Taisi jäädä Kotkanmatka kiireiden/nukkumisen takia väliin. Aiotko kuitenkin seurata SaPKon peliä otteluseurannan kautta?
Ottelu alkaa viideltä. Poikkeahan Terassi-chatissa (Ajanviete -> Terassi) silloin. Muutkin SaPKon fanit ovat tietenkin tervetulleita.
Toivottavasti seriffi ei poista tätä ketjua kuin vasta illalla.
SavoRULES
11
751
Vastaukset
Jäi väliin ikävä kyllä.
Lauantaina olisin päässyt varmasti matkaan mukaan ja luulinkin alunperin että se ottelu pelataan silloin. Huomasin jälkeenpäin että peli onkin sunnuntaina ja tänään ei ollut mahdollista lähteä. Kyllä vähän harmittaa..
Seuraan tietenkin otteluseurannassa SaPKon mahdollista Mestisnousua ja pitää käydä vaikka SaPKon sivuilla heittämässä juttua.- Ville
varmisti hyvissä ajoin Mestis-paikkansa.
Mitenkäs huhut joiden mukaan HeKi ei välttämättä ota Mestispaikkaa vastaan.
Nythän ne suunnittelevat yhteistyösopparia Pelicansin kanssa mutta Pelikaanit auttavat vain pelaajavaihdoilla, ei rahallisesti.
Riittääkö HeKillä liksa?- Ville
SavoRULES kirjoitti:
Mitenkäs huhut joiden mukaan HeKi ei välttämättä ota Mestispaikkaa vastaan.
Nythän ne suunnittelevat yhteistyösopparia Pelicansin kanssa mutta Pelikaanit auttavat vain pelaajavaihdoilla, ei rahallisesti.
Riittääkö HeKillä liksa?mietitään.
- olav1
Ville kirjoitti:
mietitään.
Toivottavasti HeKi:llä riittää raha myös Mestikseen. Kyseessä on kuitenkin Suomi-sarjan ehdottomasti paras joukkue.
Jo nykyisellä pelaajarungolla voisi tulla voittoja ihan kohtuullisesti. - Ville
olav1 kirjoitti:
Toivottavasti HeKi:llä riittää raha myös Mestikseen. Kyseessä on kuitenkin Suomi-sarjan ehdottomasti paras joukkue.
Jo nykyisellä pelaajarungolla voisi tulla voittoja ihan kohtuullisesti.ainakin lopettaa.
HeKi:n joukkueessa on muutamia kavereita, jotka opiskelevat Suomen Urheiluopistolla. Tämä tuo luonnollista vaihtuvuutta joukkueeseen. Jos rahoitus saadaan kuntoon ja Mestikseen mennään, niin varmaan yrittävät saada joitakin vahvistuksia.
- suomi-sarjassa
edellisetkin jutut. siirtona siis, paitsi
jonku feikin paskajutut on ties missä........... - asko..
kyllä se siittä.
- klo:22:00 valvoja
kalla ves on kanssa ok kala-paikka..
- juu..
ok...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952063
- 1331149
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34731ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46547- 9532