Uskaltaako lähteä Shanghaihin.

hjartta

Kannattaako kahden nuoren 18 vuotiaan tytön lähteä keskenänsä Shanghaihin? olen ollut Shanghaissa kerran aikaisemmin perheeni kanssa, ja tuntui silloin hyvin turvalliselta paikalta. Onko jotain erityistä paikkaa mitä kannattaisi vältellä? ja uskaltaako lähteä viettämään yöelämää? Shanghaihin tekisi kovasti taas mieli kyllä.

4

1226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @Kiina

Olen itse ollut nyt jonkin aikaa tässä Shanghain lähettyvillä työharjoittelussa, ja Shanghaissa aikaa viettäneenä voin sanoa, että se on yksi maailman turvallisimmista metropoleista. Taskuvarkaista varoitellaan, varsinkin metrolla liikkuessa, mutta kun pitää lompakot ym. arvoesineet poissa näkyvistä niin ei ongelmia pitäisi tulla. Mitään erityistä aluetta, jota kannattaisi vältellä ei mielestäni ole, tietysti kaikkein pienimmille kujille ei yöaikaan kannata lähteä seikkaileen.

Joten tervetuloa vaan Shanghaihin, täällä on tällä hetkellä 20-25 astetta lämmintä, joten ihan hyvin tarkeneekin. Jos jotain kysyttävää tulee niin koitan vastailla kykyjeni mukaan.

• Chinatraveller

Shanghai on yksi maailman turvallisimmista suurkaupungeista. Tietty ei kannata tyrkyttää/ pitää rahojaan liian näkyvillä. Mutta mitään väkivaltaa on turha pelätä.

• verrattuna....

moneen muuhun maahan, on turvallinen maa matkustaa. Suurin riski isoissa kaupungeissa taitaa muodostua liikenteestä, jota kyllä kannattaa kunnioittaa.
      Iltaisin voi jokainen käyttää tervettä harkintaa, ja liikkua alueilla, joissa ei ole epämääräistä, muuten taskuvarkaat ja huijarit kaupoilla ovat pahimpia.
      Kiinassa turisti ja yleisesti "valkoinen pitkänenä" saa kulkea rauhassa.
      Maan politiikka takaa sen.

• siellä ollu t 16.4.2006

hanghai on tosi upea , hyvinhoidettu,siisti paikka. Ei ole rosvoja, palvelut pelaa. ystävällisiä ihmisiä, Kaupoissakin joka tuotteelle oma myyjä. Feikkitorilta saa halpoja tuotteita jos vaan osaa tinkiä. Viina on niin pahaa että menee kyllä silmät vinoon jos sitä juo. Liikenne on kyllä yhtä kaaosta ja taksikuskit kaikki formulakuskeja sieltä huonoimmasdta päästä, vaikkakin se on halpaa kyytiä. Ruoka aikas hyvää vaikka aina ei tiedä mitä syö, kun on niitä jutskia aina jossain soosissa tai friteerattuna. Mitään tautia ei kuitenkaan tullut vaikka syötiin kaikenlaista herkkua. Apteekista saa hyvää laihdutusteetä. Mäkissä on ihan samat hampurilaiset kun Suomessakin. Suosittelen Shanghaita ja varsinkin ne valot ovat upeat.Vaikkakin kohta kiinassa tarvitaan kaikki energia mitä maapallolla on käytössä. Siellä ei säästellä !!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 533
      8566
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3678
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      7
      2203
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      160
      1184
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      826
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      754
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      742
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      716
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      705
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      647
    Aihe