Tulipa tuosta alla olevasta jutusta mieleen ,että kuka laulaja (suomalainen tai ulkomaalainen) laulaa mielestänne niin ,ettei sanoista tahdo saada selvää ?
Minun mielestäni Topi Sorsakoski on sellainen. Sillä on ihan kuin kuuma peruna suussa kun se laulaa ja ihmeellisiä venytyksiä paikkapaikoin. Saa tosi tarkkaan kuunnella, että saa sanoista selvää.
Epäselvin artikulointi ?
7
1052
Vastaukset
- Shifter
on Janne Tulkki.
Nielee ja feidaa melkein joka sanan viimeisen tavun?! Kaikki mörisemällä laulavat.
- Vanha herra
Hölmöläiset!!! Kunniioittakaa nyt jokaisen omaa mielipidettä, elikkä useimmilla on oma mieliartistinsa (kenellä T.Sorsakoski, kenellä T.Kansa. Jollakin taas K.Tapio tai J.Tulkki.) Miksi ihmeessä tällaisia aloituksia tehdään? Jos jonkun laulutyyli ei iske, niin miksi ihmeessä mollaatte toiselle läheistä artistia. Kaikkihan me ollaan muutenkin erilaisia, niin myös musiikillinen makumme ja sitä tietä artistit ja bändit. Kunnioitetaan siis toisiamme ja toistemme mielipiteitä, syyllistymättä loukkauksiin! Eikös vaan! Silloin meillä kaikilla on hyvä mieli!!!
- Shifter
ole siitä, että miellyttääkö joku laulaja, vai eikö miellytä.
Vaan kyse on siitä, että kuka mielestäsi artikuloi epäselvästi.
Ja siihen on myös vastattu.
Ja tuo mitä itse totesin J.Tulkista pitää 100% paikkansa.
Janne feidaa/häivyttää sanojen loput ja se on hänen maneerinsa? Jota ei varmaan enää voi poiskaan kitkeä, joten kärsittävä vaan on. - Vanha herra
Shifter kirjoitti:
ole siitä, että miellyttääkö joku laulaja, vai eikö miellytä.
Vaan kyse on siitä, että kuka mielestäsi artikuloi epäselvästi.
Ja siihen on myös vastattu.
Ja tuo mitä itse totesin J.Tulkista pitää 100% paikkansa.
Janne feidaa/häivyttää sanojen loput ja se on hänen maneerinsa? Jota ei varmaan enää voi poiskaan kitkeä, joten kärsittävä vaan on.Et näy ymmärtävän mitä tarkoitin. Minä en ole kenenkään fani, mutta on mulla toista ihmistä kohtaan kunnioitusta, etten yritä kumota tai alkaa haukkumaan toisen idolia, oli se sitten kuka hyvänsä. Talllaiset urputtajat, kuten sinä olet, saavat minut kyllä kihisemään raivosta. Vaan oman hölmöytesihän sinä vaan esille tuot ja sivistymättömyytesi, kuten muutkin kaltaisesi tomppelit! Fiksut ihmiset eivät tee noin kuin sinä teet!!!
- Shifter
Vanha herra kirjoitti:
Et näy ymmärtävän mitä tarkoitin. Minä en ole kenenkään fani, mutta on mulla toista ihmistä kohtaan kunnioitusta, etten yritä kumota tai alkaa haukkumaan toisen idolia, oli se sitten kuka hyvänsä. Talllaiset urputtajat, kuten sinä olet, saavat minut kyllä kihisemään raivosta. Vaan oman hölmöytesihän sinä vaan esille tuot ja sivistymättömyytesi, kuten muutkin kaltaisesi tomppelit! Fiksut ihmiset eivät tee noin kuin sinä teet!!!
Latteuksia.
En ole sanallakaan haukkunut ketään, toisin kuin sinä. Kun hieno ja tekopyhä mielipiteesi ei saa täällä laajempaa kannatusta niin oitis ryhdyit nimittelemään?
Sen kun kiehut vaan rasvoissasi. Jokainen viettä päivänsä niin kuin haluaa.
Oletkohan nyt tarkistanut kantasi ihan juurtajaksaen, mitä tulee toisen ihmisen kunnioitukseen, jota kovasti ja kuuluvasti täällä haikailet?!
Kiehumisiin
Shifter
- joo ainakin
kun on päissään ja sehän miltei joka keikalla...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242660
- 951586
- 1211384
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa371174- 751150
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo25994- 53942
Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270941MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil216899Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall108830