      • Ville
        SavoRULES kirjoitti:

        Mitenkäs huhut joiden mukaan HeKi ei välttämättä ota Mestispaikkaa vastaan.

        Nythän ne suunnittelevat yhteistyösopparia Pelicansin kanssa mutta Pelikaanit auttavat vain pelaajavaihdoilla, ei rahallisesti.

        Riittääkö HeKillä liksa?

        mietitään.


      • olav1
        Ville kirjoitti:

        mietitään.

        Toivottavasti HeKi:llä riittää raha myös Mestikseen. Kyseessä on kuitenkin Suomi-sarjan ehdottomasti paras joukkue.

        Jo nykyisellä pelaajarungolla voisi tulla voittoja ihan kohtuullisesti.


      • Ville
        olav1 kirjoitti:

        Toivottavasti HeKi:llä riittää raha myös Mestikseen. Kyseessä on kuitenkin Suomi-sarjan ehdottomasti paras joukkue.

        Jo nykyisellä pelaajarungolla voisi tulla voittoja ihan kohtuullisesti.

        ainakin lopettaa.

        HeKi:n joukkueessa on muutamia kavereita, jotka opiskelevat Suomen Urheiluopistolla. Tämä tuo luonnollista vaihtuvuutta joukkueeseen. Jos rahoitus saadaan kuntoon ja Mestikseen mennään, niin varmaan yrittävät saada joitakin vahvistuksia.


    • suomi-sarjassa

      edellisetkin jutut. siirtona siis, paitsi
      jonku feikin paskajutut on ties missä...........

    • asko..

      kyllä se siittä.

    • klo:22:00 valvoja

      kalla ves on kanssa ok kala-paikka..

    • juu..

      ok...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2063
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1149
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      731
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      547
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe